abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14558362
Kopspijkers: winterseizoen 2003/2004 [Deel 2]

Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:41:20 #2
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14558837
Ik denk niet veel meer, het einde nadert van het winterseizoen. Volgens mij stoppen ze halverwege december.
Free Your Mind
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:46:09 #3
33243 Demolition
is eigenlijk schaapje
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:49:02 #4
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14559021
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:46 schreef Demolition het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34631

Het gaat gewoon door

Dat bedoel ik niet, je hebt bij Kopspijkers altijd twee seizoenen: het najaarsseizoen en het voorjaarsseizoen. Tussen deze twee seizoenen heb je een paar maanden pauze. Ik bedoel dus te zeggen dat de pauze ongeveer begint rond half december en een nieuw seizoen begint weer eind maart.
Free Your Mind
pi_14559113
Pffft al dat gedoe dat ze dan weer wél, dan weer niét stoppen. Dat Paul Groot wel of niet doorgaat . Ik snap er niks meer van!
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:53:52 #6
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14559122
Ze zijn nu zo populair dat ze eigenlijk zouden moeten stoppen en die personages zijn ronduit klote, ik wil de gewone caberetiers weer!
pi_14559129
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:53 schreef karoltje het volgende:
Pffft al dat gedoe dat ze dan weer wél, dan weer niét stoppen. Dat Paul Groot wel of niet doorgaat . Ik snap er niks meer van!
Laten we gewoon maar rustig afwachten wat er gaat gebeuren, we kunnen er toch niks aan veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door UFOtje op 11-11-2003 17:54]

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_14559134
Paul Groot stopt per 1 januari 2004. Dan gaat hij aan een cabaretstuk werken.
pi_14560734
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:54 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Paul Groot stopt per 1 januari 2004. Dan gaat hij aan een cabaretstuk werken.
Hij bleef toch?
pi_14562256
Ze hadden wat mij betreft dit seizoen moeten stoppen met het cabaret. Ik vind het nu minder leuk dan voorgaande jaren. Wat mij betreft mogen Eric van Muiswinkel en consorten het nieuws weer komen bespreken.
pi_14562770
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:59 schreef od0bo het volgende:
Wat mij betreft mogen Eric van Muiswinkel en consorten het nieuws weer komen bespreken.
Die heeft het nooit gedaan toch Het waren eerst altijd Peter Heerschop, Viggo Waas en Lebbis. Maar dat was nooit zo leuk vond ik.
pi_14563120
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:05 schreef kibber het volgende:

[..]

Hij bleef toch?

Zie je dat bedoel ik dus !
  FOK!fossiel dinsdag 11 november 2003 @ 20:33:05 #13
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14563182
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:19 schreef Svensational het volgende:

[..]

Die heeft het nooit gedaan toch Het waren eerst altijd Peter Heerschop, Viggo Waas en Lebbis.

Volgens mij heeft Erik het ook gedaan... Deze week in deze week de afgelopen week....
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:33:21 #14
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_14563194
quote:

[..]

Die heeft het nooit gedaan toch Het waren eerst altijd Peter Heerschop, Viggo Waas en Lebbis. Maar dat was nooit zo leuk vond ik.

Juist en voor Heerschop en consorten deed van muiswinkel het...
geweldige Janmaat immitatie!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_14563387
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Deze week in deze week de afgelopen week....

en deze week die is geweest
  FOK!fossiel dinsdag 11 november 2003 @ 20:41:04 #16
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14563479
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef Dandelion het volgende:

[..]

geweldige Janmaat immitatie!

oh ja... dat is waar
"Landgenoten......"
  FOK!fossiel dinsdag 11 november 2003 @ 20:46:47 #17
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14563857
quote:
De satire ligt zwaar onder vuur. Jack Spijkerman zich er niets van aan en blijft op de ingeslagen weg: met een dvd én een nieuw cabaret-team.

Typetjes
In Kopspijkers zijn de leden van het Koninklijk Huis al een tijdje een dankbaar onderwerp, met alle roering rond Mabel, Klaas Bruinsma en Edwin de Roy van Zuydewijn. Maar sinds kort spreken Minister Donner en Premier Balkenende schande over de parodieën van leden van het Koninklijk Huis. Nu is er ook nog een dvd en een boek over het Kopspijkers-cabaret gepresenteerd. Alle typetjes zitten erin, dus ook de Oranjes zijn van de partij.

Hotline
Balkenende wil dat het Koninklijk Huis met rust wordt gelaten, omdat zij niet in het openbaar kunnen reageren en politici wel. Jack Spijkerman haalt zijn schouders erover op en vindt de reactie overtrokken. "Ik heb geen hotline met de Oranjes, maar prins Maurits woont om de hoek en hij zwaait nog altijd vriendelijk", lacht Spijkerman.

Cabaret
Spijkerman heeft sterk getwijfeld of hij door moest gaan met het programma, omdat hij het al acht jaar doet. De voornaamste reden om te stoppen was dat de cabaretiers Paul Groot en Owen Schumacher na 31 december stoppen met hun bijdrage aan de show, omdat ze in een toneelstuk gaan spelen.[b] Maar in de acht jaar dat Kopspijkers nu bestaat, is het cabaretteam wel vaker van samenstelling veranderd.

Lachen
[b]Vanaf maart maakt Kopspijkers een doorstart met gekke tv-fragmenten, een vers cabaretteam en een raar spel. Of dat het bestaande Kopspijkerspel is, is niet helemaal zeker.
Tijdens de presentatie stak Spijkerman de draak met de huidige discussie over satire op tv. Zo presenteerde hij een logo (een kroontje met daaronder een lach) waaruit bleek dat 'lachen mocht, maar wel met mate'. Frank de Grave, zelf vaak in het programma gepersifleerd, was bij de boek- en dvd-presentatie aanwezig.

Ja, ze stoppen er dus echt mee. Jammer, maar helaas. En ze gaan Kopspijkers aanpassen, dat is ook wel een keertje leuk
pi_14565485
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Ze zijn nu zo populair dat ze eigenlijk zouden moeten stoppen en die personages zijn ronduit klote, ik wil de gewone caberetiers weer!
Inderdaad, die personages zijn goed gedaan en leuk, maar dat heeft zijn tijd ook wel weer gehad. Laat maar weer gewoon een panel terugkomen
pi_14566179
Kijkt/luisteren jullie eigenlijk het muziek gedeelte in het programma altijd? Dat is voor mij (en in vele andere programma's ook vaak) het moment dat ik geïrriteerd wegzap of lekker kan gaan poepen ofzo
  dinsdag 11 november 2003 @ 22:28:44 #21
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_14566333
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:23 schreef Youssef het volgende:
Kijkt/luisteren jullie eigenlijk het muziek gedeelte in het programma altijd?
Prima moment om even wat anders te gaan doen.
Wel grappig hoe mensen niet op kunnen houden met klagen over elk onderdeel van het programma (cabaret, muziek, interviews, kopspijkerspel etc. etc.) en toch gewoon blijven kijken elke week alsof het een soort verplichting is. We weten het nu wel, het is wisselend van kwaliteit en soms is het gewoon niet zo leuk (terwijl sommigen het dan nog steeds waarderen). Jammer, maar helaas.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_14566934
Klopt inderdaad zoals je het zegt Sigmund,

Voor mij is het muzikale gedeelte de standaard plas-pauze of een re-fill halen ergens vandaan.

pi_14568341
quote:

[..]

jawel, samen met Rob Kampheus en Viggo Waas, en af en toe kwam Peter erbij

Eric en Rob later gestopt en toen kwamen Peter en Lebbis

pi_14570302
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 23:43 schreef AirRaid het volgende:

[..]

jawel, samen met Rob Kampheus en Viggo Waas, en af en toe kwam Peter erbij

Eric en Rob later gestopt en toen kwamen Peter en Lebbis

Het allereerste team (vanaf '95) was trouwens Diederik van Vleuten, Eric van Muiswinkel en Rob Kamphues
pi_14571466
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:28 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Prima moment om even wat anders te gaan doen.
Wel grappig hoe mensen niet op kunnen houden met klagen over elk onderdeel van het programma (cabaret, muziek, interviews, kopspijkerspel etc. etc.) en toch gewoon blijven kijken elke week alsof het een soort verplichting is. We weten het nu wel, het is wisselend van kwaliteit en soms is het gewoon niet zo leuk (terwijl sommigen het dan nog steeds waarderen). Jammer, maar helaas.

Er zijn gewoon bijna geen alternatieven op tv en de meesten kijken het voor de leuke stukjes. Die liedjes zijn gewoon programmavulling heb ik het idee, heel af en toe is het wel leuk, maar dat is zo weinig dat ze het beter kunnen weglaten.
En ja ik kijk het ook elke week en loop er ook goed over te zeiken, maar ik ben nou af en toe een zeiktrut

Er moeten gewoon wat nieuwe dingen komen. Dat kopspijkerspel gaat echt niet weg volgens mij, dat kunnen veel mensen nog waarderen. Ze kunnen beter in plaats van dat interview, liedjes of rare gedoe aan het begin daar iets nieuws voor zoeken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')