Asus Geforce 2 GTS Deluxe 32MB DDR V7700 D
Incl 3D Bril TVout IN .. super stabiele
kaart met alles erop en eraan. In Doos met boekjes cdroms boekjes en kabels
Geheel compleet geen gebruikers sporen.
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V7700%20D&langs=01
Prijs: 45 Euro. maar 40 euro
Maxtor 120GB (8MB Cache) ATA 133 Prijs: 90 euro
Qtec ATA133 Rounded Cable (rood) Prijs: 7,50 euro
HP Laserjet Companion A4 Scanner (miniformaat)
Documentatie in Russisch nog gesealed, werkt
ook op XP!!.. Documentatie is ook op internet
in NL/ENG te vinden !
Prijs: 20 Euro.
Cambridge Soundworks FPS1500 4.1 Surround set.
Goede geluidset.. helemaal compleet.
Prijs: 35 Euro.
Prijzen zijn VAST, wie het eerst komt heeft prijs!!
Prijzen zijn EXCLUSIEF verzendkosten/verpakkosten (5 euro).
Die komen voor rekening koper. Of ophalen in Omgeving Den Haag!
Email me op Dit Adres
[Dit bericht is gewijzigd door JvanV op 30-10-2003 13:37]
quote:HP Laserjet Companion Dat is alles wat ik er over weet.. daarmee kan je ook alles vinden ermee op google.
Op woensdag 29 oktober 2003 19:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Een laserjet scanner? Wat is het typenr?
PS de video kaart is geheel compleet met kabels alles erop eraan software boekjes en een extra goede koeler van thermal take.. (koste ook 15 euro).. en is suepr goed over te klokken.. en presteerd suepr goed.. echt izjn geld waard.. of jij weet de waarde van hardware in die staat niet.. je bod negeer ik daarom ook dus.
Voor ¤100.- koop ik namelijk een nieuwe 120 gb HD van MAxtor mét garantie.
En die Videokaart
Ik heb wel interesse in de boxenset en de HD maar dan moet je dus wel met een realistische prijs aankomen.
quote:als de prijzen zakken heb ik ook interesse
Op woensdag 29 oktober 2003 20:17 schreef V2i het volgende:
Oke, als alles nog gesealed is (de HD igg) hoe zit het dan met garantie?Voor ¤100.- koop ik namelijk een nieuwe 120 gb HD van MAxtor mét garantie.
En die Videokaart![]()
Ik heb wel interesse in de boxenset en de HD maar dan moet je dus wel met een realistische prijs aankomen.
quote:maxtor is MET garantie.. onsite van maxtor is geen gejatte hd, het is INCL de ATA133 rounded cable van 12 euro dus de hdd is dus geen 100 euro waaar ik hem voor aanbied. en prijzen zijn reeel voor de staat waarin alle hardware verkeerd.. alles is super goed verzorgd en netjes behandeld.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:17 schreef V2i het volgende:
Oke, als alles nog gesealed is (de HD igg) hoe zit het dan met garantie?Voor ¤100.- koop ik namelijk een nieuwe 120 gb HD van MAxtor mét garantie.
En die Videokaart![]()
Boxen zijn nog in doos enzo. Alles zit er bij erop en eraan.
quote:It's take it or leave it.. ik vind het laag zat.. spullen zijn allemaal tegen nieuw aan.. en netjes.. ze zijn het zeker waard ik wil voor alles nog wel een setprijs van 175 euro maken maar dat is alles bij elkaar .. als je het komt ophalen!.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:19 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
als de prijzen zakken heb ik ook interesse
quote:nog verzendkosten ook, of zelf een pokke eind rijden
Op woensdag 29 oktober 2003 20:41 schreef JvanV het volgende:[..]
It's take it or leave it.. ik vind het laag zat.. spullen zijn allemaal tegen nieuw aan.. en netjes.. ze zijn het zeker waard ik wil voor alles nog wel een setprijs van 175 euro maken maar dat is alles bij elkaar .. als je het komt ophalen!.
laat maar zitten dan, hopelijk vind je een andere gek...als je de prijzen verlaagt moet je het maar laten weten
quote:Bestempel je me als gek.. ? ik vind deze prijzen normaal.. geen offtopic meer en alleen serieuze reacties.. prijzen blijven ongewijzigd.. ik raak het ook via andere sites kwijt
Op woensdag 29 oktober 2003 20:42 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
nog verzendkosten ook, of zelf een pokke eind rijden
laat maar zitten dan, hopelijk vind je een andere gek...als je de prijzen verlaagt moet je het maar laten weten
quote:ik vind diegene die dit koopt voor deze prijzen gek, maar lager bieden heeft dus geen zin sowieso?
Op woensdag 29 oktober 2003 21:34 schreef JvanV het volgende:[..]
Bestempel je me als gek.. ? ik vind deze prijzen normaal.. geen offtopic meer en alleen serieuze reacties.. prijzen blijven ongewijzigd.. ik raak het ook via andere sites kwijt
Dus ik ben geinteriseerd in je boxen, ¤25.- incl. verzend kosten?
quote:niet de advertentie gelezen ofzo ?
Op woensdag 29 oktober 2003 22:04 schreef MNis het volgende:
Mijn boxen zijn naar de klote, ene werkt en de andere weer nietDus ik ben geinteriseerd in je boxen, ¤25.- incl. verzend kosten?
tja het is maar voor op m'n slaapkamer maar ik hou wel van een beetje flink geluid.
Zou je me kunnen zeggen wat voor stekkers eraan zitten (dus waar ik ze op aan kan sluiten enzo ik heb hier namelijk al 1 kastje op de pc aangesloten en daar zitten 2 losse boxen aan. Eigenlijk zou ik het het liefste een geheel maken op tv(dvd) + pc. Maar daar heb ik geloof ik een versterker voor nodig en die krengen kosten (nieuw) minstens 300 euro. Misschien is dit wat om los voor de dvd te doen en het dan toch maar gescheiden te houden
bod van 35 op die boxenset staat wel onder voorbehoud uiteraard
quote:Jawel...
Op woensdag 29 oktober 2003 23:15 schreef JvanV het volgende:[..]
niet de advertentie gelezen ofzo ?
Ik vind ¤35 echt te veel voor je boxen, just my thoughts...
oude prijs was boven de 100 euro dan lijkt dit me wel redelijk toch
quote:Cool, heb je deze nog? Hebbik wel intresse naar!!
HP Laserjet Companion A4 Scanner (miniformaat)
Documentatie in Russisch nog gesealed, werkt
ook op XP!!.. Documentatie is ook op internet
in NL/ENG te vinden !
Geheel compleet geen gebruikers sporen.Prijs: 20 Euro.
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 30-10-2003 12:26]
quote:Hij is niet verkocht nog nee..
Op donderdag 30 oktober 2003 12:16 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Cool, heb je deze nog? Hebbik wel intresse naar!!
Verder wordt de hard disk ook los verkocht voor 90 euro (sealed)
Hij is net een week oud in de garantie en ik ga 20 euro lager dan de gemiddelde prijs..
De Q-tc rounded (Rood) ATA-133 45cm kabel voor 7.50 euro (sealed)
quote:Nu ik zie dat het een scanner is gaat het voor mij niet door helaas
Op donderdag 30 oktober 2003 12:26 schreef JvanV het volgende:[..]
Hij is niet verkocht nog nee..
quote:Maakt niet uit.. wie helpt me van alle spullen af ? Prijzen zijn geupdate !
Op donderdag 30 oktober 2003 12:26 schreef NiGeLaToR het volgende:Nu ik zie dat het een scanner is gaat het voor mij niet door helaasSorry.
quote:domme vraag misschien maar waarom als die hd nog maar een week oud is en in plastic zit. waarom ruil je em dan niet terug? lijkt mij voordeliger....
Op donderdag 30 oktober 2003 12:26 schreef JvanV het volgende:
[afbeelding]Verder wordt de hard disk ook los verkocht voor 90 euro (sealed)
Hij is net een week oud in de garantie en ik ga 20 euro lager dan de gemiddelde prijs..De Q-tc rounded (Rood) ATA-133 45cm kabel voor 7.50 euro (sealed)
quote:Ik heb deze gekregen in ruil voor andere hardware die ik had gekocht.. bij die winkel.. alleen heb nu ook een 200GB gekocht dus is hij niet nodig meer.. eigenlijk nooit geweest
Op donderdag 30 oktober 2003 13:00 schreef Geckoo het volgende:[..]
domme vraag misschien maar waarom als die hd nog maar een week oud is en in plastic zit. waarom ruil je em dan niet terug? lijkt mij voordeliger....
[Dit bericht is gewijzigd door JvanV op 30-10-2003 13:38]
quote:Had je wel een printer?
Op donderdag 30 oktober 2003 13:37 schreef JvanV het volgende:
De printer is verkocht en de andere prijzen zijn aangepast.. versturen kost 5 euro Incl verpakkings kosten!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |