quote:Kun jij lezen?
Op vrijdag 14 november 2003 17:34 schreef MadMarine het volgende:[..]
waarom ben je om half 8 al op school dan?
quote:Waarom rij je dan nog steeds zonder licht? Dan zou je moeten weten hoe irritant fietsers zonder licht zijn.
Op vrijdag 14 november 2003 17:39 schreef NoXxa het volgende:[..]
Kheb mijn rijbewijs.
quote:--edit: ongewenst --
Op vrijdag 14 november 2003 17:25 schreef NoXxa het volgende:
blaatverhaal
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 20:10]
quote:Dit heb ik net gevonden op weeronline.nl
Op vrijdag 14 november 2003 17:31 schreef chopmax het volgende:[..]
Je moet verlichting voeren vanaf zonsondergang tot zonsondergang. Op jouw proces verbaal staat de tijd aangegeven waarom jij je delict gepleegd zou hebben. Zoek nu op hoe laat de zon opkwam op de plek in nederland waar je was. Dan weet je of je wel of niet hangt.
Trouwens, als die muts een echte muts in vult de de tijd in waarop ze schreef en niet de tijd waarop jij pleegde, dus dat zijn weer 2 minuten in jouw voordeel
quote:alle fietsen hebben een reflector(s)
Op vrijdag 14 november 2003 17:43 schreef bier2k3 het volgende:[..]
--edit--
en als jij netjes je lichies aan hebt van je karretje dan zie je de fiets dus wel.
dus niet zo janken stuk stront
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 20:13]
Totdat je een keer met een bordje SCANIA op je voorhoofd op je bestemming aankomt. 't Zal je school zijn want ze moeten je kennelijk nog bijbrengen dat achtte in de verleden tijd dubbel t krijgt.
of niet aankomt......... arren moede, wéér zo'n topic
quote:Helemaal mee eens. En die malloten die zonder licht rijden, ach, dat probleem lost zich vanzelf op als er maar genoeg auto's tegenaan/overheen rijden omdat die fietsters niet gezien worden.
Op vrijdag 14 november 2003 17:39 schreef Vision het volgende:
--edit: ongewenst--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 21:01]
quote:Dat is dus de marketingfout van eind jaren 70.
Op vrijdag 14 november 2003 17:25 schreef NoXxa het volgende:
Je beste vriend is de politie...behalve in nood.
De Politie is je beste vriend helemaal niet, de Politie bekeurt je als je de regels overtreedt en pakt je op als je een misdaad begaat.
Simpel. En als je licht het doet, waarom doe je het dan niet aan?
Terechte boete dus. (Je hebt nog mazzel..)
quote:Uhm ja zo kun je het ook zien. Maar als er morgen weer in de krant staat dat er een kind op de fiets is aangereden loopt ook iedereen weer te zeuren. Ik kan me voorstellen dat veel mensen dit soort dingen onnodig vinden, maar volgens mij is er ook uit meerdere onderzoeken naar voren gekomen dat fietsers zonder licht een grote ergernis van veel automobilisten is.
Op vrijdag 14 november 2003 17:39 schreef Vision het volgende:
--edit: ongewenst--
[edit]
daarbij komt ook nog eens dat de goede acties van de politie nagenoeg nooit vermeld worden, tenzij het met echte topcriminelen te maken heeft. De iets kleinere criminelen zijn niet noemenswaardig, dus daar hoor je niets van. Als dan alleen de 'negatieve' dingen zoals dit naar voren komen hebben veel mensen al snel een oordeel geveld. Als je het zo goed weet en kunt, ga dan zelf bij de politie
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 21:01]
quote:Dan zit je als automobilist diep in de shit, da's het ergste van alles
Op vrijdag 14 november 2003 17:55 schreef Blur het volgende:
Khoop je tegen te komen zonder je lampje... 1048 kilo over je donder heen.. Kijken hoe fijn je dat vind omdat je te lui bent om je lampie aan te doen.
Gwoon terecht dat je een bekeuring heb gekregen. Niezo zeiken hoor.
quote:Totaal irrelevant. Het gaat natuurlijk om de verkeersslachtoffers die jaarlijks vallen doordat er geen verlichting gevoerd wordt.
Op vrijdag 14 november 2003 17:57 schreef ploderus het volgende:
ergernis van veel automobilisten
quote:Voor de politie misschien wel irrelevant, voor dit topic niet, aangezien die discussie hier ook naar voren gekomen is...
Op vrijdag 14 november 2003 17:59 schreef What het volgende:[..]
Totaal irrelevant. Het gaat natuurlijk om de verkeersslachtoffers die jaarlijks vallen doordat er geen verlichting gevoerd wordt.
quote:True, maar mijn deuken zijn herstelbaar.. tenminste, goeie verzekering helpt een hoop
Op vrijdag 14 november 2003 17:58 schreef okkie-man het volgende:[..]
Dan zit je als automobilist diep in de shit, da's het ergste van alles
quote:Pas toen ik auto ging rijden begreep ik waarom de politie fietsen controleerd op bv verlichting.
Op vrijdag 14 november 2003 17:39 schreef NoXxa het volgende:[..]
Kheb mijn rijbewijs.
[Dit bericht is gewijzigd door Pietverdriet op 14-11-2003 18:05]
quote:Dank je. Ik vind jou ook lief. Reactie zal ik ff doorgeven in Feedback.
--edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 20:14]
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:55 schreef Blur het volgende:
Khoop je tegen te komen zonder je lampje... 1048 kilo over je donder heen.. Kijken hoe fijn je dat vind omdat je te lui bent om je lampie aan te doen.
Gwoon terecht dat je een bekeuring heb gekregen. Niezo zeiken hoor.
quote:Huilie
--edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 20:14]
quote:Volledig gelijk. Vooral als het goed donker is. Dit was discutabel.
Op vrijdag 14 november 2003 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Pas toen ik auto ging rijden begreep ik waarom de politie fietsen controleerd op bv verlichting.
Pas toen, tot die tijd reed ik ook fiets op gehoor enzo, maar toen ik de andere kant zag merkte ik pas hoe link fietsers doen.
quote:Tja, regels zijn regels. Wie bepaalt er wanneer het licht genoeg is? Als ze niet ergens een grens trekken houden ze constant gezeur.
Op vrijdag 14 november 2003 18:07 schreef NoXxa het volgende:[..]
. Stoer ben jij. Kstel voor dat je morgen ochtend om 7.35 (tijd van de boete) es de straat op gaat met je fietsie en zelf bekijkt hoe licht het is.
quote:ga jij eens rijlessen nemen, en kijk eens hoe fijn jij je eigen fietsgedrag vindt. Jij gaat je mening ECHT snel bijstellen dan!
Op vrijdag 14 november 2003 18:07 schreef NoXxa het volgende:[..]
. Stoer ben jij. Kstel voor dat je morgen ochtend om 7.35 (tijd van de boete) es de straat op gaat met je fietsie en zelf bekijkt hoe licht het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |