Ik vind het altijd leuk om met mensen te werken, ook wat presentatie
betreft. Als ik iets alleen presenteer sta ik maar in het luchtledige te
praten.... Bovendien heb ik met Jennifer veel lol, ook met Danny Rook was het een feest om iets samen te presenteren. Maar het voordeel van solo is dat er nooit iemand door je heen praat en je naar een bepaald punt toe kan praten zonder dat je onderbroken wordt.
Wat we nu doen met ' Brutale Moeders' is eigenlijk ook acteren en
dat ambieer ik wel het meest. Maar vooral de afwisseling in dit programma van reportage en fictie boeit me enorm. Verder hangt het ervan af of ze mij willen: Ik wil in ieder geval wel.
Ten eerste; ik heb nog nooit van mijn leven GTST gekeken, dus dat
klopt niet. Verder had ik erg veel lol met Danny bij Chatchoice, maar het
kan zijn dat ik mijn dag niet had; dat kan ook gebeuren. Of dat ik jou niet leuk vond. Ik kan me je niet meer voor de geest halen, bij
Chatchoice hebben we zo'n honderd kandidaten gehad....
Ze mag je gewoon niet, Sunnie. [opmerking static]
Wel ben ik het eens zat dat mensen een verwachtingspatroon hebben
van me dat ik altijd maar brutaal en goedgebekt ben.
Terwijl ik ook vaak genoeg wat stilletjes ben of zelfs ...verlegen...
Ik wen er nooit aan. Heb ook altijd genoeg kritiek op mezelf. Bij
Brutale Moeders zien we er zoiezo niet uit, maar dat is de bedoeling.
Verder maakt tv 5 kilo zwaarder en dat went nooit...
Oh ja. Vaak flap ik er dingen uit waar ik later spijt van heb.
Studeer je jounalistiek ofzo...?
Een ding; Brutale Moeders is over the top. En dat is een heerlijke uitlaatklep moet ik eerlijk bekennen. Als moeder in het echte leven zeg maar ben ik heel anders. Maar ik zou het raar vinden als ik dit soort dingen niet meer zou kunnen doen nu ik moeder ben.
Daar is dan weer dat verwachtingspatroon; moet ik me nu gedragen op tv dan? Dat doe ik in het dagelijkse leven al.
Ik heb ook ' serieuze' programma's gepresenteerd en dat ging prima,
maar toch pikten veel mensen dat niet ; die dachten dat ik me aan het
inhouden was. Raar toch.
Maar ik moet je zeggen, zodra de camera draait komt er toch een soort kind, puber in me los.
Toen ik vorige week bij hem op de koffie was, hadden we het erg gezellig.
Ja.
Toy vonden we ook al heel lang een leuke naam, komt van Dinky Toys.
We hebben onze dochter twee namen gegeven zodat ze, mocht ze moeite krijgen met haar roepnaam, ze de andere kan gebruiken.
Ik fotografeer nog wel, maar veel te weinig.
In plaats dat ik nu schilder, schildert Ruud en dat vind ik top: het huis hangt vol met fantastische doeken en niet met therapeutisch geklieder. Bovendien schilderde Ruud al jaren en niet ineens na de aanslag...
Nee, ik wilde wel atijd een beugel want dat vond ik stoer, maar dat
was niet nodig.
Heerlijk, ik ben helemaal verliefd op die kleine. Ik moet je zeggen; het is wel een full time Job, maar het cliché is waar; je krijgt er veel
voor terug en het wordt steeeds leuker !!! (rotzin)
Rare vraag; waarom zou ik moeten kiezen...?
Het verstandigste lijkt mij om altijd voor jezelf te kiezen toch?
Voor mijn werk zit ik wel op het internet ; onderwerpen opzoeken of
Bio's lezen van artiesten. Maar alleen gericht, anders verdoe ik mijn tijd
vind ik. Fok! kende ik nog niet, zal snel gaan kijken...
Niet beantwoorde vragen:
Ohwja, keep in mind:
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:36 schreef static het volgende:
[dienstmededeling]Puberale kutonzinposts die vanaf nu in de [betreffende] topics geplaatst worden worden onherroepelijk verwijdert.
Op recidivisme staat de bekende sanctie.
[/dienstmededeling]
Dank je Tatum.
Whehehe, ik denk dat het een combinatie was. Ze had en haar dag niet en ze was ook nog eens opgescheept met iemand die twee meisjes afwees en koos voor iemand die midden in Amsterdam woonde, en waar we in de spits naartoe moesten.
Ik weet nog wel dat Tatum aan het begin zei: als je nu de eerste kiest kan ik lekker terug naar huis en in bed kruipen.
Wel leuk dat ze antwoordt!
quote:Heb je daar echt aan meegedaan? Je kunt ook niet verwachten dat Tatum je nog herinnert. Ist nog wat geworden trwns?
Op dinsdag 11 november 2003 20:28 schreef SunChaser het volgende:Whehehe, ik denk dat het een combinatie was. Ze had en haar dag niet en ze was ook nog eens opgescheept met iemand die twee meisjes afwees en koos voor iemand die midden in Amsterdam woonde, en waar we in de spits naartoe moesten.
Static, wat heb je met de lay-out gedaan joh?
quote:Hoezo?
Op dinsdag 11 november 2003 20:48 schreef Svensational het volgende:
Static, wat heb je met de lay-out gedaan joh?
quote:Die zinnen lopen een beetje raar. De ene is drie keer zo lang als de ander
Op dinsdag 11 november 2003 20:59 schreef static het volgende:[..]
Hoezo?
Wat is er mis?
jou was dat je niets om het programma gaf, je liep met zonnebril op en sliep de hele tijd en bemoeide je
En zo zijn er nog wel een paar
quote:Ja, klopt, de opmaak was een beetje vreemd, ik ben er maar mee gestopt om het recht te breien.
Op dinsdag 11 november 2003 21:18 schreef Svensational het volgende:[..]
Die zinnen lopen een beetje raar. De ene is drie keer zo lang als de ander
meisje in Zaandijk afwees zodat we Amsterdam in moesten in de spits en jij GTST miste. Mijn ervaring met
jou was dat je niets om het programma gaf, je liep met zonnebril op en sliep de hele tijd en bemoeide jemeer voor de geest halen, bij
Chatchoice hebben we zo'n honderd kandidaten gehad....En zo zijn er nog wel een paar
quote:Tsja, dat heb je wel eens met een interview.
Op dinsdag 11 november 2003 20:25 schreef Ghettobob het volgende:
alleen jammer dat het nu echt zo'n vragenlijst geworden is..maarja dat kon vast niet anders
Super Tatum (en static natuurlijk )
quote:Haha fucker.. Bij een mondeling interview kan je toch inspelen op de antwoorden.. Maar verder mijn complimenten hoor..
Op dinsdag 11 november 2003 22:55 schreef static het volgende:[..]
Tsja, dat heb je wel eens met een interview.
edit; dit is dus schriftelijk, vandaar dat je niet kon inspelen op de antwoorden... haha stomme discussie
[Dit bericht is gewijzigd door Ghettobob op 11-11-2003 23:56]
quote:Wie zegt dat het mondeling was?
Op dinsdag 11 november 2003 23:03 schreef Ghettobob het volgende:[..]
Haha fucker.. Bij een mondeling interview kan je toch inspelen op de antwoorden.. Maar verder mijn complimenten hoor..
quote:Precies.
Op dinsdag 11 november 2003 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Die waren wel erg prive.
Toch leuk dat ze enkele 'prive' vragen wel heeft beantwoord.
Ben benieuwd wanneer en of we haar op Fok kunnen verwelkomen, ik heb een mailadres voor haar gereserveerd zodat we zeker weten dat zij het is.
quote:Inderdaad! Gelukkig niet van die domme, standaard antwoorden. Tatum neemt er tenminste de tijd voor.
Op dinsdag 11 november 2003 20:31 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens, topantwoorden, 1000x beter dan die duffe van Ginneken.
quote:Kom zeker eens langs!!! Je bent van harte welkom!!
Fok! kende ik nog niet, zal snel gaan kijken...
Leuke antwoorden, eerlijk en spontaan volgens mij, leuke meid!!!
beter dan die snol van een aukje!
quote:slechter kan ook niet, maar goed, dit is idd een heel stuk beter
Op woensdag 12 november 2003 19:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Beter als Aukje iig,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |