zo moest er ffies uit
quote:dus jij wou zeggen dat jij altijd voorrang geeft.
Op donderdag 6 november 2003 08:06 schreef Xienatorr het volgende:
Je moet ook een beetje opletten in het verkeer en geen voorrang nemen!
1. stonden haaietanden
2. en we kwamen ook nog eens van rechts,
vrij duidelijk toch
quote:yup
Op donderdag 6 november 2003 08:08 schreef th0r het volgende:
had ie zijn licht aan?
[Dit bericht is gewijzigd door afraidtech op 06-11-2003 08:17]
quote:Hmm een vaartje of 50. Da's dus 20 te hard
Op donderdag 6 november 2003 08:00 schreef afraidtech het volgende:
was gister met een maat van me onderweg naar de band om te gaan oefenen, geeft een of andere malloot ons geen voorrang knallen we zo met een vaartje van 50 tegen die auto aan met de scooter, ik zat gelukkig achter op heb er niet veel aan overgehouden alleen dat me hele lichaam zeer doet, maar die maat van me zit nu met een gebroken been en gebroken duim thuis...
zo moest er ffies uit
quote:scooter mag meestal 45 dus 5 te hard
Op donderdag 6 november 2003 08:17 schreef ArnoKlaassen het volgende:[..]
Hmm een vaartje of 50. Da's dus 20 te hard
quote:Buiten de bebouwde kom mag je niet eens boven de 40
Op donderdag 6 november 2003 08:17 schreef afraidtech het volgende:[..]
scooter mag meestal 45 dus 5 te hard
quote:nou ja 10 te hard dan
Op donderdag 6 november 2003 08:18 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Buiten de bebouwde kom mag je niet eens boven de 40
quote:vast, maar dan nog mag je geen voorrang nemen.
Op donderdag 6 november 2003 08:16 schreef afraidtech het volgende:[..]
dus jij wou zeggen dat jij altijd voorrang geeft.
1. stonden haaietanden
2. en we kwamen ook nog eens van rechts,vrij duidelijk toch
quote:Voor wie? Voor jullie?[q]
1. stonden haaietanden
Was vroeger gek op scooters, reed er zelf ook één.... Maar sinds ik m'n rijbewijs/auto heb, ben ik 100% voor een verbod van álle scooters en brommers. Zo asociaal als de meeste zich gedragen, niet te geloven... Levensgevaarlijk rijgedrag, veel te hard, overal omheen/tussendoor, bumperkleven binnen de bebouwde kom... roept u maar!
Hiermee wil ik niet zeggen dat jij ook zo'n bestuurder bent, maar wel hoe de gemiddelde bestuurder zich gedraagt. Daarnaast is het zo dat je vanuit een auto vaak moeilijk zicht hebt op scooters, omdat ze zo beweeglijk rijden. Als scooterbestuurder moet je daarop inspelen, en dáár rijden waar je goed zichtbaar bent. Dát heet defensief rijgedrag
quote:Scooters mogen binnen de bebouwde kom 30 en buiten de bebouwde kom 40.
Op donderdag 6 november 2003 08:17 schreef afraidtech het volgende:[..]
scooter mag meestal 45 dus 5 te hard
quote:ten eerste ik weet hoe ik auto moet rijden, heb me rijbewijs en ik weet hoe moeilijk het is om die kutscooters te zien in het donker, daarom ben ik extra voorzichtig altijd als je bij een fietspad voorrang moet verlenen.... o ja ik was dus de bestuurder niet
Op donderdag 6 november 2003 08:25 schreef liosnel het volgende:
Je zou voor de grap eens moeten gaan rijden in zo'n auto...Was vroeger gek op scooters, reed er zelf ook één.... Maar sinds ik m'n rijbewijs/auto heb, ben ik 100% voor een verbod van álle scooters en brommers. Zo asociaal als de meeste zich gedragen, niet te geloven... Levensgevaarlijk rijgedrag, veel te hard, overal omheen/tussendoor, bumperkleven binnen de bebouwde kom... roept u maar!
Hiermee wil ik niet zeggen dat jij ook zo'n bestuurder bent, maar wel hoe de gemiddelde bestuurder zich gedraagt. Daarnaast is het zo dat je vanuit een auto vaak moeilijk zicht hebt op scooters, omdat ze zo beweeglijk rijden. Als scooterbestuurder moet je daarop inspelen, en dáár rijden waar je goed zichtbaar bent. Dát heet defensief rijgedrag
Voorrang neem je niet, voorrang krijg je.
quote:bij deze
Op donderdag 6 november 2003 08:43 schreef Pikkebaas het volgende:
Tsja,Voorrang neem je niet, voorrang krijg je.
quote:Mooi klote, maarja dat soort dingen gebeuren helaas.
Op donderdag 6 november 2003 08:00 schreef afraidtech het volgende:
was gister met een maat van me onderweg naar de band om te gaan oefenen, geeft een of andere malloot ons geen voorrang knallen we zo met een vaartje van 50 tegen die auto aan met de scooter, ik zat gelukkig achter op heb er niet veel aan overgehouden alleen dat me hele lichaam zeer doet, maar die maat van me zit nu met een gebroken been en gebroken duim thuis...
zo moest er ffies uit
Tip voor de volgende keer, ros niet vol gas over kruisingen heen. Als je met 50 over kruisingen heen rost, kan niemand op je anticiperen. En jij zelf ook niet.
Beterschap
quote:Ken je die uitdrukking! Voorang moet je krijgen, niet nemen..
1. stonden haaietanden
2. en we kwamen ook nog eens van rechts,vrij duidelijk toch
[..]yup
Schijnt een heel bekende uitdrukking te zijn hoor..
have fun 2gether met de revalidatie
<edit> sjit zie dat ut al vermeld was, spuit 11 dak ben </edit>
[Dit bericht is gewijzigd door MuRKie op 06-11-2003 08:54]
quote:stap nooit weer bij iemand eaachter op de scooter
Op donderdag 6 november 2003 08:48 schreef SoNoS het volgende:[..]
Mooi klote, maarja dat soort dingen gebeuren helaas.
Tip voor de volgende keer, ros niet vol gas over kruisingen heen. Als je met 50 over kruisingen heen rost, kan niemand op je anticiperen. En jij zelf ook niet.
Beterschap
zit ik op de scooter zitten die k*t auto's lomp te doen! wil ik inhalen geven ze geen richting aan! gaan ze ineens naar links als ik naast ze zit! of ze staan ff stil, jij denkt dat ze je zien... geven ze gas!
klote verkeer altijd...
quote:En nu in het normaal Nederlands..
Op donderdag 6 november 2003 08:55 schreef 360sjors het volgende:
In Frankrijk neemt iedereen voorrang als ie daar recht op heeft. Misschien zou dat een land voor jou (of je vriend) zijn om te gaan wonen! Het is er ook een volkssport om, als het donker is maar er nog een straaltje licht te bespeuren is, je koplampen zodanig te verlichten dat de koplamp zelf verlicht is maar waar je nog steeds niet zichtbaarder door wordt!
*zucht*
dit betekent: dubbel topic
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 06-11-2003 09:02]
quote:Kom, doe eens wat moeite om te begrijpen wat ik stel. Ik vind het wat overbodig om op een forum als Fok! al mijn commentaar in fluide volzinnen te geven.
Op donderdag 6 november 2003 08:56 schreef MuRKie het volgende:[..]
En nu in het normaal Nederlands..
quote:Ach... dat je er nog op in gaat. Meestal als mensen niks te melden hebben, maar zo graag hun naam zien in een topic, krijg je dit soort berichten.
Op donderdag 6 november 2003 08:58 schreef 360sjors het volgende:[..]
Kom, doe eens wat moeite om te begrijpen wat ik stel. Ik vind het wat overbodig om op een forum als Fok! al mijn commentaar in fluide volzinnen te geven.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 08:58 schreef 360sjors het volgende:[..]
Kom, doe eens wat moeite om te begrijpen wat ik stel. Ik vind het wat overbodig om op een forum als Fok! al mijn commentaar in fluide volzinnen te geven.
quote:Dit vond ik dus een btje onduidelijk je lamp is verlicht maar je kan ut niet zien.. Hoe wilde je dat voor elkaar krijgen.. je lamp geeft licht of je lamp geeft geen ligt..
Het is er ook een volkssport om, als het donker is maar er nog een straaltje licht te bespeuren is, je koplampen zodanig te verlichten dat de koplamp zelf verlicht is maar waar je nog steeds niet zichtbaarder door wordt!
quote:like u do now..
Ach... dat je er nog op in gaat. Meestal als mensen niks te melden hebben, maar zo graag hun naam zien in een topic, krijg je dit soort berichten.
[Dit bericht is gewijzigd door MuRKie op 06-11-2003 09:07]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |