http://dehollandscheleeuw.nl/images/golf5%202.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door fritzzz op 09-11-2003 21:24]
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:18 schreef fritzzz het volgende:
http://dehollandscheleeuw.nl/images/golf5%202.jpgWat is die mooi hè!!!
Moet nog even wachten tot januari maar dan is die van mij!!
quote:Ter vergelijking
Op zondag 9 november 2003 21:24 schreef Demon-X het volgende:[..]
Er zijn tegenwoordig veel mooiere auto's.
quote:Ach ja krijg hem van mij werk, dus ik zit er niet zo mee.. en Fiat de naam alleen al.. 2.0 liter turbodiesel 140 pk gaat rap genoeg
Op zondag 9 november 2003 21:28 schreef wunderbaum het volgende:
Gecondoleerd. Voor het geld van een simpele Golf had je ook een 5 cylinder Stilo Abarth met glazen dak kunnen nemen.
quote:Gaat ook niet om "rap genoeg" maar om bang for the buck. Maar ach, als je een auto mag lenen van de baas, dan zou ik ook zelfs geen Golf afslaan. Dan mag je niet klagen.
Op zondag 9 november 2003 21:32 schreef fritzzz het volgende:[..]
Ach ja krijg hem van mij werk, dus ik zit er niet zo mee.. en Fiat de naam alleen al.. 2.0 liter turbodiesel 140 pk gaat rap genoeg
quote:Tjah. Ze zitten in dezelfde klasse: middelgrote hatchback. Daar houdt het wel mee op.
Op zondag 9 november 2003 21:33 schreef vosss het volgende:
ben ik de enige die een gelijkenis ziet tussen de nissan almera en die golf (zie mn vorige post)
quote:het lijkt wel een nissan almera
ben ik de enige die een gelijkenis ziet tussen de nissan almera en die golf (zie mn vorige post)
quote:Mwa, ik vind het heel erg meevallen met die vergelijking. Toevallig zijn ze op beide foto's grijs, en hebben een zelfde soort velgen.
quote:Nee hoor, dat zie ik ook. Evenals de gelijkenis tussen de nieuwe astra en de almera.
quote:En wat is er mis met een seat....
Op zondag 9 november 2003 21:24 schreef ChimeraOffline het volgende:
die golfjes gaan steeds meer op een Seat lijken
quote:Moet inderdaad toegeven dat er gelijkenissen zijn, zelf vind ik hem ook meer naar de peugeut 307 gaan... Ben wel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet.. is toch altijd weer anders..
Op zondag 9 november 2003 21:38 schreef wunderbaum het volgende:[..]
Nee hoor, dat zie ik ook. Evenals de gelijkenis tussen de nieuwe astra en de almera.
quote:klein beetje zelfde lijn zit er wel in.. maar idd, zelfde klasse, zelfde kleur enzo.
Die golf is wel mooier dan de almera sowieso (al zou ik in die klasse voor een alfa 147 of een renault megane gaan
)
quote:Dat is een concept. Het is nog niet zeker dat de gti er zo uit komt te zien.
Op zondag 9 november 2003 21:40 schreef CreativeMind het volgende:
[afbeelding]Verrassing: er is ook een GTI uitvoering van.
quote:klein beetje zelfde lijn zit er wel in.. maar idd, zelfde klasse, zelfde kleur enzo.
Die golf is wel mooier dan de almera sowieso (al zou ik in die klasse voor een alfa 147 of een renault megane gaan
)
Als ik mocht kiezen.. zeker de alfa 147 Op dit moment de mooiste auto in deze klasse!! Maar ja ik kan helaas niet kiezen, maar ben daar nou ook niet echt rouwig om!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |