i'm quitting, want my car?
*never give out your username and password. The staff at Midnitechallenge and Corrupt Interactive will never ask you for that information. Do not be scammed.
quote:die had ik ook. leek me meer een iets als een hoax.
Op dinsdag 4 november 2003 18:58 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Krijg een aangename message:
i'm quitting, want my car?
*never give out your username and password. The staff at Midnitechallenge and Corrupt Interactive will never ask you for that information. Do not be scammed.
met hun sim[pele bak effe jouw auto winnen.
NOS systeempjee ofzo. die zie je niet.
IM: 585 (Crew Models: 0)
quote:Ja, maar zoals ik al zei.. meerdere auto's
Op dinsdag 4 november 2003 18:52 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Ben je de hele maand bezig?
quote:MY GARAGE
Op dinsdag 4 november 2003 19:19 schreef _Sisoft_ het volgende:
damm 18 dagen bezig met 1 auto... Hoeveel vermogen heb je dan wel niet?
Current Rank
Race Name: Annetjuh (Kuttiej) (1)
Crew: __Mean__Machine
Skill Level: 13
EXP: 25,486 (99.81%)
Networth: $1,060,339
Import Models: 423 (Happiness: 79%)
Pimp Factor: 515
Statistics:
Wins / Losses (Ratio): 399 / 226 (0.64)
Tickets Issued: 1
Stolen Cars: 0
Home Invasions: 0
Attempted Thefts: 0
You were caught: 0 times
Vehicle: Ford 1965 Lotus Cortina
Color: British Racing Green
Current Value: $711,620
Reliability: (95.35%)
Power Rating: 1251 (99.52%)
Handling Rating: 455
Security Stage: 10
Best ET: 8.37@161.64
quote:Never nooit niet dat je 1200PK in een cortina krijgt.
Op dinsdag 4 november 2003 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
Even snel een veranderingetje:
Skill Level: 14
Power Rating: 1251 (95.35%)
zelfs die japanse zooi is moielijk over de 1000 te krijgen.
quote:Tja.. dit spel is niet werkelijkheid hè..
Op dinsdag 4 november 2003 19:26 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Never nooit niet dat je 1200PK in een cortina krijgt.
zelfs die japanse zooi is moielijk over de 1000 te krijgen.
quote:Misschien is het leuk zoiets in de eerste post van ieder topic te zetten, zodat onbekenden een idee krijgen van wat het is, en er zowieso een hoop dezelfde simpele vragen beantwoord kunnen worden.
Doel van het spel: Wordt de koning van de straatracers!Iedereen begint met $5000,- en 250 credits. Met het geld kun je onderdelen, benzine, nos en andere benodigheden kopen.
De credits heb je nodig om in de game allerlei verrichtingen te kunnen doen (ze beperken dus je mogelijkheden zoals de tijd dat normaal zou doen)Hoe kom ik aan geld?
Geld kun je verdienen door je IM (Import Models, oftewel je Ho's) voor je te laten werken. Zij kunnen kalenders verkopen waarmee jij geld verdient.
Deze kalenders moet je zelf ook eerst kopen voor $1,- p/s.Hoe kom ik dan aan IM's?
Ho's kun je oppikken door te cruisen (dit kan met of zonder auto, maar met ben je succesvoller). Het aantal dat je oppikt hangt ook weer af van je 'Pimp-status' die weer afhankelijk is van je auto en je prestaties. Je moet ze echter ook weer happy houden door bv. wedstrijden te winnen. Wanneer je ze met minder dan 60% happy op werken uit stuurt, zullen er een gedeelte niet meer terugkomen!TIPS
- Zorg dat wanneer je gaat cruisen je altijd genoeg benzine hebt ingekocht, als je zonder komt sta je voor lul en kan je Pimp-rate omlaag en pik je die sessie geen IM's op.
- Zorg dat je altijd genoeg kalenders hebt als je je IM's aan het werk stuurt, want als ze zonder komen te zitten ben je ze allemaal kwijt.
- Zorg ook dat je IM's (minstens) 60% happy zijn, indien dit lager is en je stuurt ze op werken uit zullen er velen niet terugkeren.
Het staat iedereen natuurlijk vrij hier aanvullingen/verbeteringen bij te maken, het moet natuurlijk zo compleet mogelijk worden (Ik ben nog maar newbie bij dit )
Niemand nog toevoegingen? (En TS, kun je dit misschien alvast in de first post van dit topic zetten?)
-Eerste verbetering: 250 credits bij nieuwe account/sessie
[Dit bericht is gewijzigd door Miguel op 04-11-2003 20:02]
quote:Ford 1965 Lotus Cortina
Op dinsdag 4 november 2003 19:01 schreef speedfreakssj het volgende:
die had ik ook. leek me meer een iets als een hoax.
met hun sim[pele bak effe jouw auto winnen.
NOS systeempjee ofzo. die zie je niet.
quote:Mja een tip.. koop voortaan altijd een Cortina..
Op dinsdag 4 november 2003 19:37 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Ford 1965 Lotus Cortina
Extra account gemaakt voor de zekerheid!!
ik zeg het maar even
En de CRX of volkswagen gti of cobra of civic si (en koop ook niet die mooiere auto's want vaak kunnen alleen goldmembers de onderdelen kopen daarvoor) het slechts..
quote:Ja.. en dan op de race die je wilt zien.. achteraan op View klikken..
Op dinsdag 4 november 2003 19:41 schreef smash789 het volgende:
Ik ben in dit topic wat race-verslagen tegen gekomen. Waar kun je die zien? Ik kijk voor het resultaat van een race altijd naar m'n Race History.
quote:Voor die 2 dagen boeit dat niet zoveel meer.
Op dinsdag 4 november 2003 19:38 schreef Short_stop het volgende:
valsspelers
quote:Maar dan zie je alleen de time slip. Ik zag in geloof ik het vorige deel van dit topic één of twee keer een echt verslagje langskomen, nu effe geen tijd om het op te zoeken. Doe ik morgen wel.
Op dinsdag 4 november 2003 19:41 schreef ijsmeis het volgende:[..]
Ja.. en dan op de race die je wilt zien.. achteraan op View klikken..
quote:Ja, klopt, dat was echt zo van, ze staan allebei aan de startlijn en de vlag valt , ze zijn snel weg, maar al snel bijt blabla in het stof, etc.
Op dinsdag 4 november 2003 19:47 schreef smash789 het volgende:Maar dan zie je alleen de time slip. Ik zag in geloof ik het vorige deel van dit topic één of twee keer een echt verslagje langskomen, nu effe geen tijd om het op te zoeken. Doe ik morgen wel.
Ben wel nieuwsgierig ook ja
quote:die dingen kosten wel meer dan 5000¤ hoelang ben je bezig voordat je dat geld heb? voor zo'n cortina kreng?
Op dinsdag 4 november 2003 19:39 schreef ijsmeis het volgende:[..]
Mja een tip.. koop voortaan altijd een Cortina..
Dat is gewoon de best auto van het spel voor een niet-goldmember..ik zeg het maar even
En de CRX of volkswagen gti of cobra of civic si (en koop ook niet die mooiere auto's want vaak kunnen alleen goldmembers de onderdelen kopen daarvoor) het slechts..
quote:Die krijg je niet altijd
Op dinsdag 4 november 2003 19:47 schreef smash789 het volgende:[..]
Maar dan zie je alleen de time slip. Ik zag in geloof ik het vorige deel van dit topic één of twee keer een echt verslagje langskomen, nu effe geen tijd om het op te zoeken. Doe ik morgen wel.
quote:1965 Lotus Cortina 1 120 40 2,500 R $5,500
Op dinsdag 4 november 2003 19:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
die dingen kosten wel meer dan 5000¤ hoelang ben je bezig voordat je dat geld heb? voor zo'n cortina kreng?
$500 heb je toch wel zo bij elkaar?
Maar ik had dus eerst een crx gekocht..
Daarna een Integra..
En toen maar die Lotus..
(En mijn Integra was blijkbaar nogal veel geld, en heb dus vanalles bij die Cortina kunnen kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |