abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_969747
Ben gisteren naar Awakenings geweest en daar draaide als laatste DJ Rush. Ik had al veel over hem gehoord van andere mensen, maar wat ik daar hoorde was echt BEESTACHTIG. Ik ga al een tijdje naar technofeesten dus ik kan opzich wel tegen een stootje, toch heeft meneer Rush me weten te verrassen met een van de energiekste sets die ik gehoord heb. Hij komt nu erg hoog op mijn favolijst DJ's die al sinds jaar en dag wordt aangevoerd door Surgeon ( die draaide gisternacht ook echt meesterlijk).

Wie heeft deze DJ ook aan het werk gezien en wat vonden jullie van hem?

pi_969869
*staart verdoofd voor zich uit en is sprakeloos*

pi_969934
Vette Pics hoor! en het is nog maar een paar uurtjes geleden...

He? Zei je wat? Tuuuuuuuuut

pi_970011
hier dan nog maar een vette pic :

pi_972932
Kent dan helemaal niemand DJ Rush? Valt me een beetje tegen...
pi_996010
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 11:42 schreef zodiakk het volgende:
Ik ken de naam, maar ken geen platen van de persoon in kwestie. Voor zover ik weet (uit de Groove - Duits blad) is DJ Rush een Amerikaan die in Duitsland woont en vorig jaar een bijna onophoudelijke stroom 12"es produceerde.
pi_1002769
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 11:42 schreef zodiakk het volgende:
Hehe je zou beter moeten weten. Ik had het topic nog niet gezien

Ik heb DJ Rush pas 1 keer gezien en hij rockt !!!!!
Maar als ik toch moet kiezen tussen DJ rush en Surgeon dan wint de laatste het toch bij mij

"It's probably something to do with..." I look up today's excuse ".. clock speed"
pi_1004669
quote:
Op zaterdag 09 juni 2001 18:30 schreef houseworkx het volgende:

[..]

Hehe je zou beter moeten weten. Ik had het topic nog niet gezien

Ik heb DJ Rush pas 1 keer gezien en hij rockt !!!!!
Maar als ik toch moet kiezen tussen DJ rush en Surgeon dan wint de laatste het toch bij mij

Surgeon was weer meesterlijke afgelopen zondag, ik hou van die kleine, grimmig kijkend knaap achter de draaitafels.
pi_1007136
Hela,
Vriend van me was er ook heen geweest en die zij dat ie nog nooit zo een harde set had gehoord, en hij spreekt uit ervaring want hij heeft al menig techno dj gehoord, maar dit overtrof echt alles, ongetemde harde rauwe techno was het volgens hem.
Hij had de mazzel om 1 dagen van te voren nog op de gastenlijst gezet te worden, ik ben volgens mij nog nooit zo jaloers geweest

Ik ga is proberen of ik de DAT tapes van awakenings kan krijgen dan breng ik die live mixen uit, al word dat een moeilijke klus, als het lukt zal ik een sijntje geven dan kan je de hele set opnieuw beleven

De groeten mede techno liefhebbers.

pi_1008993
quote:
Op zondag 10 juni 2001 15:09 schreef acidBen het volgende:
Hela,
Vriend van me was er ook heen geweest en die zij dat ie nog nooit zo een harde set had gehoord, en hij spreekt uit ervaring want hij heeft al menig techno dj gehoord, maar dit overtrof echt alles, ongetemde harde rauwe techno was het volgens hem.
Hij had de mazzel om 1 dagen van te voren nog op de gastenlijst gezet te worden, ik ben volgens mij nog nooit zo jaloers geweest

Ik ga is proberen of ik de DAT tapes van awakenings kan krijgen dan breng ik die live mixen uit, al word dat een moeilijke klus, als het lukt zal ik een sijntje geven dan kan je de hele set opnieuw beleven

De groeten mede techno liefhebbers.

Shit dat zo errug vet zijn! Vergeet niet een seintje te geven . en wat hardheid betreft het was ook extreem rauw maar dat kwam vooral ook omdat de knoppen ( en vooral de volumeknop) helemaal openstonden. Mail me maar als het lukt mijn e-mail is : The_zodiakk@hotmail.com
pi_1417867
quote:
Op zondag 10 juni 2001 15:09 schreef acidBen het volgende:

en gelukt?
pi_5820091
Mein lieber God, ik heb net de eerste liveset van Rush binnengetrokken.
Live @ mothership. NIET MEER NORMAAAAAL! Heerlijk!

En ik neem m dan ook weer over van MissX; Techno uber ALLES!!!!

Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
pi_5820122

Psy-tekno.
Zoek maar is iets van Wizzy Noise.
-
pi_5820484
Dit icoontje had ik nog niet gezien maar ik ga m meteen gebruiken;

pi_5820506
is iets anders dan Ed Rush?
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
pi_5820557
quote:
Op maandag 16 september 2002 00:58 schreef DeadKennedy het volgende:
is iets anders dan Ed Rush?
Hehehe, ja heel iets anders. Nogal hevige psy/schranztechno.

Ik vermoed dat het niet jouw muziek is. Althans, aan je naam te zien...
"To drunk to fuck"

pi_5820770
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:00 schreef Robbel het volgende:

[..]

Hehehe, ja heel iets anders. Nogal hevige psy/schranztechno.

Ik vermoed dat het niet jouw muziek is. Althans, aan je naam te zien...
"To drunk to fuck"

Maar Ed Rush & Optical vind ik wel vet
én ik luister dus ook naar...... metalelectrojazztriphopklassiekdancegothichiphoprockenzo en niet alleen punk
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
pi_5820797
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:14 schreef DeadKennedy het volgende:

[..]

Maar Ed Rush & Optical vind ik wel vet
én ik luister dus ook naar...... metalelectrojazztriphopklassiekdancegothichiphoprockenzo en niet alleen punk

Nah, je kunt het proberen. Ik denk echter dat je niet verder komt dan de eerste minuut.
pi_5820827
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:17 schreef Robbel het volgende:

[..]

Nah, je kunt het proberen. Ik denk echter dat je niet verder komt dan de eerste minuut.

Och ik kan Atari Teenage Riot ook lang aanhoren
Jammer dat ik Casema heb en dus niet echt muziek kan downloaden nu...
pi_5820905
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:19 schreef DeadKennedy het volgende:

[..]

Och ik kan Atari Teenage Riot ook lang aanhoren
Jammer dat ik Casema heb en dus niet echt muziek kan downloaden nu...

Atari Teenage Riot, daar had mijn gekke broertje me wat van gegeven.

T gaat nu wel offtopic he.

pi_5820962
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:24 schreef Robbel het volgende:

[..]

Atari Teenage Riot, daar had mijn gekke broertje me wat van gegeven.

T gaat nu wel offtopic he.

ATR is gaaf maargoed, gaan jullie maar weer lekker ontopic, ik ga toch slapen
pi_5820964
[ontopic]

Heb DJ Rush wel vaker gezien.. laatste keer op Awakenings Festival dit jaar.... Hij is goed, harde techno met een knipoog... Maar naar mijn mening is hij te overrated (Een beetje zoals Tiësto bij de trancegastjes)

pi_5824315
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:28 schreef E_Motion het volgende:
[ontopic]

Heb DJ Rush wel vaker gezien.. laatste keer op Awakenings Festival dit jaar.... Hij is goed, harde techno met een knipoog... Maar naar mijn mening is hij te overrated (Een beetje zoals Tiësto bij de trancegastjes)

Mwah, van de ene kant mee eens maar van de andere kant ook weer niet. Je hebt het wel over een heel andere stijl. Tiesto is vooral gewild bij top 40 beluisteraars die zijn muziek omschrijven als "vette trance". Het is gewoon commerciele trance die makkelijk in het gehoor ligt.

Bij Techno ligt dit toch weer anders.

pi_5826201
tja hij heeft zeker droge producties (o.a. get on up, freaks on hubbard en motherfucking bass)

maar wat z'n draaistijl betreft hmmm tja hoe zal ik het zeggen het is hard, misschien wel een beetje te hard

mixtechnisch stelt ie echter in principe niet zo heel veel voor, en bij hem heb ik nu zoiets van ok gezien, vet om mee te maken maar hoef ik niet nog een keer heen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_8211167
rush gezien....naja...gehoord op i love techno 2002...

wat gruwelijk lekker hard.....lijkt wel hardcore

rush rox!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')