abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14472344
Welcome to Midnite Challenge!!!
http://www.midnitechallenge.com/

Wat is Midnite Challenge?
Midnite Challenge is een online streetrace game. Je speelt tegen heel veel andere mensen door middel van straatraces of over een track.

Nou, dat klinkt goed!
Dat klopt, maar het ziet er dus niet uit, letterlijk. Helaas geen graphics, alleen text-based gaming.

Nou, dat schrikt mij niet af hoor
Mooi, dan kun je hier je aanmelden:
http://www.midnitechallenge.com/index.php?page=7

Ik heb wat mee gekregen over een Fok!Team. Wat is dat? Kan ik er aan mee doen?
Dat klopt! Er bestaan meerder Fok!Teams. Vraag aan een van de crewleaderz of je bij de crew mag. (Dat mag altijd)

Wie zijn dat dan, de crewleaderz?
Nou, op het moment ben ik dat over twee teams, maar omdat de game gereset wordt in de nacht van 6 op 7 november duurt dat niet lang meer. We hebben afgesproken om dan nieuwe teams te vormen. Wil je bij een van deze teams? Maak een account bij http://www.midnitechallenge.com en geef hier je driver name op!

Tot nu toe is alles gelukt, alleen ik snap niets van het spel
Dat geeft niet, je kunt dit ff doorlezen:

Quick Start

MC is a strategy/team play type of game. When you first register or a new game period begins, everyone starts off at the same point. You must use your credits and cash wisely. When starting off, you may elect to use your starting cash to buy a car right off the bat, or you can use credits to cruise for Import Models. The more IM's that you have, the more money you make when you send the off to work. You receive Import Models by cruising for them (vehicle not needed), recruiting them from other players or winning races. Be careful, other players can recruit your models too!

IM's make you money by selling calendars. You must provide them with the calendars to sell, by purchase them in the Tuner Shop. Send your IM's to work and they will make you money. You must keep them happy though, by winning races. Otherwise they will be prone to leave you when you lose races or keep sending them to work.

Racing is another way to make money. If your opponent is online, you can race them for money by placing a bet on the outcome of the race. If you win, then the money is yours and may also pick up some IM's that deserted the loser of the race. The same thing may happen to you though, if you happen to lose the race, Import Models that you have may choose to leave you! Maybe you think you are a hotshot, try racing somebody for their car! Version 1.2 has the capability to race for Pink slips!

Keep in mind, that racing puts wear and tear on your car. You must also have a good supply of fuel and nitrous (if your car is equipped with NOS) on hand, otherwise your car will break down during a race or you will decline races outright. If you decline a race, you risk losing IM happiness and Pimp Factor points, so beware! People can race you whether you are online or not, and you automatically accept or decline races when you are offline.

You can also make money from stealing. You can steal other peoples cars or invade their homes for parts in their inventory including cash. Be careful because if you get caught, the penalties can be severe.

Soup up your car by buying parts in the Tuner Shop. After installing them, make sure you hit the Dyno and tune your car for maximum power. Each car and part you buy also has a Pimp Factor attached to it. The more 'pimp' you are, the better you are at picking up IM's.

You can also set up your car and find what time it runs at the ¼ mile track in the testn tune. Set up your car between races so you have an idea of what you run each and every time you are at the track!

Don't forget that you also gain experience when you race. Higher experience means you can purchase better parts and upgrades, not mention you drive a lot better so you have a better chance at winning the races.

Of vraag het aan een van de mensen die in dit topic actief zijn. Wil je het zelf allemaal rustig lezen, kijk dan hiero:
http://www.midnitechallenge.com/faq.php

Maar jullie zijn toch allemaal beter, hebben meer geld, beter auto's, enz.?
Nou, op het moment heeft iedereen helemaal niets!!!!!!!!!!

Midnite Challenge is tot niet nader bekende datum offline door een reset. Deze kan 1 - 4 dagen duren.

Even de features:

. Race other players for money and Import Models
. Recruit Import Models to represent you and your crew!
. Purchase from 100's of real world cars and 1000's of real world performance parts
. Realistic dyno tuning to improve the performance of your car
. Steal other peoples vehicles, property and money!
. Steal Import Models from other drivers and crews!
. Gain experience and increase your driver skill
. Create your own crew and invite your friends to join
. Work together as a crew to be #1
. Win prizes every game period!
. ABSOLUTELY NO BANNER ADS!
. and much much more!

Maar hoe zat het nu met de teams?

Je moet hier ff je naam opgeven die je gebruikt hebt om je account te maken (inlognaam). Dan kunnen we je makkelijk indelen in een van de Fok!Teams.

Hoe herken ik zo'n Fok!Team?
Bij het menu "Who's Online" staat er achter elke racename al dan niet een naam, dat is de crewname.

Crews worden nu gevormd

Voorgaande delen:
online streetracen
Midnite Challenge (Fok!Team)
Midnite Challenge - Deel 3 alweer
Midnite Challenge - Deel 4

Under Construction

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 07-11-2003 23:06]

pi_14472364
Wéér een deel?

Bah, kan dit niet naar GAM verplaatst worden?

pi_14472388
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:59 schreef Scepsis het volgende:
Wéér een deel?

Bah, kan dit niet naar GAM verplaatst worden?

Autoliefhebbers hebben zich hier verzameld. Ben hier tevreden mee, maar de mods beslissen.
En deze game is gewoon populair, deal with it!
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:11:10 #4
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14472633
Team Yalden International #1!!!

-edit- (terugvindpost)

[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 07-11-2003 23:11]

pi_14472641
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:11 schreef Short_stop het volgende:
Team Yalden International #1!!!
No. of members?
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:12:18 #6
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14472656
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:11 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

No. of members?

Verrie funnie

Number of members = 1
Number of clones = 0

En jullie?

pi_14472708
Fok!ForumTeam2 had een kloon van mij als leader. Heb nooit tussen mijn klones geklooid.
pi_14472807
Effe offtopic... Ik wil een openluchtfilter in m'n auto gooien (real-life), waar koop ik die? En zijn er websites met prijzen en vergelijkingen etc? Thanks!
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:39:48 #9
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_14473220
ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar de teams blijven gewoon bestaan
pi_14473697
weet iemand al wanneer de volgende ronde begint?
PSN nick.:helder82
pi_14473753
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:39 schreef MewBie het volgende:
ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar de teams blijven gewoon bestaan
Welke teams?
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:00 schreef el_nuno het volgende:
weet iemand al wanneer de volgende ronde begint?
1 - 3 dagen moeten we nog wachten
  zaterdag 8 november 2003 @ 00:07:52 #12
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14473836
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:14 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Fok!ForumTeam2 had een kloon ... als leader.
Nuff said...

Als er nog andere mensen zijn die een hekel hebben aan valsspelen en in een eerlijke crew willen volgende ronde; Team Yalden International...

pi_14474093
he hallo.. we beginnen strax pas
ik had eerst ook een 2e account, maar die stop ik nu dus ook
heb ik trouwens ook geen tijd voor
maar ik begin nu dus serieus.. no cheating en khoop dat de rest van de slf crews dat ook doet
en anders kom je gewoon bij ons toch? fok!kers united
of was je al langer bezig met je crew.. da kan natuurlijk ook he

[Dit bericht is gewijzigd door -.-martin-.- op 08-11-2003 00:22]

pi_14474094
Het lijkt erop dat je in je eentje de nieuwe ronde zult moeten beginnen Yalden.

By the way, waar slaat dat plaatje van Yalden International Streetracing op? Ben jij dat op die plaatjes? En wat hebben die auto's met streetracing te maken?

zaterdag 8 november 2003 @ 00:27:16 #15
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14474294
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:18 schreef -.-martin-.- het volgende:

of was je al langer bezig met je crew...

Ja, ik heb met mijn account direct een crew gemaakt. Ik wist toen nog helemaal niet wat dat was... Hij bestaat dus sinds afgelopen dinsdag...
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:18 schreef smash789 het volgende:
Het lijkt erop dat je in je eentje de nieuwe ronde zult moeten beginnen Yalden.
Tsja, beetje ongezellig misschien maar verder lig ik er niet wakker van...
quote:
By the way, waar slaat dat plaatje van Yalden International Streetracing op?
Op het forum van Midnite Challenge is een thread van een mod waar om foto's van deelnemers (evt. met echte auto) gevraagd wordt, daar heb ik dat plaatje gisteren ff snel voor in elkaar gezet toen het spel was afgelopen en ik me verveelde... Vandaar dus...
quote:
Ben jij dat op die plaatjes?
yep
quote:
En wat hebben die auto's met streetracing te maken?
In de ene heb ik de topsnelheid gereden op de Autobahn, alleen weet ik niet meer of dat nou 235 of 253 km/u was en de andere gebruik ik dagelijks om in naar de AH te racen... Over échte streetraces kan ik verder niet meepraten...
pi_14474340
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:07 schreef Short_stop het volgende:
Nuff said...
Als er nog andere mensen zijn die een hekel hebben aan valsspelen en in een eerlijke crew willen volgende ronde; Team Yalden International...
Laten we het hier ff gezellig houden, er was een tekort aan mensen die tijd hadden dus heb ik de taak op mij genomen om crew leader te worden. Verder vind ik het niet raar als iemand ff vanalles wil uitproberen.

Zolang je geen interaction tussen je klonen hebt is er niets illigaals aan (behalve als je voor de prijzen gaat dan).

zaterdag 8 november 2003 @ 00:35:01 #17
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14474463
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:29 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Laten we het hier ff gezellig houden,

Gezellig houden of verder mijn bek houden over je valsspelen?
quote:
er was een tekort aan mensen die tijd hadden dus heb ik de taak op mij genomen om crew leader te worden.
Onzin, je had net met mij afgesproken een crew te starten (als kloon zonder dat mij te vertellen) en vervolgens liet je niets meer van je horen... "de taak op je genomen om crew leader te worden" wat een kapsones!
quote:
Verder vind ik het niet raar als iemand ff vanalles wil uitproberen vals wil spelen.
Dat was al wel duidelijk...
quote:
Zolang je geen interaction tussen je klonen hebt is er niets illigaals aan (behalve als je voor de prijzen gaat dan).
Owww, heb je naast je taken als crewleader en kloon-crewleader het ook al op je genomen de regels voor iedereen (verkeerd) te interpreteren?
pi_14474552
Rustig aan, volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Het gaat hier dus om de teams:
FokForumTeam1
FokForumTeam2
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:35 schreef Short_stop het volgende:
Gezellig houden of verder mijn bek houden over je valsspelen?
Ik had het over de manier waarop je het verwoordde.

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 00:41]

zaterdag 8 november 2003 @ 00:40:51 #19
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14474589
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:39 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Rustig aan, volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Het gaat hier dus om de teams:
FokForumTeam1
FokForumTeam2
NU begrijp ik dus inderdaad niets van je reactie nee...
pi_14474605
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:40 schreef Short_stop het volgende:
NU begrijp ik dus inderdaad niets van je reactie nee...
Vertel, ik wil het wel uitleggen
  zaterdag 8 november 2003 @ 00:48:37 #21
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14474764
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:41 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Vertel, ik wil het wel uitleggen

Zoals ik al zei is het me verder helemaal duidelijk; Je hebt je niet van één maar van twéé crews verzekerd voor de volgende ronde maar je bent nu een beetje bang geworden dat je met al die kloons toch wel in de gaten gaat lopen dus je probeert nu de klones er een beetje tussenuit te wieden om dan zélf aan het hoofd van de sterkste crew met Fok!-leden te staan terwijl je zoveel mogelijk controle uitoefent over een tweede en liefst derde Fok!-crew waar het je niet uitmaakt hoeveel klonen erin zitten omdat je daar officieel niet voor verantwoordelijk bent. Misschien heb je ondertussen zelfs al wel bedacht hoe je een niet te detecteren kloon aan kan maken om tóch in alle Fok-teams mee te kunnen doen en mij zie je nu dus als concurrentie... Vertel me maar waar ik het mis heb...

En wat ik dus niet begreep was die laatste reactie van je, misschien dat je die nog even uit kan leggen....

pi_14474867
Hmmm, ja...........
OK, ik heb gevraagd of er problemen mee waren dat ik leader van StreetLegalFok1 werd. Geen probleem. Toen waren de teams nog niet gevormd. Iedereen heeft zich toen kunnen melden in welk team die graag wilde. Er is in het vorige topic een concept teamverdeling gemaakt. Daar kan natuurlijk nog vanalles aan veranderen.

Ik zie ook geen enkel voordeel in het uitoefenen van invloed op andere teams.

Natuurlijk weet iedereen dat een niet te detecteren kloon makkelijk te maken is. Alleen is het iets minder makkelijk om die zomaar in een Fok!Crew te stoppen. Deze moet zich dan op Fok melden. Aangezien ik geen kloons heb (vraag maar aan Mods or whatever, die kunnen dat vast wel controleren), en ik ook niet van plan ben om kloons te maken gaat jouw verhaal dus niet helemaal op.

Dit is natuurlijk niet 100% waterdicht, maar soms zul je je medefokkers maar gewoon moeten vertrouwen. En nogmaals, wat is nu het belang om kloons in een andere crew te hebben? Wil ook niet graag gebanned worden.

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 01:00]

zaterdag 8 november 2003 @ 01:01:18 #23
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14474996
Om dan, tot je mijn hele post gelezen hebt, ook maar vast even te reageren...
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
OK, ik heb gevraagd of er problemen mee waren dat ik leader van StreetLegalFok1 werd. Geen probleem.
Ik heb er ook helemaal geen probleem mee dat je leader van een team bent, waar ik wél een probleem mee heb is dat je óók minstens één kloon hebt die óók leader is van een team en dat je dan met een lulverhaal aankomt dat je "die taak op je hebt genomen omdat er verder niemand tijd had" terwijl je met mij af had gesproken een crew te starten (als kloon wat je me weer niét had verteld). Duidelijk?
pi_14475019
Bij deze het verzoek om toegelaten te worden bij het Fok!-team wanneer de volgende ronde start.

Ben vroeg... weet het

- edit - knip

[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 08-11-2003 01:08]

Calm down, please!
pi_14475077
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:01 schreef Short_stop het volgende:
Om dan, tot je mijn hele post gelezen hebt, ook maar vast even te reageren...
Ik heb er ook helemaal geen probleem mee dat je leader van een team bent, waar ik wél een probleem mee heb is dat je óók minstens één kloon hebt die óók leader is van een team en dat je dan met een lulverhaal aankomt dat je "die taak op je hebt genomen omdat er verder niemand tijd had" terwijl je met mij af had gesproken een crew te starten (als kloon wat je me weer niét had verteld). Duidelijk?
Nee, begrijp dat van : dan met een lulverhaal aankomt dat je "die taak op je hebt genomen omdat er verder niemand tijd had" terwijl je met mij af had gesproken een crew te starten volg ik niet helemaal. Maar wees nu maar gerust, Beide FokForumTeams zijn al opgeheven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')