Prijzen zijn exclusief vezendkosten, koop je ze samen voor 100 euro dan zijn de verzendkosten voor mijn rekening.
Doe een bod en vermeld je e-mail adres, ik stuur je dan zo snel mogelijk een mail.
Voor het spelen van deze games heb je een Amerikaanse PS1 of PS2 nodig. Of een omgebouwde console maar dat is stout.
Afdingen heeft geen zin, dit is nog goedkoop (kijk maar op ebay) en aan ruilen doe ik ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 13-11-2003 18:02]
quote:Prima Roy.
Op donderdag 13 november 2003 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk even na over Xeno.
quote:Geen tijd voor Ker....teveel games en te weinig tijd. Ik weet gewoon dat ik er nooit aan toe zal komen. Ook een omgebouwde PSOne kopen is me beetje tegek nu ik net een XBox heb gekocht. En dan gun ik ze liever aan een echte RPG-er die ze helemaal grijs zal spelen.
Op donderdag 13 november 2003 22:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waarom
quote:XboX
Op donderdag 13 november 2003 22:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geen tijd voor Ker....teveel games en te weinig tijd. Ik weet gewoon dat ik er nooit aan toe zal komen. Ook een omgebouwde PSOne kopen is me beetje tegek nu ik net een XBox heb gekocht. En dan gun ik ze liever aan een echte RPG-er die ze helemaal grijs zal spelen.
Je hebt verder geen idee wat Xenogears is...
*in hart geraakt voelt*
quote:
Op donderdag 13 november 2003 22:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
XboXJe hebt verder geen idee wat Xenogears is...
*in hart geraakt voelt*
FFVII blijf ik geweldig vinden.
quote:Je mag altijd een bod doen.
Op zondag 16 november 2003 14:18 schreef Murazor4096 het volgende:
Ik weet dat je zegt niet af te dingen, maar geldt dat ook als ik ze beide overneem?
quote:Okee.... bod: 45 inclusief P&P.
Op zondag 16 november 2003 15:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je mag altijd een bod doen.
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:44 schreef Murazor4096 het volgende:
Okee.... bod: 45 inclusief P&P.
Wat is je e-mailadres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |