quote:Zo zou het moeten!
Op vrijdag 14 november 2003 18:43 schreef Megumi het volgende:
Dus je grootste vijand dus.
Open dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 21:02]
quote:[lekker toch offtopic]
Op vrijdag 14 november 2003 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
Topic weer open. Zolang er niet gebaggerd wordt, OFFtopic reacties geplaatst worden en er netjes met elkaar gediscussieerd wordt heb ik er geen problemen mee. Dat geldt voor iedereen, dus ook de TS.Open dus.
[Dit bericht is gewijzigd door HPoi op 14-11-2003 21:13]
Maar verder heel vervelend voor je
quote:Idd want hoe je het ook went of keert 9 van de 10 keer krijgt de automobilist de schuld van het ongeluk
Op vrijdag 14 november 2003 17:58 schreef okkie-man het volgende:[..]
Dan zit je als automobilist diep in de shit, da's het ergste van alles
quote:Buiten dat, heb je, als automobilst weleens een fietser zonder licht plots zien opdoemen?
Op vrijdag 14 november 2003 21:17 schreef Stormblast het volgende:
Idd want hoe je het ook went of keert 9 van de 10 keer krijgt de automobilist de schuld van het ongeluk
En je kan je rijbewijs wel hebben, maar ga eens een keer 's nachts of 's morgens vroeg rijden... je schrikt jezelf echt kapot als je ineens zo'n vaag figuur voor de auto ziet verschijnen!
Lantaarnpalen aan=Licht aan, dat is mijn stelregel, en die van de meeste politie-agenten.
Hartelijk dank voor je bijdrage aan 's lands schatkist, burgers als jij maken ons land groot!
quote:Ik was niet te bedonderd. Thnx voor calling me droplul.
Op vrijdag 14 november 2003 23:02 schreef Yakko het volgende:
Je moet gewoon niet zeiken man.... en je bent al helemaal een droplul (dit valt nog wel binnen de Fok!-policy toch?) dat je licht het wel doet, maar dat je te bedonderd bent om het aan te zetten...
quote:'s nachts en 's morgens vroeg ja.
En je kan je rijbewijs wel hebben, maar ga eens een keer 's nachts of 's morgens vroeg rijden... je schrikt jezelf echt kapot als je ineens zo'n vaag figuur voor de auto ziet verschijnen!
quote:Niet volgens de politie agente die ik gesproken had.
Lantaarnpalen aan=Licht aan, dat is mijn stelregel, en die van de meeste politie-agenten.
quote:Graag gedaan. NL kon het wel gebruiken in de economisch moeilijke tijden. w8 maar tot dat het jou cash betreft.
Hartelijk dank voor je bijdrage aan 's lands schatkist, burgers als jij maken ons land groot!
Beste Anthraxx of ander modje gooi het topic maar dicht (ja dit is een verzoek). Kheb geen zin meer in zeik topic. Dat wel of niet verstandig was dat weet ik nu wel. Mocht ik het bevechten en mocht ik het winnen dan horen jullie van me. Gooi die handel nu maar dicht.
-edit-
Type-0
[Dit bericht is gewijzigd door NoXxa op 14-11-2003 23:46]
quote:Grammatica en spelling is niet mijn sterkste kant. Verder weet je wat ik bedoel. Dus daarmee is mijn doel bereikt.
Op vrijdag 14 november 2003 21:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het hele werkwoord is 'achten' het wordt dus in de verleden tijd 'achtte' met dubbel t. Als je toch intelligent wil doen, doe het dan ook goed.Maar verder heel vervelend voor je
quote:Hey m8. Als je het echt zo leuk vind om op te ruien. Doe dat dan lekker ergens anders. Jou mening ken ik inmiddels wel.
Op vrijdag 14 november 2003 18:21 schreef What het volgende:
By the way; fuck TS met z'n boete.
Vol-ko-men verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |