abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2003 @ 12:36:23 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14169736
Pats hier met je aankopen van Ebay en Marktplaats

Hoofdzakelijk games en games related stuff !
Links:

Ebay NL
Ebay WorldWide
Marktplaats

Vervolg van Online Veilingen, wat heb JIJ vandaag gewonnen (3)
Als je aankoop het niet doet: Centraal Verzamel en Reparatie Topic, deel 7

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 oktober 2003 @ 12:45:00 #2
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_14169945
Misschien een nuttige toevoeging:

- http://www.ebay.de <- hebben ze héél veel!
- http://veiling.pagina.nl/ <- voor de wat kleinschalige veilingen.

Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  maandag 27 oktober 2003 @ 12:46:25 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14169975
Neem ik mee volgende deel Ze staan nu recht onder de OP
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_14176099
quote:
Geplaatst door -giovanni- op zondag 26 oktober 2003 15:55vandaag weer wat mensen afgelegd op de rommelmarkt.
7 sega cd spellen gekocht waaronder de toppers zoals ecco,afterburner en final fight.
tevens een nes gekocht met daarbij 4 spellen en een officiele spelcassette opbergdoos.ook zat er een zapper bij en 2 boxed MAX controllers,een boxed adventage joystick en een boxed four score.
quote:
Geplaatst door MaZz_ op zondag 26 oktober 2003 21:02Hoeveel heb je er voor betaald? Waar ik woon heb je ook altijd van die geniale 'ik weet niet wat ik verkoop' kinder-rommelmarkten. Dus altijd wel 3x een NES te vinden voor 10 euro
Uhm die sega cd spellen een eurotje per stuk.
Die vent zegt je hebt toch wel een sega anders kan je ze niet afspelen.
Hoor je heel bijdehand die vriend van me Ja hij heb er veel te veel.

Die nes heeft 27,50 gekost maar dat is het wel meer dan waard met die boxed max controllers en al die ascesoires want die worden amper aangeboden en laat staan boxed.

Now you're playing with Power!
pi_14177327
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:36 schreef MaZz_ het volgende:

Denk 't niet Heb ze namelijk eigenlijk gewoon in een afgelegen winkeltje gekocht! :x

ok dan , ik had zo'n zelfde rijtje ergens op marktplaats gezien

Maar weer ontopic:

Afgelopen week 2 snessen gekocht waarvan 1 boxed met al het verpakkingmateriaal er nog bij, en een ander ook in goede staat. Met in totaal 4 controllers, kabels en adapters, een zo goed als nieuwe scope met tas, super gameboy, mario allstars 2x, mario world 2x, scope 6 in 1 spel en bomberman 2 voor samen 40 euro. Best aardig dacht ik zelf.

maandag 27 oktober 2003 @ 19:06:39 #6
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14179000
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_14179456

Zelda @ CDI. 23¤

pi_14204363
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:26 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]

Zelda @ CDI. 23¤

Tsja, voor de 'heb' is 'ie leuk, maar het is verder gewoon een kutspel .

Ik heb hem op CD-R.

@Robhimself: WTF? 13 euro geboden voor een Super Mario Allstars? Die kreeg je er vroeger toch bij als je een SNES kocht? Volgens mij had je die nog wel ergens gratis bij een neefje op zolder kunnen vinden .

pi_14204893
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:26 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]

Zelda @ CDI. 23¤

lol, ik heb die officieel gekocht toen ie net uit was. 120 gulden, meneer... Dat was een boel geld, toen ik 10 was ofzo...
pi_14213019
nieuw gewonnen op Ebay:

(nieuwe lensen voor m'n Sega Nomad, m'n huidige schermpje had wat krassen)

(PS2 RGB kabel)

Ik had meer Virtual Boy veilingen gewonnen maar 2 mensen zeiken dat ze niet naar Nederland willen versturen. Ze hadden inderdaad "will ship to United States only" in hun veilingstats, en ik had niet te voren er over gemaild. Meestal komt het NA de veiling altjid wel goed. Nu dus niet...

Kunnen ze mijn winnende bod alsnog cancellen?

pi_14221134
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 02:30 schreef Patvs het volgende:

Ik had meer Virtual Boy veilingen gewonnen maar 2 mensen zeiken dat ze niet naar Nederland willen versturen. Ze hadden inderdaad "will ship to United States only" in hun veilingstats, en ik had niet te voren er over gemaild. Meestal komt het NA de veiling altjid wel goed. Nu dus niet...

Kunnen ze mijn winnende bod alsnog cancellen?

Ik heb het zelf nog nooit hoeven te doen, maar als het goed is kunnen ze de virtual boy aanbieden aan de persoon die onder jou zat met bieden.

Maar ff over het bieden... wel lekker d*m van je moet ik zeggen, mensen zetten het niet voor nix in hun veiling. Mail dan inderdaad van te voren.

pi_14224293
Ik snap dat nooit. Waarom kunnen ze niet gewoon internationaal versturen, wat is dat nou voor extra moeite?

Ik mail altijd vantevoren, en de meesten doen er niet moeilijk over, maar sommigen dus wel. Rare mensen, die Amerikanen

pi_14227948
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:33 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik snap dat nooit. Waarom kunnen ze niet gewoon internationaal versturen, wat is dat nou voor extra moeite?

Ik mail altijd vantevoren, en de meesten doen er niet moeilijk over, maar sommigen dus wel. Rare mensen, die Amerikanen

Ik verzend mijn spullen ook alleen binnen nederland. Dan weet ik tenminste dat het door een goed bedrijf wordt verstuurd, TPG.

Als ik naar het buitenland iets zou versturen (2x gedaan, 1x niet aangekomen), dan weet ik niet precies waar ik zou moeten zijn als het niet zou aankomen.

pi_14231066
Van tevoren afspreken dat het bij verlies pech is voor de koper en dat jij niet aansprakelijk kan worden gesteld.
pi_14234718
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:38 schreef Aero het volgende:

[..]

Ik verzend mijn spullen ook alleen binnen nederland. Dan weet ik tenminste dat het door een goed bedrijf wordt verstuurd, TPG.

Als ik naar het buitenland iets zou versturen (2x gedaan, 1x niet aangekomen), dan weet ik niet precies waar ik zou moeten zijn als het niet zou aankomen.

Ja hoor, TPG een prima bedrijf...

Je had het pakket van m'n logic analyser moeten zien. Er zat een groot gapend gat in de zijkant. En de hele doos was samengedrukt. Ik snap echt niet dat ze zoiets durven op te leveren. Gelukkig was het een bouwpakket, anders was het vanzelf een bouwpakket geworden.

Ontopic: Ik heb net Sonic 3 ge-BIN-ned.

pi_14238946
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:40 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ja hoor, TPG een prima bedrijf...

Je had het pakket van m'n logic analyser moeten zien. Er zat een groot gapend gat in de zijkant. En de hele doos was samengedrukt. Ik snap echt niet dat ze zoiets durven op te leveren. Gelukkig was het een bouwpakket, anders was het vanzelf een bouwpakket geworden.

Ontopic: Ik heb net Sonic 3 ge-BIN-ned.

Ik heb al tientalle pakketten verstuurd en ontvangen en nog nooit klachten gehad aan mijn kant of van de personen die mijn pakket ontvingen.

en ontopic:
Killer Instinct voor 2,50 euro... sinds kort weer een SNES en dit was toch een spel dat ik er echt bij wilde (aangezien ik er ook zo'n backup ding heb en dus eigelijk geen 'echte' games hoef)

pi_14240038
Vandaag gewonnen op Ebay:

donderdag 30 oktober 2003 @ 03:46:54 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14240041
Weer een zooi Virtual Boys Dalijk zijn ze in de US zeldzamer dan in jouw kamer !

Mail me trouwens maar weer eens

pi_14252919
.. ik zoek zelf ook nog een complete VB!

.. dus, mail mij ook eens!

pi_14253286
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:48 schreef Oksel het volgende:
Is dit een grapje?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3152179093&category=234

Jezus..

rare mensen
pi_14261200
Ach als dat het enige is wat je nog moet en er verder niet aan te komen is ... ben je wel klaar met je Virtua Boy spul. Zou het ook doen als dat het laatste was wat ik moest, maar aangezien ik alles van elke spelcomputer verzamel denk ik niet dat ik aan dat soort bedragen toe kom
!
pi_14391919
Vandaag (en gisteren) gewonnen op Ebay:

(en de dagen daardoor heel veel DVD' films, maar dat is niet game gerelateerd)

De klapper echter vandaag.... kost me een fortuin, maar dan heb je ook wat.. 44 BOXED Lucasarts spellen...
M'n Sierra collectie was nagenoeg compleet. M'n Lucasarts Collectie nu dus ook.

woensdag 5 november 2003 @ 00:39:16 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14391941

Die ken ik niet !

pi_14391993
Ik kende hem ook niet. Maar hij scoort erg hoog op IGN, en ik wil nu alle (PSX) spellen van Squaresoft hebben... heeft iemand linkje naar een overzicht van alle Square spellen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')