abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14686270
Deeltje 3 alweer mensen!

Deel 1
Deel 2

In het 10e jaar van de omstreden doch razend populaire voetbalserie komt Electronic Arts met het zogenaamde Off the Ball systeem. Hiermee kan je bepalen wat AI teammaten die bij je in de buurt lopen doen. Je kan ze onder andere de diepte insturen of sommeren een tegenstander onderuit te halen.

Het Freestyle-control uit FIFA 2003 zien we ook hier weer terug maar natuurlijk nog wat fijner uitgewerkt. Tevens claimt men een verbeterde AI en natuurlijk genoeg licenties om gamers vanuit de hele wereld tevreden te stellen. Wat betreft de Nederlandse competitie, men is nog altijd bezig met het folteren van de Nederlandse clubs en helemaal zeker dat de Nederlandse clubs en spelers aanwezig zullen zijn is het dus nog niet.

Overigens kijkt het drietal een beetje wanhopig, ik vraag me ook af wat voor effect die hongerige blik in hun ogen op de consument heeft die FIFA 2004 eind oktober uit de schappen plukt.
Bron: xboxworld

Nog wat screens:

Officiele site:
http://www.fifa2004.ea.com/

Andere goeie site:
http://www.fifa04.com/

[Dit bericht is gewijzigd door DaFan op 16-11-2003 22:18]

pi_14686297
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:01 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!

Kom maar dan!! Moet je me alleen ff toevoegen op MSN.
  zondag 16 november 2003 @ 22:17:19 #3
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14686336
Ben net half uur bezig geweest met mooie OP, ben ik naar de WC zie ik dat Dafan hem heeft geopend
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 17 november 2003 @ 21:03:28 #4
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_14712267
OK, vreemd voorval, ik maak aktie, speler in mn rug, ik wil achter de bal aan maar speler blijft staan, k moest wachten op de pauze, toen kon ik weer verder..
  maandag 17 november 2003 @ 23:28:28 #5
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_14717713
Ik wil ook wel een keertje online tegen mensen spelen. Heb net op Semi Pro met Ajax de competitie gewonnen (iets van 4x gelijk, 3x verloren en de rest gewonnen) en ook de beker gewonnen. Eigenlijk was alleen PSV echt lastig, de rest viel wel mee. Mensen die ook zin hebben in een potje online moeten zich maar ff toevoegen aan hun msn-lijst. mijn e-mail is sander4444@hotmail.com
- verwijderd door admin -
pi_14719467
Die carriere-optie valt me ook tegen zeg. Zoals gewoonlijk klopt er weer geen zak van die competitie en speel je in het 1e seizoen niet eens Europees (zelfs als je Real Madrid bent niet). Verder kun je nergens een topscorerslijst vinden en vind ik die toernooien erg overbodig. Laten we hopen dat met TCM 2004 het één en ander kunnen gaan editen en toevoegen, want in Fifa is alles wel erg statisch. Qua spelen gaat het wel lekker, alleen dwarrelt die bal soms erg merkwaardig. En raar ook dat je geen opstelling van de tegenstander kunt zien. Het is toch wel gek hoor; elk jaar probeerd EA weer iets te verbeteren aan FIFA, maar gek genoeg laten ze ook steeds weer een steekje vallen (van wat eerst wel goed zat). Ook met landenteams kun je geen toernooien spelen; het zijn er wereldwijd gezien (in vergelijking met bijvoorbeeld FIFA98) erg weinig ook; en geen Nederland ....(hoewel ze dat op dit moment ook even niet verdienen.. )
pi_14736809
ik ben momenteel met de career mode bezig, maa rben pas paar wedstrijden ver

moet je in de career mode ook europese wedstrijden spelen of niet?

pi_14737077
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:05 schreef AirRaid het volgende:
ik ben momenteel met de career mode bezig, maa rben pas paar wedstrijden ver

moet je in de career mode ook europese wedstrijden spelen of niet?

1e seizoen nooit; bij 2e seizoen na plaatsing.
pi_14737441
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:17 schreef italia het volgende:

[..]

1e seizoen nooit; bij 2e seizoen na plaatsing.

owk
  woensdag 19 november 2003 @ 18:08:56 #10
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_14764943
Ik heb de PC versie. Ik vroeg me af of de mensen ook zoveel last hebben van:
1. van honderden overtredingen (in ieder geval overal wordt voor gevloten)
2. de bal die je honderd keer over de zijlijn heen knalt
3. verdedigende kopballen vliegen alle kanten op
4. met "off the bal control" kan je jezelf ook per ongeluk kiezen (is dat een fout of kan je dan iets speciaals doen?)

En verder kan ik nog niet zoveel met dat "Freestyle control" want het enige wat ik passeer met die bewegingen is de zijlijn

Hoe zit het eigenlijk met die trainingen??? Kan dat alleen aan het begin van het jaar??

Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
pi_14765666
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik heb de PC versie. Ik vroeg me af of de mensen ook zoveel last hebben van:
1. van honderden overtredingen (in ieder geval overal wordt voor gevloten)
zelf niet zo'n last van, misschien moet je proberen met 'd' de bal de krijgen ipv sliden
2. de bal die je honderd keer over de zijlijn heen knalt
Dit is meestal vanuit verdedigend opzicht wel handig, maar het gebeurt mij ook net iets te vaak
3. verdedigende kopballen vliegen alle kanten op
Hij gaat weg, daar gaat het toch om?
4. met "off the bal control" kan je jezelf ook per ongeluk kiezen (is dat een fout of kan je dan iets speciaals doen?)
Off the Ball gebruik ik niet, niet te doen met toetsenbord
5. En verder kan ik nog niet zoveel met dat "Freestyle control" want het enige wat ik passeer met die bewegingen is de zijlijn
Freestyle control kan je eigenlijk alleen gebruiken vlak voor het doel, om net ff een klein stukje ruimte te krijgen (langs een verdediger) om een schot te kunnen maken
6. Hoe zit het eigenlijk met die trainingen??? Kan dat alleen aan het begin van het jaar?? Trainingen kan altijd, zolang je maar Prestige points over houdt.
Hoop dat dat helpt.
pi_14787724
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 01:25 schreef italia het volgende:
Die carriere-optie valt me ook tegen zeg. Zoals gewoonlijk klopt er weer geen zak van die competitie en speel je in het 1e seizoen niet eens Europees (zelfs als je Real Madrid bent niet). Verder kun je nergens een topscorerslijst vinden en vind ik die toernooien erg overbodig. Laten we hopen dat met TCM 2004 het één en ander kunnen gaan editen en toevoegen, want in Fifa is alles wel erg statisch. Qua spelen gaat het wel lekker, alleen dwarrelt die bal soms erg merkwaardig. En raar ook dat je geen opstelling van de tegenstander kunt zien. Het is toch wel gek hoor; elk jaar probeerd EA weer iets te verbeteren aan FIFA, maar gek genoeg laten ze ook steeds weer een steekje vallen (van wat eerst wel goed zat). Ook met landenteams kun je geen toernooien spelen; het zijn er wereldwijd gezien (in vergelijking met bijvoorbeeld FIFA98) erg weinig ook; en geen Nederland ....(hoewel ze dat op dit moment ook even niet verdienen.. )
Wat klopt er niet aan de competities?
Het is toch leuker als je Europees moet verdienen?
Ik kan de opsteling en topscoorders lijst toch echt zien.

maw, niet zeiken maar spelen

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_14788747
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:53 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan de competities?
Het is toch leuker als je Europees moet verdienen?
Ik kan de opsteling en topscoorders lijst toch echt zien.

maw, niet zeiken maar spelen

nou nou
Alleen bij de statistieken van teams zie je de doelpunten van spelers; maar verder geen afzonderlijke topscoreslijst. En verder zou een editor toch echt een must zijn.
En in het 2e jaar in de HCE in Carriere heb je niet eens gepromoveerde teams
pi_14790928
weet iemand alle toetsen die je moet gebruiken bij fifa behalve dan w,s,d,a,e
dus van dat off the ball enzo en trucjes,
met welke toetsen doe je dat?
pi_14791655
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:41 schreef daantjuhdb het volgende:
Moet je eerst 2 sec. 'alt' inhouden en tegelijkertijd F4.
... hier geweest te zijn!!!!
pi_14792405
quote:
Op donderdag 20 november 2003 16:11 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Moet je eerst 2 sec. 'alt' inhouden en tegelijkertijd F4.

Flauw hoor, doet ie t eindelijk goed...

Daantje: ik weet iig dat het met Shift kan, ik heb nog niet met Alt geprobeerd eigenlijk...
Suc6.

donderdag 20 november 2003 @ 17:01:46 #17
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14792787
quote:
z ook volgens mij
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14797802
quote:
Dat moet je niet bij EA aankloppen, maar bij onze Koniklijke Nationale Voetbal Bond
  donderdag 20 november 2003 @ 21:09:35 #19
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14799007
quote:
Check this

Ik heb hem zelf nog niet helemaal bekeken, maar ik weet zeker dat hier de toetsen w,a,s,d,q,e,z,c,Shift + uitleg bij staan en ook wat tips & tricks!!
Khoop dat je er wat aan hebt
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_14799584
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:25 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Dat moet je niet bij EA aankloppen, maar bij onze Koniklijke Nationale Voetbal Bond

Zei de voetbal prof.. .
... hier geweest te zijn!!!!
  donderdag 20 november 2003 @ 21:58:01 #21
74385 Jaystified
Made you look, didn't I..
pi_14800472
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:29 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Zei de voetbal prof.. .

If I'm talking too fast, you're listening too slow..
pi_14801507
Op vrije trappen trainen is echt verslavend joh!!!!!
  donderdag 20 november 2003 @ 22:32:43 #23
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_14801653
Jongens en Meisjes
Ik zit met een probleem.
Ik heb een netwerkadapter voor me PS2 gekocht. Nu is hij online, maar als ik nou een spel wil spelen online, kan er geen verbinding worden gelegd. Ik ga ervanuit dat dit met mijn Firewall te maken heeft in XP. Ik las wel dat poort 3658 bijv. geopend moet zijn, maar hoe doe ik dat met de standaard Firewall van XP
Hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast Bedankt

JRC©

pi_14812266
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:32 schreef JRC het volgende:
Jongens en Meisjes
Ik zit met een probleem.
Ik heb een netwerkadapter voor me PS2 gekocht. Nu is hij online, maar als ik nou een spel wil spelen online, kan er geen verbinding worden gelegd. Ik ga ervanuit dat dit met mijn Firewall te maken heeft in XP. Ik las wel dat poort 3658 bijv. geopend moet zijn, maar hoe doe ik dat met de standaard Firewall van XP
Hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast Bedankt

JRC©

Wat heeft je PS2 adapter met XP te maken?? (Ik heb zelf geen PS2, zal wel domme vraag zijn).
Je gewone vraag: Ik zou ook niet weten hoe je specifieke poorten openzet. Misschien moet je het even in DIG vragen, of ff zoeken.
(kheb zelf ff gezocht...niets gevonden helaas).
pi_14824626
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:29 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Zei de voetbal prof.. .

Wow, ik maak een foutje!

Nej laten we die nerds nemen die denken dat echt voetbal ook uit alleen maar truckjes bestaad!!!!

En dus nu ze dus de truckjes uit Fifa 2004 hebben gehaal, liggen te janken dat het niet echt meer is.

Vreemd dat Fifa wel bij de echte voetbalfans wordt gewardeerd!.

Ow jah, SPELLING SUCKS!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')