quote:
DE RACE KAN BEGINNEN!
Maak kennis met de sterren van Mario Kart: Double Dash!!
Wie denk jij dat het nieuwe kampioenschap in Mushroom Kingdom gaat winnen?! Voet op de plank, en rode schilden in de aanslag, want Mario Kart: Double Dash!! komt naar Europa, en wel op 14 november 2003, natuurlijk exclusief voor NINTENDO GAMECUBE. Dit keer zijn de regels meer dan een beetje aangepast er zitten nu TWEE coureurs in iedere kart.Laten we eens kijken of de hoofdrolspelers een beetje in vorm zijn!
Mario & Luigi
Ieders favoriete loodgieterduo is terug! Dit keer spelen ze letterlijk met vuur, want de favoriete wapens van Mario en Luigi zijn rode en groene vuurballen.
Diddy Kong & Donkey Kong
Dit duo komt rechtstreeks uit de jungle geslingerd! Ze gebruiken graag hun beestachtige krachten om af te rekenen met hun tegenstanders. Ze houden van fruitige verrassingen, dus pas op voor reusachtige bananen!
Daisy & Peach
Princess Peach is een baanveteraan, maar Princess Daisy komt nog maar net kijken.
De wagen van de koninklijke dames gaat gehuld in hartenwolkjes. Ieder voorwerp
waardoor ze worden geraakt kunnen ze op hun beurt weer gebruiken!Paratroopa & Koopa
De gepantserde grondtroepen van Bowser zijn voor zichzelf begonnen. Ze gooien graag driedubbele groene en rode schilden uit hun kart. Je kunt dus maar beter bij ze uit de buurt blijven!
Baby Mario & Baby Luigi
Ze zijn klein, jong en schattig, maar onderschat deze tweeling niet! Pas vooral op voor Chain Chomp, het grote en vraatzuchtige huisdier dat de babys op hoge snelheid over de baan trekt!
Yoshi & Birdo
Dit keer zit er niemand op het vrolijk gekleurde ruggetje van Yoshi maar mag hij zelf de weg bepalen. De rollende eieren van Yoshi en Birdo achtervolgen tegenstanders, en na een botsing komen er drie nieuwe voorwerpen uit!
Bowser Jr. & Bowser
De aartsvijand van Mario en zijn sluwe zoontje voorspellen niets dan ellende op de baan. Een indrukwekkend reuzenschild is hun speciale voorwerp. Dit projectiel veegt iedereen van de baan!
Waluigi & Wario
Ze hebben een voorkeur voor achterbakse technieken dus zorg dat je dit illustere duo niet uit het oog verliest! Ze hebben bommen bij zich waarmee ze je als een peulenschil van de baan kunnen lanceren, en deinzen er niet voor terug deze te gebruiken!
Maak je klaar voor een dubbele dosis spektakel en race met al je favoriete spelfiguren en enkele geheime extra coureurs! Met welk duo heb jij het meeste succes?
Vanaf 14 november ligt Mario Kart: Double Dash!! in Europese winkels voor een verwachte verkoopprijs van 60 Euro.
quote:
MARIO KART: THE INSIDE TRACK
De parkoersen van Mario Kart: Double Dash!!
Mario Kart is terug met een dubbele dosis raceplezier! Vanaf 14 november 2003 ligt Mario Kart: Double Dash!!, exclusief voor Nintendo GameCube, in de winkels. Hectische race-actie beleef je als nooit tevoren in deze game die bol staat van de uitdagende banen, maffe spelfiguren en waanzinnige wapens.De grootste vernieuwing springt meteen in het oog in iedere kart zitten twee coureurs! Om de diverse wagentjes te vullen kun je kiezen uit een keur aan kleurrijke spelfiguren. Nadat je je keuzes hebt bevestigd, ga je van start in het kampioenschap voor de Mushroom Cup, Flower Cup of Star Cup! Voor iedere cup moet je vier compleet verschillende kartbanen voltooien. Je kunt racen met en tegen je favoriete Nintendo-helden in de Grand Prix mode, of in je eentje de snelste tijden verbeteren in de Time Trial Mode. Natuurlijk is het ook mogelijk om tegen je vrienden te racen in een aantal uiterst competitieve spelvarianten voor 1 tot 4 spelers.
Hieronder alvast wat insiderinfo over de verschillende parkoersen.
MUSHROOM CUP
Luigi Circuit
Een vrij rustig traject om er een beetje in te komen. Op Luigi Circuit kom je veel lange rechte stukken met tal van turbotegels tegen. Pas op voor de Chain Chomp die de shortcut bewaakt! Hij is altijd humeurig en minstens zo hongerig!Peach Beach
Op de favoriete vakantiebestemming van Princess Peach treffen we een zanderig parkoers met vele gevaren. Ontwijk de Cataquacks en houd eb en vloed in de gaten om een snellere route te ontdekken!Baby Park
Dit korte en ovale circuit voert je door een pretpark met een wervelende achtbaan! Als je deze race wilt winnen moet je optimaal bochtenwerk leveren en slim gebruik maken van je power-ups!Dry Dry Desert
Een brede woestijnweg voorbij eeuwenoude tempels en monumenten. Geniet niet teveel van het uitzicht. Met de wervelende tornados en het verraderlijke drijfzand kun je je ogen maar beter op de weg houden.FLOWER CUP
Mushroom Bridge
Een karakteristiek bouwwerk in het Mushroom Kingdom! Dit parkoers biedt alle ruimte mits je het verkeer weet te omzeilen.Mario Circuit
Een prachtig circuit met tal van herkenbare gebouwen en spelfiguren. Je komt er veel lastige bochten tegen, dus als je een beetje kan driften komt dat hier goed van pas!Daisy Cruiser
Aan boord van dit luxe schip kun je zowel bovendeks als benedendeks racen. Cross voorbij het zwembad naar de eetzaal, en zorg dat je daar niet tegen een tafel botst!Waluigi Stadium
Waluigi Stadium is een off-road track met veel heuvels en modder. Van enorme sprongen tot vuurballen en hapgrage Piranhaplanten, deze race levert volop spektakel!STAR CUP
Sherbet Land
In deze wereld van ijs en sneeuw gaat het er heet aan toe, op een verraderlijk parkoers! Roekeloos racen eindigt al snel in een wak of tegen een ijzige vijand!Mushroom City
Vind je weg door de avondspits in het centrum van Mushroom City, door je route zorgvuldig te plannen! Zorg dat je de weg niet kwijtraakt!Yoshi Circuit
Een circuit in de vorm van Yoshi, heb je ooit zoiets gezien? De vreemde hoeken, bochten die worden afgewisseld met lange rechte stukken doen de races steevast in veldslagen ontaarden. Je moet hier tot het uiterste gaan om de eerste plaats te claimen!DK Mountain
Lanceer jezelf naar de top van DK Mountain met het Donkey Cannon, en daal af langs een helling vol stuiterende rotsblokken en gapende afgronden. Na de afdaling is het gevaar nog niet geweken. Om de finish te bereiken moet je ook nog eens een verraderlijk zwaaiende touwbrug oversteken!Nog meer raceplezier vind je in de drie verschillende spelvarianten van de Mario Kart Battle Mode, met elk vier verschillende stages. Strijd tegen je vrienden en vijanden in de battle mode arenas en laat hen zien wie de meester is!
Natuurlijk biedt Mario Kart Double Dash!! niet alleen een keur aan verschillende parkoersen maar kun je ook putten uit een breed aanbod in spelfiguren. Naast vaste gasten als Mario, Luigi, Peach en Yoshi kun je kiezen voor 10 grote en minder grote Nintendo-helden, terwijl er ook nog eens enkele geheime banen en coureurs zijn vrij te spelen. Met welk duo heb jij het meeste succes?
Op 14 november kom je erachter. Vanaf die dag ligt Mario Kart: Double Dash!! in Europese winkels voor een verkoopprijs van ongeveer 60 euro.
quote:En jij bent?
Op dinsdag 11 november 2003 16:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dit is deel 4 als je doortelt...(nes,n64,gba en nu dus GC)
En dit nieuws is al weken oud.
Dit is deel 2 van het topic. En dat nieuws komt NET van Nintendo NL af.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 11-11-2003 16:31]
quote:naam staat daaro
Op dinsdag 11 november 2003 16:29 schreef Khadgar het volgende:[..]
En jij bent?
Dit is deel 2 van het topic. En dat nieuws komt NET van Nintendo NL af.
Deel 2 van topic heh..
waarom heb je dan de titel snel verandert ?
en deel 1 staat ver beneden.
Nieuws komt net van NINTENDO af
andere hadden dat nieuws al.
En The-Brahma-Bull IK heb de titel veranderd ja.
En het nieuws is NU pas officieel ja?
quote:www.google.com
Op dinsdag 11 november 2003 16:39 schreef DePeer het volgende:
en waar zijn de screenshots?
enzovoort. Succes.
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 11-11-2003 16:41]
Laat ik beginnen met de minpunten. Mijn grootste ergernis is de lengte van de tracks. Ze zijn gewoon te kort in vergelijking met de N64 en de SNES versie. Op een paar tracks na ben je er zo doorheen. Ook zijn sommige tracks wat simpel, maar dat zijn we wel gewend van Mario Kart. Mijn favoriet nu zijn Waluigi Stadium (zoals verwacht) en Donkey Kong Mountain (heel erg gaaf!).
Andere minpuntjes zijn bijvoorbeeld het missen van camerastandpunten, iets wat je in Mario Kart 64 wel kon veranderen. De camera staat mij nu net iets te dicht achter de kart. Ook mis ik het quickstart element. Volgens mij is dit nog nooit in een Mario Kart voorgekomen (behalve GBA versie). Je kunt nu kiezen tussen Grand Prix of Time Trial, maar niet snel even een potje op een willekeurige track tegen de CPU.
En dan nu de pluspunten!
Ik kan wel met simpele dingen aankomen als: 'muziek is erg leuk en geluid is goed' Maar daar zoeken we natuurlijk niet naar Grafisch is het een erg goed spel om te zien! De tracks zijn kleurrijk en er is veel variatie in landschappen. Er beweegt veel op de tracks, je zult veel bekende elementen uit de Mario games terugvinden!
Het menu zit erg goed in elkaar, zoals bij iedere Mario Kart game. Laadtijden zijn haast niet te merken, net als de savetijden. Iedere race begint met een intro'tje wat meteen weg te klikken is.
Gevoel van snelheid is imho ook erg belangrijk in een racegame. Dit is met 50cc niet echt om enthousiast over te zijn, maar 100cc of 150cc brent al heel wat verandering in het spel.
De powerups zijn erg leuk! Leuker dan de powerupsin de andere Mario Kart games! Ieder character heeft een eigen special Power Up, en deze zijn heel erg gaaf. Zo heeft Mario bijvoorbeeld de beschikking over vuurballen (de bekende flower-vuurballen). Hetgeen wat ik heeeeeeeeeel erg mis zijn de muntjes op de weg. In de oudere Mario Kart kon je muntjes verzamelen. Had je 0 muntjes en werd je aangestoten, ging je tollen. De muntjes zijn helemaal weg
Controls zijn erg goed! Makkelijk te bedienen, en de knoppen zitten op de logische plekken!
Al met al een topgame! Ik heb de multiplayer (o.a. Battle mode) nog niet kunnen proberen, maar dat zal allemaal wel goed zitten denk ik! Op verschillende sites lees je dat dit de beste Mario Kart is aller tijden, maar deze vreugde kan ik helaas niet delen. Voor mij blijft de Super Nintendo versie nog steeds het best! Maar toch: KOPEN DIE HAP!!!! GEGARANDEERD PLEZIER!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Retarded op 11-11-2003 17:02]
quote:Ja zeg, zullen we heel FOK! dan ook maar gaan opheffen?
Op dinsdag 11 november 2003 16:40 schreef Khadgar het volgende:[..]
www.google.com
www.nintendo.com
www.nintendo.nl
http://www.mariokart.com/enzovoort. Succes.
Alles is toch al te vinden via Google.....
quote:Khadgar heeft het gewoon niet op screens. En er staan er genoeg in andere topics. Je kan ze zelf toch ook posten
Op dinsdag 11 november 2003 16:44 schreef DePeer het volgende:[..]
Ja zeg, zullen we heel FOK! dan ook maar gaan opheffen?
Alles is toch al te vinden via Google.....
quote:Jammer dat er in Maastricht geen intertoys te bekennen is. Ben hier iedere speelgoedwinkel afgelopen maar nergens hadden ze hem. Morgen tussen de colleges door maar even in Tilburg langs intertoys. Is er overigens iemand die hem bij een andere winkel/keten al heeft weten te bemachtigen?
Op dinsdag 11 november 2003 16:39 schreef eXistor het volgende:
mischien leuk om te weten:intertoys heeft hem al
Ik vermaak me nog wel met Star wars 3
quote:ik denk dat de andere shops em de 13e krijgen.. donderdag dus.. misschien zelfs wel vrijdag... ik kon echt niet wachten, en ben dus maar ff naar de Intertoys gescheurd!
Op dinsdag 11 november 2003 16:48 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Jammer dat er in Maastricht geen intertoys te bekennen is. Ben hier iedere speelgoedwinkel afgelopen maar nergens hadden ze hem. Morgen tussen de colleges door maar even in Tilburg langs intertoys. Is er overigens iemand die hem bij een andere winkel/keten al heeft weten te bemachtigen?
Gewoon de NL versie!!!
Ga gelijk spelen!
quote:zei je op GoT ook al
Op dinsdag 11 november 2003 16:54 schreef Henk-E het volgende:
Kom net bij Future Shop vandaan en heb Mario Kart meegenomenGewoon de NL versie!!!
Ga gelijk spelen!
quote:LOL
Op dinsdag 11 november 2003 16:55 schreef Retarded het volgende:[..]
zei je op GoT ook al
Kan je me vertellen of de menu's ook NL zijn?? NIet dat het me wat uitmaakt, maar gewoon voor de info
Nee de Menu's zijn gewoon in het engels !!!!
quote:heb je je Cube menu op NL ingesteld??? Misschien dattie dan wel NL wordt?
Op dinsdag 11 november 2003 17:02 schreef Henk-E het volgende:[..]
LOL
Nee de Menu's zijn gewoon in het engels !!!!
quote:Ja dat had ik al gedaan, maar op het doosje staat ook engelstalige beeldschermteksten.
Op dinsdag 11 november 2003 17:03 schreef Retarded het volgende:[..]
heb je je Cube menu op NL ingesteld??? Misschien dattie dan wel NL wordt?
Maar nu een ander punt!
Ik heb nu dus de 1ste cup gewonnen en moest gewoon de cube uitzetten!
Ik ben op het moment zo misselijk !! (geen grapje)
Komt dat omdat ik nog geen avondeten op heb?? (lijkt me sterk)
Ik hoop niet dat dit blijft anders heb ik hem voor niks gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |