abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_991410
Weet iemand het verschil tussen groente en fruit?
Het verschil tussen groente en fruit houd mee nou al iets meer dan 4 jaar bezig en ben er nog steeds niet helemaal uit. Tja je moet iets hebben om over na te denken.
Of God de mens schiep, staat te biezen. Dat de mens God schiep staat vast. -Adriaan Roland Holst [----------------------] Beter niets te aanbidden dan een god die we zelf hebben geschapen. -Oskar van der Hallen
pi_991418
bloesempjes?
  donderdag 7 juni 2001 @ 20:51:52 #3
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_991429
Dit kan wel in het nieuwe GFT-forum van zovty
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  donderdag 7 juni 2001 @ 21:19:41 #4
12165 Alienlover
bloot en groot
pi_991586
fruit komt inderdaad uit bloempies en groente groeit er zo aan geloof ik

ach weet ik t
maakt het wat uit?

drugstoerist: omdat waar je eigenlijk op vakantie naar toe zou willen niet bestaat...
  donderdag 7 juni 2001 @ 21:30:37 #5
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_991657
Groente kan je eten en fruit wel
To Know Me Is To Love Me
  donderdag 7 juni 2001 @ 22:15:09 #6
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_991933
Fruit komt van vruchten en groente komt van stengels, bladeren en wortels.

En dan zijn er ook nog peulvruchten, waar je van gaat schijten

pi_991980
Fruit smaakt over het algemeen zoet/zuur en groente niet
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_992002
Zeg febster, JIJ zou dat moeten weten als de aardappelen, Groente en fruit man van het fokforum!!!
pi_992040
fruit/vruchten...

hmmm... 's dat niet gewoon zo'n dinkie wat voor dieren aantrekkelijk is om op te eten... bij het eten slikken ze de zaden door die door een speciaal beschermlaagje niet worden verteerd, maar heel worden uitgescheten. En op die manier kan de plant zich voortplanten.

die dingen dus?

(tomaat is dus fruit, volgens mij...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 7 juni 2001 @ 22:41:40 #10
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_992139
Van fruit maken ze sapjes: appelsap, sinasappelsap, druivensap, tomatensap, pompelmoensap, bananensap(=apenkots), ananassap...

Ooit van groente een sapje gezien? Paprikasap? Komkommersap? Spinaziesap? Spruitjessap?

pi_992151
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 22:41 schreef DemonRage het volgende:
Van fruit maken ze sapjes: appelsap, sinasappelsap, druivensap, tomatensap, pompelmoensap, bananensap(=apenkots), ananassap...

Ooit van groente een sapje gezien? Paprikasap? Komkommersap? Spinaziesap? Spruitjessap?

nou... 'k heb wel 'ns 'n vruchtendrankje gezien met paprika...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_995105
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 22:41 schreef DemonRage het volgende:

Wij (AH groente afdeling) verkopen Komkommer& Peterselie&Appel als 1 gemengde vruchten sap!!

En Wortel&Sinaasappel ook !!

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_997531
Ik vind het echt moeilijk het verschil tussen groente en fruit. Komt vooral door hoe wij het gedefieneerd hebben. Heb het ooit is 4 jaar geleden opgezocht in de Dikken van Dale dus het kan zijn dat ik het niet helemaal juist zeg. Heb ff geen zin om de van Dale te pakken dus doe het uit mijn hoofd.

fruit is een vrucht die je ontoebereid eet

groente is plantaardig voedsel wat je ontoebereid of gekookt eet.

Ik denk dan een appel is ook plantaardig dus als je een appel kookt is het groente als je het eet.
Paprika is denk ik een vrucht (het zorgt voor de voortplanting) dus eet je die ontoebereid (rauw?) dan eet je fruit. Maar dat kan toch niet kloppen. toch?

Of God de mens schiep, staat te biezen. Dat de mens God schiep staat vast. -Adriaan Roland Holst [----------------------] Beter niets te aanbidden dan een god die we zelf hebben geschapen. -Oskar van der Hallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')