Er wordt gezegd dat alle bekende Disney figuren in deze film te zien zijn.
Hier een kleine (engelse) beschrijving:
quote:Helaas moeten we volgens sommige sites nog tot 2012 wachten
Mickey gets kidnapped. So Minnie hired the world's greatest detective, Basil of Baker Street, to help her track down the missing mouse. Minnie, Basil, Donald, and Goofy then travel the globe in their search for Mickey. And in the process, encounter every animated cartoon character that has ever appeared in a Disney film.
Iemand die er meer van weet?
* DePeer hoopt dat dit topic in 2012 nog steeds bestaat
Slecht getekend, slecht verhaal en lekker cashen voor Disney...
Wat ik trouwens ook weer heb opgevangen is dat "The Search For Mickey Mouse" afgekapt is en dat het wordt vervangen door "The Three Mouseketeers".
Niet vergeten trouwens: Mickey Mouse wordt 75 op 18 november !
quote:Betekent dat dat films na deze film allemaal helemaal mbv de computer worden gemaakt zonder een potlood aan te raken (behalve voor schetsen dan)?
Op maandag 10 november 2003 18:16 schreef Patch het volgende:
En ik gok dat deze tekenfilm de laatste op traditionele wijze getekende film van Disney wordt, en niet Home on the Range.
quote:Klinkt minder leuk..
Wat ik trouwens ook weer heb opgevangen is dat "The Search For Mickey Mouse" afgekapt is en dat het wordt vervangen door "The Three Mouseketeers".
quote:* DePeer feliciteerd Mickey alvast...
Niet vergeten trouwens: Mickey Mouse wordt 75 op 18 november !
quote:3D, net zoals Toy Story, Finding Nemo en wat al niet meer...
Op maandag 10 november 2003 18:41 schreef DePeer het volgende:Betekent dat dat films na deze film allemaal helemaal mbv de computer worden gemaakt zonder een potlood aan te raken (behalve voor schetsen dan)?
(en gerenderd naar 2D beelden?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |