abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:09:23 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14455169
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:53 schreef bojaaper het volgende:
Wtf hij is vandaag echt nog nergens uit, bart smit niet, free record shop krijgt m op 17 oktober :S..
dat is dan nog 11 1/2 maand wachten

pi_14455990
quote:
Wtf hij is vandaag echt nog nergens uit, bart smit niet, free record shop krijgt m op 17 oktober :S..
Dan ben je toch naar de verkeerde winkels geweest....
Want bij Dynabyte is ie gewoon te koop.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:14:48 #28
34400 PietF
Captain Obvious
pi_14464565
inderdaad is de AI ERG zwak in dit spel.. helaas, want soms lijkt het net of je in je uppie de oorlog aan het winnen bent, aan je teamgenoten heb je NIKS
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:01:17 #29
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14465704
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:14 schreef PietF het volgende:
inderdaad is de AI ERG zwak in dit spel.. helaas, want soms lijkt het net of je in je uppie de oorlog aan het winnen bent, aan je teamgenoten heb je NIKS
Als ik ergens een hekel aan heb is het scripted ai, als jij iemand dood hebt geschoten dan vuren je teamgenoten soms nog in de richting waar je net die tegenstander hebt afgeknalt omdat dit zo gescript is. Dat ziet er erg debiel uit.
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:03:37 #30
65945 Cascade
Green changed to White
pi_14465792
Nou, die beschikbaarheid van het spel valt nogal tegen. Vanmorgen was het bijna nergens in Enschede te krijgen, zelfs bij Dynabyte niet. Gelukkig had e-plaza het wel (na vragen)...daar gaat me poen.

Anyway, ben het nu aan het spelen. Ik vind de levels nogal kaal. Gameplay is wel erg leuk dankzij de AI. Wat ik nog het meeste mis is cutscenes. Kom op zeg, als ik bommen plaats dan wil ik ook dingen zien opblazen. Leuk spel, maar de uitwerking vind ik niet super.

Is dit nou het spel dat de FPS van het jaar moet zijn? Ik dacht het toch niet.

Als je Call of Duty leuk vindt, probeer dan ook eens Iron Storm...

In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
pi_14466557
quote:
Dynabyte heeft hem liggen. Ik heb alleen nog geen COD geld helaas
pi_14467877
Ik heb m vandaag ook gehaald (De intertoys had m zelfs)
Vind het een super spel, geeft je toch wel het idee dat je zelf deelneemt aan de oorlog.
Net ook effe online gespeeld en dat vond ik erg vet. Online play is misschien beetje snel, maar daar heb ik (persoonlijk) geen problemen mee.
......
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:03:22 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_14468694
Ik wou ff zeggen dat COD ook op de Gamecube, Xbox & Ps2 uitkomt. Dus misschien voor [deel 4] een verandering?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_14469499
Betreffende missie op Red Square.
spoiler:

Ik kan de 3e officier op het rode plein maar niet vinden. . Waar staan ze allemaal?
pi_14469589
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:40 schreef SuperUli het volgende:
spoiler:

Ik kan de 3e officier op het rode plein maar niet vinden. . Waar staan ze allemaal?

spoiler:
2 in de loopgraven en 2 op de trappen van het gebouw
(1 ervan staat tussen de pilaren als ik het me goed herinner)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_14470863
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:40 schreef SuperUli het volgende:
spoiler:

Ik ook niet, maar als je even wacht, worden ze vanzelf neergeschoten door andere russen...
  zaterdag 8 november 2003 @ 12:46:56 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14479261
Opschoonslot
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 8 november 2003 @ 12:55:58 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14479396
En weer open. Mensen die posts missen moeten oppassen. ALLES mbt warez zal vanaf nu kei hard gedelete worden.

Er mogen GEEN links geplaatst worden
Je wortd NIET geholpen als je je illegale versie niet aan de praat krijgt
ALS je het al WEL hebt, ga dat niet patserig vertellen, maar vertel gewoon je gameplay ervaringen

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14479545
Heb em uitgespeeld op medium in zo'n 4 uur schat ik.

Ik vind em singleplayer toch wel een van de betere spellen van het afgelopen jaar. Vooral de missie van Stalingrad was erg gaaf.
spoiler:

En die laatste missie, waarbij je de vlag op het dak moest plaatsen bij Red Square is ook erg gaaf.

Multiplayer vind ik em ook wel erg cool, alleen ik heb em dus ook illegaal en kan em niet op Internet spelen. Maar volgende week ff kopen en dan is dat ook weer verholpen.

Het spel is ook wel de 50 Euro waard.

pi_14479764
Mjn broertje heeft hem gekocht, maar ik heb hem zelf ook al even flink uitgeprobeerd.

Het is zeker de beste WW2 shooter tot nu toe, maar ik heb toch wat puntjes van kririek: De scripted AI is niet erg slecht maar kan voor irritante situaties zorgen wanneer je niet helemaal hebt begrepen wat je nou moest doen in de chaos van de strijd. Ook vind ik de fysics van granaten en stervende soldaten af en toe slecht, alsof het allemaal net te snel en houterig gaat.

Behalve dat zijn de missies origineel en uitdagend, je krijgt echt dat gevoel dat je midden in een belangrijke oorlog zit. En omdat ik van films over deze oorlog hou, is het ook leuk om daar elementen van zelf te spelen.

Geweldige game, met een paar afwerkingsfoutjes.

pi_14479819
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Ook vind ik de fysics van granaten en stervende soldaten af en toe slecht, alsof het allemaal net te snel en houterig gaat.
Maak je een geintje? De fysics van de granaten vind ik juist rete realistisch. Ken geen enkel ander spel waarin granaten zo realistisch overkomen.
  zaterdag 8 november 2003 @ 15:12:02 #42
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14481888
De multiplayer valt me vies tegen. Dit kan wat dat betreft echt niet tegen medal of honor op.
  zaterdag 8 november 2003 @ 15:51:51 #43
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14482558
Heb hem sinds gisteren en ben nu ook bezig op het red square. Vind het grafisch wel een toppertje en vind de AI eigenlijk nog helemaal niet zo slecht.

Ik zie het "scripted AI" zoals jullie dat zeggen. Meer iets als het zeker weten dat iemand echt dood is. Voor jezelf ook na een aantal schoten staat een kereltje soms weer op. Daarna moet je hem dus alsnog dood schieten. Mischien doet de AI dat ook wel.

Maar als de tegenstanders net zo dood zouden vallen asl in Max Payne 2 dan zou het van mij een dikke 10 krijgen. De MP heb ik nog niet gespeeld maar dat komt in de loop van volgende week wel. Dus heb daar nog geen mening over.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14484255
weet iemand toevallig of je MP ook op ip bases kan spelen

heb een server opgezet voor mijn vrienden maar hij wil niet in de lijst komen van COD zelf..

hoe kan ik zorgen dat hij toch in de lijst komt... of hoe kan je connecten op ip bases...

In de ban van de mods.
pi_14487879
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 15:12 schreef PLAE@ het volgende:
De multiplayer valt me vies tegen. Dit kan wat dat betreft echt niet tegen medal of honor op.
Ik vind em toch een stuk cooler dan MOHAA eerlijk gezegd. Maar ja, smaken verschillen. Ik hou wel van deze maps. De MOHAA maps zijn allemaal wat smallere steegjes enzo.
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:30:05 #46
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14492369
Als ik bij de instalatie cd 2 erin doe, dan wil die opeens niet meer installeren dan blijft er staan: please put in cd 2.

Kan iemand mij helpen?

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 9 november 2003 @ 00:05:33 #47
49659 gekketurk
Turk ut twente
pi_14493077
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:30 schreef HomerJ het volgende:
Als ik bij de instalatie cd 2 erin doe, dan wil die opeens niet meer installeren dan blijft er staan: please put in cd 2.

Kan iemand mij helpen?

Druk je op OK ??

Maar goed ik heb hem ook gekocht zitten wel paar bugs in

Als iemand anders inzoomt met zijn sniper is die hele sniper krom

Goa Stoan Aj Feur Twente Bint!!!
  zondag 9 november 2003 @ 00:07:40 #48
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14493122
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:05 schreef gekketurk het volgende:

[..]

Druk je op OK ??

Maar goed ik heb hem ook gekocht zitten wel paar bugs in

Als iemand anders inzoomt met zijn sniper is die hele sniper krom

Zo dom ben ik nou ook weer niet om niet opo OK te drukken, ik heb de CD's bij dixons omgewisseld maar nog steeds
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14497051
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:07 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Zo dom ben ik nou ook weer niet om niet opo OK te drukken, ik heb de CD's bij dixons omgewisseld maar nog steeds

Heb je 2 cd-drives? Probeer dan eens een andere te gebruiken. Je kunt ook nog proberen de drivers van je cd/dvd drive up te daten, anders weet ik het ook niet.
  zondag 9 november 2003 @ 12:06:47 #50
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14498355
quote:
Op zondag 9 november 2003 10:16 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Heb je 2 cd-drives? Probeer dan eens een andere te gebruiken. Je kunt ook nog proberen de drivers van je cd/dvd drive up te daten, anders weet ik het ook niet.

Ik heb ze ook al verwisseld met de drives. Waar kan je eigenlijk drivers voor een cd-rom speler vinde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')