Waaraan geef jij de voorkeur? Ik heb het liefst een maagdelijk meisje van een jaar of 18, maar een lekkere slet lijkt me ook wel lekker hoor..
quote:waar ben je in wodansnaam mee bezig in je relatie als je sexleven zo saai is dat je 4 jaar lang alleen missionarishouding doet...
Op zondag 16 november 2003 09:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat ligt aan de relatie natuurlijk. Als ze vier jaar lang de missionarishouding heeft geoefend (2400 keer, godbeter, in jouw berekening) kan ze dat vast heel goed. Maar als het daar bij ophoudt, hm, geef mij dan maar die slet. Vooropgesteld dat die laatste meerdere dingen heeft geoefend, uiteraard..
quote:Ik heb er geen ervaring mee. Maar het klinkt verschrikkelijk.
Op zondag 16 november 2003 09:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:[..]
waar ben je in wodansnaam mee bezig in je relatie als je sexleven zo saai is dat je 4 jaar lang alleen missionarishouding doet...
quote:ze hebben natuurlijk wel ervaring! De mongame muts in kwantiteit en de slet heeft zoveel gezien dat ze precies weet wat te doen (is kwaliteit ? ).... het nadeel is wel dat ze beiden waarschijnlijk erg routinematig zullen handelen!
Op zondag 16 november 2003 09:15 schreef Aernout het volgende:
Ik hoef ze allebei niet meer
quote:Aan jou de taak die routine te doorbreken!
Op zondag 16 november 2003 09:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ze hebben natuurlijk wel ervaring! De mongame muts in kwantiteit en de slet heeft zoveel gezien dat ze precies weet wat te doen (is kwaliteit ? ).... het nadeel is wel dat ze beiden waarschijnlijk erg routinematig zullen handelen!
quote:
Op zondag 16 november 2003 09:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee. Maar het klinkt verschrikkelijk.
quote:Het is net als met auto's:
Op zondag 16 november 2003 09:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ze hebben natuurlijk wel ervaring! De mongame muts in kwantiteit en de slet heeft zoveel gezien dat ze precies weet wat te doen (is kwaliteit ? ).... het nadeel is wel dat ze beiden waarschijnlijk erg routinematig zullen handelen!
quote:het nadeel is dat in NL de meiden al zo vroeg sex hebben. Zie maar eens een maagd te vinden van 18 ,die er ook nog eens lekker uitziet en ook nog eens haar maagdelijkheid aan jou wil geven..
Op zondag 16 november 2003 09:22 schreef Aernout het volgende:[..]
Het is net als met auto's:
Een goed ingereden auto rijdt lekkerder
Maar ik rij de auto liever zelf in
quote:.......Maar je verwacht vast wel dat de dame in kwestie het normaal vindt dat jij wel een "ervaren man" bent?
quote:bedoel je of míj dat lukt of jou?
Op zondag 16 november 2003 09:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zie maar eens een maagd te vinden van 18 ,die er ook nog eens lekker uitziet en ook nog eens haar maagdelijkheid aan jou wil geven..
quote:Ja, want een lul is veel makkelijker schoon te maken
Op zondag 16 november 2003 09:26 schreef WhiteTwin het volgende:
.......Maar je verwacht vast wel dat de dame in kwestie het normaal vindt dat jij wel een "ervaren man" bent?
beetje jammer dat je je dat zo moet typeren, of ben je ook zo iemand van meisje mag met misschien 2 jongens naar bed en de jongen mag alles neuken wat ie neuken kan?
quote:
Op zondag 16 november 2003 09:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
maar waarom is die niet een relatie heeft gehad een slet?beetje jammer dat je je dat zo moet typeren, of ben je ook zo iemand van meisje mag met misschien 2 jongens naar bed en de jongen mag alles neuken wat ie neuken kan?
quote:*huilie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |