Oeh, vanaaf Childsplay
Toch maar geen LOTR vanavond. Duurt allemaal te lang, en ga ik wel weer een keer met iemand kijken ofzo.
quote:en the texas chainsaw massacre!
Op zaterdag 8 november 2003 20:48 schreef Ang3l het volgende:Oeh, vanaaf Childsplay
quote:die was vorige week ook. erg saai. viel erbij in slaap. Ik ga vanavond nog eens Rose Red kijken denk ik. Best horror ooit in mijn ogen
Op zaterdag 8 november 2003 21:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
en the texas chainsaw massacre!
.
Goedeavond trouwens..
quote:ow waar gaat die over? de vorige texas was een stom vervolg, de originele schijnt een van de beste horrorfilms te zijn uit de egschiedenis van de film.. met veel vunzige beelden enzo
Op zaterdag 8 november 2003 21:35 schreef Cazman het volgende:[..]
die was vorige week ook. erg saai. viel erbij in slaap. Ik ga vanavond nog eens Rose Red kijken denk ik. Best horror ooit in mijn ogen
quote:Rose Red is van Stephen King. duurt 4 uur lang. Een ondezoekster wil een huis gaan onderzoeken met paranormale gebeurtenissen met een groep paranormale figuren waardoor alles erg gevaarlijk wordt. Doorsnee film denken sommige. Dat is ie dus ECHT niet
Op zaterdag 8 november 2003 21:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow waar gaat die over? de vorige texas was een stom vervolg, de originele schijnt een van de beste horrorfilms te zijn uit de egschiedenis van de film.. met veel vunzige beelden enzo
quote:issie vies??
Op zaterdag 8 november 2003 21:40 schreef Cazman het volgende:[..]
Rose Red is van Stephen King. duurt 4 uur lang. Een ondezoekster wil een huis gaan onderzoeken met paranormale gebeurtenissen met een groep paranormale figuren waardoor alles erg gevaarlijk wordt. Doorsnee film denken sommige. Dat is ie dus ECHT niet
quote:Dat was geen vervolg, dat was een remake die mislukt is en toen veranderd is en tot deel 4 was gemaakt
Op zaterdag 8 november 2003 21:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow waar gaat die over? de vorige texas was een stom vervolg, de originele schijnt een van de beste horrorfilms te zijn uit de egschiedenis van de film.. met veel vunzige beelden enzo
quote:Vond ik wel. Gewoon standaard miniserie van meneer King. Wel mooi, maar ook toch wel gewoon doorsnee.
Op zaterdag 8 november 2003 21:40 schreef Cazman het volgende:[..]
Rose Red is van Stephen King. duurt 4 uur lang. Een ondezoekster wil een huis gaan onderzoeken met paranormale gebeurtenissen met een groep paranormale figuren waardoor alles erg gevaarlijk wordt. Doorsnee film denken sommige. Dat is ie dus ECHT niet
quote:standaard miniserie van meneer King. Dus z'n boeken zijn ook allemaal standaard boeken van meneer King?
Op zondag 9 november 2003 12:53 schreef Ang3l het volgende:[..]
Vond ik wel. Gewoon standaard miniserie van meneer King. Wel mooi, maar ook toch wel gewoon doorsnee.
mogge trouwens
quote:Uh....ja. Bijna wel. Storm Of The Century, It, Golden Years, Rose Red, The Stand etc. Vind ze wel leuk, maar wel gewoon standaard griezel. Niet enorm bijzonder. Doorsnee griezel.
Op zondag 9 november 2003 13:28 schreef Cazman het volgende:[..]
standaard miniserie van meneer King. Dus z'n boeken zijn ook allemaal standaard boeken van meneer King?
quote:Zowel boek als film zijn errug goed inderdaad!
Op zondag 9 november 2003 13:36 schreef onetouch het volgende:
Ja, ook hoi!en the green mile is
van mr King
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |