Waaraan geef jij de voorkeur? Ik heb het liefst een maagdelijk meisje van een jaar of 18, maar een lekkere slet lijkt me ook wel lekker hoor..
quote:waar ben je in wodansnaam mee bezig in je relatie als je sexleven zo saai is dat je 4 jaar lang alleen missionarishouding doet...
Op zondag 16 november 2003 09:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat ligt aan de relatie natuurlijk. Als ze vier jaar lang de missionarishouding heeft geoefend (2400 keer, godbeter, in jouw berekening) kan ze dat vast heel goed. Maar als het daar bij ophoudt, hm, geef mij dan maar die slet. Vooropgesteld dat die laatste meerdere dingen heeft geoefend, uiteraard..
quote:Ik heb er geen ervaring mee. Maar het klinkt verschrikkelijk.
Op zondag 16 november 2003 09:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:[..]
waar ben je in wodansnaam mee bezig in je relatie als je sexleven zo saai is dat je 4 jaar lang alleen missionarishouding doet...
quote:ze hebben natuurlijk wel ervaring! De mongame muts in kwantiteit en de slet heeft zoveel gezien dat ze precies weet wat te doen (is kwaliteit ? ).... het nadeel is wel dat ze beiden waarschijnlijk erg routinematig zullen handelen!
Op zondag 16 november 2003 09:15 schreef Aernout het volgende:
Ik hoef ze allebei niet meer
quote:Aan jou de taak die routine te doorbreken!
Op zondag 16 november 2003 09:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ze hebben natuurlijk wel ervaring! De mongame muts in kwantiteit en de slet heeft zoveel gezien dat ze precies weet wat te doen (is kwaliteit ? ).... het nadeel is wel dat ze beiden waarschijnlijk erg routinematig zullen handelen!
quote:
Op zondag 16 november 2003 09:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee. Maar het klinkt verschrikkelijk.
quote:Het is net als met auto's:
Op zondag 16 november 2003 09:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]