abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14412013
Originele Sony geheugenkaart (8MB) voor de PlayStation 2, in ongeopende verpakking. Je kunt kiezen uit de kleuren Crimson Red of Island Blue. Vaste prijs: e.20,- inclusief verzendkosten.

Voordat men vragen gaat stellen als "Waarom verkoop je deze kaart?", hier mijn antwoord: ik heb een paar dagen geleden een PS2 aangeschaft vanwege FIFA Football 2004, maar om dit spel online te kunnen spelen heb je dus een geheugenkaart nodig. Helaas had de winkel waar ik de geheugenkaart wilde kopen deze enkel in duo-uitvoering, terwijl ik er maar eentje nodig heb. Ik begrijp dat ik 'm kan bewaren voor het geval de eerste kaart vol is, maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet en ik ben op korte termijn ook niet van plan om meer dan een handvol spellen voor de console aan te schaffen, dus een kaart is voorlopig ruim voldoende.

Ik heb overigens e.44,99 betaald voor beide kaarten (bon zal ik bijsluiten als je dit wenst), en volgens de Tweakers PriceWatch is de goedkoopste geheugenkaart bij de Makro te koop voor e.26,-. Dus voor iemand die een nieuwe geheugenkaart wil hebben, is dit de gelegenheid om een paar centen te sparen.

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_14439347
Helaas kan ik m'n originele bericht niet meer wijzigen, dus dan moet het maar op deze manier:

Verkocht!

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_14477820
Verkocht ---> Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')