Members
Chen
jazza
Skull-spitter
Als het een beetje iets wordt zou het ook leuk zijn als iemand een site zou maken!
Het Centrale BF1942 + Add Ons topic [PC] BF1942 + add-ons [deel 2]
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 31-10-2003 21:25]
quote:Er IS nog geen clan, misschien maar?
Op zondag 2 november 2003 15:23 schreef nlboy het volgende:
Volgens mij bestaat die clan niet meer.
Als dit wel zo is, count me in! Ik heb eventjes bij een clan gezeten en ben het beste in pilot
Als het maar niet op een public is, dan vind ik het best
quote:jaja, en m'n oma is beter met de rolator racen.
Op zondag 2 november 2003 15:28 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
Heeft iemand enig idee of er een server beschikbaar is hiervoor? (of iemand die hieraan kan komen?)...Als dit wel zo is, count me in! Ik heb eventjes bij een clan gezeten en ben het beste in pilot
Als het maar niet op een public is, dan vind ik het best
quote:Misschien dan met z'n allen?
Op zondag 2 november 2003 15:32 schreef nlboy het volgende:[..]
jaja, en m'n oma is beter met de rolator racen.
en ga jij dan die clan server betalen?
quote:offtopic:
Op zondag 2 november 2003 15:38 schreef Blanche_Fantasy het volgende:[..]
Misschien dan met z'n allen?
ontopic:
per speler voor een private server betaal je bij battlefield1942.com $4,- per maand.
en bij gameserversnet betaal je voor 20 spelers ¤ 69.99 per maand.
Tot de volgende keeeeeeer!
I'm in
XS4ALL BF1942-02 (DC 0.4)
194.109.69.61:14567
Players: 0/20
Current map: stalingrad
(alleen weet niet of ze al de nieuwe bf patch hebben geinstaleerd)
Ik ben persoonlijk een helicopterfiguur die er een hekel aan heeft als zijn apache gestolen wordt door een zielig figuur dat zwalkend wegvliegd...
quote:Voel me aangesproken.
Op zondag 2 november 2003 17:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Desnoods huren we er een (mits de prijs gezond is)....Ik ben persoonlijk een helicopterfiguur die er een hekel aan heeft als zijn apache gestolen wordt door een zielig figuur dat zwalkend wegvliegd...
BTW over de CLAN ik heb onb. schrijfruimte + onb. dataverkeer.
Daar we kunnen dan de patches enz. op de website van de clan zitten.
(ik kan sites maken maar niet zo prof. voorbeeld: www.dutchfiles.com)
O ja ik vind het misschien een goed idee om geen verplichtingen te doen bij de clan. (je wordt automatisch ingeschreven bijv voor een Battle en als je niet kan moet je dan ff mailen zodat je dan vantevoren weet hoeveel mensen ermee doen.)
quote:Mwah ik vind het goed, maar ex-Fok! clans kwam vaak een kwart niet eens opdagen
Op zondag 2 november 2003 17:55 schreef nlboy het volgende:[..]
O ja ik vind het misschien een goed idee om geen verplichtingen te doen bij de clan. (je wordt automatisch ingeschreven bijv voor een Battle en als je niet kan moet je dan ff mailen zodat je dan vantevoren weet hoeveel mensen ermee doen.)
quote:Volgens mij heb ik je wel eens meegemaakt
Voel me aangesproken.
kijk ik oefen veel om goed te kunnen vliegen en drm stort ik vaak neer omdat ik dan een stuurfoutje maak.
Tip: Instant battle, El Alamein, manschappen op zijn hoogst zetten (64 spelers dus) en dan flink oefenen met de Apache... Black Hawk is trager, en de HInD vind ik een kut toestel omdat die veel te traag reageerd maar TERINGsnel over het level schiet...
quote:Heb ik nog niet gespeeld eigenlijk
Op zondag 2 november 2003 18:53 schreef speknek het volgende:
Kunnen we ook zonder mods doen?
ikzelf ben echter niet goed met html en flahs enzo
quote:
Op zondag 2 november 2003 21:27 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
hmm ik ben zelf niet echt voor mods ofzo... ik weet niet, maar ik vind de wapens een beetje overpowered en niet echt leuk om te spelen.
Echter als er genoeg animo voor is om een clan op te starten, dan kan er altijd iemand een website in elkaar flansen (lol iemand interesse) zodat daar beslissingen genomen kunnen worden...
Ook natuurlijk voor de meeste recente info over servers, spelers, wars, mods, downloads etcetera...ikzelf ben echter niet goed met html en flahs enzo
quote:
Voel me aangesproken.
kijk ik oefen veel om goed te kunnen vliegen en drm stort ik vaak neer omdat ik dan een stuurfoutje maak.
BTW over de CLAN ik heb onb. schrijfruimte + onb. dataverkeer.
Daar we kunnen dan de patches enz. op de website van de clan zitten.
(ik kan sites maken maar niet zo prof. voorbeeld: www.dutchfiles.com)O ja ik vind het misschien een goed idee om geen verplichtingen te doen bij de clan. (je wordt automatisch ingeschreven bijv voor een Battle en als je niet kan moet je dan ff mailen zodat je dan vantevoren weet hoeveel mensen ermee doen.)
(kent iemand nog een student/te die geld wilt verdienen? (want zij hebben snel internet)
Dat hij/zij een dedicated server maakt voor bf1942?
Dan hoeven de leden die lid willen worden niet zoveel te betalen)
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 02-11-2003 21:43]
quote:Een Fok! clan is meer beetje voor de lol, ik denk niet dat erveel mensen willen betalen
Op zondag 2 november 2003 21:42 schreef nlboy het volgende:
We doen gewoon bf1942 en als je lid wilt worden moet je ervoor betalen zodat wel iedereen komt opdagen en met dat geld een server kunnen huren.
Is dat een goed idee?(kent iemand nog een student/te die geld wilt verdienen? (want zij hebben snel internet)
Dat hij/zij een dedicated server maakt voor bf1942?
En zodat de prijs per maand per lid niet zo hoog is)
quote:maja 1/4 komt opdagen en een eigen server is toch leuk om te hebben?
Op zondag 2 november 2003 21:43 schreef HomerJ het volgende:[..]
Een Fok! clan is meer beetje voor de lol, ik denk niet dat erveel mensen willen betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |