abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14183453
Zaterdag geef ik een feestje voor mijn lief. Er komen ongeveer 20 mensen. Van gedistingeerde familie, tot studentikoze vrienden.

Ik heb geen zin om een schaal chips op tafel te kwakken, of blokjes kaas of worst, want dat komt zo cheap over. Maar wat is wél leuk en lekker en toch redelijk betaalbaar?

Kom maar op met die tips. I need 'em bad...

Hardloper.
IG @webkim
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:11:56 #2
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14183472
vlammetjess
bitterballletjess
I'm running out of time
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:12:08 #3
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_14183475
uitgeholde tomaten gevuld met vanalles. Bijvoorbeeld eiersalade en gaucemole (spelling?).
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_14183480
Kaviaar?
pi_14183495
ronde toosjes,
pindakaas
schijfje komkommer en sambal
heeeel lekker
De Puta Madre
pi_14183516
-toastjes met gerookte zalm (die van de Aldi is goed!)
-toastjes met rivierkreeftjes. Beetje mayo erop en peper
pi_14183520
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:11 schreef MrAbagnale het volgende:
vlammetjess
bitterballletjess
* Webkim heeft geen frituurpan
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:13:58 #8
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_14183538
Gevuld ei
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:15:25 #9
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_14183589
Kaas met komkommer
Kaas met zilveruitjes
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_14183600
-Kaassoesjes

-toastjes of stukjes stokbrood belegd met:
Roomkaas met bieslook (goedkoop zelf maken met Aldi roomkaas en gevriesdroogde bieslook) en daarop gerookte zalm (ook Aldi)

of met:
knoflookboter en zongedroogde tomaat

of met:
zwarte olijventapenade

-kleine cervelaatworstjes (van de Aldi, ziet er luxe uit)

[Dit bericht is gewijzigd door cinnamongirl op 27-10-2003 22:16]

maandag 27 oktober 2003 @ 22:15:47 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_14183604
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:13 schreef Webkim het volgende:

[..]

* Lariekoek heeft geen frituurpan

Geen frituurpan?!
Een frituurpan is een van de levensbehoeften!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lariekoek op 27-10-2003 22:16]

la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_14183625
toastjes en Franse kaas doen het ook vaak goed.
[url=http://www.06ringtones.nl]06ringtones.nl[/url]
pi_14183641
gegrilde borrelhapjes/pootjes van je poelier.
erg lekker, en simpel in de magnetron op te warmen!
vaak heb je de gewone en de hot-variant, en de pootjes en de vleugeltjes, dus je hoeft niet saai 1 schaaltje te hebben

ze zijn alleen niet echt goedkoop, bij ons kost een kilo 8.40 (voor de pootjes en de hotwings) of 7.80 (de vleugeltjes)
maar d'r zitten er wel gauw 30+ in een kilo, dus aan anderhalf-2 kilo heb je denk ik wel genoeg. (als je ze niet heeel de avond 'tzelfde wil voeren dan)

waar woon je ongeveer? misschien heb ik wel een goed adresje voor je

maandag 27 oktober 2003 @ 22:17:44 #14
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_14183684
*gaat binnenkort ook weer een feestje organiseren.

Wat eigenlijk altijd wel wil is hartige taart .... die je zelfs een paar dagen van te voren kan maken.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_14183701
Je kan ook zelfgemaakte Indische gehaktballetjes geven, te dopen in satehsaus.
pi_14183721
kerstomaatjes met garnalen (met mayonaise) erin
opgerolde gerookte zalm met roomkaas en bieslook ertussen
spiesjes met allerlei combinaties van vlees, kaas en fruit
stokbrood met knoflook uit de oven
gevulde eieren
gegratineerde champignons (steeltje eraf draaien, kaas in de holte doen, eventjes in de oven)
kleine stukjes pizza
zelfgemaakte salades (bijvoorbeeld zalm/tonijn/kip/garnalen/ei) met warm stokbrood of toastjes
gekruide gehaktballetjes
kipvleugeltjes met een sausje
van die dim sum hapjes (gewoon kant en klaar kopen bij de toko en thuis stomen)
wraps of Mexicaanse tortilla's (burrito's, gewoon wat dunner maken en in kleinere stukjes snijden) met guacamole en zo'n sausje van zure room
bladerdeeghapjes met van alles erin, bijvoorbeeld cocktailworstjes, gehakt, kaas, appel, enzovoort
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:18:45 #17
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14183729
Wat wel leuk en hot is momenteel is mini-Club sandwiches, en kaviaar is natuurlijk ook altijd lekker.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14183734
Flink wat goede olijven... Goede zalm (al is er tegenwoordig helaas bijna alleen maar kweek-zalm te krijgen)... Maak zelf wat kruidenboter met verse kruiden. . En wees creatief, dat wordt meestal gewaardeerd.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_14183881
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:
-Kaassoesjes

-toastjes of stukjes stokbrood belegd met:
Roomkaas met bieslook (goedkoop zelf maken met Aldi roomkaas en gevriesdroogde bieslook) en daarop gerookte zalm (ook Aldi)

of met:
knoflookboter en zongedroogde tomaat

of met:
zwarte olijventapenade

-kleine cervelaatworstjes (van de Aldi, ziet er luxe uit)

Waar kan je gevriesdroogde kruiden kopen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_14183932
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:18 schreef DJ-Maurits het volgende:
Flink wat goede olijven... Goede zalm (al is er tegenwoordig helaas bijna alleen maar kweek-zalm te krijgen)... Maak zelf wat kruidenboter met verse kruiden. . En wees creatief, dat wordt meestal gewaardeerd.
kweekzalm heeft gewoonlijk meer en een betere smaak dan wilde zalm.
You scumbag, you maggot, you cheap lousy faggot, happy christmas your arse, I pray God it's our last...
pi_14183954
Stokbrood met salades, Franse kaas en andere soorten kaas (met kruiden, noten, ananas etc.), paté of vis oid doet het bij ons thuis altijd goed, bij elk publiek. Vrienden van mij en kennissen van m'n ouders vinden het allemaal lekker. Als je tijd hebt kun je minipizzaatjes maken (5cm doorsnee ofzo) met tomatentapenade, kaas en dan bijv. wat ui of een stukje kip erop, da's ook erg lekker en je kunt ze een paar uur van tevoren maken, dan hoef je ze 's avonds alleen even op te warmen in de oven. Je moet ze natuurlijk ook weer niet te lang van tevoren maken, dan worden ze er ook niet lekkerder op. Het is sowieso handig om de middag voor het feestje vrij te houden als je echt iets van de hapjes wilt maken.
Verder natuurlijk de standaarddingen, prikkertjes met kaas en ananas etc., augurk met salami eromheen, asperges met ham eromheen, gevulde (cherry)tomaatjes of eieren, stukjes hartige taart (gewone quiche lorraine of bijv. met zalm en broccoli ), dadels gevuld met roomkaas (mon chou). Wat ook heerlijk is, en heel simpel, is plakjes stokbrood met pesto insmeren en een heel klein beetje olijfolie, en dan even in de oven...
* Mini kan nog wel uren doorgaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 27-10-2003 22:31]

Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:25:05 #22
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_14183958
Witlofblaadjes met ansjovis

Klinkt gek, maar is echt erg lekker. Het bittere van de witlof en het zoute van de ansjovis heffen elkaar op een bepaalde manier op, en dat geeft een heel fris resultaat.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_14183975
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:23 schreef Webkim het volgende:

[..]

Waar kan je gevriesdroogde kruiden kopen?

Bij de Aldi heb je grote potten met gevriesdroogde bieslook, uien en peterselie.
Ik krijg altijd complimenten over mijn roomkaas, terwijl die pot maar 99 ct kost en die roomkaas ook zoiets....
Ik koop eigenlijk nooit meer Paturain e.d.!
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:28:46 #24
18772 pos
@@sweet@@
pi_14184091
gevulde soesjes met bv garnalensalade of krabsalade. Gewoon van de week bij je banketbakker vragen of hij zaterdag (bv 25) lege soesjes voor je heeft en die dus zelf vullen.
En komkommerreepjes met warme pindasaus.
Hamrolletjes met boursin.

[Dit bericht is gewijzigd door pos op 27-10-2003 22:30]

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_14184104
Supersimpel, goedkoop en lekker:

Bladerdeeg kopen, ei over strijken, geraspte kaas over hele plak strooien, plakje door de helft snijden en van idere helft zo'n 5 reepjes snijden (weet het precieze aantal niet meer maar maakt niet zoveel uit).
Dan in een voorverwarmde oven.
Weet niet meer hoe heet en hoe lang dus er even bij blijven zitten
En dan heb je goedkope maar erg lekkere krokante kaasdingetjes, zelfgeknutseld

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')