ik vroeg me nu eigenlijk af wat er tegenwoordig nog gevraagd word voor een gebrand spel.
Bijvoorbeeld, eerder was het altijd 7,50 gulden per cd, terwijl bij sommigen bij ons nu nog maar ¤ 2 vragen per cd [4,50 +/-]
dus wat is in jouw omgeving de richtprijs
quote:Jah daarom ook, daardoor gaan de prijzen natuurlijk naar beneden... [weinig vraag]
Op dinsdag 11 november 2003 16:14 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Geen ervaring meer mee.... iedereen brand tegenwoordig zelf
maar wat is nou de prijs wat tegenwoordig gevraagd word? in jouwn omgevind dan heh
quote:kijk iedereen weet dat het illegaal is, net zoals te hard rijden, maar dat doet iedereen toch ook, en daar word wel veel minder moeilijk over gedaan hoor
Op dinsdag 11 november 2003 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
ikzelf denk zo een half jaartje cel, 240 uur dienstverlening en een boete die maximaal 4 maal de nieuwwaarde van de CD's is.
quote:dacht je dat? wat als je nou iets moet branden wat niemand anders heeft?
Op dinsdag 11 november 2003 16:14 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Geen ervaring meer mee.... iedereen brand tegenwoordig zelf
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:13 schreef ILCILA het volgende:
Heyz allemaal,ik vroeg me nu eigenlijk af wat er tegenwoordig nog gevraagd word voor een gebrand spel.
Bijvoorbeeld, eerder was het altijd 7,50 gulden per cd, terwijl bij sommigen bij ons nu nog maar ¤ 2 vragen per cd [4,50 +/-]
dus wat is in jouw omgeving de richtprijs
quote:oh jah, vermeld dus bij de prijs of dit inclusief of exclusief hoesje is, dit scheelt natuurlijk altijd in de kosten [dacht ik...]
Op dinsdag 11 november 2003 16:16 schreef Hayek het volgende:
2,50, en als ze er een hoesje bij willen 5.00
quote:Met hard rijden verdien je geen geld over de rug van de producent van de auto.
Op dinsdag 11 november 2003 16:16 schreef ILCILA het volgende:
kijk iedereen weet dat het illegaal is, net zoals te hard rijden, maar dat doet iedereen toch ook, en daar word wel veel minder moeilijk over gedaan hoor
quote:Nah, ik vind het gratis downloaden van iets en dan verkopen voor geld vooral niet kunnen..
Op dinsdag 11 november 2003 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:
En dus is het OK? Laten we massaal mekaar doodschoppen, DAN MAG HET!
quote:jah owkeej daar heb jij weer gelijk in, maarjah dat betekend nog niej dat het minder fout is hoor, al eens iemand overeden [ik niej hoor] maar lijkt me toch erger dan een cd-tje branden
Op dinsdag 11 november 2003 16:20 schreef Greyfox het volgende:[..]
Met hard rijden verdien je geen geld over de rug van de producent van de auto.
quote:neej okeej dat vind ik ook, kijk als je nouw eerst iets legaal koopt, en het dan aan een paar vrienden verkoopt klinkt het toch weer anders heh...
Op dinsdag 11 november 2003 16:22 schreef Triloxigen het volgende:[..]
Nah, ik vind het gratis downloaden van iets en dan verkopen voor geld vooral niet kunnen..
Kleine moeite grote gunst.
quote:Ja je jat het dan alleen op een andere manier.
Op dinsdag 11 november 2003 16:23 schreef ILCILA het volgende:[..]
neej okeej dat vind ik ook, kijk als je nouw eerst iets legaal koopt, en het dan aan een paar vrienden verkoopt klinkt het toch weer anders heh...
[Dit bericht is gewijzigd door ILCILA op 11-11-2003 16:27]
quote:zow probeer jij dus je aantal posts te maken, door gewoon op elk topic dat je nog niet gehad hebt, kuttopic, te zeggen....
Op dinsdag 11 november 2003 16:21 schreef TrenTs het volgende:
Kuttopic.
goh wat goet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |