abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:32:12 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14192743
[Centraal] De Ramadan is weer bezig-topic
[Centraal] De Ramadan is weer bezig-topic #2
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:28 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat leg ik net helemaal uit. Als een moskee niet ontheiligt wordt, dan mogen ze er dus inderdaad in en ik denk ook dat de moskee zijn ruimte beschikbaar zou stellen. Het lijkt me logisch dat wanneer ze het tapijt betreden ze even hun schoenen uit doen

Als dat de regels zijn, lijkt me dat geen probleem.
pi_14192785
Topicgeiler
  Redactie Frontpage dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:33:59 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14192798
Trouwens Gurgeh, misschien kun je overleggen met Bluezz of dit niet beter naar LIF kan

Wat vind jij? Mij maakt het niet uit.

pi_14192836
quote:

[..]

Dat leg ik net helemaal uit. Als een moskee niet ontheiligt wordt, dan mogen ze er dus inderdaad in en ik denk ook dat de moskee zijn ruimte beschikbaar zou stellen. Het lijkt me logisch dat wanneer ze het tapijt betreden ze even hun schoenen uit doen

okay, maar omdat je ook zei
quote:
Maar ook een grote, SCHONE ruimte met tapijt die ook schoon moet blijven natuurlijk. Vandaar dat het daarom misschien lastiger ligt
dacht ik dat het om die redenen dan ms niet likely zou zijn.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:37:29 #5
49659 gekketurk
Turk ut twente
pi_14192894
Cup a soup is best lekker
Goa Stoan Aj Feur Twente Bint!!!
pi_14192902
Ramadan, dan mag je toch niet eten de hele dag ofzo

En NEE ik heb de eerste 2 delen niet gelezen nee, ga een beetje dat gescheit van Sunchaser zitten doorbrabbelen zeg

M'n signature, wat doe je :{
pi_14192904
onzin... beetje masochistje lopen spelen omdat allah dat wil...

maar ff serieus, stond ik gister in een electronica winkel, zie ik daar op tmf een hele discussie op de ramadan... komt die moderator met "solidair zijn met degenen die niks te eten hebben"... SORRY hoor, maar als die gasten dus niet eten hebben de supermarkten meer over wat ze dus weg moeten flikkeren... lekker solidair als je expres voedsel weggooit.. doen ze daar zeker ook?

pi_14192929
oja en hij zei ook nog zoiets van 'dankbaar laten blijken dat je het goed heb"

hoe moet ik dat zien, zo blij zijn dat je maar niet eet

pi_14192934
En toch denk ik dat het niet mogelijk is voor niet-moslims om hun geloof in een moskee te belijden. Maar dat is wat ik denk.
pi_14192949
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:37 schreef Sm0keZ het volgende:

maar ff serieus, stond ik gister in een electronica winkel, zie ik daar op tmf een hele discussie op de ramadan... komt die moderator met "solidair zijn met degenen die niks te eten hebben"... SORRY hoor, maar als die gasten dus niet eten hebben de supermarkten meer over wat ze dus weg moeten flikkeren... lekker solidair als je expres voedsel weggooit.. doen ze daar zeker ook?

pi_14192973
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En toch denk ik dat het niet mogelijk is voor niet-moslims om hun geloof in een moskee te belijden. Maar dat is wat ik denk.
En wat zou dan volgens jou de reden zijn?
pi_14192974
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:38 schreef Sm0keZ het volgende:
oja en hij zei ook nog zoiets van 'dankbaar laten blijken dat je het goed heb"

hoe moet ik dat zien, zo blij zijn dat je maar niet eet

Je moet het zien zoals jij het wilt zien, maar zo te zien zie jij het al zoals jij het zou willen zien. ©

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 28-10-2003 11:53]

pi_14192986
quote:
Respect voor anderen is een woordje dat jij waarsschijnlijk niet kent.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14193042
quote:
Het is méér dan dat. Maar ga jij mar eerst even wat ramadan artikelen lezen op http://www.al-islaam.com voor je zomaar dingen gaat lopen roepen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:43:02 #15
19231 Basze
Lap Sap, mijn broek is te krap
pi_14193051
quote:
[..]

Ontheiligd is met de d en ik vind dat in deze zinnen van Youssef het woord moskee vervangen kan worden door vrouw, geeft een leuke wending...

[Dit bericht is gewijzigd door Basze op 28-10-2003 11:45]

Wist ik maar wie ik was, waar ik wie ben, en waarom ik daar dan ben...
pi_14193059
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:40 schreef milagro het volgende:

[..]

En wat zou dan volgens jou de reden zijn?

Weet je wat? Ik heb eerlijk gezegd eigelijk geen idee Misschien dat een ander een beter antwoord kan geven.
pi_14193101
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je moet het zien zoals jij het wilt zien, maar zo te zien zie jij het al zoals jij het zou willen zien.

Wat een geniale quote...

Hopelijk zit hier geen copyright op

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:45:03 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14193102
quote:
SORRY hoor, maar als die gasten dus niet eten hebben de supermarkten meer over wat ze dus weg moeten flikkeren... lekker solidair als je expres voedsel weggooit..
Lees je eens in over de ramadan. Moslims eten gewoon net zoveel als wij, alleen ze eten heel vroeg en wat later op de avond.
pi_14193185
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:43 schreef Basze het volgende:
Ontheiligd is met de d en ik vind dat in deze zinnen van Youssef het woord moskee vervangen kan worden door vrouw, geeft een leuke wending...
Het is geen kerk
pi_14193313
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:44 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Wat een geniale quote...

Hopelijk zit hier geen copyright op

Nu wel
pi_14193436
"Je mag het zien zoals jij het wilt zien, maar zo te zien zie jij het al zoals jij het zou willen zien."©
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:03:08 #22
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_14193522
Wat als je je 's ochtends verslaapt en pas wakker wordt als het al lang en breed licht is....moet je dan ook de hele dag zonder drinken/voedsel?
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
pi_14193657
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:03 schreef Sjmiegel het volgende:
Wat als je je 's ochtends verslaapt en pas wakker wordt als het al lang en breed licht is....moet je dan ook de hele dag zonder drinken/voedsel?
Ja.
pi_14193733
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:03 schreef Sjmiegel het volgende:
Ik had me bijna verslapen. Ik had een kwartier om wat te eten en te drinken etc etc.
IK heb op het moment al wel honger, maar ik denk maar zo het is vandaag nog ff tot 17:19 volhouden en dan zit het er weer op

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:10:32 #25
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_14193735
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja.

Das toch niet echt gezond/verantwoordelijk. Stel je voor dat je (achter het stuur bijvoorbeeld) flauw valt.
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')