Mijn favo : Let Robinson Sing
Maar goed, alle nummers zijn top!
Miss Europa Disco Dancer is ook gaaf, begint heel vrolijk enzo van we zijn allemaal blij, maar eindigt alleen maar met Braindead Motherf*ckers Braindead Motherf*ckers
quote:Modderman luistert alleen maar oppervlakkig naar muziek zeker
Op dinsdag 05 juni 2001 23:28 schreef Modderman het volgende:
Manic Street Preachers zijn echt slecht...
quote:Motor is the all time high van de Manics, jammer dat de voorlaatste cd (This is my...) zo'n commercieel succes geworden is, daarom heet de nieuwe cd ook Know your Enemy...de manics waren hun eigen vijand geworden
Op dinsdag 05 juni 2001 23:31 schreef Joepsta het volgende:
motorcycle emptiness
Hun optreden was gister in mijn ogen (maar ik schijn daarin ook de enige te zijn) niet zo denderend. Ik vind ze niet echt sterk overkomen, te oppervlakking, te weinig variatie. ok ok elk nummer van ze is heel erg duidelijk Manic Street Preachers en daardoor lijken er veel op elkaar en dat is niet erg, maar er had wel iets extra's aan gemomgen. Een aparte variant van een van de nummers. Wat Tempo spelingen, solootje?Extra lange versie van een van de nummers.. zoiets ofzo.Nu waren het een paar nieuwe nummers, een paar bekende numemrs, thank you, goodbye en weg. en alles even hard, even snel (tenminste een deel dan).. ik miste een beetje variatie. Terwijl dat wel te vinden is op de cd's en ik dat bij de laatste ook al iets minder vind.
Maargoed, da's een mening. ze zuigen niet, en hun nieuwe cd is goed, maar wel de minste van ze die ik ken.
quote:Ik denk eerder dat je hun muziek niet begrijpt.
Op dinsdag 05 juni 2001 23:28 schreef Modderman het volgende:
Manic Street Preachers zijn echt slecht...
quote:Sjah Radiohead, men kent mijn meningen daarover dus daar ga ik niet verder op in (om rellen te voorkomen
Op dinsdag 05 juni 2001 23:44 schreef Joepsta het volgende:
Ha vork wat jij nu zegt vind ik tegenwoordig precies van radioheadJe smaak beinvloedt dus ook de indruk die je van een artiest hebt.
Ik heb het album al eerder beluisterd, voordat ik ze live ging zien en toen had ik al een beetje dezelfde mening. Mede door het ni mijn ogen wat teleurstellende( ik had er iets meer van verwacht) optreden van ze, werd mijn mening voor mezelf min of meer bevestigd.
quote:Een aantal bands hadden dat jah. Bij sommige was het totaal niet erg (Tool bijvoorbeeld was zooo strak, zspeelde ene paar nummers ne gingen weer, maar mooi was het echtwel), anderen hadden wel wat meer mogen laten horen,, maar ik heb ook zat gezien die er meer van hebben gemaakt. The Hives heb ik dan helaas gemist, maar show er bi jeen aantal bands wel degleijk te vinden.
Maar wat ik op tv zag vond ik dat de manics het een beetje aan het afraffelen waren, aar then again op tv kwam iedere band over als als een plichtmatige jukebox.
(behalve the hives dat swingde de pan uit)
quote:De eerste rij zit altijd vastgeklampt aan de hekken en dan beweegd nietzo. BIj Manic Street Preachers heb ik het niet goed kunnen zien van ze voorin deden. beetje springen geloof ik, maar ik stond net iets meer naar achter en daar was het rustig. Bij St. Germain bijvoorbeeld was de hele tent in beweging, van voor tot achter. Hangt erg van de muziek af denk ik, maar als ht wat harder en dansbaarder word, bewoog het wel, voor zover ik het heb kunnne zien.
Maarre even een vraagjke voor jou als bezoeker: op de voorste paar rijen na leek het publiek wel vastgetimmert aan de grond, teriwjl je normaal een heel terrein op en neer ziet gaan... Deelden ze valiumpjes uit? of hebben ze weer de wij hebben last van onze voeten en staan dus even stil momenten uitgezonden??
Know your enemy is zeker niet hun beste cd... Maar staan echt mooie nummers als Baby Elian, Let Roberson sing, year of purification, wattsville blues
Ze hebben tijdens hun pinkpop optreden maar 4 nummers van KYE gespeeld... ze hebben daar echt hun bekendste werk gespeeld. Ik vond het heel stoer dat ze het nummer Motown Junk deden. is een van hun eerste nummers wat op geen enkel album van ze staat.
volgorde manics cd's
1. Cold against the soul (niks van gespeeld op pinkpop )
2. Generation Terrorist
3. This is my truth tell me yours.
4. Know your enemy
5. Everything must go
6. Holy Bible (ook niks van gespeeld, had het nummer Revol wel live willen horen.. helaas Deze cd had hoger in het lijstje kunnen staan als de productie wat beter had geweest. De nummers zijn goed maar klinken gewoon te matig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |