MAW,alles is nog mogelijk
datum;26.11
Maar wie weet, met een beetje geluk zit er zelfs een overwinning in. Het missen van Nesta en (hoogstwaarschijnlijk) Maldini zullen ze wel voelen.
Ajax is trouwens met een hoofdletter
Als Maldini niet mee kan doen, wie is zijn vervanger dan hoogstwaarschijnlijk?
quote:Costacurta denk ik.
Op donderdag 6 november 2003 13:11 schreef RednaZ het volgende:
Ik heb er zin in.
Als Maldini niet mee kan doen, wie is zijn vervanger dan hoogstwaarschijnlijk?
quote:bij winst tegen Milan en als Brugge dan niet wint bij Celta, zijn we door.
Op donderdag 6 november 2003 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
Bij winst tegen Milan doet ze iig goede zaken.
quote:Euhm en Celta dan?
Op donderdag 6 november 2003 13:17 schreef ChAoZ het volgende:[..]
bij winst tegen Milan en als Brugge dan niet wint bij Celta, zijn we door.
* hoop hoop hoop *
is maar goed ook, want dat zal ajax nodig hebben..
hopen dat trabelsi op tijd fit is
Zal en moeilijke wedstrijd worden. Hoop op een overwinning.
Ajax is iig niet kansloos.
quote:Zolang het zachtjes is
Op donderdag 6 november 2003 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Dit zijn altijd van die spaarzame momenten dat er dan zo'n heel zacht 'Forza Milan' uit m'n mond komt.
quote:Dan moet ik je teleurstellen
Op donderdag 6 november 2003 13:19 schreef Linz het volgende:
hopen dat trabelsi op tijd fit is
quote:wij winnen => 9 punten. milaan blijft op 7
Op donderdag 6 november 2003 13:18 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Euhm en Celta dan?
laatste wedstrijd. brugge - ajax.
ajax verliest => blijft op 9 punten. brugge naar 7
celta - milaan => ofwel milaan ofwel celta blijft onder ons bij gelijkspel zelfs beiden
wij winnen => 9 punten. milaan blijft op 7
celta gelijk => 6 punten. brugge op 5
laatste wedstrijd. brugge - ajax.
ajax verliest => blijft op 9 punten. brugge naar 8
celta - milaan => ofwel beiden ofwel celta blijven onder ons bij gelijkspel zelfs beiden
daarentegen mocht brugge winnen in vigo
celta blijft op 5, brugge naar 7
als brugge en milaan dan winnen zitten die beiden boven ajax
Milan is idd de ploeg van het niet voetballen en toch winnen... Laat het deze keer nou eens anders zijn, het is een beetje ons PSV in Europa.
gast topic title edit, sorry VBL-Collega's .
quote:Het belangrijkste is dat Ajax wint van Milan. Liefst met 2-0. Dan zijn de onderlinge resultaten van zowel Milan alsCelta in het voordeel van Ajax.
Op donderdag 6 november 2003 13:48 schreef ChAoZ het volgende:[..]
...knip...
Ach allemaal wishfull thinking. Ik hoop iig dat Koeman en van Gaal iets leuks bedenken. Ik denk namelijk wel dat van Gaal zich een beetje zal gaan bemoeien met deze wedstrijd. Verder hoop ik dat of Ajax minimaal tweede wordt of anders vierde. Uefa Cup zit ik niet op te wachten. Laat ze zich dan maar lekker richten op de competitie.
quote:hoezo?
Op donderdag 6 november 2003 13:29 schreef RednaZ het volgende:[..]
Dan moet ik je teleurstellen
.
1-3
wel goed dat Mitea steeds beter wordt
zo somber hoeft het niet te zijn, hoor...
quote:voetballen is niet alleen aanvallen. ook verdedigen. En dat is de laatste wedstrijden niet echt superbest. Maar ik blijf hopen
Op donderdag 6 november 2003 14:25 schreef Linz het volgende:
hmm..ik denk Litmanen belangrijk zal zijn in de komende wedstrijden. Hij moet erbij zijn, anders zal het europees avontuur wel eens ten einde komen!wel goed dat Mitea steeds beter wordt
quote:uiteraard, maar het middenveld bepaalt in hoeverre druk komt te staan op de verdediging. Als daar steeds de bal wordt verloren....
Op donderdag 6 november 2003 14:30 schreef ChAoZ het volgende:[..]
voetballen is niet alleen aanvallen. ook verdedigen. En dat is de laatste wedstrijden niet echt superbest. Maar ik blijf hopen
quote:Dit is dus echt typisch he.
Op donderdag 6 november 2003 13:48 schreef ChAoZ het volgende:[..]
celta wint => 8 punten. brugge blijft op 4laatste wedstrijd. brugge - ajax.
ajax verliest => blijft op 9 punten. brugge naar 7
celta - milaan => ofwel milaan ofwel celta blijft onder onsbij gelijkspel zelfs beiden
celta gelijk => 6 punten. brugge op 5laatste wedstrijd. brugge - ajax.
ajax verliest => blijft op 9 punten. brugge naar 8
celta - milaan => ofwel beiden ofwel celta blijven onder onsbij gelijkspel zelfs beiden
daarentegen mocht brugge winnen in vigo
celta blijft op 5, brugge naar 7
als brugge en milaan dan winnen zitten die beiden boven ajax
"Wij" winnen,
Ajax verliest.
ben dan consequent in je uitspraken.
quote:Maar het mag wel natuurlijk
Op donderdag 6 november 2003 14:25 schreef Linz het volgende:
quote:nee nee, blijf optimistisch!
Op donderdag 6 november 2003 15:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maar het mag wel natuurlijk
quote:
Maldini kan waarschijnlijk spelen tegen Ajax; Nesta geschorstMILAAN, 6 november 2003 19:16 - AC Milan komt over twee weken met een verzwakte defensie naar Amsterdam voor het Champions-Leagueduel met Ajax. Alessandro Nesta liep tegen Club Brugge namelijk tegen een rode kaart aan en is dus geschorst. Paolo Maldini leek ook voor langere tijd uitgeschakeld, zodat het defensieve hart van Milan vervangen zou moeten worden. De dijbeenblessure die de routinier tegen Brugge opliep, blijkt echter nogal mee te vallen. De kans is groot dat hij op 26 november toch gewoon kan spelen.
Bron: www.voetbalonline.nl
quote:Milan dat meer dan 2 doelpunten (1 mag ook) in een wedstrijd scoort? Lijkt me niet. Als ze al winnen wordt het maximaal 0-1.
Op donderdag 6 november 2003 14:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik denk dat AC Milan de 3 punten mee zal nemen uit amsterdam, niet op de meest overtuigende wijze, maar toch makkelijker dan gedacht wordt.1-3
quote:Die wedstrijd is pas over 3 weken hoor
Op donderdag 6 november 2003 21:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit in het stadion
quote:Het hangt ervan af hoe de blessures van verschillende spelers uitvallen, maar als Maxwell niet mee kan doen zie ik het erg somber in voor Ajax
Op donderdag 6 november 2003 15:25 schreef Linz het volgende:nee nee, blijf optimistisch!
quote:Ja inderdaad, bovenaan in hun CL poule, nog ongeslagen in de competitie, vrijwel geen tegentreffer incasserend.
Op zondag 23 november 2003 21:17 schreef Heero het volgende:
Milan speelt zo kut!
Wat zal Ancelotti balen zeg...
quote:De prestaties en de manier waarop ze behaald worden zijn twee aparte dingen.
Op maandag 24 november 2003 13:14 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja inderdaad, bovenaan in hun CL poule, nog ongeslagen in de competitie, vrijwel geen tegentreffer incasserend.
Wat zal Ancelotti balen zeg...
quote:Dat vinden we hier in NL altijd ja, daarom presteren Nederlanders ook zo veel.
Op maandag 24 november 2003 13:17 schreef twi het volgende:De prestaties en de manier waarop ze behaald worden zijn twee aparte dingen.
Resultaat telt, simpel.
quote:Dus Ajax' gelijkspel in Valencia sloeg vorig jaar dus eigenlijk nergens op?
Op maandag 24 november 2003 13:17 schreef twi het volgende:
De prestaties en de manier waarop ze behaald worden zijn twee aparte dingen.
quote:Wat denk je zelf?
Op maandag 24 november 2003 13:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dus Ajax' gelijkspel in Valencia sloeg vorig jaar dus eigenlijk nergens op?
quote:Dat je weer fantastisch hapt
Op maandag 24 november 2003 13:27 schreef zjroentje het volgende:Wat denk je zelf?
quote:Was inderdaad compleet onterecht, ondanks dat we dankzij Didulica fantastisch stand hielden in de 5-meter
Op maandag 24 november 2003 13:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dus Ajax' gelijkspel in Valencia sloeg vorig jaar dus eigenlijk nergens op?
/edit: Zohee, dat staat beroerd (ondanks, dankzij).
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 24-11-2003 13:30]
quote:Ben ik met je eens, maar het is en blijft kut spelen
Op maandag 24 november 2003 13:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Dat vinden we hier in NL altijd ja, daarom presteren Nederlanders ook zo veel.
Resultaat telt, simpel.
quote:Ik ga je ook aangeven als notoire troller.
Op maandag 24 november 2003 13:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat je weer fantastisch hapt
quote:goed plan
Op maandag 24 november 2003 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga je ook aangeven als notoire troller.
Doelpuntenmakers: Shevchenko & Ibrahimovic.
24/11/2003 13:55
Paolo Maldini maakt toch deel uit van de selectie van AC Milan, die het woensdag opneemt tegen Ajax. De aanvoerder van de rossoneri is onverwacht snel hersteld van de kwetsuur die hij had opgelopen in het laatste Champions Leagueduel. Op 4 november blesseerde Maldini zijn linkerdijbeen tijdens het bezoek aan Club Brugge.
Coach Carlo Ancelotti reist met 22 spelers af naar Amsterdam. De trainer moest drie spelers gedwongen achterlaten in Milaan. Alessandro Nesta zit een schorsing uit vanwege de geelrode kaart die hij tegen de Belgische club incasseerde. Kahka Kaladze en Serginho kampen beiden met blessures.
Wie als winnaar uit de bus komt is op voorhand lastig te zeggen. Ik heb er iig veel zin in en hoop dat we na jaren weer eens een Lucky Ajax kunnen zien
quote:En Speed is weer goed voor een echte dijenkletser...
Op maandag 24 november 2003 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
Wordt gewoon een mooie wedstrijd. Eentje om van te smullen!Wie als winnaar uit de bus komt is op voorhand lastig te zeggen. Ik heb er iig veel zin in en hoop dat we na jaren weer eens een Lucky Ajax kunnen zien
quote:Nog even oefenen en ik heb het niveau van TM67
Op maandag 24 november 2003 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
En Speed is weer goed voor een echte dijenkletser...
quote:Tja ach, Maldini is het niveau van Frank de Boer.. absoluut niet bang voor.
Op maandag 24 november 2003 14:11 schreef F1Bas het volgende:
Paolo Maldini op tijd hersteld voor Ajax
quote:Daar gaat jaren oefening aan vooraf. Regel 1 is dat zeker 3 verschillende mensen moeten happen, regel 2 is dat je jezelf nooit te serieus moet nemen en ten derde moet je bekend staan als stoker
Op maandag 24 november 2003 17:17 schreef Speed1971 het volgende:Nog even oefenen en ik heb het niveau van TM67
veel succes
quote:Beetje mijn cursusboek hier overtypen
Op maandag 24 november 2003 17:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Daar gaat jaren oefening aan vooraf. Regel 1 is dat zeker 3 verschillende mensen moeten happen, regel 2 is dat je jezelf nooit te serieus moet nemen en ten derde moet je bekend staan als stoker
quote:Je maakt hopelijk een grapje? Maldini is vandaag de dag nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld.
Op maandag 24 november 2003 17:22 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Tja ach, Maldini is het niveau van Frank de Boer.. absoluut niet bang voor.
quote:gvd zeg is dat niet die zak die ons vorig jaar tegen inter naaide?
Op maandag 24 november 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:
Urs Meier is overigens de scheids.
quote:ja
Op maandag 24 november 2003 18:13 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
gvd zeg is dat niet die zak die ons vorig jaar tegen inter naaide?
bron:
Ervaren Meier fluit Ajax - Internazionale
Amsterdam, 10 november 2002
De Zwitser Urs Meier zal dinsdag de Champions-Leaguewedstrijd Ajax - Internazionale fluiten. Dit heeft de UEFA zondag op haar website bekend gemaakt. De 43-jarige scheidsrechter is geen onbekende voor Ajax. In 1997 floot hij Ajax tijdens een thuiswedstrijd tegen Udinese. Dani scoorde toen de enige treffer.
Meier is een scheidsrechter met een goede staat van dienst. Vorig jaar floot hij de Champions-Leaguefinale in Hampden Park, Schotland. Real Madrid won toen van Leverkusen door een prachtige volley van Zinedine Zidane. Op het WK in Japan en Zuid-Korea floot de Zwitser de halve finalewedstrijd Duitsland - Zuid-Korea.
Rode kaart voor Maldini.
quote:Mooi.
Op maandag 24 november 2003 18:42 schreef tong80 het volgende:
3-1.Rode kaart voor Maldini.
quote:Waarom post je dit ruim een jaar later?
Op maandag 24 november 2003 18:16 schreef mat_herben het volgende:[..]
ja
bron:
Ervaren Meier fluit Ajax - Internazionale
Amsterdam, 10 november 2002
De Zwitser Urs Meier zal dinsdag de Champions-Leaguewedstrijd Ajax - Internazionale fluiten. Dit heeft de UEFA zondag op haar website bekend gemaakt. De 43-jarige scheidsrechter is geen onbekende voor Ajax. In 1997 floot hij Ajax tijdens een thuiswedstrijd tegen Udinese. Dani scoorde toen de enige treffer.
Meier is een scheidsrechter met een goede staat van dienst. Vorig jaar floot hij de Champions-Leaguefinale in Hampden Park, Schotland. Real Madrid won toen van Leverkusen door een prachtige volley van Zinedine Zidane. Op het WK in Japan en Zuid-Korea floot de Zwitser de halve finalewedstrijd Duitsland - Zuid-Korea.
Als ik zou de lijst bekijk met afwezigen wordt het een steeds lastiger verhaal. Helemaal als Maxwell ook verstek moet laten gaan.
Afwezigen
1 - VDV
2 - Trabelsi
3 - Pienaar
4 - Grygera
? - Maxwell
Als het dus tegenzit mist Ajax de helft van zijn basisspelers.
quote:Van Damme is er ook niet bij maar Jari daarentegen is fit en zal dus spelen. Sonck is helaas ook nog een vraagteken......
Op dinsdag 25 november 2003 08:42 schreef Speed1971 het volgende:
Hmmmmmm
Als ik zou de lijst bekijk met afwezigen wordt het een steeds lastiger verhaal. Helemaal als Maxwell ook verstek moet laten gaan.Afwezigen
1 - VDV
2 - Trabelsi
3 - Pienaar
4 - Grygera
? - MaxwellAls het dus tegenzit mist Ajax de helft van zijn basisspelers.
We gaan het zien, misschien is dit allemaal wel extra motivatie voor de anderen om een stapje extra te doen.
quote:Omdat 't aangeeft dat 'ie Ajax - Inter heeft gefloten?
Op dinsdag 25 november 2003 01:34 schreef Vom het volgende:[..]
Waarom post je dit ruim een jaar later?
![]()
Le-zen
quote:Vergeef et em, hij was droenken gisteren...
Op dinsdag 25 november 2003 09:58 schreef twi het volgende:
Le-zen
quote:Jongens als Obodai, Wamberto en Yakubu kunnen 20 stapjes extra doen, maar dan zijn ze kwalitatief nog slechter dan de geblesseerden.
Op dinsdag 25 november 2003 08:49 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Van Damme is er ook niet bij maar Jari daarentegen is fit en zal dus spelen. Sonck is helaas ook nog een vraagteken......
We gaan het zien, misschien is dit allemaal wel extra motivatie voor de anderen om een stapje extra te doen.
Ik gok:
Lobont
De Jong - Heitinga - Escudé - Maxwell
Galasek - Litmanen - Sneijder
Sonck - Zlatan - Mitea
Prima team lijkt me zo. Als de twijfelgevallen ook wegvallen, wordt het lastiger: wie kan er linksachter spelen (Escudé?) en waar is Pasanen gebleven? Een goede vervanger voor Sonck zou ik ook niet kunnen noemen...
quote:Als Maxwell uitvalt kun je ook zoiets opstellen:
Op dinsdag 25 november 2003 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Jongens als Obodai, Wamberto en Yakubu kunnen 20 stapjes extra doen, maar dan zijn ze kwalitatief nog slechter dan de geblesseerden.
Ik gok:
Lobont
De Jong - Heitinga - Escudé - Maxwell
Galasek - Litmanen - Sneijder
Sonck - Zlatan - MiteaPrima team lijkt me zo. Als de twijfelgevallen ook wegvallen, wordt het lastiger: wie kan er linksachter spelen (Escudé?) en waar is Pasanen gebleven? Een goede vervanger voor Sonck zou ik ook niet kunnen noemen...
Yakubu, Pasanen, Heitinga, Escude
Toegegeven, het ziet er niet fraai uit en het is een echte noodoplossing.
quote:hij viel toch echt geblesseerd uit tegen Heerenveen en was al licht geblesseerd aan die wedstrijd begonnen volgens mij
Op dinsdag 25 november 2003 11:46 schreef G1Ace het volgende:
ik kan nergens wat vinden over problemen met sonck
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:46 schreef G1Ace het volgende:
ik kan nergens wat vinden over problemen met sonck
quote:bron
Ziekenboeg Ajax raakt steeds voller
door Peter van DuylAMSTERDAM - In de aanloop naar het cruciale Champions-Leagueduel met AC Milan worden de personele problemen bij Ajax steeds nijpender. De Braziliaan Maxwell liep zondag tegen Heerenveen een vervelende knieblessure op, gisteren meldde ook Wesley Sonck zich met rugklachten bij de clubdokter. Het is twijfelachtig of Sonck en Maxwell morgen tegen de Italianen van de partij zijn.
Sonck kampt al wat langer met problemen aan zijn rug. Hij speelde zondag pijnvrij tegen Heerenveen, maar na afloop keerden de klachten in alle hevigheid terug. Volgens clubarts Edwin Goedhart is de pijn het gevolg van overbelasting. ,,De rug is onderzocht, we hebben geen ernstige schade kunnen vinden. We weten dat het met rust zeker overgaat, maar die hebben we nu eenmaal niet.``
Hetzelfde geldt min of meer voor Maxwell, die last heeft van irritatie aan de buitenkant van de linkerknie. Ook de Braziliaan zou met een paar dagen rust zeker fit zijn, maar op de overvolle internationale voetbalkalender is er zelden tijd voor een noodzakelijke herstelperiode.
Behalve Sonck en Maxwell moet Ajax het tegen AC Milan zeker doen zonder Hatem Trabelsi, John O`Brien en Steven Pienaar. De geblesseerde verdediger Jelle van Damme is wel op de weg terug, maar de wedstrijd tegen de kampioen van Europa komt voor hem te vroeg. Zdenek Grygera en Rafael van der Vaart zijn beiden geschorst. Jari Litmanen trainde daarentegen voluit mee. GPD
Hij heeft dus last van z'n rug
quote:Ben bang dat het dan eerder Wamberto wordt...
Op dinsdag 25 november 2003 12:21 schreef Qi het volgende:
En Sikora? Is die wel inzetbaar? Zou een eventuele vervanger van Sonck kunnen zijn.
quote:Die is niet geblesseerd volgens mij, dus dat zou wel kunnen. Maar Sikora tegen Milan, ik denk niet dat ze daar echt wakker van zullen liggen
Op dinsdag 25 november 2003 12:21 schreef Qi het volgende:
En Sikora? Is die wel inzetbaar? Zou een eventuele vervanger van Sonck kunnen zijn.
quote:Wamberto!
Op dinsdag 25 november 2003 12:23 schreef F1Bas het volgende:Ben bang dat het dan eerder Wamberto wordt...
Is die niet in amsterdam centrum pepernoten aan het rond strooien?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:26 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wamberto!
Is die niet in amsterdam centrum pepernoten aan het rond strooien?
quote:Idd ja, stickertje "miskoop" zou zeker wel een optie zijn voor hem.....
Op dinsdag 25 november 2003 12:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die is niet geblesseerd volgens mij, dus dat zou wel kunnen. Maar Sikora tegen Milan, ik denk niet dat ze daar echt wakker van zullen liggen
De Telegraaf meldt dat Ajax vandaag na een openbare training in het stadion achter gesloten deuren zal trainen. Het is de eerste keer dat Koeman de beslissing neemt om geen media en supporters toe te laten tot zijn laatste training voorafgaand aan een treffen. Er wordt dan ook al gespeculeerd over mogelijke aanpassingen in de basis van Koeman, al dan niet noodgedwongen vanwege de vele afwezigen. Koeman liet al weten dat het logisch is dat je aanpassingen aanbrengt als je speelt tegen een ploeg van het kaliber AC Milan
quote:Present
Op dinsdag 25 november 2003 12:32 schreef devv05 het volgende:
Weer zin in! Nog iemand morgenmiddag present in cafe Monico @ Rembrandt?
Maar dat was ik de vorige keer ook, en herkennen doe ik je natuurlijk nooit...
Ik ben wel Bob morgen
Ik verwacht een 0-3 of 1-3 uitslag.
Maar ja, je weet het natuurlijk nooit!
quote:Het is een Italiaanse ploeg, die houden op met voetballen na de 0-1.
Op dinsdag 25 november 2003 13:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Eigenlijk is morgen zo'n wedstrijd waar je nix van kunt zeggen, maar toch verwacht ik een zeer sterk AC Milan dat ajax makkelijk op zij gaat zetten.Ik verwacht een 0-3 of 1-3 uitslag.
Maar ja, je weet het natuurlijk nooit!
quote:Inter was anders toch best op dreef op Highburry!
Op dinsdag 25 november 2003 13:45 schreef DIGGER het volgende:Het is een Italiaanse ploeg, die houden op met voetballen na de 0-1.
quote:ik heb een blauwe jas aan, blauwe spijkerbroek en een zwarte trui met AFC AJAX AMSTERDAM erop... verder zie fotoboek
Op dinsdag 25 november 2003 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Present
Maar dat was ik de vorige keer ook, en herkennen doe ik je natuurlijk nooit...
Ik ben wel Bob morgen
quote:Hehe nee maar zoooveel lopen er nou ook weer niet mee en icm met fotoboek ziet ie me misschien wel
Op dinsdag 25 november 2003 13:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey devv05, ik denk dat je niet de enige zult zijn met zo'n trui aan!
quote:En anders kun jij hem toch heel makkelijk herkennen, want hij heeft een ajaxshirt aan!
Op dinsdag 25 november 2003 13:52 schreef devv05 het volgende:Hehe nee maar zoooveel lopen er nou ook weer niet mee en icm met fotoboek ziet ie me misschien wel
quote:Ja
Op dinsdag 25 november 2003 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Vergeef et em, hij was droenken gisteren...
Thanx Zandmand
Maar ik zal voortaan wel beter proberen te lezen als ik lam ben
Ik hoop nog steeds dat Milan eens een koekje van eigen deeg krijgt en in de laatste minuut een rommelgoal tegen krijgt waardoor Ajax wint
quote:Nee nu denkt hij bekijk het maar
Op dinsdag 25 november 2003 12:46 schreef twi het volgende:
Zou de toevoeging bij m'n usericon wat extra steun bieden zodat Maxwell op tijd fit is?
Jelle Van Damme en Maxwell maakten wel hun opwachting. De Belg heeft last van zijn enkel en de Braziliaan kampt met een kniekwetsuur. Beide spelers zijn twijfelgevallen voor woensdagavond. Na een uur ging de training, geheel tegen Ronald Koemans gewoonte in, verder achter gesloten deuren in de Amsterdam ArenA.
Hup
quote:Hoppatee: Obodai en Stekelenburg in de spits!
Op dinsdag 25 november 2003 15:05 schreef F1Bas het volgende:
Zlatan Ibrahimovic heeft tijdens de training bij Ajax opnieuw last gekregen van de liesblessure waar hij al maanden mee kampt. De 22-jarige spits verliet, met het treffen met AC Milan in het vooruitzicht, uit voorzorg voortijdig de training. Ajax' tweede spits Wesley Sonck maakte de hele training niet mee. De Belg heeft een rugblessure.Jelle Van Damme en Maxwell maakten wel hun opwachting. De Belg heeft last van zijn enkel en de Braziliaan kampt met een kniekwetsuur. Beide spelers zijn twijfelgevallen voor woensdagavond. Na een uur ging de training, geheel tegen Ronald Koemans gewoonte in, verder achter gesloten deuren in de Amsterdam ArenA.
zolang we ze zondag maar onder de mat schuiven vind ik alles best..
quote:Lijkt er bijna wel op....als je de geschorsten ook meerekent
Op dinsdag 25 november 2003 15:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgens mij is het elftal geblesseerden sterker dan de 11 min of meer fitte spelers
quote:Dat wordt lastig voor Koeman
**Ajax kan woensdag in het Champions
League-duel met AC Milan geen beroep op
Wesley Sonck doen.De Belgische spits
kampt met een blessure aan zijn rug.
Linksback Maxwell lijkt wel inzetbaar,
al houdt trainer Ronald Koeman nog een
slag om de arm:"We moeten afwachten hoe
hij op de laatste training reageert."
Ajax moet het tegen Milan verder doen
zonder Trabelsi,Pienaar,O'Brien,Van der
Vaart,Grygera en Stekelenburg.
Misschien tegen Brugge dan maar, maar dan hebben we het niet echt meer in eigen hand.
De landstitel gelukkig nog wel
quote:De medische staf bedoel je? Die staan er iig om bekend
Op dinsdag 25 november 2003 16:01 schreef kamagurka het volgende:
Hoort dit bij de geheime taktiek of proberen ze ons gewoon kapot te maken...?
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 25-11-2003 16:12]
verstandig van ajax om alleen de poule ronde in begroting mee te nemen
quote:Altijd, die medische staf van Ajax moeten ze eens heel snel door een bushokje tiefen
Op dinsdag 25 november 2003 15:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgens mij is het elftal geblesseerden sterker dan de 11 min of meer fitte spelers
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:14 schreef Linz het volgende:
we gaan dit verliezen jongens, volgens mij wordt de volgende ronde halen nog erg moeilijkverstandig van ajax om alleen de poule ronde eerste twee wedstrijden UEFA cup in begroting mee te nemen
2-0 Ajax!!!
quote:Wie moet ze dan verzorgen
Op dinsdag 25 november 2003 16:16 schreef HeatWave het volgende:Altijd, die medische staf van Ajax moeten ze eens heel snel door een bushokje tiefen
.
quote:Een ANDERE medische staf natuurlijk......
Op dinsdag 25 november 2003 16:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wie moet ze dan verzorgen
quote:O nee, dit wordt dus ultra verdedigend nog erger als eerst!
Ajax.nlMilaan, 25 november 2003
Een dag voor het belangrijke UEFA Champions-Leagueduel tussen Ajax en AC Milan, zegt Milan-speler Manuel Rui Costa dat zijn ploeg vooral voorzichtig moet zijn.
,,Het zal een moeilijke wedstrijd worden tussen twee teams die elkaar goed kennen'', zegt Rui Costa op de website van AC Milan. ,,We weten allemaal hoe de wedstrijd vorig seizoen eindigde, daarom zal Ajax zich willen revancheren. Zij spelen uitzonderlijk voetbal. Om ze te verslaan zullen we nauwkeurig moeten verdedigen en we moeten voorkomen dat zij er uitkomen en op goal schieten.''
stekelenburg
trabelsi-grygera--vdamme-o'brien
pienaar-vd vaart-maxwell
sonck-zlatan-?
toch een aardig elftal
quote:Maar gelukkig is Ajax geen geduchte tegenstander voor Europese topploegen!
Op dinsdag 25 november 2003 16:26 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
O nee, dit wordt dus ultra verdedigend nog erger als eerst!
quote:Zlatan?
Op dinsdag 25 november 2003 16:27 schreef F1Bas het volgende:
Geblesseerden/geschorste elftal:stekelenburg
trabelsi-grygera--vdamme-o'brien
pienaar-vd vaart-maxwell
sonck-zlatan-?toch een aardig elftal
/edit: Ah, ik lees het al
quote:Vooral die laatste komt erg veel te kort.
Op dinsdag 25 november 2003 16:50 schreef Leshy het volgende:
Tijd voor een glorieus debuut van De Ridder en Akachar
quote:Die was, ving ik laatst op, toch ook geblesseerd?
Op dinsdag 25 november 2003 16:51 schreef Linz het volgende:
gelukkig speelt galasek wel
quote:nee he, maak het nou niet erger
Op dinsdag 25 november 2003 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Die was, ving ik laatst op, toch ook geblesseerd?
quote:Die Italianen rekenen nooit op een taxi-chauffeur
Op dinsdag 25 november 2003 16:52 schreef F1Bas het volgende:
Vooral die laatste komt erg veel te kort.
quote:ik bedoelde eigenlijk geschorst en niet geblesseerd...
Op dinsdag 25 november 2003 16:54 schreef Linz het volgende:[..]
nee he, maak het nou niet erger
quote:ik dacht van niet
Op dinsdag 25 november 2003 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
ik bedoelde eigenlijk geschorst en niet geblesseerd...
Ironisch: is Litmanen eindelijk blessurevrij en inzetbaar, ligt de rest van Ajax in de ziekenboeg
quote:lol
Op dinsdag 25 november 2003 16:59 schreef Leshy het volgende:
Galásek is zeker niet geschorst en voor zover ik weet ook niet geblesseerd.Ironisch: is Litmanen eindelijk blessurevrij en inzetbaar, ligt de rest van Ajax in de ziekenboeg
Litmanen gaat het voor ons doen morgennavond!
quote:Het zou waarempel niet de eerste keer zijn
Op dinsdag 25 november 2003 17:04 schreef Linz het volgende:[..]
lol
Litmanen gaat het voor ons doen morgennavond!
quote:En, invulling van de spelers?
Op dinsdag 25 november 2003 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ajax gewoon 5-3-2 spelen. Slim, moet kunnen ook. Als je maar uitkijkt met tackles op Inzaghi in de 16.
quote:Degenen die beschikbaar zijn, zoveel zullen het er toch niet zijn?
Op dinsdag 25 november 2003 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:En, invulling van de spelers?
Dus Koeman neemt de spelers voor wat ontspanning naar een kroeg. Zlatan, Sonck en Galásek gaan een potje poolen, wat andere jongens hangen aan de bar en Van Damme is Wamberto aan het inmaken met darts. Koeman besluit de stand eens op te vragen na een half uurtje, en het blijkt warempel 1-0 te staan voor Ajax. Doelpunt Litmanen in de 14e minuut. Nou, dat gaat prima, denkt hij. Hij blijft regelmatig de stand opvragen, en toch wel wat tot zijn verbazing blijft het tot in de 80e minuut 1-0 staan. Maar dan ineens komt het SMS'je. De wedstrijd is afgelopen: 1-1. Doelpunt Shevchenko in de 89e minuut.
Koeman gaat direct Litmanen even opbellen, en zegt: "Hey Jari, puike wedstrijd. Maar erm, waarom is het nou alsnog 1-1 geworden? Je hebt de voorsprong zo lang vastgehouden, en dan geef je het alsnog weg!" Jari antwoordt een beetje beteuterd: "Ja, sorry, kon er echt niks aan doen. Rode kaart in de 42e minuut."
Alles komt goed, alhoewel we Litmanen tegen Brugge zullen moeten missen
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 25-11-2003 17:42]
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:15 schreef Leshy het volgende:
knip
quote:Lobont
Op dinsdag 25 november 2003 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En, invulling van de spelers?
de Jong, Pasanen (Yakubu), Heitinga, Escudé, Maxwell (van Damme)
Galásek, Litmanen (Obodai), Sneijder
Sonck, Ibrahimovic
quote:Sonck is er niet bij
Op dinsdag 25 november 2003 17:25 schreef methodmich het volgende:[..]
Lobont
de Jong, Pasanen (Yakubu), Heitinga, Escudé, Maxwell (van Damme)
Sonck, Ibrahimovic
quote:Galasek speelt, Zlatan ook en Maxwell waarschijnlijk ook....Sonck niet.
Op dinsdag 25 november 2003 17:27 schreef Vom het volgende:[..]
Sonck is er niet bij
![]()
en Ibrahimovic is misschien ook geblesseerd en ergens aan het begin van dit topic werd er ook nog gezegd dat Galasek geschorst was, maar dat weet ik niet zeker...
quote:Sonck doet wel mee joh, let maar op... En Galásek is niet geschorst.
Op dinsdag 25 november 2003 17:27 schreef Vom het volgende:[..]
Sonck is er niet bij
![]()
en Ibrahimovic is misschien ook geblesseerd en ergens aan het begin van dit topic werd er ook nog gezegd dat Galasek geschorst was, maar dat weet ik niet zeker...
quote:Dat idee heb ik ook. Vreemd want er zit weinig gedachte achter waarom hij wel zou kunnen spelen, maar dat gevoel heb ik.
Op dinsdag 25 november 2003 17:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Sonck doet wel mee joh, let maar op...
quote:Zondag had hij precies hetzelfde en kon hij wel gewoon spelen, raar
Op dinsdag 25 november 2003 17:41 schreef mbn het volgende:[..]
Dat idee heb ik ook. Vreemd want er zit weinig gedachte achter waarom hij wel zou kunnen spelen, maar dat gevoel heb ik.
AC Milan zal morgen de gehele wedstrijd het betere van het spel hebben. Ze zullen de bal van links naar rechts bewegen en de tegenstander bestoken met driehoekjes, andere ruimetelijke figuren en een-twee'tjes. Gevolg hiervan is dat de Italianen ook de beste kansen zullen afdwingen.....
Daarentegen zal Ajax geen één kans afdwingen. Beter gezegd ze zullen niet eens de middenlijn overkomen, laat staan het gras in het strafschopgebied ruiken.... Ajax is morgenavond geen schim van de ploeg die het bij vlagen was in de Champions league van vorig seizoen....
Totdat AC Milan on-Italiaans in de slotfase er een extra aanvaller ingooid...., want tegen dit makke Ajax is toch zeker te winnen....?? Koeman reageert gelijk, om de nodige tijd te winnen (er staan immers al 90 minuten op de klok...) en kijkt op de bank naar een goed alternatief om Ibrahimovic eruit te halen. Zijn oog valt op een iel mannetje met ietwat krullend haar en een Marokaans uiterlijk....., bij gebrek aan beter..... De grens krijgt een seintje van de scheids en beide wissels zijn een feit....
Zenuwachtig kijkt de ingevallen Ajax-speler naar z'n medespelers en naar z'n directe tegenstander. "Wat een beer van een vent, die Maldini", denkt hij bij zichzelf... Op het moment dat deze gedachtengang door z'n hoofd spookt, krijgt hij dankzij een slippertje van z'n directe tegenstander, de bal zowaar in het strafschopgebied in z'n schoot geworpen.... Hij knippert nog een laatste keer, doet z'n ogen dicht en haalt de -spreekwoordelijke- trekker over.....
Drie tellen later galmt z'n naam door het hele stadion..... en pronkt de 1-0 op het scorebord.... Dit alles wordt gevolgd door 3 fluitjes van een man in 't zwart.., luisterend naar de naam Urs....
De volgende dag kopt de La Gazetta Della 'Sport op de voorpagina: "Taxichaufeur nekt Milanese miljonairs".....
p.s zelfde scenario zal deze week nog 3x voor komen in Europees verband, alleen met een ander score-verloop en een andere "held"....
quote:Maar toen hadden we pienaar...
Op dinsdag 25 november 2003 19:32 schreef Suijk het volgende:
Ach vorig jaar wonnen we toch ook zonder Sonck?
Maargoed, ajax eeft genoeg kwaliteit, er moet echter een beroep worden gedaan op de jonge hondjes. Ik hoop dat dat hetzelfde effect teweegbrengt als NL tegen schotland
Maar we gaan er wel voor!
quote:Voor die uitslagen morgen teken ik!
Op dinsdag 25 november 2003 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ac - Afc
3 - 1 of 1-1
Domme jongen snapt niet eens dat Ajax thuis speelt
*duimt*
Aan verliezen denkt een echte Ajacied niet.
quote:Alleen maar
Op woensdag 26 november 2003 08:25 schreef superjoden het volgende:
kunnen jullie nog poepen door de spanning
Maar ik heb nog geen idee wat het wordt. Ben nog niet echt zenuwachtig. Dus mijn voorspelling komt rond twaalven.
maar stiekem winnen ze met 1-0
quote:Ik moet altijd schijten als ik aan Ajax denk
Op woensdag 26 november 2003 08:25 schreef superjoden het volgende:
kunnen jullie nog poepen door de spanning
Maar succes mensen, het zal niet eenvoudig worden maar ik steek er een kaarsje voor op, dan komt het wel goed.
quote:Blessure Sonck...
Op dinsdag 25 november 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
4-3-3 tegen Milan?Het is wel duidelijk dat we gewoon met 5 verdedigers gaan spelen, net als in San Siro.
Krijg je dus zoiets:
Lobont
de Jong, Heitinga, Pasanen (Yakubu), Escudé, Maxwell (mits fit)
Sonck, Ibrahimovic
Ik gok op de volgende opstelling dan:
Lobont
de Jong, Heitinga, Pasanen (Yakubu), Escudé, Maxwell (mits fit)
Galásek, Litmanen, Sneijder,
Ibrahimovic, Mitea
(waarbij Mitea een wat vrije rol heeft)
Alternatief:
Litmanen in de spits kan ook, Yakubu op het middenveld en Mitea op de bank.
Ik denk dat de jongheid of HEEL goed, of HEEL slecht gaat uitpakken....
Klote blessures, klote medische staf, .
quote:ik steek een lampje op voor de jongens, doe je best vanavond zul je nodig hebben.
Op woensdag 26 november 2003 08:40 schreef SCH het volgende:[..]
Ik moet altijd schijten als ik aan Ajax denk
Maar succes mensen, het zal niet eenvoudig worden maar ik steek er een kaarsje voor op, dan komt het wel goed.
quote:Lampen zijn wel het laatste waar we behoefte aan hebben
Op woensdag 26 november 2003 10:07 schreef pascalheister het volgende:[..]
ik steek een lampje op voor de jongens, doe je best vanavond zul je nodig hebben.
Lobont; De Jong, Heitinga, Escude, Maxwell; Galasek, Obodai(??), Litmanen, Sneijder; Soetaers, Ibrahimovic.
Succes allen!
quote:Soetaers lijkt mij niet....
Op woensdag 26 november 2003 10:56 schreef ZIOPPA het volgende:
Was net even een paar Italiaanse sites aan het bekijken, bijna iedereen geeft deze opstelling voor Ajax:Lobont; De Jong, Heitinga, Escude, Maxwell; Galasek, Obodai(??), Litmanen, Sneijder; Soetaers, Ibrahimovic.
quote:Is dat dikgedrukte een gruwelijke spelfout, of is dit expres gedaan? In beide gevallen een trieste zaak
CL Preview: Ajax-AC Milan11/25/2003. Ajax will want to get revenge on AC Milan when the two teams face in the Amsterdam ArenA on Wednesday evening.
Last spring, a last minute goal by Filippo Inzaghi denied the then Dutch Champs a spot in the Champions League semi-finals, and therefore Ajax wouldn't mind putting Milan close to a shock first round elimination by defeating them tomorrow evening.
This feat won't be easy as Ancelotti's side have been in good form since the start of the season.
They have yet to lose in league action , where they hold the second spot, and are also in a good position in the Champions League as they lead their group on seven points.
The only game in which Ancelotti's players offered a terrible spectacle was when they were shocked at home by Club Bruges, a defeat that they were able to redeem through a late Kakā strike when they travelled to Belgium two weeks later.
That win was crucial in putting the European Champs safely back on track for a second round birth, but they will need at least a draw from the ArenA to feel safe.
On their part, Ajax, who stand top in the Eredivisie, will surely play for a win that would allow them go into their last match against Bruges with the qualification virtually in their pocket.
However it isn't clear whether the Dutch side have the potential to down the Rossoneri. The 3-2 loss inflicted by Celta in the previous match-day displayed enormous flaws, especially mental ones, in the young side coached by Rambo Koeman.
This is the price one must pay when you have most players who are under 25 years of age, and Ajax need to compensate this lack of experience and maturity with a great level of dynamism if they hope to gain a positive result against the Serie A giants.
LATEST TEAM NEWS
Ajax's chances to defeat Milan appear even slimmer when one looks at their infirmary. Trabelsi, Pienaar, O'Brien, Sonck, and Grygera are all sidelined through injury, and to make matters worse future Ballon D'Or winner van der Vaart is out through suspension. Ibrahimovic is also nursing an injury, but Koeman told reporters he expects the Swedish striker to play.
The Ajax match will mark the return of Filippo Inzaghi in AC Milan's starting eleven after more than a month of absence. The Rossoneri's other injured star, skipper Paolo Maldini, is expected to take a seat on the bench with Martin Laursen, who played a great game at Chievo last Sunday, partnering Alessandro Nesta in the middle of the Milan defense.
PLAYERS TO WATCH
Zlatan Ibrahimovic (Ajax)-Luckily for the Ajax fans the tall striker will play as with all their injuries his absence would have made things critical for Koeman's gang. However Zlatan has yet to offer a convincing performance against a Serie A side as he suffers the tight marking of the Italian difensori.
Andriy Shevchenko (AC Milan)-The Ukrainian superstar has already hit 10 goals in Serie A action, two of which were netted against Chievo on the weekend, but has yet to find the net in Europe this season.
PROBABLE LINE-UPS
AJAX (4-4-2): Lobont; De Jong, Heitinga, Escudč, Maxwell; Obodai, Galasek, Litmanen, Snejider; Soetars Ibrahimovic
MILAN (4-3-1-2): Dida; Cafu, Laursen, Maldini, Costacurta; Gattuso, Pirlo, Seedorf; Kakā; Shevchenko, Inzaghi
quote:Nooit van gehoord.
Op woensdag 26 november 2003 11:27 schreef Kang-He het volgende:
Blijkbaar is hij eerder zo genoemd: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Rambo+Koeman%22 .
begint nu wel erg spannend te worden...... Ik weet het echt niet ivm vanavond, de lijst blessures is wel erg groot, maar het KAN allemaal wel...
Hoop dat ajax wint, maar voor hetzelfde geld wint Milan weer met 0-1 door een goal in de 75 minuut ofzo.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Mijn shawltje hangt sinds mijn binnenkomst al over mijn flatscreen heen en iedereen die binnenkomt krijgt een regel Dapp're Strijders te horen
Heb er niet zo heel veel vertrouwen in maar zoals HW al zegt: het kan wel, ik zal er staan om mijn club er doorheen te schreeuwen.
Enne Clarence, doe je oordopjes maar vast in....
quote:Schitterende avatar twi
Op woensdag 26 november 2003 01:32 schreef twi het volgende:
Ik hoop op in ieder geval sowieso op een gelijk spelletje bij Celta - Brugge. Maar om veilig te zijn moeten we inderdaad maar winnen. Dan kan het eigenlijk niet meer fout gaan.*duimt*
Zo willen we het zien vanavond:
quote:Ow jezus, een gelegenheids F-sider
Op dinsdag 25 november 2003 18:32 schreef kreischer2000 het volgende:
zijn ze bij vak 127 streng wat betreft digicams?
Veel plezier vanavond
quote:Hou jij je anders ff aan je ondertitel....
Op woensdag 26 november 2003 12:21 schreef PyTh het volgende:
0-2
Zo willen we het zien vanavond:
Waar gaan jullie indrinken? Museumplein? Leidseplein?
Wat is HET ajaxplein?
quote:hahaha, wat schattig
Op woensdag 26 november 2003 12:36 schreef Hanneman het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Ajax - Ac Milan.Waar gaan jullie indrinken? Museumplein? Leidseplein?
Wat is HET ajaxplein?
eummzz, verschilt nogal....Leidse is altijd wat te beleven, op de wallen ook maar Monico op het Rembrandsplein is een echte aanrader (wel druk).
Maar ik heb er een hard hoofd in helaas.
quote:Je vergeet echter dat Ajax in de Champions League altijd je verwachtingen overtrof
Op woensdag 26 november 2003 12:51 schreef Speed1971 het volgende:
Tis te hopen dat Milan net zo beroert speelt als AS Monaco deed gisteren. En dat Milan als ze 1-0 scoren het wel prima vinden en een beetje gaan leunen.Maar ik heb er een hard hoofd in helaas.
Fans tegen uitfluiten Seedorf
Amsterdam, 26 november 2003
Clarence Seedorf kreeg dinsdagavond voor de AC Milan-training uit handen van Ajax-supporters een pamflet overhandigd. Daarin wordt opgeroepen de oud-Ajacied niet uit te fluiten. De pamfletten zullen ook voor de wedstrijd Ajax - AC Milan aan supporters worden uitgedeeld.
Het pamflet:
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening
Wat gaan we doen, gaan we ons ook
verlagen naar het niveau Boer
Gaan we Seedorf uitfluiten,
gaan we koeien nadoen.
Of gaan we het tegenovergestelde doen,
zodat niemand ons kan afzeiken.
Seedorf is Amsterdammer - komt uit onze eigen jeugd - en heeft vele prijzen voor ons gewonnen.
Doe wat je wilt, wij doen dat ook
Je mede supporter
F-side en VAK410
quote:Zoals ik zei, doe Clarence, doe je oordoppen maar in.....
Op woensdag 26 november 2003 13:29 schreef JaWi het volgende:
jankverhaal
quote:hehe, was dus al eerder gepost
Op woensdag 26 november 2003 13:31 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Zoals ik zei, doe Clarence, doe je oordoppen maar in.....
quote:Gelukkig is het maar Sinterklaas die het zegt
Op woensdag 26 november 2003 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ajax fans, jullie vanavond ook veel succes gewenst
Ik verwacht een slechte wedstrijd, een typisch Italiaans spelend Milan en een 0-0 of 0-1 einduitslag.
quote:Kan Clarence toch geen fuck schelen...bij Feijenoord - Inter (was het toen nog) werden ook de oren van zijn kop gefloten...na de wedstrijd zei die zelf dat het bij het voetbal hoort...
Op woensdag 26 november 2003 13:31 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Zoals ik zei, doe Clarence, doe je oordoppen maar in.....
Wordt 1-2 vanavond... 90+4 Tomasson die de 1-2 maakt
quote:Dat AS Monaco slecht speelde was voor de 1-0 de verdienste van PSV en na de 1-0 hoefden ze niet meer te voetballen. Je praat dus poep. En waarschijnlijk maakt Shevchenko Ajax af vanavond. En nee, dat hoop ik niet, maar dat denk ik.
Op woensdag 26 november 2003 12:51 schreef Speed1971 het volgende:
Tis te hopen dat Milan net zo beroert speelt als AS Monaco deed gisteren. En dat Milan als ze 1-0 scoren het wel prima vinden en een beetje gaan leunen.Maar ik heb er een hard hoofd in helaas.
quote:Je hebt het over 2 verschillende clubs, kanme voorstellen als de feyenoord supporters je uitfluiten dat het je niets doet.Maar als AJACIEDEN je uitfluiten is dat toch een ander verhaal als voetballer:)
[b][/b][..]
Kan Clarence toch geen fuck schelen...bij Feijenoord - Inter (was het toen nog) werden ook de oren van zijn kop gefloten...na de wedstrijd zei die zelf dat het bij het voetbal hoort...
Wordt 1-2 vanavond... 90+4 Tomasson die de 1-2 maakt
Denk trouwens ookd at het 0-0 blijft, helaas
[Dit bericht is gewijzigd door hugo_afca op 26-11-2003 13:54]
quote:En hoe is dit een reactie op mijn post
Op woensdag 26 november 2003 13:46 schreef hugo_afca het volgende:[..]
Je hebt het over 2 verschillende clubs, kanme voorstellen als de feyenoord supporters je uitfluiten dat het je niets doet.Maar als AJACIEDEN je uitfluiten is dat toch een ander verhaal als voetballer:)
Denk trouwens ookd at het 0-0 blijft, helaas
quote:Toen psv met 10 man speelde, had monaco echt wel zoiets van oke laat maar lekker gaan we spelen dit wel gewoon uit.Dat was het geluk van psv gisteren.Maar als monaco gewoon hun eigen spelletje gespeeld hadden had psv zeker geen kans gehad hoor.Nu kwamen ze er amper doorheen ook de 1st 30 min niet
Op woensdag 26 november 2003 13:40 schreef ErikT het volgende:[..]
Dat AS Monaco slecht speelde was voor de 1-0 de verdienste van PSV en na de 1-0 hoefden ze niet meer te voetballen. Je praat dus poep. En waarschijnlijk maakt Shevchenko Ajax af vanavond. En nee, dat hoop ik niet, maar dat denk ik.
Dat Monaco slecht speelde was idd de verdienste van PSV. Maar op een negatieve manier. PSV kon geen fatsoenlijke aanval opzetten. Het doelpunt viel dan ook heel logisch uit een doodspel-moment. Monaco had idd zoiets van, na deze ploeg kan weinig en doet weinig, de 1-0 is binnen en laten we het maar uitspelen. Beetje het Ajax-Heerenveen idee. Ajax had met grotere cijfers kunnen winnen maar vond het wel prima zo. Zo ook Monaco. Zij kwamen helaas bedrogen uit.
Dat jij hoopt (want dat doe je wel schijnheil en kom daar dan ook gewoon voor uit) dat Milan Ajax afslacht kan ik me goed voorstellen. Zou ik ook doen in jou postitie. Ik ben ook altijd voor de tegenstanders van PSV of Feyenoord
quote:OK mensen, genoeg over psv geluld hier. Het is uiteindelijk toch het resultaat dat telt. Ik hoef vanavond geen mooie overwinning van Ajax te zien, zelfs geen verdiende overwinning. Als het maar een overwinning is.
Op woensdag 26 november 2003 13:52 schreef hugo_afca het volgende:[..]
Toen psv met 10 man speelde, had monaco echt wel zoiets van oke laat maar lekker gaan we spelen dit wel gewoon uit.Dat was het geluk van psv gisteren.Maar als monaco gewoon hun eigen spelletje gespeeld hadden had psv zeker geen kans gehad hoor.Nu kwamen ze er amper doorheen ook de 1st 30 min niet
quote:Zoals ik dus ook al eerder zei
Op woensdag 26 november 2003 14:11 schreef yurko het volgende:[..]
OK mensen, genoeg over psv geluld hier. Het is uiteindelijk toch het resultaat dat telt. Ik hoef vanavond geen mooie overwinning van Ajax te zien, zelfs geen verdiende overwinning. Als het maar een overwinning is.
Hopelijk kunnen we na jaren weer eens van een Lucky Ajax genieten vanavond.
quote:Ik hoop met je mee. (alle kleine beetjes helpen zullen we dan maar denken)
Op woensdag 26 november 2003 14:13 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zoals ik dus ook al eerder zei
Hopelijk kunnen we na jaren weer eens van een Lucky Ajax genieten vanavond.
quote:Als jij gelijk krijgt krijg je van mij een stoel in de hemel.
Op woensdag 26 november 2003 14:18 schreef Leshy het volgende:
Ik voorspel dat Wamberto in de 63e minuut het veld op komt en met twee doelpunten de held van de avond wordt
quote:En wamberto een Nederlandse identiteit
Op woensdag 26 november 2003 14:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als jij gelijk krijgt krijg je van mij een stoel in de hemel.
quote:De heer Bert mawo
Op woensdag 26 november 2003 14:26 schreef HeatWave het volgende:[..]
En wamberto een Nederlandse identiteit
.
quote:Ben je voor Milan dan?
Op woensdag 26 november 2003 14:31 schreef fotoloog het volgende:
*goed gevoel heeft voor vanavond
quote:dat moet wel. ik krijg juist een steeds slechter gevoel.
Op woensdag 26 november 2003 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ben je voor Milan dan?
quote:Ga je gauw weg
Op woensdag 26 november 2003 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ben je voor Milan dan?
quote:Psies, PSV heeft het geluk al gehad. Twee clubs zo lucky is ondenkbaar.
Op woensdag 26 november 2003 14:35 schreef ChAoZ het volgende:[..]
dat moet wel. ik krijg juist een steeds slechter gevoel.
oa door het onverwachte gelijkspel van PSV van gister.
quote:Dan moet het maar puur op klasse en durf
Op woensdag 26 november 2003 14:39 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Psies, PSV heeft het geluk al gehad. Twee clubs zo lucky is ondenkbaar.
'23 '54 : Litmanen
'37: Sneijder
[Dit bericht is gewijzigd door beta-1986 op 26-11-2003 14:42]
quote:Ik kreeg de laatste dagen ook een steeds slechter gevoel maar vandaag begint dat toch weer een beetje te kantelen. Ajax heeft immers niets te verliezen. En zoals ik Nigel hoorde praten gisteren stemt mij ook goed. En misschien gaat Milan Ajax toch een beetje onderschatten vanavond.
Op woensdag 26 november 2003 14:40 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dan moet het maar puur op klasse en durf
.
quote:Of kijk naar de wedstrijd AS Monaco - PSV de wonderen zijn de wereld niet uit
Op woensdag 26 november 2003 15:42 schreef kamagurka het volgende:
Aan de andere kant, een pauperclub als arsenal heeft gister met 1-5 ook korte metten gemaakt met inter... dat zou ajax ook hoop kunnen bieden, je hoeft niet altijd de betere te zijn. Kijk desnoods naar de wedstrijd anderlecht-lyon, waarbij lyon ook kwalitatief de betere is en...
I believe in miracles
quote:ja ok, maar dat is het hem nou juist. Ajax is in de laatste 3 wedstijden de betere geweest, maar winnen ho maar.
Op woensdag 26 november 2003 15:42 schreef kamagurka het volgende:
Aan de andere kant, een pauperclub als arsenal heeft gister met 1-5 ook korte metten gemaakt met inter... dat zou ajax ook hoop kunnen bieden, je hoeft niet altijd de betere te zijn. Kijk desnoods naar de wedstrijd anderlecht-lyon, waarbij lyon ook kwalitatief de betere is en...
I believe in miracles
laten we het nou maar eens HEEL zwaar krijgen en met 3 punten het veld aflopen .
Ik wens alle Ajacieden een vette, fantastische en bovenal fijne voetbal-avond.
Tot later
quote:DE MAZZEL PIK!!!!!!
Op woensdag 26 november 2003 15:53 schreef Speed1971 het volgende:
He gasten ik gaat ook alvast lekker de stad in, beetje in zuipen, kaarsje aan steken in de kerk, ongetwijfelt veel plassen en wie weet helemaal uit mijn plaat gaan.
Tot later
quote:Hey Doopy, hoe is het kerel?
Op woensdag 26 november 2003 15:54 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
DE MAZZEL PIK!!!!!!
quote:Succes!!
Op woensdag 26 november 2003 15:53 schreef Speed1971 het volgende:
He gasten ik gaat ook alvast lekker de stad in, beetje in zuipen, kaarsje aan steken in de kerk, ongetwijfelt veel plassen en wie weet helemaal uit mijn plaat gaan.
Tot later
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX
joden
AJAX
joden
AJAX
joden
AJAX
joden
* t0n ex f-side aanschreeuwer
quote:Naarmate de uren verstrijken word ik steeds drukker van de zenuwen, verders wel ok
Op woensdag 26 november 2003 15:54 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hey Doopy, hoe is het kerel?
Ik gok op een 0-2, hoop anders voor jullie..
Ik hoop dat Ajax gaat stunten....
dan gaan toch nog 2 ploegen door
quote:Ik denk niet dat feyenoord doorgaat
Op woensdag 26 november 2003 17:23 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja normaal kom ik hier nooit
Maar goed ik wens jullie veel succesIk hoop dat Ajax gaat stunten....
dan gaan toch nog 2 ploegen door
quote:En toch de punten pakken, ze lijken steeds volwassener te worden inEuropa, over een jaar of 3 halen ze misschien de 2e ronden wel als deze ontwikkeling zich doorzet
Op woensdag 26 november 2003 13:52 schreef hugo_afca het volgende:
Toen psv met 10 man speelde, had monaco echt wel zoiets van oke laat maar lekker gaan we spelen dit wel gewoon uit.Dat was het geluk van psv gisteren.Maar als monaco gewoon hun eigen spelletje gespeeld hadden had psv zeker geen kans gehad hoor.Nu kwamen ze er amper doorheen ook de 1st 30 min niet
quote:Absoluut niet, maar ik heb er wel zin in gek genoeg
Op woensdag 26 november 2003 17:48 schreef pascalheister het volgende:
en zijn de luitjes al een beetje zwaluwachtig
quote:kan ook gewoon ff dit jaar
Op woensdag 26 november 2003 17:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En toch de punten pakken, ze lijken steeds volwassener te worden inEuropa, over een jaar of 3 halen ze misschien de 2e ronden wel als deze ontwikkeling zich doorzet
ook geen slechte les voor hun
quote:*kuch * *kuch*
Op woensdag 26 november 2003 17:34 schreef JaWi het volgende:[..]
Ik denk niet dat feyenoord doorgaat
psv natuurlijk
quote:*maar alvast gaat schijten
Op woensdag 26 november 2003 18:33 schreef RednaZ het volgende:
* Zenuwachtig is
quote:
Op woensdag 26 november 2003 18:35 schreef Vom het volgende:[..]
*maar alvast gaat schijten
Mijn icoon is klaar voor vanavond.
quote:haha, goede grap
Op woensdag 26 november 2003 19:13 schreef Vikingo het volgende:
Net op het radiojournaal
Sneider is net onwel geworden en speelt niet mee vanavond.
Ajax-B gaat gewoon winnen van het grote Milan.
Maar weer eens winnen van Milan, wordt tijd.
Mochten wij winnen en brugge verliest vandaag, dan zijn we geplaatst.
Mochten wij winnen en brugge wint, dan moeten we in de volgende ronde minstens gelijk spelen tegen brugge om ons te plaatsen.
Mochten wij verliezen en brugge wint of verliest, dan moet celta volgende ronde verliezen/gelijkspelen en wij winnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Me_Wesley op 26-11-2003 19:30]
Rekenen is voor Koeman, dat doe ik achteraf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |