abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14518326
Den Haag is gewoon een kutclub. Drama voetbal en drama supporters. Leeghoofden zijn het.
Zoals al eerder opgemerkt, opdoeken die club.
1100 politie-man op de been. Even een sommetje. Laten we zeggen dat 1 zo`n agent op zondag zo`n 250 euro kost.
250 X 1100 = 275000 euro
Dan reken je nog niet eens matriaal en schade mee

Zo fokking sneu allemaal....

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14518353
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:35 schreef Speed1971 het volgende:
Den Haag is gewoon een kutclub. Drama voetbal en drama supporters. Leeghoofden zijn het.
Zoals al eerder opgemerkt, opdoeken die club.
1100 politie-man op de been. Even een sommetje. Laten we zeggen dat 1 zo`n agent op zondag zo`n 250 euro kost.
250 X 1100 = 275000 euro
Dan reken je nog niet eens matriaal en schade mee

Zo fokking sneu allemaal....

Ajax kost niets aan beveiliging wil je zeggen?
pi_14518379
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:36 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
pi_14518387
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:36 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Doe nou niet zo dwaas. Je gaat totaal niet in op de problemen die Den Haag-supporters veroorzaken. Zo'n kleine groep die zoveel ellende veroorzaakt, dat is uniek voor Nederland. En daar willen wij als echte voetballiefhebbers maar wat graag vanaf.

En ook van de rotzooitrappers van andere clubs natuurlijk.

pi_14518426
En dan zegt die drive by shooters in het vorige deel "dan kom je maar niet..."

Had je echt niets beters dan dit? Van wie is het voetbal, van relschoppers die daardoor uitmaken wie er wel en niet naar het stadion mogen? Alsjeblieft zeg...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14518507
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:37 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Je doet voorkomen alsof alleen ADO kapitalen aan beveiliging kost...
pi_14518521
Deze user is woonachtig in Den Haag.

Het was gister weer eens fantastisch, NOT!!!!

De rellende jongeren in onze straat met gigantisch veel verkeer wat door onze straat moest.

Ik heb ik weet niet hoeveel blauw op straat gezien, dat zal een hoop geld kosten.
Gelukkig was onze auto na al die rellen nog in orde, anders had ik mijn puntschoenen uit de kast gehaald.

Wel vaker rellen meegemaakt, maar dit was zo massaal, erg creepy.

Dit zal vast en zeker ook wel bij de andere clubs voorkomen, maar het zuiderpark ligt gewoon midden in een woonwijk en daarom was het denk ik zo creepy. Je zit er ineens midden in.

pi_14518530
Jullie zijn wel sterk in het uitspelen van man meer situaties.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14518611
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Je doet voorkomen alsof alleen ADO kapitalen aan beveiliging kost...

Bij de Arena is gemiddeld 300 a 400 man ME voor 50.000 man op de been (voor een beetje risico wedstrijd). Gister waren er voor ongv 10.000 man zo 1150 ME op de been....
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_14518636
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:46 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Bij de Arena is gemiddeld 300 a 400 man ME voor 50.000 man op de been (voor een beetje risico wedstrijd). Gister waren er voor ongv 10.000 man zo 1150 ME op de been....

Kampioensfeest van Ajax kost verder ook niets aan beveiliging en schade gelukkig...

Voor ADO is dit overigens wel de meest beladen wedstrijd. Genoeg wedstrijden waar de ME het met heel wat minder man af kan.

pi_14518638
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Jullie zijn wel sterk in het uitspelen van man meer situaties.

Join us!

pi_14518664
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:47 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Kampioensfeest van Ajax kost verder ook niets aan beveiliging en schade gelukkig...

Voor ADO is dit overigens wel de meest beladen wedstrijd. Genoeg wedstrijden waar de ME het met heel wat minder man af kan.

Bij de meest beladen wedstrijd van Heerenveen zijn er nog geen 50 M.E.-ers nodig, dus........
pi_14518673
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:47 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Dat kampioensfeest had zonder schade kunnen verlopen, als de ME daar weg was gebleven....

Maar jah, meneer Cohen moest toch ff z'n gelijk halen. Want een feestje op het Leidse, neeeeeej dat kon niet

pi_14518678
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:46 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Verhouding is inderdaad ver zoek... Laat ze de kosten maar eens doorberekenen aan de clubs zelf, zullen we kijken hoe lang het nog gaat duren
slettebak [@] gmail.com
pi_14518683
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij de meest beladen wedstrijd van Heerenveen zijn er nog geen 50 M.E.-ers nodig, dus........

Ja, en? In Heerenveen hangt dan ook een Thialf-sfeertje
pi_14518688
Toch is het wel gek

Ik ben een docente op het middelbaar onderwijs in Den Haag.
Ik ben zelf een geboren Amsterdammer en ben voor Ajax en qua buitenlandse club Barca.

De leerlingen vragen weleens voor welke club ik ben, en als ik daar dan aandacht aan schenk en zeg dat ik voor Ajax ben, dan zijn daar meer dan voldoende (negatieve) reacties op.
Dat hoor ik dan nog een week en daarna is het afgelopen.

Dat is hetzelfde geval als ik in Rotterdam ben en zeg dat ik een geboren Amsterdammer ben, ik weet niet hoe vaak er dan rotopmerkingen komen.
Ik laat het vaak maar langs mij heen gaan, ik ga daar geen energie in stoppen.

Zo zijn er ik weet niet hoeveel plaatsen waar ik kom, dat er hetzelfde op gereageerd wordt.
Zijn we niet met zijn allen een beetje wacko aan het worden?

pi_14518692
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:49 schreef JaWi het volgende:

[..]

Verhouding is inderdaad ver zoek... Laat ze de kosten maar eens doorberekenen aan de clubs zelf, zullen we kijken hoe lang het nog gaat duren

Gebeurd al voor een groot gedeelte
pi_14518698
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:49 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Ja, en? In Heerenveen hangt dan ook een Thialf-sfeertje

Voorspelbare reactie. Jij hebt liever dat er gevochten wordt en autoruiten vernield en kankerjoden geschreeuwd.
pi_14518714
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:49 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dan vindt je het vast ook een goed idee dat die mongolen die pamfletten ophingen bij de ArenA de kosten betalen van al die extra ME die hier is ingezet bij een bekerwedstrijdje naar aanleiding van die pamfletten en wat stoere scheldpartijtjes van Joden op Internet...
pi_14518731
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Voorspelbare reactie. Jij hebt liever dat er gevochten wordt en autoruiten vernield en kankerjoden geschreeuwd.

Als ik moet kiezen tussen het Heerenveen-sfeertje of hetgeen wat jij zegt wel ja...
pi_14518744
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:51 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen het Heerenveen-sfeertje of hetgeen wat jij zegt wel ja...

Maar goed, ADO heeft al weer een goede stap richting de Goude Gids gezet, zijn we voorlopig weer ff van af

pi_14518780
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:49 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Dat kampioensfeest had zonder schade kunnen verlopen, als de ME daar weg was gebleven....

Maar jah, meneer Cohen moest toch ff z'n gelijk halen. Want een feestje op het Leidse, neeeeeej dat kon niet

Dan kan de ME overal wel wegblijven als dat de argumenten zijn.
pi_14518793
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:50 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Dan vindt je het vast ook een goed idee dat die mongolen die pamfletten ophingen bij de ArenA de kosten betalen van al die extra ME die hier is ingezet bij een bekerwedstrijdje naar aanleiding van die pamfletten en wat stoere scheldpartijtjes van Joden op Internet...

Als je eerst nou een in normaal taalgebruik probeert te verwoorden wat je wilt zeggen, en zo tot een zinnige bijdrage komt, dan wil ik misschien wel reageren
slettebak [@] gmail.com
pi_14518828
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Dan kan de ME overal wel wegblijven als dat de argumenten zijn.

Laat ik dan het zo zeggen, de ME had niet hoeven ingrijpen. Want het enige wat er gebeurde waren feestvierende Ajacieden!. Waaronder ook kinderen en oude mensen.

De ME heeft die dag een fout gemaakt.

pi_14518837
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:51 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Dat meen je niet

OMG!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')