Of zou ik hier iets gevoeliger voor zijn geworden sinds ik 4 a 5 keer per dag m'n tanden ben gaan poetsen?
quote:Hmmm, ervaar jij hetzelfde om je heen?
Op maandag 10 november 2003 20:03 schreef Varr het volgende:
Ik heb elke dag kauwgom bij me en eet ook elke dag kauwgum, dus zal hier wel meevallen.
quote:dat heeft er weinig invloed op... maat van me poetste ook 3x per dag en vrat de hele dag door pepermuntjes maar hij was echt te erg.. en op een gegeven moment was t gewoon over... je hebt t of je hebt t niet....
Op maandag 10 november 2003 20:03 schreef Varr het volgende:
Ik heb elke dag kauwgom bij me en eet ook elke dag kauwgum, dus zal hier wel meevallen.
quote:Mja als je het ruikt van iemand die tegen je praat is het wel
Op maandag 10 november 2003 20:08 schreef Hagedis het volgende:[..]
Hmmm, ervaar jij hetzelfde om je heen?
quote:Wat dacht je ,ik begin bij mezelf met het uitroeien van slechte adem ?
Op maandag 10 november 2003 20:02 schreef Hagedis het volgende:Of zou ik hier iets gevoeliger voor zijn geworden sinds ik 4 a 5 keer per dag m'n tanden ben gaan poetsen?
Met mensen praten die meedoen aan de ramadan is erg... Tenminste... bij mij op school.
quote:Nee da's om witte tanden te krijgen
Op maandag 10 november 2003 20:09 schreef WittE_ReuS het volgende:[..]
Wat dacht je ,ik begin bij mezelf met het uitroeien van slechte adem ?
4-5 keer per dag !,je bent of gek of je meurt uit je bek
quote:Terugstinken, da's het allerbeste
Op maandag 10 november 2003 20:02 schreef Hagedis het volgende:
Natuurlijk het minder verzorgde deel van m'n huisgenoten, en dan soms ook heel erg. Zeker in de morgen is het niet te harden, zat vanmorgen in de collegebanken, leek wel of er ergens een riool open stond. En ook personen waarvan je het helemaal niet verwacht, leuke meiden e.d. die de lucht lopen te verzieken.Of zou ik hier iets gevoeliger voor zijn geworden sinds ik 4 a 5 keer per dag m'n tanden ben gaan poetsen?
ik neem altijd een kauwgumpie als ik een smerige smaak in me muil heb en heb dan gelijk een frisse adem
quote:Dan heb ik medelijden met dokters/tandartsen in Afrika
Op maandag 10 november 2003 21:40 schreef energizer het volgende:
vaak als mensen weinig gegeten hebben komt er idd zo'n muffe graflucht uit hun bek... gadver!
quote:Bij mij gaat het ook wel snel..
Op maandag 10 november 2003 20:11 schreef -Doewie- het volgende:
M'n moeder: Is de kauwgom nu alweer op?!
Altijd nadat ik iets heb gegeten in de pauze ofzoiets eet ik kauwgom.
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:15 schreef AngelWings het volgende:
geef mijn beurt maar aan fikkie..
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:22 schreef Lithion het volgende:[..]
Bestialiteit
is okay.
quote:Mja, wij hadden een scheikundeleraar (het ergste soort). Ik zat altijd vooraan, dan kwam ie soms even op de voorste bank zittend z'n verhaal houden...
Op maandag 10 november 2003 22:12 schreef AMDFreak het volgende:
Docenten zijn ook een ster in uit hun bek meure!
Dat zullen we maar in het rijtje bijna dood ervaringen zetten
quote:Hmmm, m'n ex "smaakte" naar sigaretten, dat was anders... (en toch lekker)
Op maandag 10 november 2003 22:15 schreef AngelWings het volgende:
Ja gatver al die bacterieen ook en dan zijn er nog mensen die tongzoenen enzo? rill..
quote:wij hadden n wiskundeleraar die iedere dag!!! uit z`n bek stonk naar alcohol
Op maandag 10 november 2003 22:25 schreef Hagedis het volgende:[..]
Mja, wij hadden een scheikundeleraar (het ergste soort). Ik zat altijd vooraan, dan kwam ie soms even op de voorste bank zittend z'n verhaal houden...
Dat zullen we maar in het rijtje bijna dood ervaringen zetten
Tis ook zo lekker als k mensen aan me kassa krijgen die net een peuk hebben gerookt. die geur die om ze heen hangt is gewoon niet te harden
In de niet rokers stinkt het bijna elke ochtend naar smerige mondgeur (van vies vreten en niet poetsen). Ja een niet-roker ruikt mijn rook, maar ik was m'n handen voor ik wegga, rook niet onderweg en eet tictacs.
Ik vind de mondlucht stukken viezer!
Soms heb ik de neiging te zeggen: oke ik rook nu niet, maar wil jij morgenochtend zorgen dat je niet meer uit je bek stinkt?!
quote:Vaker dan 3 maal poetsen is juist slecht, want daarmee tast je het glazuur aan
Op maandag 10 november 2003 20:12 schreef Hagedis het volgende:[..]
Nee da's om witte tanden te krijgen
quote:Daar heb je een punt te pakken!
Op woensdag 12 november 2003 00:12 schreef Thorka het volgende:
Ja, vaak wel. Wat ook erg is: Jarenlang gezeik aanhoren van mensen die door de rookcoupe in de trein lopen en roepen dat het er stinkt.
Ja naar rook. Gedwongen zit ik nu dagelijks tussen de nietrokers. Ik verlang terug naar de rooklucht. Dat is dan namelijk het ENIGE dat je ruikt.In de niet rokers stinkt het bijna elke ochtend naar smerige mondgeur (van vies vreten en niet poetsen). Ja een niet-roker ruikt mijn rook, maar ik was m'n handen voor ik wegga, rook niet onderweg en eet tictacs.
Soms heb ik de neiging te zeggen: oke ik rook nu niet, maar wil jij morgenochtend zorgen dat je niet meer uit je bek stinkt?!
quote:Dat komt omdat jezelf rookt, dan ruik je het niet.Een roker is echt 1000000000000 keer zo erger dan een niet-roker. Jij rookt dan niet onderweg, maar wat ik echt allersmerigst vind, is als je 's ochtends vroeg in de bus zit en er komt zo'n roker naast je zitten, die snel bij de bushalte een peuk heeft gerookt. Ik ben echt al bijna een aantal keer over mijn nek gegaan.
Op woensdag 12 november 2003 00:12 schreef Thorka het volgende:
Ja, vaak wel. Wat ook erg is: Jarenlang gezeik aanhoren van mensen die door de rookcoupe in de trein lopen en roepen dat het er stinkt.
Ja naar rook. Gedwongen zit ik nu dagelijks tussen de nietrokers. Ik verlang terug naar de rooklucht. Dat is dan namelijk het ENIGE dat je ruikt.In de niet rokers stinkt het bijna elke ochtend naar smerige mondgeur (van vies vreten en niet poetsen). Ja een niet-roker ruikt mijn rook, maar ik was m'n handen voor ik wegga, rook niet onderweg en eet tictacs.
quote:Mensen met een lege maag stinken het meest, als je zelf niet wilt stinken is het wijs om altijd iets gegeten te hebben, dan komen er geen kwalijke dampen uit je maag omhoog.
Op maandag 10 november 2003 20:11 schreef -Doewie- het volgende:
Met mensen praten die meedoen aan de ramadan is erg... Tenminste... bij mij op school.
Mensen die koffie drinken en roken meuren ook heel erg, net zoals personen die een sigaretje roken en uitdoen net voordat ze de bus in komen.
En natuurlijk altijd achter mij gaan zitten met hun stinkadem
goh...een van de weinige keren dat ik gebruik
quote:Ja want dan sloop je heel je glazuurlaag
Op woensdag 12 november 2003 12:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Teveel poetsen is heel slecht wist je dat?
En een hond stinkt pas uit z,n bek
quote:Pepermuntje was voldoende geweest denk ik
Op woensdag 12 november 2003 14:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had een vriendin ontmoet die enorm uit haar bek stinkte tijdens een ontmoeting.
Heb het later ook uitgemaakt.
GADVERDAMME
quote:of roken ,teveel knoflook ,teveel drank,te pittig eten ,etc ......
Op woensdag 12 november 2003 15:06 schreef derrudy het volgende:
Uit je bek meuren wordt meestal veroorzaakt door het rotten van etensresten op de achterkant van je tong. Poetsen of schrapen van je tong is de oplossing.:) Om te schrapen kun je een speciale tongschraper bij de apotheek kopen, dat doe ik zelf ook, werkt perfect.:)
quote:Of onstoken tandvlees.
Op woensdag 12 november 2003 18:22 schreef WittE_ReuS het volgende:[..]
of roken ,teveel knoflook ,teveel drank,te pittig eten ,etc ......
quote:een natuurkundeleraar die we hadden! gghhhallo
Op maandag 10 november 2003 22:12 schreef AMDFreak het volgende:
Docenten zijn ook een ster in uit hun bek meure!
quote:En te hard poetsen ook, want dan schuur je je tandglazuur weg.
Op woensdag 12 november 2003 12:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Teveel poetsen is heel slecht wist je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |