Het programma waarin Brittain's lowest and horniest zich op kan geven voor een verblijf van een weekje in een soort BB-huis aan de Spaanse kust. 4 Mannen en 4 vrouwen mogen een week lang feesten en dienen, onder het alziend oog van vele camera's, liefst zoveel mogelijk met elkaar te 'rommelen'.
Doel is om die partner te strikken die volgens vantevoren opgegeven 'profielen' het best matcht. Het geheel wordt enthousiast aanelkaar gepraat door niemand minder dan Mark Little. Wie kent hem niet, deze olijkerd die ooit meespeelde in 'Flying Doctors' en 'Neighbours'?
Vanavond is het dus weer zover.
Misschien moet je bij 'instellingen' (bovenaan de pagina) even het vinkje weghalen bij de optie 'alleen geuploade plaatjes laten zien'.
Gedvemme!!
Na de eerste dag liggen er trouwens al her en der stellen bijelkaar in bed. Al dan niet ziek van de drank en de 'emoties'.
Ik geloof dat er nog geen match is. But who cares? De deelnemers niet iig.
Ik heb helaas het einde niet gezien, nog wat leuks gebeurd?
Maar die Amanda die er bij zat, was echt enorm grappig.
'Ik schrik mannen af, want tjaa ik ben blond en knap he' sprak zei met haar apenkop
Mensen komen aan bij Villa: Gelijk het zwembad in, binnen een half uur alle kleren uit!
Wat ik op zich dan wel weer van een ontzettend dubbele moraal vind getuigen, is het afschermen van de geslachtsdelen bij vrouwen en mannen!
Maak zo'n programma dan niet!
Ik vind het trouwens na één keer wel genoeg, ik kijk nu nog wel naar het begin meestal, of er wat leuks tussen zit, maar ik bereik steeds minder het einde van de show.
Kennismaking op het vliegveld, naar het huisje, eerst maar eens goed zuipen, stukkie zwemmen, weer flink zuipen, happie eten, zuipen, disco in, helemaal door het lint zuipen, alvast begin te 'rommelen', strompelend en struikelend terug naar het huisje, verder 'rommelen', omvallen en met een kater weer wakker worden.
Maar het heeft wél iets.
quote:absoluut!!!
Op zondag 10 juni 2001 03:58 schreef Cynix ® het volgende:
Alle afleveringen lijken ook wel érg veel op elkaar!Kennismaking op het vliegveld, naar het huisje, eerst maar eens goed zuipen, stukkie zwemmen, weer flink zuipen, happie eten, zuipen, disco in, helemaal door het lint zuipen, alvast begin te 'rommelen', strompelend en struikelend terug naar het huisje, verder 'rommelen', omvallen en met een kater weer wakker worden.
Maar het heeft wél iets.
![]()
![]()
Zullen we gewoon n's gek doen en er straks weer naar gaan kijken?
Dit keer met een heus tennistoernooi. Als alibi natuurlijk voor het betere werk.
quote:Vond het vanavond wel erg rustig en weinig opwindend.
Op woensdag 13 juni 2001 00:23 schreef Cynix ® het volgende:
Er waren geloof ik zowaar wat matches. Dat betekent dat stelletjes die bijelkaar zouden moeten passen volgens 'de computer' het ook echt (al dan niet) met elkaar gedaan hebben.
Wel vermakelijk programma voor bij een potje bier.
Iedereen is lekker bezig met elkaar. Vooral in de disco! De dames doen allemaal de limbo. Dat wil zeggen door een bierflesje in hun decolleté te plaatsen en dat achteroverhangend op te drinken, of op te laten drinken door een van de anderen. Anyway, hij gaat lekker!
quote:Kennismakkingen in combinatie met een overvloed aan alcohol is toch nog altijd de makkelijkste manier om elkaar te leren kennen
Op zondag 10 juni 2001 03:58 schreef Cynix ® het volgende:
Alle afleveringen lijken ook wel érg veel op elkaar!Kennismaking op het vliegveld, naar het huisje, eerst maar eens goed zuipen, stukkie zwemmen, weer flink zuipen, happie eten, zuipen, disco in, helemaal door het lint zuipen, alvast begin te 'rommelen', strompelend en struikelend terug naar het huisje, verder 'rommelen', omvallen en met een kater weer wakker worden.
Maar het heeft wél iets.
![]()
![]()
quote:Je hebt zeker vorig jaar nog nooit gekeken?
Op dinsdag 19 juni 2001 23:21 schreef Cynix ® het volgende:
De aflevering van vanavond is definately de ranzigste tot nu toe!!!
Hij was wel grappig ja, die Mike was wel lachen. Alleen jammer dat er 2 van die domme dozen tussen zaten die meer samen jegens elkander zaten af te geven op de rest ipv lekker confronterend actie te ondernemen en zo.
Edit: Hee, het is alweer afgelopen. Het staat tenminste niet aangekondigd in de TV-gids.
quote:was geloof ik zaterdag plots op sbs6. kijk jij ff? je hebt nu toch die gids vast...
Op dinsdag 03 juli 2001 16:36 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond is het geloof ik weer.Edit: Hee, het is alweer afgelopen. Het staat tenminste niet aangekondigd in de TV-gids.
quote:Klopt. Elke zaterdag vanaf 18.40 uur. Ik heb het vorige week voor de 1e keer gezien en ik moest er wel om lachen. Maar het gaat nergens over.
Op dinsdag 03 juli 2001 16:40 schreef dwerg het volgende:was geloof ik zaterdag plots op sbs6.
Nou ja, ik kan natuurlijk één aflevering opnemen en die dan elke week gaan bekijken. Het maakt niet zoveel uit, de verschillen zijn per aflevering niet al te groot.
Ik viel er half in, maar hoorde nog niet één van de studs zeggen: "Zij zuigt beter dan een stofzuiger". Later, wanneer de dames met plastic voorhangtieten door de tuin rennen: "Suck us, then we will suck you!". Door één van de dames uitgesproken dus...
Het programma heeft iig nog niets aan kwaliteit ingeboet in de laatste paar weken.
quote:Ik had het toevallig vandaag gezien. Die jongen die het over zuigen+stofzuiger had was gewoon met een vrouw van buiten de villa geweest.. verder geen heel ranzige dingen, maar ik heb dan ook niet de hele tijd gekeken.
Op zaterdag 11 augustus 2001 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had eigenlijk geen idee dat dit nog steeds uitgezonden werd, maar ik kwam er vanavond tijdens een rondje zappen toevallig langs.Ik viel er half in, maar hoorde nog niet één van de studs zeggen: "Zij zuigt beter dan een stofzuiger". Later, wanneer de dames met plastic voorhangtieten door de tuin rennen: "Suck us, then we will suck you!". Door één van de dames uitgesproken dus...
Het programma heeft iig nog niets aan kwaliteit ingeboet in de laatste paar weken.
Kijk maar eens op de volgende site:
http://www.skypublicity.co.uk/press_o.asp?rel=123
Greetings
Jaap
Twee dames (Alana en Lisa) helemaal weg van Eddie, een ontzettende kapsoneslijer. Alana was trouwens net elle mcpherson of zo, erg mooi meisje.
Colleen en barry, geen computermatch, wel heel schattig samen. Barry lelijke, platte engelsman op zoek naar een blonde bombshell, wordt verliefd op lachgrage negerin colleen.
Paul en Claire. Paul met de looks van een fotomodel. Te verlegen om wat te doen, kotst tot overmaat van ramp de bus onder, maar wordt uiteindelijk tot volle tevredenheid bij zijn lurven gepakt door claire
quote:Nee hoor, een tussendoortje. Dit topic is dan ook al meer dan een jaar oud.
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:10 schreef Gert het volgende:
Een nieuwe liefde gevonden Cynix?
Er gaat niets boven BB. Hoewel de eerste Bus in de buurt kwam.
Echt een RL--soap is het imho niet, maar gewoon een spel. Maar SmashBro neemt 'm zo vast mee naar zijn forumpje
quote:duhhh, wat dacht jij dan. Dat de producers Jehova's op vakantie zouden sturen.
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:40 schreef SoM het volgende:
Ik vind 't zo'n ranzig programma he?
Het illustreert het ranzige vakantiegedrag van engelsen. De vrouwelijke deelnemers zijn ook van die echte stadse chicks die zich door iedereen laten nemen en eigk alleen maar zoeken naar een one-night-stand en de mannen zijn allemaal van die macho jongentjes met een gebrek (anders doe je niet mee aan zoiets): overbeharing, overgewicht of gewoon totaal geen respect voor vrouwen....
En ze laten zich maar wat graag in de zeik nemen door de programmaleiding (altijd leuk, dat begeleidende commentaar) dmv weer een dom verkleed/drankspelletje...
quote:Daar komt ie oorspronkelijk ook vandaan hoor, is toen RLS het archief inging naar FTR verplaatst.
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:31 schreef CloudBox het volgende:
Echt een RL--soap is het imho niet, maar gewoon een spel. Maar SmashBro neemt 'm zo vast mee naar zijn forumpje![]()
quote:o gelukkig maar wat een klote tijd
Op dinsdag 3 juli 2001 16:42 schreef PingPong het volgende:[..]
Klopt. Elke zaterdag vanaf 18.40 uur. Ik heb het vorige week voor de 1e keer gezien en ik moest er wel om lachen. Maar het gaat nergens over.
Kutje het is dus afgelopen?
Maar ik zal er wel weer naast zitten
quote:Volgens mij IS dit zo
Op dinsdag 11 maart 2003 18:50 schreef Robino het volgende:
Haha ik krijg na dit programma altijd enorme zin om te generaliseren.
- Engelsen echt enorm veel zuipen, en zonder drank geen
lol hebben.
quote:Al zijn het geen herhalingen, het is toch elke week hetzelfde. Eén jongen probeert alle meiden even uit, één jongen in een Engeland-shirt kotst het busje onder, en één persoon breekt/kneust/schaaft iets.
Op dinsdag 11 maart 2003 19:02 schreef Superann het volgende:
Nadeel is dat het (volgens mij) allemaal herhalingen zijn...
Ik vond het eerlijk gezegd minder leuk dan de oude stijl. De vaart is eruit.
quote:hmmm...dan moet ik toch maar weer eens gaan kijken
Op woensdag 12 maart 2003 13:58 schreef karoltje het volgende:
Door de verhouding 3 jongens, 6 meiden is het helemaal een grote orgieZe doen er gewoon alles aan om te kunnen blijven.
Anyway, dit was de story:
De overblijvers:
Gemma: mooi figuur, minder hoofd, beetje dommig, donker haar
Kerry: mooi figuur, wat knapper dan gemma, nogal ordi, type kijk-uit-hoer-komt-mijn-mes-in-je-rug, donker haar met blonde laag (?)
Sam: redelijk neutraal, type laten-we-het-gezellig-houden, blond.
Memski: typical asshole, redelijk uiterlijk, maar niet indrukwekkend. Verder zum kotsen.
Wayne: grote halfbloed neger, redelijk okay, niet heel opvallend.
Micheal: dronken schot, lang-leve-de-lol
Belangrijkste factor was dat gemma en memski het hadden gedaan op de eerste avond en memski daarna ook wel wat met kerry wilde. Kerry en Memski maakten de deal om te knoeien achter gemma's rug, maar op het einde kwamen ze er voor uit. De manier waarop die twee achterbaks probeerden te doen was echt walgelijk. gemma was eerst te dom om het te zien en daarna te lievig om echt wat te zeggen, maar wel behoorlijk van slag ervan.
Sam probeerde een beetje met iedereen mee te praten om alles nog een beetje koest te houden. Micheal probeerde eerst de chicks te scoren, maar toen dat niet lukte ging ie over op een dame van buiten de villa. Wayne ook trouwens, en ze namen ze ook mee naar de villa tot ongenoegen van Gemma.
Al met al: trieste bedoening en die memski en kerry waren behoorlijk stuitende types naar mijn mening.
Verder heeft die Michael het grondig voor zichzelf verpest; hij had volgens mij wel wat met Kerry of Sam kunnen krijgen als hij ze wat netter had behandeld.
Ik mis de oude formule wel een beetje, vooral de voice over van Mark Little (=humor). Voordeel van de nieuwe opzet is dat er wat vaker gesext wordt naar mijn idee
wel leuk dat ze aan het eind lieten zien wat anderen over hen hadden gezegd,maar dat moet dus niet aan het eind, maar volgende keer dat ze nog minstens een dag met elkaar op moeten trekken.
vanavond weer.
raar dat er herhaling bij staat?
toch al uitgezonden dan, dat ik dat gemist heb?
voor de rest... mjwa... beetje flauw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |