Waneer, waarop & van wie?
BGE komt 14 november uit op de Playstation 2, 5 december op de PC en begin 2004 op Gamecube & Xbox wegens een exclusieve deal met sony. BGE komt van Ubisoft, die we kennen van de Rayman serie en Splinter cell. Dit alleen al is genoeg om de game in de gaten te houden.
Vecht tegen duitstere vijanden dankzij een Zelda achtig targeting systeem.
Cut scenes zijn van een hoog niveau, en dragen het verhaal van het spel met zich mee.
Vlieg of vaar door grote omgevingen op jou, door vijandelijke troepen geinviltreerde, land heen.
Boss battles kunnen natuurlijk ook niet ontbreken in deze fantastische game.
Gezellig ff in je stad rondwandelen terwijl er een internationale crisis uitbreekt kan natuurlijk niet ontbreken in elk goed spel.
Erg grote en mooie omgevingen spetteren vol detail op je TV of monitor.
Klik hier voor de fantstische trailer.
Download de PC demo hier
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 04-11-2003 18:52]
quote:
It's easy enough to tally up Beyond Good & Evil's accomplishments in game play, level design, and outright eye candy, and declare it a success. But there's something more here to which all of these technical and design accomplishments are only a means to and end. You see, BG&E is one of those rare games that shines from all points with an unmistakable quality of intelligence and personality. It's in the sharp writing and excellent voice acting. It's in the constantly inventive yet believable world of Hyllis and in the story's intriguing twists and emotional impact. Or in little details, wonderfully presented: Pey'j and Jade leaping into an embrace after a big fight, or Jade's face registering pity and horror with the subtlest change of expression. It's one thing to create a game full of pretty graphics and big action; it's something else to give us a story worth caring about involving characters we believe in.
Ultimately, for all its similarities to Zelda, this is where Beyond Good & Evil finds its own ground. Not only does it avoid many of the frustrations of the games it draws from (and yes, that includes Zelda's flat story and tedious item-chasing), but it is pierced throughout with humor, intelligence, and humanity. While it's over a bit before you'd want it to be, Beyond Good & Evil tells its story with amazing pizzazz and polish. Even better, it's a story well worth telling.
quote:Komt op het verkeerde moment uit, tussen Jak II en Prince of Persia. Lijkt me wel een goede game maar ik kies toch echt voor die laatste.
Op vrijdag 14 november 2003 10:48 schreef geursel het volgende:
Vaag... zo weinig animo voor de game lijkt het welAch ja, de critics zijn vrijwel unaniem positief over de game. Ga hem dadelijk misschien halen, zullen het zien. Lijkt me een strak spel!
quote:De demo is erg zwak. Eigenlijk geeft het een verdraaid beeld van de game. Zeker met de afschuwelijke controls op je PC. Tis een console game, dus het komt niet tot zijn recht op de pc.
Op zaterdag 15 november 2003 08:33 schreef Rahl het volgende:
Ik download nu de demo, ben benieuwd.
quote:Neen sorry, ik heb de game nog niet. Ga em namelijk kopen op de Gamecube, en daar op komt de game pas in december uit.
Op zaterdag 15 november 2003 19:33 schreef geursel het volgende:
Topicstarter? Heb je de game zelf ook? (Misschien een domme vraag) Maar wat vind je er van?
quote:In hoeverre doen die slechte controls afbreuk aan het spel op de PC?
Op zaterdag 15 november 2003 09:55 schreef BMH het volgende:[..]
De demo is erg zwak. Eigenlijk geeft het een verdraaid beeld van de game. Zeker met de afschuwelijke controls op je PC. Tis een console game, dus het komt niet tot zijn recht op de pc.
ga het vanavond vele uren spelen.
quote:Hoe is ie?
Op woensdag 19 november 2003 16:08 schreef ForumFool het volgende:
IK HEB 'EM, IK HEB 'EM, moet hem testen voor Zon Games Magazine...
zijn jullie jaloers?
.
ga het vanavond vele uren spelen.
quote:Klinkt goed. Ik ga em zeker kopen als ie uit is voor de cube. Hoop dat meer mensen dit gaan doen.
Op maandag 24 november 2003 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem gespeeld bij de Replay. Stukje dat ik speelde was magisch mooi.
quote:hij is al enkele weken uit op de pc
Op maandag 1 december 2003 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
Oef, dit is echt een must have titel, nu ik lees dat ie ook voor de PC uit gaat komen
quote:Ja nou. Enorm. Zie mij groen aanlopen van jaloezie.
Op woensdag 19 november 2003 16:08 schreef ForumFool het volgende:
IK HEB 'EM, IK HEB 'EM, moet hem testen voor Zon Games Magazine...
zijn jullie jaloers?
.
quote:Bevooroordeeld
Op dinsdag 2 december 2003 17:15 schreef BMH het volgende:[..]
hij is al enkele weken uit op de pc
. Alleen de besturing met je keyboard is brak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |