en al mn cookies stonden ook op die schijf
quote:Ja daar heb ik niet voor gezorgd
Op maandag 3 november 2003 13:49 schreef Slarioux het volgende:
Kost je lekker veel onnodige bandbreedte en HD ruimte op je netwerk, al die cookies en temp inet files heen en weer pompen.
ik wil nu gewoon mijn schijfje terug zodat ik verder kan met mn poster.. is dat zoveel gevraagd
quote:
Wegens technische problemen zijn er een aantal netwerk schijven niet meer bereikbaar. Dit kan onvoorspelbare problemen opleveren en gaat tussen de drie en vier uur duren. Sla voor de zekerheid uw data lokaal op als dit nog kan. Wij adviseren iedereen om zo weinig mogelijk gebruik te maken van de computer, alleen als het niet anders kan. Mail werkt wel.
quote:nee of lijn
Op maandag 3 november 2003 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je bedoeld off-line?
waardeloos systeembeheer heb je dan... en nog wel op maandag... hier worden zulke dingen als ze echt nodig zijn in het weekend gedaan!!
quote:Wij plannen onze hardware fouten, gecrashte harde schijven en andere onverwachte problemen ook altijd in het weekend in
Op maandag 3 november 2003 14:05 schreef TheNaughty het volgende:
beetje jammer...waardeloos systeembeheer heb je dan... en nog wel op maandag... hier worden zulke dingen als ze echt nodig zijn in het weekend gedaan!!
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:10 schreef Slarioux het volgende:[..]
Wij plannen onze hardware fouten, gecrashte harde schijven en andere onverwachte problemen ook altijd in het weekend in
quote:Hierzo ook. Nog sterker onze hardware wordt op dagen gekocht en in gebruik genomen op precies hun levensduur van het weekend af.
Wij plannen onze hardware fouten, gecrashte harde schijven en andere onverwachte problemen ook altijd in het weekend in
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |