abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2001 @ 18:07:30 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_975569
Elke dinsdagavond, om 22:40 uur op Net5.

Het programma waarin Brittain's lowest and horniest zich op kan geven voor een verblijf van een weekje in een soort BB-huis aan de Spaanse kust. 4 Mannen en 4 vrouwen mogen een week lang feesten en dienen, onder het alziend oog van vele camera's, liefst zoveel mogelijk met elkaar te 'rommelen'.

Doel is om die partner te strikken die volgens vantevoren opgegeven 'profielen' het best matcht. Het geheel wordt enthousiast aanelkaar gepraat door niemand minder dan Mark Little. Wie kent hem niet, deze olijkerd die ooit meespeelde in 'Flying Doctors' en 'Neighbours'?

Vanavond is het dus weer zover.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_975612
YES YES YES... ik kan niet wachten tot het weer begint.. half 11 vanavond?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:13:39 #3
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_975627
Ah..Thanx!
Ik was vergeten hoe laat het ook al weer begon
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_976543
Lol het programma is idd nog bijna erger dan Weekender.. alhoewel misschien is het nog trashier... ik kan niet beslissen wie wel??
pi_977032
Het is eigenlijk gewoon een triest programma.. met die gekke engelsen.. maar daarom is het juist ook weer zo onwijs COOL
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_977069
<ff offtopic>
WAAR IS ME PLAATJE ((((
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2001 @ 22:46:17 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_977401
Ik zie je plaatje gewoon, hoor.

Misschien moet je bij 'instellingen' (bovenaan de pagina) even het vinkje weghalen bij de optie 'alleen geuploade plaatjes laten zien'.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 22:50:10 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_977430
Muts boven volgekotst nest: "Is that your puke or mine?"

Gedvemme!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2001 @ 23:02:25 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_977498
Wat is het weer erg he?

Na de eerste dag liggen er trouwens al her en der stellen bijelkaar in bed. Al dan niet ziek van de drank en de 'emoties'.

Ik geloof dat er nog geen match is. But who cares? De deelnemers niet iig.

pi_982579
<off topic> Ik zie me plaatje Thanx.</off topic>

Ik heb helaas het einde niet gezien, nog wat leuks gebeurd?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_982685
Jaa was een leuke aflevering vond ik! Alleen vind ik die dertigers wel minder geschikt eigenlijk.

Maar die Amanda die er bij zat, was echt enorm grappig.
'Ik schrik mannen af, want tjaa ik ben blond en knap he' sprak zei met haar apenkop

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_982707
Wat zijn die Britten toch sexually repressed, dat moet er dan INEENS uit! En natuurlijk hebben ze een alibi nodig om zich zo te gedragen, thuis hangen ze gewoon de brave pik uit
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:17:22 #13
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_988578
Ik vind het ook een tof programma, al is het wel met de week voorspelbaarder:

Mensen komen aan bij Villa: Gelijk het zwembad in, binnen een half uur alle kleren uit!

Wat ik op zich dan wel weer van een ontzettend dubbele moraal vind getuigen, is het afschermen van de geslachtsdelen bij vrouwen en mannen!

Maak zo'n programma dan niet!

Back in town
pi_1005672
Elbutre dat heeft te maken met de Engelse wetgeving. Als ze het uitzenden met zichtbare geslachtsdelen kunnen ze een forse douw krijgen.

Ik vind het trouwens na één keer wel genoeg, ik kijk nu nog wel naar het begin meestal, of er wat leuks tussen zit, maar ik bereik steeds minder het einde van de show.

† In Memoriam † zondag 10 juni 2001 @ 03:58:06 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1005750
Alle afleveringen lijken ook wel érg veel op elkaar!

Kennismaking op het vliegveld, naar het huisje, eerst maar eens goed zuipen, stukkie zwemmen, weer flink zuipen, happie eten, zuipen, disco in, helemaal door het lint zuipen, alvast begin te 'rommelen', strompelend en struikelend terug naar het huisje, verder 'rommelen', omvallen en met een kater weer wakker worden.

Maar het heeft wél iets.

pi_1008295
quote:
Op zondag 10 juni 2001 03:58 schreef Cynix ® het volgende:

Kennismaking op het vliegveld, naar het huisje, eerst maar eens goed zuipen, stukkie zwemmen, weer flink zuipen, happie eten, zuipen, disco in, helemaal door het lint zuipen, alvast begin te 'rommelen', strompelend en struikelend terug naar het huisje, verder 'rommelen', omvallen en met een kater weer wakker worden.

Maar het heeft wél iets.

absoluut!!!
* Fannetje vindt het ook zeer vermakelijk
pi_1009713
Ik kijk het iedere week en het is idd altijd het zelfde eigenlijk maar ik blijf geboeid zitten kijken
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2001 @ 20:39:32 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1021413
Vanavond, om 22:35 uur op Net5.

Zullen we gewoon n's gek doen en er straks weer naar gaan kijken?

† In Memoriam † dinsdag 12 juni 2001 @ 23:29:49 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1022701
En 't is idd weer ongeveer 't zelfde!

Dit keer met een heus tennistoernooi. Als alibi natuurlijk voor het betere werk.

† In Memoriam † woensdag 13 juni 2001 @ 00:23:29 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1023002
Er waren geloof ik zowaar wat matches. Dat betekent dat stelletjes die bijelkaar zouden moeten passen volgens 'de computer' het ook echt (al dan niet) met elkaar gedaan hebben.
  woensdag 13 juni 2001 @ 00:35:47 #21
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1023035
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 00:23 schreef Cynix ® het volgende:
Er waren geloof ik zowaar wat matches. Dat betekent dat stelletjes die bijelkaar zouden moeten passen volgens 'de computer' het ook echt (al dan niet) met elkaar gedaan hebben.
Vond het vanavond wel erg rustig en weinig opwindend.
Geen extreme drank en andere orgies
wat moet ik hier nu neerzetten?
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2001 @ 00:40:23 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1023049
Ja, 't was idd een stuk rustiger, dát wel. Nou ja, volgende keer beter (=ranziger).
pi_1023270
to snog or not to snog

Wel vermakelijk programma voor bij een potje bier.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2001 @ 23:21:12 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1053734
De aflevering van vanavond is definately de ranzigste tot nu toe!!!

Iedereen is lekker bezig met elkaar. Vooral in de disco! De dames doen allemaal de limbo. Dat wil zeggen door een bierflesje in hun decolleté te plaatsen en dat achteroverhangend op te drinken, of op te laten drinken door een van de anderen. Anyway, hij gaat lekker!

pi_1055156
quote:
Op zondag 10 juni 2001 03:58 schreef Cynix ® het volgende:

Maar het heeft wél iets.

Kennismakkingen in combinatie met een overvloed aan alcohol is toch nog altijd de makkelijkste manier om elkaar te leren kennen
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1055176
Ik vind het een leuk programma, la maar komen hoor. Beats BBIII zekers te weten.
Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
  FOK!fossiel woensdag 20 juni 2001 @ 10:48:44 #27
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1057782
heb weer genoten gister, wat was die Mike ranzig zeg. En al die wijfen nog op hem geilen ook
pi_1065098
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 23:21 schreef Cynix ® het volgende:
De aflevering van vanavond is definately de ranzigste tot nu toe!!!
Je hebt zeker vorig jaar nog nooit gekeken?

Hij was wel grappig ja, die Mike was wel lachen. Alleen jammer dat er 2 van die domme dozen tussen zaten die meer samen jegens elkander zaten af te geven op de rest ipv lekker confronterend actie te ondernemen en zo.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2001 @ 01:38:31 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1065142
Nee, ik ben er pas wat later ingedoken. Maar het niveau is gelukkig constant hoog gebleven!
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2001 @ 16:36:02 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1135499
Vanavond is het geloof ik weer.

Edit: Hee, het is alweer afgelopen. Het staat tenminste niet aangekondigd in de TV-gids.

dinsdag 3 juli 2001 @ 16:40:32 #32
6536 dwerg
chagrijn
pi_1135521
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 16:36 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond is het geloof ik weer.

Edit: Hee, het is alweer afgelopen. Het staat tenminste niet aangekondigd in de TV-gids.

was geloof ik zaterdag plots op sbs6. kijk jij ff? je hebt nu toch die gids vast...
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 16:42:53 #33
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1135531
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 16:40 schreef dwerg het volgende:

was geloof ik zaterdag plots op sbs6.

Klopt. Elke zaterdag vanaf 18.40 uur. Ik heb het vorige week voor de 1e keer gezien en ik moest er wel om lachen. Maar het gaat nergens over.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2001 @ 16:48:06 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1135556
Tsja, zaterdag is voor mij een wat moeilijker dag dan dinsdag om 's avonds TV te kijken. Ben meestal weg dan. En om er nou de video voor te laten snorren...

Nou ja, ik kan natuurlijk één aflevering opnemen en die dan elke week gaan bekijken. Het maakt niet zoveel uit, de verschillen zijn per aflevering niet al te groot.

dinsdag 3 juli 2001 @ 19:00:36 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1136603
heb een preview gezien gisteren. Kunnen ze het niet beter "Hoe-loop-ik-zo-snel-mogelijk-zoveel-mogelijk-geslachtsziektes-op?" noemen?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_1137341
Het is meer een kwestie van 'illustratie van de gevolgen van ontwikkelend alcoholisme'.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2001 @ 22:54:30 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1391782
Ik had eigenlijk geen idee dat dit nog steeds uitgezonden werd, maar ik kwam er vanavond tijdens een rondje zappen toevallig langs.

Ik viel er half in, maar hoorde nog niet één van de studs zeggen: "Zij zuigt beter dan een stofzuiger". Later, wanneer de dames met plastic voorhangtieten door de tuin rennen: "Suck us, then we will suck you!". Door één van de dames uitgesproken dus...

Het programma heeft iig nog niets aan kwaliteit ingeboet in de laatste paar weken.

zondag 12 augustus 2001 @ 00:55:25 #38
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1392640
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had eigenlijk geen idee dat dit nog steeds uitgezonden werd, maar ik kwam er vanavond tijdens een rondje zappen toevallig langs.

Ik viel er half in, maar hoorde nog niet één van de studs zeggen: "Zij zuigt beter dan een stofzuiger". Later, wanneer de dames met plastic voorhangtieten door de tuin rennen: "Suck us, then we will suck you!". Door één van de dames uitgesproken dus...

Het programma heeft iig nog niets aan kwaliteit ingeboet in de laatste paar weken.

Ik had het toevallig vandaag gezien. Die jongen die het over zuigen+stofzuiger had was gewoon met een vrouw van buiten de villa geweest.. verder geen heel ranzige dingen, maar ik heb dan ook niet de hele tijd gekeken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4457276
Er komen nog meer afleveringen van deze geweldige serie:)))

Kijk maar eens op de volgende site:
http://www.skypublicity.co.uk/press_o.asp?rel=123

Greetings

Jaap

pi_5289035
gister weer erg genoten
pi_5289051
Heb er gisteren weer hartelijk om gelachen.

Twee dames (Alana en Lisa) helemaal weg van Eddie, een ontzettende kapsoneslijer. Alana was trouwens net elle mcpherson of zo, erg mooi meisje.

Colleen en barry, geen computermatch, wel heel schattig samen. Barry lelijke, platte engelsman op zoek naar een blonde bombshell, wordt verliefd op lachgrage negerin colleen.

Paul en Claire. Paul met de looks van een fotomodel. Te verlegen om wat te doen, kotst tot overmaat van ramp de bus onder, maar wordt uiteindelijk tot volle tevredenheid bij zijn lurven gepakt door claire

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5289195
tja die alana von ik ook niet super hoor, beetje rare kop...

erg gelachen om clair en die gast

pi_5297839
Gister was echt superaflevering

colleen en barry pasten wel echt bij elkaar

pi_5322154
Blijft een leuk programma... lekker voor het slapen gaan.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2002 @ 17:10:33 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5322211
Een nieuwe liefde gevonden Cynix? BB is ook wel erg christelijk hè, vergeleken met dit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † vrijdag 9 augustus 2002 @ 17:21:34 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5322374
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:10 schreef Gert het volgende:
Een nieuwe liefde gevonden Cynix?
Nee hoor, een tussendoortje. Dit topic is dan ook al meer dan een jaar oud.

Er gaat niets boven BB. Hoewel de eerste Bus in de buurt kwam.

dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:40:00 #47
30805 SoM
What's the matter man?
pi_5363030
Ik vind 't zo'n ranzig programma he?
Het illustreert het ranzige vakantiegedrag van engelsen. De vrouwelijke deelnemers zijn ook van die echte stadse chicks die zich door iedereen laten nemen en eigk alleen maar zoeken naar een one-night-stand en de mannen zijn allemaal van die macho jongentjes met een gebrek (anders doe je niet mee aan zoiets): overbeharing, overgewicht of gewoon totaal geen respect voor vrouwen....
En ze laten zich maar wat graag in de zeik nemen door de programmaleiding (altijd leuk, dat begeleidende commentaar) dmv weer een dom verkleed/drankspelletje...
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 19:31:13 #48
37546 CloudBox
In de wolken
pi_6527300
Elke dinsdag op V8. Ik vind het een heerlijk programma, gaat nergen over en toch vermaak ik me elke keer weer. Die ranzige Engelse vrouwen, fantastisch toch.

Echt een RL--soap is het imho niet, maar gewoon een spel. Maar SmashBro neemt 'm zo vast mee naar zijn forumpje

pi_6527999
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:40 schreef SoM het volgende:
Ik vind 't zo'n ranzig programma he?
Het illustreert het ranzige vakantiegedrag van engelsen. De vrouwelijke deelnemers zijn ook van die echte stadse chicks die zich door iedereen laten nemen en eigk alleen maar zoeken naar een one-night-stand en de mannen zijn allemaal van die macho jongentjes met een gebrek (anders doe je niet mee aan zoiets): overbeharing, overgewicht of gewoon totaal geen respect voor vrouwen....
En ze laten zich maar wat graag in de zeik nemen door de programmaleiding (altijd leuk, dat begeleidende commentaar) dmv weer een dom verkleed/drankspelletje...
duhhh, wat dacht jij dan. Dat de producers Jehova's op vakantie zouden sturen.
pi_6528047
Geweldige serie! De meest vreemde mensen zitten er in en het is gewoon vermaak van de bovenste plank!
pi_6528057
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:31 schreef CloudBox het volgende:
Echt een RL--soap is het imho niet, maar gewoon een spel. Maar SmashBro neemt 'm zo vast mee naar zijn forumpje
Daar komt ie oorspronkelijk ook vandaan hoor, is toen RLS het archief inging naar FTR verplaatst.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6686998
godsamme is het afgelopen
Ik verheugde me dinsdag om naar The Villa te kijken

ik wil meer

pi_6687029
quote:
Op dinsdag 3 juli 2001 16:42 schreef PingPong het volgende:

[..]

Klopt. Elke zaterdag vanaf 18.40 uur. Ik heb het vorige week voor de 1e keer gezien en ik moest er wel om lachen. Maar het gaat nergens over.

o gelukkig maar wat een klote tijd
  zaterdag 9 november 2002 @ 06:08:07 #54
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6708594
Een van die dozen had ik al eens gezien in een ander programma over "het maken in Hollywood" dat is dus blijkbaar niet gelukt
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6709596
oeps ik zie nu pas dat degene die schreef dat het zaterdag vroeg was, dit in juni schreef

Kutje het is dus afgelopen?

dinsdag 11 maart 2003 @ 18:50:12 #56
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9043487
Haha ik krijg na dit programma altijd enorme zin om te generaliseren. Zo vermoed ik dat:
- Engelsen massaal naakt over straat gaan (in the Villa
gaan ze elke week wel naakt zwemmen e.d.)
- Engelse gasten echt uitsluitend voor het uiterlijk gaan
- Engelsen echt enorm veel zuipen, en zonder drank geen
lol hebben.

Maar ik zal er wel weer naast zitten

pi_9043691
Vanwaar dit schopje? Gaat het weer beginnen?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 19:02:54 #58
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_9043827
Vanavond komt het iig, is weer wekelijks op tv. Nadeel is dat het (volgens mij) allemaal herhalingen zijn...
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
pi_9044009
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:50 schreef Robino het volgende:
Haha ik krijg na dit programma altijd enorme zin om te generaliseren.
- Engelsen echt enorm veel zuipen, en zonder drank geen
lol hebben.
Volgens mij IS dit zo
pi_9047881
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 19:02 schreef Superann het volgende:
Nadeel is dat het (volgens mij) allemaal herhalingen zijn...
Al zijn het geen herhalingen, het is toch elke week hetzelfde. Eén jongen probeert alle meiden even uit, één jongen in een Engeland-shirt kotst het busje onder, en één persoon breekt/kneust/schaaft iets.
pi_9049055
Strax om 22.20
  woensdag 12 maart 2003 @ 09:38:13 #62
5590 Robino
pi_9055500
Hee, het is vernieuwd. Mark Little is weg ( ), 3 jongens mogen nu kiezen uit 6 meiden, waar er 3 van over blijven na de eerste nacht. Ook is de locatie veranderd.

Ik vond het eerlijk gezegd minder leuk dan de oude stijl. De vaart is eruit.

pi_9062009
Door de verhouding 3 jongens, 6 meiden is het helemaal een grote orgie Ze doen er gewoon alles aan om te kunnen blijven.
pi_9063581
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:58 schreef karoltje het volgende:
Door de verhouding 3 jongens, 6 meiden is het helemaal een grote orgie Ze doen er gewoon alles aan om te kunnen blijven.
hmmm...dan moet ik toch maar weer eens gaan kijken Ik kan niet zeggen dat jouw resumé afstotend werkt
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 12 maart 2003 @ 18:10:44 #65
5590 Robino
pi_9069155
Haha, ik begrijp de dames van gisteren echt niet:
ze wilden geen sex met de mannen. Die gaan vervolgens maar wat Spaanse en Ierse meiden versieren (zoete wraak! ). De volgende dag laten de Villa-meiden zich alsnog nemen door de gasten die amper 24 uur daarvoor nog hebben liggen rollebollen met een wildvreemde.
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:49:49 #66
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9225978
Gisteren maar even gekeken, maar wat belachelijk, die nieuwe opzet. Veel minder speels!

Anyway, dit was de story:

De overblijvers:
Gemma: mooi figuur, minder hoofd, beetje dommig, donker haar
Kerry: mooi figuur, wat knapper dan gemma, nogal ordi, type kijk-uit-hoer-komt-mijn-mes-in-je-rug, donker haar met blonde laag (?)
Sam: redelijk neutraal, type laten-we-het-gezellig-houden, blond.

Memski: typical asshole, redelijk uiterlijk, maar niet indrukwekkend. Verder zum kotsen.
Wayne: grote halfbloed neger, redelijk okay, niet heel opvallend.
Micheal: dronken schot, lang-leve-de-lol

Belangrijkste factor was dat gemma en memski het hadden gedaan op de eerste avond en memski daarna ook wel wat met kerry wilde. Kerry en Memski maakten de deal om te knoeien achter gemma's rug, maar op het einde kwamen ze er voor uit. De manier waarop die twee achterbaks probeerden te doen was echt walgelijk. gemma was eerst te dom om het te zien en daarna te lievig om echt wat te zeggen, maar wel behoorlijk van slag ervan.

Sam probeerde een beetje met iedereen mee te praten om alles nog een beetje koest te houden. Micheal probeerde eerst de chicks te scoren, maar toen dat niet lukte ging ie over op een dame van buiten de villa. Wayne ook trouwens, en ze namen ze ook mee naar de villa tot ongenoegen van Gemma.

Al met al: trieste bedoening en die memski en kerry waren behoorlijk stuitende types naar mijn mening.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:34:39 #67
5590 Robino
pi_9228778
Die Memski had echt een veel te hoge dunk van zichzelf!
(zag je hem lachen als een boer met kiespijn toen hij op de video hoorde dat Kerry hem belabberd vond in bed? )

Verder heeft die Michael het grondig voor zichzelf verpest; hij had volgens mij wel wat met Kerry of Sam kunnen krijgen als hij ze wat netter had behandeld.

Ik mis de oude formule wel een beetje, vooral de voice over van Mark Little (=humor). Voordeel van de nieuwe opzet is dat er wat vaker gesext wordt naar mijn idee

pi_9364283
ja ik heb ook liever de oude formule.
maar goed, wat kunnen wijven toch een bitches zijn, sorry hoor. Ik ben zelf ook een vrouw maar die 2 die zo close waren, die waren zo jaloers dat dat ene meisje gelijk die menski aan de haal had geslagen.
Hypocriete grieten.

wel leuk dat ze aan het eind lieten zien wat anderen over hen hadden gezegd,maar dat moet dus niet aan het eind, maar volgende keer dat ze nog minstens een dag met elkaar op moeten trekken.

vanavond weer.
raar dat er herhaling bij staat?
toch al uitgezonden dan, dat ik dat gemist heb?

woensdag 26 maart 2003 @ 20:13:51 #69
5590 Robino
pi_9395648
Inderdaad, ik vind die videofragmenten wel een goede aanvulling. Worden die schijnhijlige assholes tenminste recht in hun gezicht geconfronteerd met hun dronken gelal.
pi_9395782
Wat ik gisteren wel geweldig vond, was die jongen die zei dat hij nog geen aantrekkelijke vrouw had ontmoet: hij vond alleen zichzelf aantrekkelijk. Gelukkig was hij te dom om te weten wat het woord narcisme inhoudt.
  dinsdag 1 april 2003 @ 20:25:53 #71
5590 Robino
pi_9520318
Vanavond weer een portie leedvermaak
pi_9520894
Bij gebrek aan beter ga ik dit maar weer eens kijken vanavond.
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:34:59 #73
5590 Robino
pi_9525761
Mindere aflevering. Inderdaad een 'pig' die Chris
pi_9554913
mwuah, ik vond het eigenlijk wel zeer vermakelijk
  donderdag 3 april 2003 @ 12:24:36 #75
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9555077
the villa, met die engelse, welshe, schotse en ierse luitjes....
ik vind het alleen al kewl da de essex-girls de vooroordelen nog uit laten komen

voor de rest... mjwa... beetje flauw

put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')