Je snapt er niets van.... hier staat de uitleg: http://www.lomozone.com/forums/viewtopic.php?t=225
Daar kan je ook het progje downloaden. maar een echte photoshopper doet dat uiteraard in dat programma.
Ik kan hier even nog geen resultaten posten (even toestemming vragen aan maker) morgen ga ik zelf aan de slag met dit progje. Lijkt me geweldig. Check de link voor voorbeelden.
Dit is mijn probeersel van de snoopy pop van mn vriendin. Ik heb de achtergrond nog een blur meegegeven in fotoshop.
quote:Hartelijk dank !!
Op woensdag 12 november 2003 13:23 schreef KidPaddle het volgende:
het progej RGBLights kun je op de site van mediachance vinden: http://www.mediachance.com/digicam/rgblights.htm
Creatief met een Mic.... Alleen heeft mijn camera een beetje moeilijkheden gehad met scherpstellen.
(+blur)
Badeendje uit de voorbeelden van Fotosoep geladen in Photoline32. Daarvan een drietal lijntekeningz gemaakt en die in RGBlights geeft:
dan omkeren, dan wordt ie echt leuk
lollig tooltje
quote:Lijkt me echter niet zo´n goedkope manier, ongeveer 3X zo duur als een kleuren rolletje
Op donderdag 13 november 2003 01:31 schreef branDREew het volgende:
Haha bedenk opeens een manier om van een zwart/wit rolletje een kleurenrolletje te maken
De fotoshop voorbeelden hier zijn anders... het idee is dat je een onderwerp van drie kanten belicht en dus drie kleurvlakken in de combinatie foto krijgt. Bewerk je een foto dan heb je ook maar een lichtval. Maar goed, ook een leuk resultaat zoals we hier kunnen zien.
Experimenteren met fotografie, kleuren en fotoshop blijft leuk!
quote:Misschien eens een forum over beginnen
Op zaterdag 15 november 2003 21:49 schreef branDREew het volgende:
Experimenteren met fotografie, kleuren en fotoshop blijft leuk!
Erg cool
:edit, link verbeterd
Oja wat je hier zit is:Een Foto van een meisje met een telefoon erdoorheen.
:edit:
Andersom:
blauw heeft (bij mij) doorgaans wat meer lichtintensiteit nodig, waarschijnlijk komt dat door de camera (R-G-B-G)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |