Jij kunt vast wel een potje breken bij de CNN-redactie, zodat ze deze documentaire ook in de VS uitzenden, toch?
quote:Waren het geen tankbeschietingen? Die worden daar ook zeer enthousiast en regelmatig door Sharons soldatenvolk uitgevoerd. Door zeer veel ervaring wijs geworden weet ik dat dat ook lijkt op onweer. Hadden ze weer een dorpje of een stad als prijsschietdoel meegekregen?.
Op zondag 30 november 2003 22:18 schreef Disorder het volgende:
De nepheid droop er soms vanaf hoor. Heeft iemand die standaard onweergeluiden gehoord tijdens die bui? En er was geen onweerswolk te zien. Dat was overduidelijk nep.
quote:Er zijn hier een aantal Israel-aanhangende posters die door allerlei misinformatie je proberen van de wijs te brengen. In deze documentaire is niets nagespeeld, dat betreft een eerder door de VPRO uitgezonden docu, die ook erg goed de dagelijkse werkelijkheid liet zien, maar waarbij niet van te voren gemeld was dat er scenes waren nagespeeld.
Op zondag 30 november 2003 22:49 schreef francia het volgende:
Ik heb die docu gezien en ik vond het ingrijpend!Maar nu ik hier lees dat sommige scenes in elkaar gezet zijn, voel ik me behoorlijk GENAAID
ik was bijna een pro-palestijn geworden, maar nu zit ik weer te twijfelen aan de argumenten van deze mensen - ik vind het zwaar triest dat ze een nep-documentaire moeten maken om hun eigen gelijk te geven.
ik moest trouwens wel een paar keer lachen om die Israelische militairen.. tzijn gastjes van ong. mijn leeftijd denk ik en dan hebben ze zo'n verantwoordelijkheid; ik zou me uit verveling soms ook irriteren en een beetje provoceren - dat hoort er toch ook bij. Dat zou andersom net zo goed gebeuren.
Dat van die buitenlander bijvoorbeeld met die Palerstijnse kinderen "Nee ik ga niet met jullie op de foto!" "Eerst geweer af, HELM AF!"
soldaat: "please, ik wil op foto met jou"
buitenlander: "jullie zijn beesten"
soldaat: "ik heb geweer al af, kom, foto"
buitenlander: "nee, ik wil niks met jullie te maken hebben"
soldaat: "moet mijn broek soms ook af"
ff later: soldaat: "ja, ik ben hier ook niet voor m'n plezier, ik mis mijn mammie ook"
buitenlander: "ga maar naar je mammie"whehehehehe
Het waren volgens mij wel Joden, geen Arabieren in die legerpakken. Weet je hoeveel Joden lijken op Arabieren, ze zijn ook van hetzelfde ras.
quote:Alhoewel je gelijk hebt wat betreft die posters, dacht ik toch echt dat het allebei de keren dezelfde documentaire is.
Op maandag 1 december 2003 01:24 schreef hazelnoot het volgende:[..]
Er zijn hier een aantal Israel-aanhangende posters die door allerlei misinformatie je proberen van de wijs te brengen. In deze documentaire is niets nagespeeld, dat betreft een eerder door de VPRO uitgezonden docu, die ook erg goed de dagelijkse werkelijkheid liet zien, maar waarbij niet van te voren gemeld was dat er scenes waren nagespeeld.
quote:
Op maandag 1 december 2003 01:24 schreef hazelnoot het volgende:[..]
Er zijn hier een aantal Israel-aanhangende posters die door allerlei desinformatie je proberen van de wijs te brengen.
Dat noemt men ook wel: Confuse to convince
In deze documentaire is niets nagespeeld, dat betreft een eerder door de VPRO uitgezonden docu, die ook erg goed de dagelijkse werkelijkheid liet zien, maar waarbij niet van te voren gemeld was dat er scenes waren nagespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |