quote:En dit moet een Admin voorstellen
Op donderdag 13 november 2003 13:35 schreef B.i.o.h.a.z.a.r.d het volgende:
Hey iedereen, k heb mezelf hier net aangemeld en kom is kijken hoe t hier is. Ik zit op een ander forum, die van Sexwoordenboek namelijk (ben daar de admin) en daarom zul je mij denk ik wel vaak zien in jullie subforum over seksualiteit. Ik ben 16 jr, me naam is "Kevin" en woon in omg Rotterdam. Wat je nog meer wilt weten, vraag je maar uh
quote:Eentje teveel zelfs
Op donderdag 13 november 2003 13:36 schreef Tizmo het volgende:
He, we hebben al een sex mod!
quote:Je zit al goed dit is een RUK topic
Hey iedereen, k heb mezelf hier net aangemeld en kom is kijken hoe t hier is. Ik zit op een ander forum, die van Sexwoordenboek namelijk (ben daar de admin) en daarom zul je mij denk ik wel vaak zien in jullie subforum over seksualiteit. Ik ben 16 jr, me naam is "Kevin" en woon in omg Rotterdam. Wat je nog meer wilt weten, vraag je maar uh
quote:
quote:En dat voor een moderator
Op donderdag 13 november 2003 13:44 schreef Lucille het volgende:
Kan je dan al een beetje neuken?
quote:Hoe direct
Op donderdag 13 november 2003 13:44 schreef Lucille het volgende:
Kan je dan al een beetje neuken?
quote:Sinds wanneer mogen moderators geen vragen stellen?
Op donderdag 13 november 2003 13:44 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
En dat voor een moderator
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |