En hier verder.......
quote:Zei Qweraz als laatste in deel 1
Op donderdag 30 oktober 2003 23:32 schreef Qweraz het volgende:[..]
ik ga hem denk morgen even ophalen...
Demo's zagen er veelbelovend uit, ik hoop dat de rest ook wat is
quote:Morgen? Ik zit allemaal met een datum van 7 november in m'n hoofd!
quote:Ophalen in vorm van Neerhalen of kopen?
Ik vind het alleen wel weer jammer dat het zo liniear is.
quote:Dat is niet het hele spel, deze versie is gemaakt om de pers warm te krijgen voor CoD, dus ter promotie! (vandaar promo) De uiteindelijke versie zal 4 campagnes hebben, Britse SAS, Amerikaanse paratrooper, Russische soldaat en nog een die niet bekend is gemaakt. Reken maar op 8 missies per campagne. Dus de promo is slechts een kleine greep uit het totaal aantal missies.
Op donderdag 30 oktober 2003 23:55 schreef Poogie het volgende:
heb hier -edit-, ze zeggen dat dit het hele spel is, behalve het laatste level, nou als dit echt alles is moet ik zeggen dat dat spel wel heel klein is, en dat je hem zo hebt uitgespeeld
quote:BRON :
Op donderdag 30 oktober 2003 23:55 schreef Poogie het volgende:
heb hier Call_of_Duty.PROMO, ze zeggen dat dit het hele spel is, behalve het laatste level, nou als dit echt alles is moet ik zeggen dat dat spel wel heel klein is, en dat je hem zo hebt uitgespeeld
quote:Kon met MoHaa ook, dus misschien met deze ook wel
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik wacht m toch maar netjes af tot 7 november en koop t spel. Je zal met die gedownloade versie ws. toch niet online kunnen spelen.
quote:Ik zat toch dicht in de buurt en dat alles uit m'n hoofd.
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:20 schreef -CRASH- het volgende:[..]
BRON :
[Call of Duty] zal je door 4 Campaigns spelen en 24 missies, Je vecht mee met de Britten,Amerikanen,Russen, Zo vecht je bij de Amerikanen als een Paratrooper die op d-day word gedropt, bij de britten als Gliderman, de russen als infantry, tussen deze missies kom je ook andere Troepen tegen zoals SAS(Special Air Service) deze mannen zijn getraind om zware sabotage uit te voeren achter vijandelijke linies, Het spel speelt zich dus af in de Tweede Wereldoorlog van 1940 - 1945.
Call_Of_Duty.CD1.DEViANCE.X-Gamers.bin
Etcetera, etc.
quote:Hier ook, langzame zooi
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:00 schreef Vaatdoek het volgende:
*downloadt
is al 1400 keer gedwonload ondertussen... :S
Hmm, [08:21] -FUB-BM001- You have been queued for 0 hr 0 min, currently in main queue position 30 of 30. Estimated remaining time is 4 hr 33 min or more.
.
.
Hij is al bij sharereactior te vinden, maar eigenlijk zou je deze game moeten kopen.
quote:Geloof je dat zelf?
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:30 schreef DutchBlood het volgende:
Zoals je al in de NFO kunt lezen heb je een valid key nodig om online te spelen.. Dus als je online wil spelen zul je hem toch echt moeten kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |