Hoofdzakelijk games en games related stuff !
Links:
Ebay NL
Ebay WorldWide
Marktplaats
Vervolg van Online Veilingen, wat heb JIJ vandaag gewonnen (3)
Als je aankoop het niet doet: Centraal Verzamel en Reparatie Topic, deel 7
- http://www.ebay.de <- hebben ze héél veel!
- http://veiling.pagina.nl/ <- voor de wat kleinschalige veilingen.
quote:
Geplaatst door -giovanni- op zondag 26 oktober 2003 15:55vandaag weer wat mensen afgelegd op de rommelmarkt.
7 sega cd spellen gekocht waaronder de toppers zoals ecco,afterburner en final fight.
tevens een nes gekocht met daarbij 4 spellen en een officiele spelcassette opbergdoos.ook zat er een zapper bij en 2 boxed MAX controllers,een boxed adventage joystick en een boxed four score.
quote:Uhm die sega cd spellen een eurotje per stuk.
Geplaatst door MaZz_ op zondag 26 oktober 2003 21:02Hoeveel heb je er voor betaald? Waar ik woon heb je ook altijd van die geniale 'ik weet niet wat ik verkoop' kinder-rommelmarkten. Dus altijd wel 3x een NES te vinden voor 10 euro
Die nes heeft 27,50 gekost maar dat is het wel meer dan waard met die boxed max controllers en al die ascesoires want die worden amper aangeboden en laat staan boxed.
quote:ok dan
Op maandag 27 oktober 2003 12:36 schreef MaZz_ het volgende:Denk 't niet
Heb ze namelijk eigenlijk gewoon in een afgelegen winkeltje gekocht! :x
Maar weer ontopic:
Afgelopen week 2 snessen gekocht waarvan 1 boxed met al het verpakkingmateriaal er nog bij, en een ander ook in goede staat. Met in totaal 4 controllers, kabels en adapters, een zo goed als nieuwe scope met tas, super gameboy, mario allstars 2x, mario world 2x, scope 6 in 1 spel en bomberman 2 voor samen 40 euro. Best aardig dacht ik zelf.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2759806934&category=11248&rd=1
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2760080212&category=11248&rd=1
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2758517335&category=11248&rd=1
quote:Tsja, voor de 'heb' is 'ie leuk, maar het is verder gewoon een kutspel
Op maandag 27 oktober 2003 19:26 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]Zelda @ CDI. 23¤
Ik heb hem op CD-R.
@Robhimself: WTF? 13 euro geboden voor een Super Mario Allstars? Die kreeg je er vroeger toch bij als je een SNES kocht? Volgens mij had je die nog wel ergens gratis bij een neefje op zolder kunnen vinden .
quote:lol, ik heb die officieel gekocht toen ie net uit was. 120 gulden, meneer... Dat was een boel geld, toen ik 10 was ofzo...
Op maandag 27 oktober 2003 19:26 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]Zelda @ CDI. 23¤
(nieuwe lensen voor m'n Sega Nomad, m'n huidige schermpje had wat krassen)
(PS2 RGB kabel)
Ik had meer Virtual Boy veilingen gewonnen maar 2 mensen zeiken dat ze niet naar Nederland willen versturen. Ze hadden inderdaad "will ship to United States only" in hun veilingstats, en ik had niet te voren er over gemaild. Meestal komt het NA de veiling altjid wel goed. Nu dus niet...
Kunnen ze mijn winnende bod alsnog cancellen?
quote:Ik heb het zelf nog nooit hoeven te doen, maar als het goed is kunnen ze de virtual boy aanbieden aan de persoon die onder jou zat met bieden.
Op woensdag 29 oktober 2003 02:30 schreef Patvs het volgende:Ik had meer Virtual Boy veilingen gewonnen maar 2 mensen zeiken dat ze niet naar Nederland willen versturen. Ze hadden inderdaad "will ship to United States only" in hun veilingstats, en ik had niet te voren er over gemaild. Meestal komt het NA de veiling altjid wel goed. Nu dus niet...
Kunnen ze mijn winnende bod alsnog cancellen?
Maar ff over het bieden... wel lekker d*m van je moet ik zeggen, mensen zetten het niet voor nix in hun veiling. Mail dan inderdaad van te voren.
Ik mail altijd vantevoren, en de meesten doen er niet moeilijk over, maar sommigen dus wel. Rare mensen, die Amerikanen
quote:Ik verzend mijn spullen ook alleen binnen nederland. Dan weet ik tenminste dat het door een goed bedrijf wordt verstuurd, TPG.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:33 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik snap dat nooit. Waarom kunnen ze niet gewoon internationaal versturen, wat is dat nou voor extra moeite?Ik mail altijd vantevoren, en de meesten doen er niet moeilijk over, maar sommigen dus wel. Rare mensen, die Amerikanen
Als ik naar het buitenland iets zou versturen (2x gedaan, 1x niet aangekomen), dan weet ik niet precies waar ik zou moeten zijn als het niet zou aankomen.
quote:Ja hoor, TPG een prima bedrijf...
Op woensdag 29 oktober 2003 17:38 schreef Aero het volgende:[..]
Ik verzend mijn spullen ook alleen binnen nederland. Dan weet ik tenminste dat het door een goed bedrijf wordt verstuurd, TPG.
Als ik naar het buitenland iets zou versturen (2x gedaan, 1x niet aangekomen), dan weet ik niet precies waar ik zou moeten zijn als het niet zou aankomen.
Je had het pakket van m'n logic analyser moeten zien. Er zat een groot gapend gat in de zijkant. En de hele doos was samengedrukt. Ik snap echt niet dat ze zoiets durven op te leveren. Gelukkig was het een bouwpakket, anders was het vanzelf een bouwpakket geworden.
Ontopic: Ik heb net Sonic 3 ge-BIN-ned.
quote:Ik heb al tientalle pakketten verstuurd en ontvangen en nog nooit klachten gehad aan mijn kant of van de personen die mijn pakket ontvingen.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:40 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ja hoor, TPG een prima bedrijf...
Je had het pakket van m'n logic analyser moeten zien. Er zat een groot gapend gat in de zijkant. En de hele doos was samengedrukt. Ik snap echt niet dat ze zoiets durven op te leveren. Gelukkig was het een bouwpakket, anders was het vanzelf een bouwpakket geworden.
Ontopic: Ik heb net Sonic 3 ge-BIN-ned.
en ontopic:
Killer Instinct voor 2,50 euro... sinds kort weer een SNES en dit was toch een spel dat ik er echt bij wilde (aangezien ik er ook zo'n backup ding heb en dus eigelijk geen 'echte' games hoef)
Mail me trouwens maar weer eens
quote:rare mensen
Op donderdag 30 oktober 2003 16:48 schreef Oksel het volgende:
Is dit een grapje?http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3152179093&category=234
Jezus..
(en de dagen daardoor heel veel DVD' films, maar dat is niet game gerelateerd)
De klapper echter vandaag.... kost me een fortuin, maar dan heb je ook wat.. 44 BOXED Lucasarts spellen...
M'n Sierra collectie was nagenoeg compleet. M'n Lucasarts Collectie nu dus ook.
Die ken ik niet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |