quote:soms heeft hij dat wel nodig ja
Op vrijdag 7 november 2003 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wat bent je toch een lieverd Cho! Ik wil meteen grof geweld toepassen!
quote:Misschien moet hij wel ongesteld worden vandaag?
Op vrijdag 7 november 2003 15:23 schreef Magneet het volgende:
ja plunk waarom ben je zo depressed vandaag?
quote:Kost volgens mij klauwen met geld Gijs
Op vrijdag 7 november 2003 15:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hahahahaha
Das alleen maar leuk joh
quote:Ik vermoed dat hij deze week weer veel teveel heeft gewerkt en daardoor moe en chagarijnig is.
Op vrijdag 7 november 2003 15:28 schreef Quinny het volgende:
Misschien moet hij wel ongesteld worden vandaag?
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:28 schreef Quinny het volgende:[..]
Misschien moet hij wel ongesteld worden vandaag?
quote:Valt reuze mee,... de echte kosten beginnen pas rond de pubertijd,...
Op vrijdag 7 november 2003 15:29 schreef Gaaaast het volgende:[..]
Kost volgens mij klauwen met geld Gijs
Maar is wel lief tuurlijk.
quote:of hij stelt zich gewoon aan
Op vrijdag 7 november 2003 15:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vermoed dat hij deze week weer veel teveel heeft gewerkt en daardoor moe en chagarijnig is.
quote:Krijgt hij dan pas zijn Playstation 6?
Op vrijdag 7 november 2003 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Valt reuze mee,... de echte kosten beginnen pas rond de pubertijd,...
Het is echt een superfeest met jazzband en bierpomp. De miljonair roept op een gegeven moment: "Ik geef 1 MILJOEN dollar aan
degene die durft te vechten met de alligator die op dit moment in het
zwembad zwemt!"
Zijn woorden zijn nog niet koud of Leroy ligt al in het water te vechten met die alligator. Echt een gevecht op leven en dood. Eindelijk slaagt Leroy erin het beest te wurgen. Drijfnat en flink gehavend kruipt hij uit het zwembad.
De stomverbaasde miljonair zegt: "Leroy beloofd is beloofd, je krijgt dat miljoen van me" "Rot op met dat miljoen van je." "Een half miljoen dan?" "Wil ik ook niet!!" "Mijn Porsche dan? Hier zijn de sleutels." "No, thanks!" "Wat wil je dan wel in godsnaam???" "Ik wil weten wie mij in het water geduwd heeft!"
quote:Of hij voelt zich een beetje alleen en wilt hij gewoon een beetje liefde van ons krijgen.
Op vrijdag 7 november 2003 15:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vermoed dat hij deze week weer veel teveel heeft gewerkt en daardoor moe en chagarijnig is.
quote:Die heeft papa dan al
Op vrijdag 7 november 2003 15:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Krijgt hij dan pas zijn Playstation 6?
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:33 schreef Chocobo het volgende:
"Ik wil weten wie mij in het water geduwd heeft!"
quote:Proest
Een Texaanse multimiljonair wordt 50 jaar. Hij besluit een heel groot feest te geven en nodigt de hele buurt uit in zijn luxe-achtertuin, met zwembad en al. Ook Leroy, de enige neger in de buurt, wordt uitgenodigd.Het is echt een superfeest met jazzband en bierpomp. De miljonair roept op een gegeven moment: "Ik geef 1 MILJOEN dollar aan
zwembad zwemt!"Zijn woorden zijn nog niet koud of Leroy ligt al in het water te vechten met die alligator. Echt een gevecht op leven en dood. Eindelijk slaagt Leroy erin het beest te wurgen. Drijfnat en flink gehavend kruipt hij uit het zwembad.
De stomverbaasde miljonair zegt: "Leroy beloofd is beloofd, je krijgt dat miljoen van me" "Rot op met dat miljoen van je." "Een half miljoen dan?" "Wil ik ook niet!!" "Mijn Porsche dan? Hier zijn de sleutels." "No, thanks!" "Wat wil je dan wel in godsnaam???" "Ik wil weten wie mij in het water geduwd heeft!"
quote:niet zo lang Top Spin spelen bij Gijs79...
Op vrijdag 7 november 2003 15:33 schreef Bastard het volgende:
Ah hier zitten jullie.. ben er weer. Onwijs mol.
quote:Was het druk onderweg Gijs?
Op vrijdag 7 november 2003 15:33 schreef Bastard het volgende:
Ah hier zitten jullie.. ben er weer. Onwijs mol.
quote:Dat wordt zooooooooo cool
Op vrijdag 7 november 2003 15:34 schreef kepler het volgende:[..]
niet zo lang Top Spin spelen bij Gijs79...
quote:whahahahahaha ik duwde....
Een Texaanse multimiljonair wordt 50 jaar. Hij besluit een heel groot feest te geven en nodigt de hele buurt uit in zijn luxe-achtertuin, met zwembad en al. Ook Leroy, de enige neger in de buurt, wordt uitgenodigd.Het is echt een superfeest met jazzband en bierpomp. De miljonair roept op een gegeven moment: "Ik geef 1 MILJOEN dollar aan
zwembad zwemt!"Zijn woorden zijn nog niet koud of Leroy ligt al in het water te vechten met die alligator. Echt een gevecht op leven en dood. Eindelijk slaagt Leroy erin het beest te wurgen. Drijfnat en flink gehavend kruipt hij uit het zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |