Het is een beetje digi, maar zeker voor deze doelgroep - vandaar de post ook in het Fotografie forum.
Ik heb eigenlijk een aantal beta testers nodig voor de nieuwe versie van mijn programma EZ-View!
Met dit programma kun je gemakkelijk je foto/afbeeldingen collectie beheren/bekijken/bewerken.
Ik ben op zoek naar mensen die mijn programma willen testen en een klein rapportje naar mij toe kunnen sturen per mail OF in dit topic kunnen plaatsen.
Op deze manier kan ik dan het programma verder bijwerken zodat er een makkelijk bruikbaar programma onstaat zonder bugs (mooi streven toch?)
Een screenshot van het programma:
De download link:
Wanneer je beta tester wilt worden stuur mij dan even een emailtje op tenklooster@tenksupport.nl
Groet,
Christiaan
quote:Ik kan me voorstellen dat niet iedereen in de digi corner kijkt. Posten doe je in de daarvoor bestemde doelgroep. In dit geval is dat EN digitale fotografie EN software ontwikkeling. Vandaar in beide topics
Op donderdag 30 oktober 2003 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom moet je hier 2 topics over openen eigenlijk
Ik begrijp dat je trots bent op je creatie, maar 1 topic is genoeg toch?
quote:Zeg gun em nou even z'n plezier, hij heeft er zoveel moeite voor gedaan
Op donderdag 30 oktober 2003 02:19 schreef Kwark het volgende:
Ik heb nu ff geen tijd/zin om het programma uitgebreid te testen. Later misschien, maar kan iemand me uitleggen wat er zo handig aan is? Het lijkt me dat er al genoeg alternatieven zijn?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Zeg gun em nou even z'n plezier, hij heeft er zoveel moeite voor gedaan
quote:Ik gun hem zeker zijn plezier
Op donderdag 30 oktober 2003 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Zeg gun em nou even z'n plezier, hij heeft er zoveel moeite voor gedaan
Ik ben gewoon een luie hond, that's it .
Het was iig niet lullig bedoeld ofzo .
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 30-10-2003 02:25]
quote:Auto resizing krijg je door te dubbelklikken op de foto.
Op donderdag 30 oktober 2003 02:16 schreef JamesHetfield het volgende:
-maak een balk met knoppen als next/previous
-maak hem auto-resizing (de foto's)
-maak een mode voor thumbnails (waar nu bestandslijst is)
overige 2 punten komen in de slideshow modus (nog niet in deze versie toegevoegd.)
quote:Het programma is "handig" omdat het "simpel" werkt. Zonder moeite kun je snel foto's bekijken... en het gaat me niet om de lof - het gaat me om het ontwikkelen van een GOED programma, waarbij ik zoveel mogelijk wil testen want met testen kan ik dingen tegenkomen die verbeterd moeten worden
Op donderdag 30 oktober 2003 02:24 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik gun hem zeker zijn plezier
. Ik vind het ook enorm knap dat hij zoiets kan maken, maar ik ben gewoon benieuwd waarom het zo goed is (gezien de lovende reacties) zonder er moeite voor te hoeven doen.
Ik ben gewoon een luie hond, that's it
.
Het was iig niet lullig bedoeld ofzo.
Waarom zijn er dan meerdere fotoprogramma's op de markt? als er 1tje is hoeft dat niet direct een generieke versie voor iedereen te zijn. En het voordeel HIERVAN is is dat JOUW ideeen (eigenlijk wensen dus) geimplementeerd kunnen worden in het programma zodat je een programma overhoudt wat helemaal volgens jouw wensen en werkwijze werkt!
quote:Nou, wil je een reden hebben om het te gebruiken?
Op donderdag 30 oktober 2003 02:24 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik gun hem zeker zijn plezier
. Ik vind het ook enorm knap dat hij zoiets kan maken, maar ik ben gewoon benieuwd waarom het zo goed is (gezien de lovende reacties) zonder er moeite voor te hoeven doen.
Ik ben gewoon een luie hond, that's it
.
Het was iig niet lullig bedoeld ofzo.
* Mr.Noodle gebruikt hier overigens AcdSee 6.0 voor daarnietvan
Maar ik wil het nog wel een keertje uittesten, maar nu niet want ik ga zo slapen
Overigens wel een puntje.... kun je de teksten nog ook in het Engels neerzetten. Ben nu Engels gewend in m'n werkomgeving en opeens krijg ik weer iets in NL tekst voor me neus. Beetje mierenneukerig, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoeld
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 30-10-2003 02:32]
quote:Ben blij dat er getest gaat worden
Op donderdag 30 oktober 2003 02:29 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Nou, wil je een reden hebben om het te gebruiken?
Hij is gemaakt door een Nederlander en tis vooralsnog gratis* Mr.Noodle gebruikt hier overigens AcdSee 6.0 voor daarnietvan
Maar ik wil het nog wel een keertje uittesten, maar nu niet want ik ga zo slapen
quote:Okee, en als ik het goed begrijp is het een programma waarmee je een grote hoeveelheid foto's kunt beheren, dus resizen, converteren naar ander formaat, sluideshow maken etc.?
Op donderdag 30 oktober 2003 02:28 schreef TenKSupport het volgende:[..]
Het programma is "handig" omdat het "simpel" werkt. Zonder moeite kun je snel foto's bekijken... en het gaat me niet om de lof - het gaat me om het ontwikkelen van een GOED programma, waarbij ik zoveel mogelijk wil testen want met testen kan ik dingen tegenkomen die verbeterd moeten worden
Waarom zijn er dan meerdere fotoprogramma's op de markt? als er 1tje is hoeft dat niet direct een generieke versie voor iedereen te zijn. En het voordeel HIERVAN is is dat JOUW ideeen (eigenlijk wensen dus) geimplementeerd kunnen worden in het programma zodat je een programma overhoudt wat helemaal volgens jouw wensen en werkwijze werkt!
Nou ja, dat klinkt wel handig inderdaad. Ik zal 't binnenkort eens uitproberen .
quote:Ja, zie 1e post van me en nog een paar verder op in dit topic voor de reden van de 2 posts
Op donderdag 30 oktober 2003 02:50 schreef Vampier het volgende:
Beta testers gezocht!
Die error krijg ik bij dit plaatje:
http://home.planet.nl/~strij667/got/femmes_dual-desktop.jpg
Met ACD See is dat plaatje echter wel te openen, dus er is niets mis mee.
BDW, op F: staat helemaal geen Delphi hier, dus dat zal nog wel een verwijzing naar jouw Delphi zijn \
BDW misschien nog een idee: een knop maken om automagisch het programma aan bepaalde extensies te koppelen
quote:Dit heb ik ook, maar alleen als ik plaatjes wil bekijken die ik op mijn server heb staan. Kan wel in dat lege veld klikken, maar dat is dan alles....
er staan geen bestanden in de bestandslijst
Ik mail de TS het screenshotje wel (converted by EZ-View )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |