Naast vele Honda's waren er enkele Japanse "ere-gasten" aanwezig. Een Nissan 200SX, een kersvers uit Engeland afkomstige Mitsubishi FTO (vannacht van de boot afgekomen), en de al veelbesproken Nissan Skyline R33.
Wel veel foto's van de Nissan en de Mitsubishi, was toch een Honda meeting?
vond ze wel interessant om te zien hoor...
duur spuitwerkje
quote:Dat snapte ik ook niet helemaal... Ze stond er de motorkap open te houden, maar op een gegeven moment zette de eigenaar (??) er de steun onder, zo van: zo kan het ook hoor...
Op zondag 2 november 2003 23:18 schreef GenesiZ het volgende:
Waarom staat in hemelsnaam die meid met een kort rokje bij die auto. Is ze niet helemaal 100%, of moest het van der vriend. Die meid zal het heel erg koud hebben gehad.
kijk, zo vind ik ze toch wel het mooist. en dan nog eigenlijk van die grafietkleurige velgen eronder. . .
quote:Welke foto staat je auto? Dank voor het compliment. ISO400 en zonder flits (behalve de laatste, toen was het echt te donker)
Op zondag 2 november 2003 23:05 schreef Metalfreak het volgende:
Toch nog aardige foto's! Ben er vanmiddag ook geweest en was inderdaad niet zo'n geweldig weer... Op de foto's staat ook nog ergens een verdwaald hoekje van mijn auto. Die van mij kon meedoen aan de verkiezing: meest vieze auto van de meeting...
quote:Dat vond iedereen blijkbaar gezien de aandacht...
Op zondag 2 november 2003 23:05 schreef Metalfreak het volgende:
Wel veel foto's van de Nissan en de Mitsubishi, was toch een Honda meeting?
vond ze wel interessant om te zien hoor...
quote:Graag gedaan!
Op zondag 2 november 2003 23:05 schreef Skylinology het volgende:
Mooi werk, StefimkeDankjewel!
quote:Dat is de vriendin van Robert-Jan, de eigenaar van deze Civic (die ~400pk heeft) en ik geloof mede-directeur van TotalCarConcept.
Op zondag 2 november 2003 23:18 schreef GenesiZ het volgende:
Waarom staat in hemelsnaam die meid met een kort rokje bij die auto. Is ze niet helemaal 100%, of moest het van der vriend. Die meid zal het heel erg koud hebben gehad.
quote:
Op zondag 2 november 2003 23:44 schreef Scepsis het volgende:
Hoe waren de reacties over de Skyline?
quote:Tsja wat kan ik ervan zeggen... veel aandacht, veel mensen met een
Op zondag 2 november 2003 23:44 schreef Scepsis het volgende:
Hoe waren de reacties over de Skyline?
quote:Hmm... over m'n daily limit zie ik
Op maandag 3 november 2003 09:45 schreef th0r het volgende:
leuke foto's!
quote:Gebruik dan ook een goeie host..
Op maandag 3 november 2003 13:24 schreef stefimke het volgende:[..]
Tsja wat kan ik ervan zeggen... veel aandacht, veel mensen met een
uitdrukking, vaak op de foto gezet door iedereen die een camera bij zich had...
[..]Hmm... over m'n daily limit zie ik
... dan maar effe spammen, dit is de bron: http://stefimke.fotopic.net/show_collection.php?id=67041
http://www.imagestation.com/member/join_upload.html?ru=/upload/index.html
onbeperkte grootte en dataverkeer
quote:Hij is anders wel traag.
Op maandag 3 november 2003 17:33 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Gebruik dan ook een goeie host..
http://www.imagestation.com/member/join_upload.html?ru=/upload/index.html
onbeperkte grootte en dataverkeer
gelukkig werd het tegen kwart voor zeven weer droog. Jammer dat de meesten het toen al voor gezien hielden. Het weer heeft ze echt parten gespeeld...
Wat een vette bak
quote:Ik had de vorige gemist en toevallig via-via van deze gehoord. Daarom vind ik eigenlijk ook dat er in PTA een sticky topic moet zijn waarin een lijst wordt bijgehouden met alle aanstaande PTA-achtige meetings.
Op dinsdag 4 november 2003 06:27 schreef blingbling het volgende:
Verdomme al weer gemist.
Woon zelf in Asten en elke keer vergeet ik te gaan kijken.
quote:2.0i Supercharged... zie http://totalcarconcept.com/cms/contents.php?id=48
Op dinsdag 4 november 2003 10:08 schreef beschuit het volgende:
die knakker met zijn 400pk civic; wel respect hoor! of had ie er een ander blok in liggen?
quote:Dat zou heel goed kunnen ja.
Op dinsdag 4 november 2003 10:30 schreef Lucky_Luuk het volgende:
Kan het zijn dat ik die Skyline tussen half 2 en 2 uur in Deurne heb zien rijden?Wat een vette bak
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 17-12-2003 06:40]
quote:[Centraal] Aankondiging Evenementen/Shows/Meeting
Op dinsdag 4 november 2003 11:42 schreef stefimke het volgende:Ik had de vorige gemist en toevallig via-via van deze gehoord. Daarom vind ik eigenlijk ook dat er in PTA een sticky topic moet zijn waarin een lijst wordt bijgehouden met alle aanstaande PTA-achtige meetings.
Jacco?? Ideetje misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |