Ik heb een motor'tje gekocht en de kappen zijn een beetje beschadigd enzo. Nu wil ik ze dus laten overspuiten. De velgen kan ik zoiezo via een vriend van mij zwart laten overspuiten (hoeft niet perse)... en het zadel kan ook een andere kleur krijgen (liever niet)
Zou iemand mischien misschien een foto van mijn motor willen photoshoppen? Als het er echt vet uitziet heb je als dank een motor met jouw design rondrijden Waarvan ik hier uiteraard een foto zal plaatsen...
Kies er maar een uit:
Ik heb het zelf ook geprobeerd maar het lukt mij echt voor geen meter (alleen met dat verfemmertje )
Bij voorbaat al heel erg veel dank...
quote:heb jou daar nog nooit zien posten
Op woensdag 12 november 2003 19:36 schreef Marjan1985 het volgende:
registreer je anders bij motor-forum.nl, daarzo doen ze het weleens vaker...
quote:Ben ik al geregistreerd, maar ik denk dat er hier meer photoshoppers rondlopen, toch? Ander probeer ik het daar ook gewoon...
Op woensdag 12 november 2003 19:36 schreef Marjan1985 het volgende:
registreer je anders bij motor-forum.nl, daarzo doen ze het weleens vaker...
Probeer het hier ff hier zitten wel goeie shoppers tussen!
quote:Mijn broer post daar
Op woensdag 12 november 2003 19:38 schreef Controle het volgende:[..]
heb jou daar nog nooit zien posten
quote:Heeft volgens mij idd op marktplaats gestaan. Startte niet meer. Nieuwe accu en was weer gefixed
Op woensdag 12 november 2003 19:52 schreef Whatashockr het volgende:
Hee dat ding ken ik van marktplaats! Was dat niet dat ding met kapotte waterpomp ofzoVriend van me had hem nog bijna gekocht meen ik!
Niet omdat ik niet van motorfietsen hou of van fotosoepen, maar omdat de kans op succes daar een stukkie groter is.
Leuke fiets overigens
Ik ben al op een paar photoshop site's geweest en begin het nu zelf ook een beetje te leren (het zijn nog allemaal misbaksels daar niet van
)
Welke kleurencombo's lijken je leuk?
(zwart is trouwens een beetje klote in ps)
maar als je zelf ff indenkt dat je t zadel met zwart leer overtrekt, en dat t spatbord voor ook zwart spuit, evenals de velgen (wat je zelf al zei)... en deze kleur
of je moet al deze kleur willen (is btw mijn motor zelf gespoten door een vriend naar mijn keus)
Groen/blauw heb ik al op mijn crossbrommer gedaan en dat ziet er idd wel vet uit, maar ik wil liever elke keer wat nieuws
Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten, ik kan wel alles goed selecteren enzo maar hoe verander ik dan de kleuren Ik kan van dat witte alleen maar vage kleuren maken en niet veranderen in rood of groen oid
Kijk maar, dit is een van mijn misbaksels (ja ik kan ook nog niet zo goed selecteren )
[Dit bericht is gewijzigd door jaapgvk op 13-11-2003 11:39]
quote:zo vind ik hem mooi! Start ie trouwens ook al weer? Heb het verkoop topic van deze motor op M-F gevolg, heb er zelfs over gedacht om hem zelf te kopen......
Op donderdag 13 november 2003 11:31 schreef jaapgvk het volgende:
Sja welke kleurencombo's? Ik weet het eigenlijk ook niet. Iig iets wat met dat blauwe zadel en/of zwarte velgen kan.Groen/blauw heb ik al op mijn crossbrommer gedaan en dat ziet er idd wel vet uit, maar ik wil liever elke keer wat nieuws
Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten, ik kan wel alles goed selecteren enzo maar hoe verander ik dan de kleuren
Ik kan van dat witte alleen maar vage kleuren maken en niet veranderen in rood of groen oid
Kijk maar, dit is een van mijn misbaksels (ja ik kan ook nog niet zo goed selecteren
)
kijk ook ff op www.25kw.tk
Ik had alles doorgemeten maar nog geen vonk. Ik denk kutzooi zal toch niet aan de CDI liggen
Maar toen kwam ex zot met het feit dat mijn motor geen CDI heeft (die de stroom van de dynamo haalt) maar een TCI en dat die zijn stroom bij de accu haalt
Was een kwestie van een slechte accu
Ben al aangemeld bij 25kw.tk
quote:mooi dat ie ut weer doet, dit lijkt mij een goeie en leuke beginnersmotor!
Op donderdag 13 november 2003 12:18 schreef jaapgvk het volgende:
Ja hij start alweer!Ik had alles doorgemeten maar nog geen vonk. Ik denk kutzooi zal toch niet aan de CDI liggen
![]()
Maar toen kwam ex zot met het feit dat mijn motor geen CDI heeft (die de stroom van de dynamo haalt) maar een TCI en dat die zijn stroom bij de accu haalt
Was een kwestie van een slechte accu
Ben al aangemeld bij 25kw.tk
Die motor is te mooi.
Nou heb je dus een mooiere auto EN een motor.
Hoe overtref ik dit nou weer?
Toch maar die minionderzeeer dan?
Oja en ben je trouwens al met je rijbewijs begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |