Ik weet er momenteel maar eentje, maar dat mag de pret niet drukken:
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 09-06-2001 13:32]
quote:Echt?
Op zaterdag 09 juni 2001 11:46 schreef Ettepet het volgende:Lek, 20 gulden bij de Multi Media Markt in R'dam.
Even dit (tikje offtopic omdat het geen aanbieding betreft):
Ik heb gister The Shining (Kubrick's versie) op DVD gekocht. Ik wist niet eens dat dat ding bestond!
Ik zag 'm donderdagavond bij de FRS op Centraal Station.
Toen ik 'm gister weer zag staan ontdekte ik dat 't 'n import was uit 1999. Toen moest ik 'm wel meenemen (wilde eerst wachten ivm kas tekort), ik was zo bang dat ik 'm nooit meer zou zien. Heb zelfs in Londen nog gezocht naar deze DVD (waarvan ik dus gewoon niet wist dat hij uit was).
quote:Ja, als ze moeilijk doen moet je maar zeggen dat ze in R'dam em in de aanbieding gedaan hebben. MM heeft laagste prijsgarantie en dat geldt zeker binnen het bedrijf
Op zaterdag 09 juni 2001 12:39 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Zou die aanbieding ook bij MM A'dam gelden?
quote:Haha! Zelfs niet voor een tientje. Je zal maar bezoek krijgen en ze zien die dvd in je verzameling...
Op zondag 10 juni 2001 23:54 schreef Mozes het volgende:
Bij de Blokker (tja klotewinkel) hebben ze "The Postman" op DVD voor fl 30,-. Is wel voor de liefhebbers.
The horror!
quote:Vorige week bij de Blokker nog Fallen en What's eating Gilbert Grape aangeschaft voor hetzelfde bedrag. Af en toe zit er wel wat leuks tussen.
Op zondag 10 juni 2001 23:54 schreef Mozes het volgende:
Bij de Blokker (tja klotewinkel) hebben ze "The Postman" op DVD voor fl 30,-. Is wel voor de liefhebbers.
quote:nee ik zit in dezelfde situatie..bij de makro is hij het goedkoopste. Nou hoorde ik alleen dat er een soort van zonachtige waas aan het begin(eerste 20 minuten) op de dvd staat waardoor het beeld slecht zichtbaar is. 2 mensen die ik ken zagen dat op de dvd, en toen ik hemzelf in de bios zag zat die waas er ook. De hele zaal heeft toen zijn geld terug gekregen.
Op zaterdag 23 juni 2001 23:49 schreef Ettepet het volgende:
Ik overweeg Crouching Tiger, Hidden Dragon op DVD te kopen, maar zie 'em nergens goedkoper dan bij de Makro (40 gulden, ex BTW). Iemand een goedkoper adres?
Iemand Formula 1 season 2000 ergens al gezien trouwens?
quote:dit was zeker de videoband van coyote ugly?
Op maandag 25 juni 2001 14:44 schreef JK het volgende:
Ik zag ook Coyote Ugly voor 20 piek bij de Blokker.
Ook niet duur, niet gekocht.. ik heb geen zin om superveel DVD's te kopen. Van het weekend Frequency gehuurd en geript naar videocd, omdat Frequency in de winkel nog niet te koop is. En wel te huur. Lekker vaag he ? Naja nu kan ik 'm ook kijken op m'n DVD.
nul extra,s, maar wel 200 minuten boeiende film.
Ook ik blijf The Postman een fijne film vinden, zeker geen all time classic, maar ik schaam me ook niet dat hij in mijn dvd collectie is opgenomen.
oke oke, hij staat wel een beetje verborgen achter mijn "alien legacy" box.
quote:Net ook CTHD gekocht, en bijna 'O Brother where art Thou?' (beiden 47 piekjes). Helaas zag ik dat die laatste film van de makers van 'The Big Lebowski' was en de kop van Johny Goodman op het kaft, toen hoefde het opeens niet meer zo persé..
Op dinsdag 26 juni 2001 12:41 schreef Thetallguy het volgende:
CTHD én Formula 1 season 2000 gehaald bij de Makro, beide voor 47,nogwat
quote:1. John Goodman speelt maar 5 minuten mee
Op dinsdag 26 juni 2001 20:56 schreef Ettepet het volgende:[..]
Net ook CTHD gekocht, en bijna 'O Brother where art Thou?' (beiden 47 piekjes). Helaas zag ik dat die laatste film van de makers van 'The Big Lebowski' was en de kop van Johny Goodman op het kaft, toen hoefde het opeens niet meer zo persé..
Nuff said
quote:5 minuten? vandaar dat ik 'm toch redelijk vaak in beeld zag.
Op dinsdag 26 juni 2001 21:59 schreef Thetallguy het volgende:[..]
1. John Goodman speelt maar 5 minuten mee
ok, hij heeft niet de grootste rol, maar toch echt wel meer dan 5 minuten. en hij is verantwoordelijk voor bijna al die shit, met z'n "goeie" plannen.
Steve Buscemi, die heeft maar 5 minuten beeldtijd ofzo, en nog een hele onbelangrijke rol ook.
quote:Ik denk dat het "uitsluitend bestemd voor verhuur"-stickertje toch wel de belangrijkste hint zal zijn.
Op woensdag 27 juni 2001 10:39 schreef CraZaay het volgende:
..mag dat dan zo verkocht worden..
quote:Je hebt sowieso een pasje nodig om er te kunnen kopen...
Op zaterdag 30 juni 2001 00:48 schreef Dopamine het volgende:
Waar zitten die makro's eigenlijk? Hier in Nijmegen kan ik er geen vinden...?
quote:Geheel onverwacht
Op zaterdag 30 juni 2001 00:48 schreef Dopamine het volgende:
Waar zitten die makro's eigenlijk? Hier in Nijmegen kan ik er geen vinden...?
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 23-07-2001 11:01]
En bij de Macro was er een actie dat je een stuk of 50 verschillende DVD's kon kopen voor fl 30,- (ex BTW). Daarnaast nog het normale aanbod van fl40,- tot fl50,- Ik ga over een uurtje of twee nog eens kijken wat ze hebben voor een aardige prijs.
quote:Net zoiets als de sligro? Zelfde pasje misschien?
Op zaterdag 30 juni 2001 01:15 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Je hebt sowieso een pasje nodig om er te kunnen kopen...
Dat zijn de betere prijzen...
quote:Alleen jammer dat het kut-dvd's zijn...
Op zaterdag 30 juni 2001 23:47 schreef tcr het volgende:
Dat zijn de betere prijzen...
quote:Ik zag trouwens vandaag bij de Fame "Unbreakable" (R2 import) liggen, met daarop ook "For rental use only". Ik vraag me echt af hoe dat zit...
Op woensdag 27 juni 2001 17:23 schreef CraZaay het volgende:
Het zou kunnen zijn dat de koper het alleen mag verhuren. Het is immers een groothandel (Makro).
quote:die zijn voor videotheken bedoeld, en mogen eigenlijk niet in de winkel verkocht worden. Maar aangezien dat geen officiele Nederlandse wet is (lijkt me) kunnen ze dus normaal verkocht worden. In Nederland is ie nog niet uit (ook niet op huurvideo) dus van Nederlandse videotheken zal er niet veel geklaag komen.
Op zondag 01 juli 2001 23:52 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik zag trouwens vandaag bij de Fame "Unbreakable" (R2 import) liggen, met daarop ook "For rental use only". Ik vraag me echt af hoe dat zit...
quote:Erg raar inderdaad, want ik zou 'm dus in principe mogen verhuren, terwijl er écht naast die sticker staat "Nor for public performance, lending, hireing, blaat"
Op maandag 02 juli 2001 08:31 schreef Tokus het volgende:[..]
die zijn voor videotheken bedoeld, en mogen eigenlijk niet in de winkel verkocht worden. Maar aangezien dat geen officiele Nederlandse wet is (lijkt me) kunnen ze dus normaal verkocht worden. In Nederland is ie nog niet uit (ook niet op huurvideo) dus van Nederlandse videotheken zal er niet veel geklaag komen.
* La Haine voor 19,95
* Lock, Stock and Two Smoking Barrels voor 34,95
Goeie films voor weinig!
quote:Jammer dat La Haine fullscreen is.....
Op vrijdag 06 juli 2001 14:46 schreef Jarno het volgende:
Bij de *ril* FRS:* La Haine voor 19,95
* Lock, Stock and Two Smoking Barrels voor 34,95Goeie films voor weinig!
![]()
![]()
Maar toch: thanx!
quote:Hmmm dem, daar had ik in mijn enthousiasme nog geeneens opgelet. Najah, voor die 2 tientjes
Op vrijdag 06 juli 2001 17:01 schreef Smots het volgende:
Jammer dat La Haine fullscreen is.....
under suspicion met hackMAN en freeMAN
( das geen toeval MAN )
voor 49,95....met als bonus de film "the domino principle" een film uit 1977 ook met gene hackman, op een aparte dvd bijgevoegd.
quote:Hmm. Die film wilde ik nog wel een keer zien. Die is net uit toch? Lijkt me alleen een beetje veel dialoog..
Op maandag 09 juli 2001 14:52 schreef starbuck het volgende:
bij blokerrrrrrrrrrr net gekochtunder suspicion met hackMAN en freeMAN
( das geen toeval MAN )voor 49,95....met als bonus de film "the domino principle" een film uit 1977 ook met gene hackman, op een aparte dvd bijgevoegd.
quote:Welke/waar is die?
Op maandag 09 juli 2001 23:26 schreef Smots het volgende:
RAF in Amsterdam heeft uitverkoop, met een paar leuke aanbiedingen.
Charlie's Angels voor 40 piek en Trainspotting voor 30 piek, om maar wat te noemen.
quote:klopt....90% dialoog , maar wel fraaie plotwendingen.
Op maandag 09 juli 2001 16:00 schreef aa het volgende:[..]
Hmm. Die film wilde ik nog wel een keer zien. Die is net uit toch? Lijkt me alleen een beetje veel dialoog..
quote:Op de Rijnstraat
Op dinsdag 10 juli 2001 00:22 schreef Dopamine het volgende:[..]
Welke/waar is die?
ook op www.raf.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |