abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_972119
Volgens het nieuws op 3FM staan er voor Pinkpop 2002 al weer drie hele grote bands te trappelen. Dat had Jan Smeets tenminste verteld aan 3FM.
Over welke bands heeft die het dan!?!? Welke Pinkpop waardige bands kunnen we volgend jaar nog groot noemen!?!?

De enige drie die ik kan verzinnen zijn:
Faithless
Pearl Jam
Live

Iig drie bands die nog wel een jaartje (heel) 'groot' blijven! Kunnen de geruchten over 2002 al beginnen...

dinsdag 5 juni 2001 @ 09:10:59 #2
12077 Milldennium
Dacht het wel he!
pi_972255
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 07:03 schreef calvobbes het volgende:
Volgens het nieuws op 3FM staan er voor Pinkpop 2002 al weer drie hele grote bands te trappelen. Dat had Jan Smeets tenminste verteld aan 3FM.
Over welke bands heeft die het dan!?!? Welke Pinkpop waardige bands kunnen we volgend jaar nog groot noemen!?!?
Mijn eigen nog beginnende bandje "FumoFobia" natuurlijk
Tjippe Hippe HipHop
  dinsdag 5 juni 2001 @ 11:17:57 #3
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_972747
wat dacht je van..

REM
Faithless
Metallica
Korn

pi_972769
Nick Drake!

oh ja, die leeft niet meer

pi_972825
Lijkt me niet dat Pearl Jam zo staat te trappelen om een concert te geven op een festival wat vergelijkbaar is met Roskilde.

Er zal wel Metallica tussen zitten, die komen dan ook vast uit met een nieuwe CD.

dinsdag 5 juni 2001 @ 13:00:44 #6
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_973370
Het zullen wel de afhakers van dit jaar zijn:
The Orb
Ziggy Marley
Living End
Sunna
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 5 juni 2001 @ 17:59:25 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_975480
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 13:00 schreef Da hopman het volgende:
-skip-
Sunna
De drummer is acuut uit de band gestapt. dit was ook de reden van afzeggen. sunna is een koele band met een hele goeie drummer. deze maakte de band toch wel een beetje. Ik ben benieuwd of ze ene goeie drummer kunnen vinden voor die tijd, anders is het absoluut het iende voor deze groep.

Ik dnek zelf als je en grote naam kunt noemen van een band die terug is:

REM
The Prodigy

voor 2002 dan.

dinsdag 5 juni 2001 @ 18:15:41 #8
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_975646
100% zeker zijn dat volgens mij Faithless, Live en Korn
Komen alledrie met een nieuwe cd.
Metallica zeker weten niet, dit stond namelijk vanochtend in het ad:

Op dus naar Smeets. Geduldig legt de 53-jarige festivaldirecteur uit dat hij bands als Metallica ‘niet des Pinkpops' vindt: “Dan waren we nòg sneller uitverkocht dan nu al het geval was, maar wij zoeken het in een mengeling van verfijnde pop en het positieve, zwaardere grunge-werk.”

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:17:27 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_975657
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:15 schreef SHARKYKING het volgende:
100% zeker zijn dat volgens mij Faithless, Live en Korn
Komen alledrie met een nieuwe cd.
Metallica zeker weten niet, dit stond namelijk vanochtend in het ad:
Live zalwel jah. Als die een nieuwe cd hebben komen ze vastwel. Altijd leuk. T wordt hopen op Faithless als Afsluiter. Dat zal echt gaaf worden dan!
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:45:31 #10
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_975817
niet weer live die heb ik al zo vaak gezien...vroeger waren ze altijd wel leuk maar het is die vent een beetje in zijn bol geslagen met zijn zweverige gedoe. Geef mij maar eens een nieuwe band die je lekker kan verassen
010
  dinsdag 5 juni 2001 @ 19:21:19 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_976068
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:45 schreef incubus het volgende:
niet weer live die heb ik al zo vaak gezien...vroeger waren ze altijd wel leuk maar het is die vent een beetje in zijn bol geslagen met zijn zweverige gedoe. Geef mij maar eens een nieuwe band die je lekker kan verassen
Jah gezien z'n texten heeftie inderdaad de laatste tijd een overdosis aan Love ne Peace gehad ofzo
  dinsdag 5 juni 2001 @ 19:21:28 #12
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_976069
Ja live dus zeker weten nu, met die nieuwe cd die eraan zit te komen. Korn zal dan ook wel een nieuwe cd hebben..
  dinsdag 5 juni 2001 @ 20:47:27 #13
10090 waspman
life is sweet
pi_976621
hij zal K-Otic wel geboekt hebben.... en Chemical Brothers...

sinds die opmerkingen over The Verve vind ik 'm niet meer zo sympathiek... (hij noemde ze een 'grote teleurstelling', 'slechte afsluiter' en 'saai')

pi_976822
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:47 schreef waspman het volgende:
sinds die opmerkingen over The Verve vind ik 'm niet meer zo sympathiek... (hij noemde ze een 'grote teleurstelling', 'slechte afsluiter' en 'saai')
Dat ben ik toch best wel met hem eens! Ik vond The Verve ook behoorlijk tegenvallen. Ze stonden te spelen als een stelletje ongeinterreseerden zoutzakken met supersterallures. En dat terwijl ze toevallig één nr 1 hit hebben gehad. Echt denderend klonk het ook niet
  dinsdag 5 juni 2001 @ 21:33:24 #15
10090 waspman
life is sweet
pi_976927
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat ben ik toch best wel met hem eens! Ik vond The Verve ook behoorlijk tegenvallen. Ze stonden te spelen als een stelletje ongeinterreseerden zoutzakken met supersterallures. En dat terwijl ze toevallig één nr 1 hit hebben gehad. Echt denderend klonk het ook niet

je bent nu, denk ik, in de war met Radiohead...
pi_977062
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:15 schreef SHARKYKING het volgende:
[...] Op dus naar Smeets. Geduldig legt de 53-jarige festivaldirecteur uit dat hij bands als Metallica ‘niet des Pinkpops' vindt: “Dan waren we nòg sneller uitverkocht dan nu al het geval was, maar wij zoeken het in een mengeling van verfijnde pop en het positieve, zwaardere grunge-werk.
Aaaaaaaaarrrrhgggg! Heeft die Smeets nou nog niet door dat die vreselijke klote grunge-stroming allang weer op z'n retour is! Daar zit toch echt niemand op te wachten! Kappen met die rotzooi... Heel erg blij dat dat nu een beetje voorbij is, wordt het nog een beetje gestimuleerd door die ranzige bejaarde die totaal geen muzieksmaak heeft. Hou nou toch op! Grunge heeft al genoeg schade aangericht. Die post-grunge bandjes uit Nederland (krezip, kane, anouk om er maar een paar te noemen) verpesten nu alle Nederlandse kids... Denken dat dit goed is...worden beinvloed en gehersenspoeld...Dat komt dadelijk nooit meer goed. Daar gaan jaren overheen om dat weer te herstellen...
gratis en voor niet
pi_977473
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:33 schreef waspman het volgende:

je bent nu, denk ik, in de war met Radiohead...

Nee hoor absoluut niet.

Bij Radiohead accepteer ik het dat het geen spetterende show al la Limp Bizkit is. Zij beleven hun muziek in hunzelf, lijkt het!
Van een band als The Verve, die (in 1998 dus) voor elkaar kreeg dat hun naam in hun eigen lettertype bovenaan T-shirts, aankondigingen e.d. kreeg, had ik wel wat meer enthousiasme verwacht dan verplicht nummertjes afwerken. Ze maakten van zichzelf een groep met sterrenstatus en maakte die absoluut niet waar!

pi_977501
Jeezus ik zie t volgend jaar wel hoor, je staat ermee op en je gaat ermee naar bed
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_977513
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 22:57 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor absoluut niet.

Bij Radiohead accepteer ik het dat het geen spetterende show al la Limp Bizkit is. Zij beleven hun muziek in hunzelf, lijkt het!

Mooi gezegd . Ze beleven het in ieder geval op hun eigen manier. Ik heb the Verve helaas niet gezien, maar wel stukje gehoord en dat klonk toch niet zo slecht? Vond ik niet tenminste.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 23:05:22 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_977514
The Hives , die gaven een echt rockend concertje of, o, die komen op Lowlands
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_989436
De 3 zijn:

Korn
Aerosmith
Metallica

pi_990229
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 16:00 schreef Sjimmie het volgende:
De 3 zijn:

Korn
Aerosmith
Metallica

Mooi rijtje, maareuhh... Zitten wel allemaal in hetzelfde "hoekje" (hardrock/metal) en wie is dan de afsluiter van de drie!?!? Wordt "oorlog" tussen Aerosmith en Metallica!
pi_990727
Ik denk:
KoRn
Rammstein/Live/Faithless (laat faithless de zondag afsluiten op Hoofdpodium!)
Prodigy (laat de Prodigy dan de maandag afsluiten!)

Iig ga ik eindelijk weer Prodigy live zien vandaag namelijk kaartje gekocht voor lowlands

YEAH!!

pi_990859
* K-otic
* Anouk (dan met geheel gouden kunstgebit)
* Kane

?

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_993433
Als Jan Smeets over grote namen heeft dan bedoeld hij geen Anouk & Faithless.

Eerder dus Korn en Metallica!!

vrijdag 8 juni 2001 @ 10:15:36 #26
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_993469
The Rolling Stones gaan touren in 2002, dus wie weet......
Je moet niks!
pi_993705
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 10:01 schreef Sjimmie het volgende:
Als Jan Smeets over grote namen heeft dan bedoeld hij geen Anouk & Faithless.

Eerder dus Korn en Metallica!!

Ik zou Faithless niet zo klein noemen hoor! Voor festivals is het zeker een grote band! Hebben Pinkpop al een keer seer succesvol afgesloten dus een tweede keer zou niet eens zo gek zijn!
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 10:15 schreef Jeromar het volgende:
The Rolling Stones gaan touren in 2002, dus wie weet......
Zou kunnen alleen zijn er nog geen concrete plannen bij de Stones en al wel bij Smeets. En daarbij, dat dachtten "we" tijdens de Bridges to Babylon tour ook al...
  vrijdag 8 juni 2001 @ 11:05:40 #28
5663 superbam
faatfanaat
pi_993749
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 22:57 schreef calvobbes het volgende:

Radiohead zal idd nooit een spetterende band worden..

L-B heb ik niet gezien omdat ik voor de tv zat, maar de enige band die dit jaar indruk heeft gemaakt (zoals ik al zei via tv) is toch Radiohead geweest, vond het echt indrukwekkend om te zien en te horen (zowel muziek- als geluidtechnisch..)

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_1934886
* schop *

Iemand al iets met enige zekerheid gehoord hierover!?!?

pi_1936269
Radiohead mag van mij wel weer eigenlijk. Faithless is ook een goede afsluiter. Wat ook nog interresant kan worden is Massive Attack. Want die komen ook met een nieuwe CD. En heel misschien Aphex Twin in een heeel klein (maar iig met mij erin) zaaltje achterin..
pi_1936631
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:54 schreef TomBombadil het volgende:

[..]

Aaaaaaaaarrrrhgggg! Heeft die Smeets nou nog niet door dat die vreselijke klote grunge-stroming allang weer op z'n retour is! Daar zit toch echt niemand op te wachten! Kappen met die rotzooi... Heel erg blij dat dat nu een beetje voorbij is, wordt het nog een beetje gestimuleerd door die ranzige bejaarde die totaal geen muzieksmaak heeft. Hou nou toch op! Grunge heeft al genoeg schade aangericht. Die post-grunge bandjes uit Nederland (krezip, kane, anouk om er maar een paar te noemen) verpesten nu alle Nederlandse kids... Denken dat dit goed is...worden beinvloed en gehersenspoeld...Dat komt dadelijk nooit meer goed. Daar gaan jaren overheen om dat weer te herstellen...

Ja, en jij hebt er verstand van zo te horen. Echte Grunge bestaat alleen nog maar in de underground van Seattle. Kan me ook niet herinneren dat Mudhoney of Alice in Chians ooit op pinkpop hebben gestaan.
Krezip grunge? ga jij maar naar je barbiegirlmuziek luisteren knul.

By The Way... wie maalt er uberhaupt nog om de line-up van Pinkpop?? De gezelligheid (lees: echte lol) is er al sinds 97 niet meer.

Vooral de leukere festivals moet je naar: a)Neerpelt (eurorock)
b) Weert (Bospop)
c) Dessel (Graspop)

donderdag 18 oktober 2001 @ 12:32:26 #32
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1936641
ze mogen eerst die kaartjes wel es goedkoper maken
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1936712
Rammstein lijkt mij wel zo goed als zeker, ze staan namelijk ook op Rock am Ring/ Rock im Park.

Goeie kans:

The Prodigy (nieuwe cd, nieuwe tour)
Bush
Live
KoRn

Ik hoop Counting Crows!

donderdag 18 oktober 2001 @ 12:49:59 #34
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_1936797
Bush heeft net een nieuwe cd uit, en op mtv wordt je er nu al mee plat gebombardeert..

Denk zelf dat de drie Bush, Live en metalica zijn

[Dit bericht is gewijzigd door FooFighters op 18-10-2001 15:28]

You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
  donderdag 18 oktober 2001 @ 12:52:02 #35
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1936829
De Prodigy en Live stonden dit jaar al op Lowlands. Voor hen is het dus "commercieel" niet echt interesant om naar Pinkpop te komen. Mag natuurlijk wel. Metname Prodigy die klonken alsof ze vanuit een vissenkom stonden te spelen mogen wel een herkansing komen geven.
De mensen zijn gek geworden
pi_1936973
Ik hoop dat Suede volgend jaar op PP staat
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  donderdag 18 oktober 2001 @ 13:54:06 #37
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_1937383
quote:
By The Way... wie maalt er uberhaupt nog om de line-up van Pinkpop?? De gezelligheid (lees: echte lol) is er al sinds 97 niet meer.
Nou wat mij betreft al veeeeeel langer geleden. Pinkpop is nu iets meer voor kinderen van rond de 16 jaar die willen laten zien hoe stoer ze wel niet zijn.

Verrassingen in de line up hoef je echt niet te vinden op Pinkpop met als absolute dieptepunt het afgelopen jaar.

schorriemorie
pi_1937405
Het zou leuk zijn als er een keer een GROTE band kwam die nog nooit op Pinkpop geweest is. Zou ook niet zo snel weten welke, maar toch... het zou leuk zijn.
pi_1937466
Ik kan dit jaar toch niet omdat het midden in m'n examens is ....

Een grote band die nooit op pinkpop heeft gestaan: Nirvana
(maar dat is ook vrij lastig te regelen vrees ik) ....

En inderdaad het programma van Rock Am Ring in de gaten houden, dan heb je al zeker 95% van het pp-programma ....

pi_1937523
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 12:32 schreef merulez het volgende:
ze mogen eerst die kaartjes wel es goedkoper maken
Ik vindt het nog wel meevallen eig'lijk... Ik vind het iig z'n geld wel waard, en Lowlands is NOG duurder + dat de reis voor mij langer is...
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 12:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Vooral de leukere festivals moet je naar:
[...]
b) Weert (Bospop)
[...]

De echte lol weg??? Tja, kan ik niet zeggen, afgelopen jaar was voor mij het eerst en ik heb toch behoorlijk wat echte lol gehad, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met wat je (niet) gewend bent...

Naar bospop probeer ik volgend jaar dan maar naar toe te gaan als het daar nog leuker is... Maar wat is er dan eigenlijk leuker aan???

donderdag 18 oktober 2001 @ 14:12:32 #41
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_1937529
nee niet weer live
weer korn...
en weer faithless

kunnen ze nou echt niets originelers verzinnen
fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 oktober 2001 @ 14:17:37 #42
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1937572
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:03 schreef clowntje het volgende:
Ik kan dit jaar toch niet omdat het midden in m'n examens is ....
dit jaar ben je toch al te laat hoor
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 oktober 2001 @ 14:18:29 #43
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1937581
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:12 schreef killar_fairy het volgende:
nee niet weer live
weer korn...
en weer faithless

kunnen ze nou echt niets originelers verzinnen
dan moeten andere bands ook wel willen he...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1937603
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:57 schreef Forumpi het volgende:
Het zou leuk zijn als er een keer een GROTE band kwam die nog nooit op Pinkpop geweest is. Zou ook niet zo snel weten welke, maar toch... het zou leuk zijn.
Tja de Rolling Stones misschien. Is Lenny Kravitz wel eens geweest!?!
pi_1937720
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]
Is Lenny Kravitz wel eens geweest!?!

Jep.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:56:56 #46
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_1938006
ik wil nick cave en zijn zaadjes
fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
pi_1939595
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:10 schreef starshine-girl het volgende:
Ik hoop dat Suede volgend jaar op PP staat
Ik ook
Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_1940391
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:54 schreef Danzig het volgende:
Nou wat mij betreft al veeeeeel langer geleden. Pinkpop is nu iets meer voor kinderen van rond de 16 jaar die willen laten zien hoe stoer ze wel niet zijn.
Wat een onzin, dat jij het niet interessant vindt betekent niet automatisch dat het een tienerfeestje à la BSB is geworden...

* beelzebubu wil ook weleens gaan nu

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1940429
ik gok erop dat het deze drie zijn:

- TOOL
- System of a Down
- Slayer

(en als surprise act Biohazard)

Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 22:42:17 #50
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_1942894
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:35 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat jij het niet interessant vindt betekent niet automatisch dat het een tienerfeestje à la BSB is geworden...

* beelzebubu wil ook weleens gaan nu

Vind ik dus wel, daar begint het mijn inziens de laatste jaren wel op te lijken (of ik ben nu wel errug oud aan het worden ). Is kijke of er bingo is in het bejaardenhuis op de hoek.
schorriemorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')