quote:Jah precies
Op donderdag 6 november 2003 19:48 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
DnB kan ik wel waarderen.. maar die lauwe arrenbie zooi?
Dat hoort niet op ID&T
*wacht tot ID&T het feest "Wiggah" gaat lanceren. Elke jaar in de RAI enzo
*
quote:Live concert van vijftig cent en feminem in plaats van Inner City ofzo
Op donderdag 6 november 2003 19:49 schreef E_Motion het volgende:[..]
*wacht tot ID&T het feest "Wiggah" gaat lanceren. Elke jaar in de RAI enzo
*
quote:Enige wat je nog eens hoort (heeeel af en toe) is wat van Kosheen, maar da's nou niet bepaald DnB...
Op donderdag 6 november 2003 19:45 schreef E_Motion het volgende:
Drum-n-Bass is in principe ook urban. Als ze dat er nou even in programmeren, maar nee hoor

(Een actie die begon op deze url: http://217.115.192.49/topic/22055 )
quote:Helemaal mee eens. Het is zonde dat ze ook weer een pad kiezen, die anderen allang gekozen hebben. Zo komen ze op een gegevent moment allemaal bij elkaar.
Op donderdag 6 november 2003 17:03 schreef Atreidez het volgende:
Toen de eerste tekenen van R&B langskwamen zijn ze mij als klant al kwijtgeraakt. Ik luister wel naar een cdtje of DI.fmZe draaien zichzelf naar mijn idee de nek om. Van zenders die van alles uitzenden hebben we er al genoeg.
Geef mij maar "Quality House Music"
op www.lazerhothits.com !!! Als ID&T ook meer zo zou klinken, was het een stuk beter !!! Hopen dat ze het snel terugdraaien
Maar ID&T is zelf toch 'het kwaad' zelf.
ID&T moet dood.
quote:ID&T is een bedrijf. En bedrijven hebben nou eenmaal als primaire doelstellingen: Vergroting van winst, omzet en vermogen. Als iets commercieel niet interessant is doen ze het natuurlijk niet
Op zondag 9 november 2003 01:12 schreef reem het volgende:
ze doen namelijk geen fuck voor de dansmuziek. (tenzij het commercieel interessant is).
quote:En ik vind het triest dat jullie je favoriete muziek laten verneuken door zo'n 'bedrijf'. Of zijn jullie vergeten wat ID&T met hardcore heeft gedaan? Ik luisterde vroeger ook naar trance, maar toen er ineens allemaal van die cheesy kut trance op de tv kwam was er ook geen bal meer aan. Hypen en uitmelken, dat doet ID&T met muziek. Ze geven geen fuck om dansmuziek.
Op zondag 9 november 2003 15:26 schreef Threepio het volgende:[..]
ID&T is een bedrijf. En bedrijven hebben nou eenmaal als primaire doelstellingen: Vergroting van winst, omzet en vermogen. Als iets commercieel niet interessant is doen ze het natuurlijk niet
Maar ach, tis toch niet 'mijn' muziek.. mocht ID&T ooit aan grote d&b feesten beginnen dan moeten ze kapot.
quote:Het leuke is, Duncan heeft ongeveer een half jaar geleden tegen mij gezegd dat we daar niet bang voor hoeven te zijn
Op zondag 9 november 2003 15:30 schreef reem het volgende:[..]
En ik vind het triest dat jullie je favoriete muziek laten verneuken door zo'n 'bedrijf'. Of zijn jullie vergeten wat ID&T met hardcore heeft gedaan? Ik luisterde vroeger ook naar trance, maar toen er ineens allemaal van die cheesy kut trance op de tv kwam was er ook geen bal meer aan. Hypen en uitmelken, dat doet ID&T met muziek. Ze geven geen fuck om dansmuziek.
Maar ach, tis toch niet 'mijn' muziek.. mocht ID&T ooit aan grote d&b feesten beginnen dan moeten ze kapot.
quote:98% van de "trance" die jij op tv ziet, heeft NIKS met ID&T te maken.
Op zondag 9 november 2003 15:30 schreef reem het volgende:[..]
En ik vind het triest dat jullie je favoriete muziek laten verneuken door zo'n 'bedrijf'. Of zijn jullie vergeten wat ID&T met hardcore heeft gedaan? Ik luisterde vroeger ook naar trance, maar toen er ineens allemaal van die cheesy kut trance op de tv kwam was er ook geen bal meer aan. Hypen en uitmelken, dat doet ID&T met muziek. Ze geven geen fuck om dansmuziek.
id&t is toch een dance zender ![]()
ik wilde net kabel gaan kopen voor een antenne om id&t te ontvangen,....nog even wacht
quote:Psst, R&B valt 'officieel' onder dance.
Op vrijdag 7 november 2003 16:43 schreef postinggirl het volgende:
O.k.... Wie het niet eens is met de nieuwe koers, mail dit naar radio@id-t.com :(Een actie die begon op deze url: http://217.115.192.49/topic/22055 )
Niet dat ik het met ID&T eens ben...
quote:officieel?
Op zondag 16 november 2003 18:38 schreef Glacius het volgende:
Psst, R&B valt 'officieel' onder dance.
nou en?
quote:daarvoor is er radio 538. ID&T moet dance/trance en verwanten blijven en geeen R&B/hiphop e.d.
Op donderdag 6 november 2003 16:44 schreef Linz het volgende:
Enige tijd geleden berichtte id&t op hun website dat urban (r&b/hip-hop) in de playlist geprogrammeerd zal worden. Sindsdien zijn de busta rhymes en dergelijke al ten gehore geweest op id&t radio.Vinden jullie dit positief of negatief? Moet Urban geaccepteerd als dance style nu het helemaal in is? (is het wel een dance style??) Of hebben we daar radio 538 voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |