abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2003 @ 15:06:14 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14346762
Te koop, omdat de Dixons 'm net niet meer in wilde nemen:

Hoewel het product erg goed werkt is het praktische gebruik wat ik in m'n gedachten had wat minder goed.

Na installatie wordtie in Windows XP automatisch geïnstalleerd en op de bijbehorende CD staat het Pinnacle Vision 5 programma. Hij kan openmen in VCD (352x288), SVCD (4?? x 5??) en DVD (720x576) als je computer maar krachtig genoeg is. Ik heb een Athlon XP 2500+ met 512 MB DDR geheugen en daar gaat het uitstekend op. Heb je een wat mindere computer moet je met VCD genoegen nemen, wat toch nog een behoorlijke kwaliteit is en natuurlijk veel minder ruimte inneemt dan de hogere resoluties.

Let op, de kaart die erbij zit is gloednieuw, Dixons wilde namelijk geen geld terug geven, maar wél de PCI-kaart omwisselen in geval van defect (waar dus geen sprake van was). De afstandsbediening met 'oog' + plakkertje (wit) die erbij zit (en heel eenvoudig is te installeren) zijn wél open gemaakt en een aantal maal gebruikt. Batterijen incluis.

Het geheel is afgelopen zaterdag gekocht (bon krijg je erbij). Ondanks dat de kaart zelf nieuw is, blijft het natuurlijk tweedehands. Echter gaat hij niet voor onder de 50 euro inclusief verzending weg.

Nieuwprijs 69,95. Je kunt 'm ongetwijfeld voor rond de 62 vinden in de pricewatch, maar met verzendkosten kom je altijd wel rond de 70 euro uit. Je steekt dus 20 euro in je zak voor een apparaat wat perfect werkt en zo goed als nieuw is.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 03-11-2003 15:50]

pi_14346948
No offence, maar je zegt dat de kaart perfect werkt, en dat je zelf in dvd kwaliteit kon opnemen etc.

Wat zie jij als praktisch nut dan wat de kaart niet doet / kan ?

En is hetde pctv pro versie Want volgens mij heeft alleen de pctv pro van pinnacle stereo tv, de pctv en de rave (ook geen a.b.) beide dus niet.

M'n signature, wat doe je :{
  maandag 3 november 2003 @ 15:11:45 #3
69552 Simon81
Wanna play....?!?
pi_14346982
Toevallig liep ik bij de medimarkt in utrecht afgelopen weekend en als ik mij niet vergis kost dat kaartje daar maar iets van 50 pleuro's.
Dus waarom een 2e hands kaartje kopen als je voor praktisch hetzelfde geld een nieuwe hebt. Succes, maar ben bang dat je hem niet kwijt raakt voor boven de 50.
: : Kopen, kopen.....niet kijken : :
pi_14347090
Ls je er 30 voor krijgt mag je in je handen klappen (heb hem nieuw in de winkel al gezien voor 44,95)
  maandag 3 november 2003 @ 15:17:16 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14347183
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:11 schreef Simon81 het volgende:
Toevallig liep ik bij de medimarkt in utrecht afgelopen weekend en als ik mij niet vergis kost dat kaartje daar maar iets van 50 pleuro's.
Dus waarom een 2e hands kaartje kopen als je voor praktisch hetzelfde geld een nieuwe hebt. Succes, maar ben bang dat je hem niet kwijt raakt voor boven de 50.
PC TV Rave die is inderdaad 54,95, zonder afstandsbediening, zondertimeshifting en met mono geluid
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:14 schreef MauriceWeert het volgende:
Ls je er 30 voor krijgt mag je in je handen klappen (heb hem nieuw in de winkel al gezien voor 44,95)
Waar? In Armenië?

Tweakers.net Pricwwatch

Jongens, als ik hier de boel op zit te lichten ben ik de eerste die dit toegeeft, maar als je er geen verstand van hebt dan mag je wat mij betreft in dit topic je waffel houden en verkoop ik 'm graag aan iemand die wél interesse heeft.

30 euro kost 'ie inkoopsprijs bij de Media Markt niet eens

Ohja, en leer eens wat gezegdes, Cruijff, het is "in je handjes knijpen"

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 03-11-2003 15:22]

maandag 3 november 2003 @ 15:27:41 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14347534
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:11 schreef Viper_74 het volgende:
No offence, maar je zegt dat de kaart perfect werkt, en dat je zelf in dvd kwaliteit kon opnemen etc.

Wat zie jij als praktisch nut dan wat de kaart niet doet / kan ?

En is hetde pctv pro versie Want volgens mij heeft alleen de pctv pro van pinnacle stereo tv, de pctv en de rave (ook geen a.b.) beide dus niet.

Op de doos in het plaatje staat gewoon "PCTV". Op mijn doos staat "PC TV Stereo" en dat gaan ze er echt niet op zetten als het een mono kaartje is.

Praktisch nut is dat ik het op mijn eigen PC vreemd genoeg niet werkend geïnstalleerd krijg (ben er een weekend mee aan het kloten geweest, maar krijg 'm in m'n barebone niet aan de praat). Op de PC van m'n pa werkt 'ie echter perfect. Helaas heeft hij geen TV-kabel in zijn kamer, dus is 'ie vrij nutteloos in zijn PC. Bovendien heb ik 'm voor mij gekocht, niet voor hem

pi_14347603
Dan zal het wel een 'nieuwe' versie zijn ofzo. Het was iig zo dat alleen de pro nog stereo was.

Heb jij toevallig een SiS of een Via chipset op je mobo ?

M'n signature, wat doe je :{
  maandag 3 november 2003 @ 15:33:33 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14347732
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:29 schreef Viper_74 het volgende:
Dan zal het wel een 'nieuwe' versie zijn ofzo. Het was iig zo dat alleen de pro nog stereo was.

Nope, een Intel 810 (Soyo Li-7000)

Het is inderdaad een nieuwe (rode) versie. Vreemd genoeg is alleen de titel "PC TV" veranderd naar "PC TV Stereo". Het bordje met groen printplaatje staat nog achterop de doos namelijk

http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.asp?Product_ID=1480&Langue_ID=6

Voila, op de product page staat de 'oude' PCTV ook nog, zonder Stereo erachter

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 03-11-2003 15:55]

maandag 3 november 2003 @ 18:22:50 #9
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_14352943
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:29 schreef Viper_74 het volgende:

Gelul ! De PCTV is al jaren stereo. De PCTV Rave is mono.. en de PCTV Pro is hetzelfde als de PCTV alleen heeft ie dan nog radio erbij zitten. Voor 50 heb je inderdaad de Rave en voor zo'n 70 a 75 euro de PCTV nieuw.
  maandag 3 november 2003 @ 20:11:52 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14356028
quote:
Op maandag 3 november 2003 18:22 schreef JK het volgende:

[..]

Gelul ! De PCTV is al jaren stereo. De PCTV Rave is mono.. en de PCTV Pro is hetzelfde als de PCTV alleen heeft ie dan nog radio erbij zitten. Voor 50 heb je inderdaad de Rave en voor zo'n 70 a 75 euro de PCTV nieuw.

Die nu dus de PCTV Stereo is geworden Waarschijnlijk vanwege de onduidelijkheid, voor de rest is 'ie (behalve de chipset) qua functionaliteit geloof ik exact gelijk aan de 'vroegere' PCTV, met uitzondering van de kleur / vorm van de printplaat.

Ik ga 'm morgen nog proberen te ruilen bij de Dixons, in de algemene voorwaarden op 't internet staat dat ik m'n geld gewoon terug moet krijgen. Dus voorlopig gaat deze even dicht wanneer er een modje wakker wordt. Anders laat ik 'm weer openen.

pi_14359702
Weet je welke chipset er op zit?
pi_14359810
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:11 schreef twi het volgende:

[..]

Die nu dus de PCTV Stereo is geworden Waarschijnlijk vanwege de onduidelijkheid, voor de rest is 'ie (behalve de chipset) qua functionaliteit geloof ik exact gelijk aan de 'vroegere' PCTV, met uitzondering van de kleur / vorm van de printplaat.

Ik ga 'm morgen nog proberen te ruilen bij de Dixons, in de algemene voorwaarden op 't internet staat dat ik m'n geld gewoon terug moet krijgen. Dus voorlopig gaat deze even dicht wanneer er een modje wakker wordt. Anders laat ik 'm weer openen.

je weet ook niet wat je wilt he!!..
wil ik net wat bieden, mja laat maar
Always look on the bright side of life
  maandag 3 november 2003 @ 23:21:39 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14362335
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:17 schreef THA-PIETERT het volgende:

[..]

je weet ook niet wat je wilt he!!..
wil ik net wat bieden, mja laat maar

Vast geen 69,95 Maar doe je bod maar, want voor je het weet krijg ik nul op het rekest bij de Dixons morgen, en dan ben jij de directe gelukkige als het bod acceptabel is

Nee, ik weet niet welke chipset erop zit

pi_14366135
Op verzoek dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')