quote:Nee heb je, klap op je bek kan je krijgen...
Op dinsdag 11 november 2003 16:08 schreef hielkej het volgende:
Heb je er wat van gezegt
angst voor het (on)bekende ?
quote:Wat denk je, en vervolgens door 10 man buiten de bios in elkaar worden geslagen!! Heb alleen vriendelijk verzocht of ze ff aan anderen wilden denken die de film wilde volgen, maar vervolgens was ik ook een kankerhond....
Op dinsdag 11 november 2003 16:08 schreef hielkej het volgende:
Heb je er wat van gezegt
quote:Je discrimineert doelbewust.
Op dinsdag 11 november 2003 16:07 schreef GuitarMaistro het volgende:
Zat ik zondagavond lekker in de bios the Matrix Revolution te kijken, zitten er ongeveer 5 Marokkanen achter ons de hele film te verzieken. Telkens tijdens een rustig/emotioneel/romantisch stukje hoor je achter Kanker dit kanker dat kanker zus kanker zo.... GEK WERD IK ERVANIk discrimineer niet maar op zo'n moment
![]()
![]()
Beetje jammer.
quote:good point mate
Op dinsdag 11 november 2003 16:10 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Je discrimineert doelbewust.
Beetje jammer.
quote:Hij zegt gewoon erbij dat het 5 marrokanen zijn, als het 5 negers waren zou je dat ook zeggen, of 5 breezahwijven...
Beetje jammer.
quote:Zeik niet. Ik heb de film amper kunnen volgen....
Beetje jammer.
quote:Je discrimineerde niet omdat je ze beoordeelt op wat ze doen en niet wat ze zijn.
Op dinsdag 11 november 2003 16:07 schreef GuitarMaistro het volgende:
Zat ik zondagavond lekker in de bios the Matrix Revolution te kijken, zitten er ongeveer 5 Marokkanen achter ons de hele film te verzieken. Telkens tijdens een rustig/emotioneel/romantisch stukje hoor je achter je: Kanker dit kanker dat kanker zus kanker zo.... GEK WERD IK ERVANIk discrimineer niet maar op zo'n moment
![]()
![]()
quote:Waarom is dat discriminatie? TS generaliseert niet, beschrijft alleen het gedrag van een stel kutmarrokanen. Hadden net zo goed domme boeren of weetikwat kunnen zijn
Beetje jammer.
quote:Geen surveiilant gezien....
Op dinsdag 11 november 2003 16:11 schreef kless het volgende:
normaal gesproken is er surveance aanwezig ( dacht ik )
en die zullen die mensen 3 X verzoeken zichzelf te verwijderen of gewoon de film te kijken.
en daarna is het huisvrede breuk als het bedrijf kwaad wil.
quote:2 Keer verzoeken is genoeg. Als iemand dan nog blijft zitten is het huisvredebreuk.
Op dinsdag 11 november 2003 16:11 schreef kless het volgende:
normaal gesproken is er surveance aanwezig ( dacht ik )
en die zullen die mensen 3 X verzoeken zichzelf te verwijderen of gewoon de film te kijken.
en daarna is het huisvrede breuk als het bedrijf kwaad wil.
quote:Exact, eindelijk een slimme opmerking
Op dinsdag 11 november 2003 16:12 schreef Sokrates het volgende:[..]
Je discrimineerde niet omdat je ze beoordeelt op wat ze doen en niet wat ze zijn.
quote:Ik vind het gewoon jammer dat je er expliciet bij moet vermelden dat het om Marokkaanse jongeren gaat.
Op dinsdag 11 november 2003 16:12 schreef GuitarMaistro het volgende:[..]
Zeik niet. Ik heb de film amper kunnen volgen....
Wat zou je in je post neerzetten als het om Nederlandse jongeren ging?
quote:Wat denk je? Dat die klojo's mijn film hebben verpest, al zijn t gele, groene, zwarte, bruine mensen... Dat maakt mij geen donder uit. Gaat erom dat mijn filmavondje verziekt is door erge scheldwoorden!!!! Kan mij t nou schelen waar ze vandaan komen
Op dinsdag 11 november 2003 16:13 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Ik vind het gewoon jammer dat je er expliciet bij moet vermelden dat het om Marokkaanse jongeren gaat.
Wat zou je in je post neerzetten als het om Nederlandse jongeren ging?
Ik kan het zeker begrijpen, gewoon nog een keer gaan en hopen dat het dan niet meer gebeurd.
quote:Dat is ook een reden waarom ik niet meer naar de Sneak Previews ga.
Op dinsdag 11 november 2003 16:12 schreef PDOA het volgende:
Dat tuig heeft er bij ons voor gezorgd dat de sneak previews werden afgelast. Die krullenkoppen komen alleen maar daar om te zitten kloten, lijkt het wel. En dat bioscoop personeel doet er nix aan, en de bios-gangers worden er de dupe van!
quote:Discrimineren is onderscheidt maken. Hij constateerd niets anders dan een feit.
Beetje jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |