quote:Als je het bij hen net zo onhandig gedaan hebt als in dit topic, kan ik dat me goed voorstellen eigenlijk
Op woensdag 5 november 2003 22:27 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad is het een voorteken dat al je vrienden je laten barsten als je bi-gevoelens kenbaar maakt...
[edit]
Succes ermee verder in elk geval; ik wil je met deze kritiek niet negatief beinvloeden, maar echt helpen kan ik je zo ook niet... Sterkte, en je zult wel zien; als je er voor jezelf eenmaal uit bent en wat meer zelfvertrouwen hebt, gaat alles vanzelf een stuk beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Stonehead op 05-11-2003 23:32]
[Dit bericht is gewijzigd door Joycejutje op 05-11-2003 23:16]
Een aantal jongens vallen op jou.
Jij hebt geen zin in jongens.
Maar een meid wil je ook niet want die zal je toch alleen maar gebruiken.
Oplossing: vrijgezel blijven
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
iemand zei ooit al eens: all you need is love... love is all you need
in wezen. als je altijd al een ignorant mf bent geweest, dan zul je ook blijven.
quote:Waarom zou iemand die mf geaard is, ignorant moeten zijn ?
Op donderdag 6 november 2003 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
denk na en wees objectief en positief for once. succes gozert.
Ik ben zelf duidelijk mf (ja, echt ) maar sta open voor de andere geaardheid van vrienden/vriendinnen van me. Heb kennissen die homo zijn, sommigen bi, anderen gewoon mf.
Denk na en wees objectief ... ook jij, zoalshetis ... Het is niet ignorant om mf te zijn.
quote:tja dan zal je toch ff aan de vrouw moeten ben ik bang
Op woensdag 5 november 2003 21:31 schreef Joycejutje het volgende:
weet niet goed wat ik moet doen.
Een aantal jongens vinden me leuk maar ze trekken me helemaal iet kan ht zijn dat ik gewoon even een vriendin moe, maar dan gebruk ik die meid en dat wil ik nit.
Ik vind het allemaal zo verwarred wie herkent het en wie heeft er tips voor me???Kuzz Joycejutje
quote:Hij staat daar al meid maar toch bedankt!!
Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Jerruh het volgende:
schopje naar R&P.
daar komt deze meer tot zijn recht, omdat het hier niet alleen seksuele gevoelens betreft.
Je moet beginnen aan een relatie omdat je iemand tegenkomt waar je echt iets voor voelt. Punt.
quote:Ga naar de Burgerking ipv McDonalds, want daar zijn de hamburgers een stuk groter en lekkerder!
Op woensdag 5 november 2003 21:31 schreef Joycejutje het volgende:
wie heeft er tips voor me???Kuzz Joycejutje
Kuzz Kreaatje.
quote:Goed verwoord, behalve dat moeten.
Op vrijdag 7 november 2003 14:08 schreef Ripley het volgende:
Bi, homo, hetero - maakt niks uit lijkt me voor dit dilemma.Je moet beginnen aan een relatie omdat je iemand tegenkomt waar je echt iets voor voelt. Punt.
Liefde overkomt je.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:54 schreef Joycejutje het volgende:[..]
Hij staat daar al meid maar toch bedankt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |