ach weet ik t
maakt het wat uit?
En dan zijn er ook nog peulvruchten, waar je van gaat schijten
hmmm... 's dat niet gewoon zo'n dinkie wat voor dieren aantrekkelijk is om op te eten... bij het eten slikken ze de zaden door die door een speciaal beschermlaagje niet worden verteerd, maar heel worden uitgescheten. En op die manier kan de plant zich voortplanten.
die dingen dus?
(tomaat is dus fruit, volgens mij...)
Ooit van groente een sapje gezien? Paprikasap? Komkommersap? Spinaziesap? Spruitjessap?
quote:nou... 'k heb wel 'ns 'n vruchtendrankje gezien met paprika...
Op donderdag 07 juni 2001 22:41 schreef DemonRage het volgende:
Van fruit maken ze sapjes: appelsap, sinasappelsap, druivensap, tomatensap, pompelmoensap, bananensap(=apenkots), ananassap...Ooit van groente een sapje gezien? Paprikasap? Komkommersap? Spinaziesap? Spruitjessap?
quote:Wij (AH groente afdeling) verkopen Komkommer& Peterselie&Appel als 1 gemengde vruchten sap!!
Op donderdag 07 juni 2001 22:41 schreef DemonRage het volgende:
Van fruit maken ze sapjes: appelsap, sinasappelsap, druivensap, tomatensap, pompelmoensap, bananensap(=apenkots), ananassap...Ooit van groente een sapje gezien? Paprikasap? Komkommersap? Spinaziesap? Spruitjessap?
En Wortel&Sinaasappel ook !!
fruit is een vrucht die je ontoebereid eet
groente is plantaardig voedsel wat je ontoebereid of gekookt eet.
Ik denk dan een appel is ook plantaardig dus als je een appel kookt is het groente als je het eet.
Paprika is denk ik een vrucht (het zorgt voor de voortplanting) dus eet je die ontoebereid (rauw?) dan eet je fruit. Maar dat kan toch niet kloppen. toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |