quote:Nee, niet als je mijn post hierboven leest
Op zondag 26 oktober 2003 21:20 schreef Alicey het volgende:[..]
Krijg ik dan geen stroom door me heen?
quote:Het schijnt alleen een sexuele prikkel te geven.
quote:Nee hoor, je ziet dan gewoon de kleur van de stroom. dat is nieuw.
quote:Dus als ik groene stopcontacten neem krijg ik dus ook groene stroom, zonder dat een centrale iets hoeft te doen? Is het wel verstandig om dat zelf te doen?
Op zondag 26 oktober 2003 21:18 schreef Varr het volgende:[..]
Dat is het hem juist, als je een ander kleur stopcontanct neemt veranderd de stroom automatisch naar diezelfde kleur, kleurgeleiding noem je dat. Wij hebben zelf hier rood wit en blauwe stopcontancten.
quote:ja je word even ligt in je hoofd en dan komt de kleur tevoorschijn (ik zou trouwens voor het verrasingspakket kiezen, dan weet je niet welke kleur je krijgt )
Op zondag 26 oktober 2003 21:22 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nee hoor, je ziet dan gewoon de kleur van de stroom. dat is nieuw.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:20 schreef thabit het volgende:[..]
Dan zou ik voortaan maar iets beter opletten bij natuur- of scheikunde als ik jou was.
quote:Ja, als je je hand in een bak water doet, en dan het stopcontact verwisselt kan er niks gebeuren
Op zondag 26 oktober 2003 21:22 schreef Alicey het volgende:[..]
Dus als ik groene stopcontacten neem krijg ik dus ook groene stroom, zonder dat een centrale iets hoeft te doen? Is het wel verstandig om dat zelf te doen?
quote:Volgens mij probeer je me voor het lapje te houden, ik ben niet blond hoor!!!
Op zondag 26 oktober 2003 21:22 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nee hoor, je ziet dan gewoon de kleur van de stroom. dat is nieuw.
quote:Nee dit kun je beter zelf niet doen, dit moet door proffesionelen gedaan worden, besluit je wel groene stopcontacten te nemen wordt je stroom wel groen maar loopt het vast, door het overdadige quantisaat dat het dan produceert.
Op zondag 26 oktober 2003 21:22 schreef Alicey het volgende:[..]
Dus als ik groene stopcontacten neem krijg ik dus ook groene stroom, zonder dat een centrale iets hoeft te doen? Is het wel verstandig om dat zelf te doen?
quote:Nee hoor
Op zondag 26 oktober 2003 21:23 schreef Alicey het volgende:[..]
Volgens mij probeer je me voor het lapje te houden, ik ben niet blond hoor!!!
quote:nee echt, stel jij hier nu een vraag die je beantwoord wilt hebben of niet?
Op zondag 26 oktober 2003 21:23 schreef Alicey het volgende:[..]
Volgens mij probeer je me voor het lapje te houden, ik ben niet blond hoor!!!
quote:En professionals die hebben neem ik aan een filter tegen dat quantisaat?
Op zondag 26 oktober 2003 21:23 schreef Varr het volgende:[..]
Nee dit kun je beter zelf niet doen, dit moet door proffesionelen gedaan worden, besluit je wel groene stopcontacten te nemen wordt je stroom wel groen maar loopt het vast, door het overdadige quantisaat dat het dan produceert.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:25 schreef Alicey het volgende:[..]
En professionals die hebben neem ik aan een filter tegen dat quantisaat?
quote:Oei, dan zou ik dat wel even moeten nakijken. Is er ergens een kleurtabel waarop ik kan zien wat wel mag en wat niet?
Op zondag 26 oktober 2003 21:25 schreef PvtRyan het volgende:
Geen probleem hoor groene stroom, maar als je nou een rood apparaat erop aansluit, kan dat niet want rood en groen vloekt dus pas op!
quote:M'n vader was het ook niet gelukt dus doe het niet zelf
Op zondag 26 oktober 2003 21:26 schreef Fliepke het volgende:[..]
je kunt ze ook zelf kopen bij de formido.
maar de handleiding is vrij pittig, en daar heb je vast geen zin in.
quote:leeft je pa nog??
Op zondag 26 oktober 2003 21:27 schreef wobbel het volgende:[..]
M'n vader was het ook niet gelukt dus doe het niet zelf
quote:ja hoor, deze
Op zondag 26 oktober 2003 21:26 schreef Alicey het volgende:[..]
Oei, dan zou ik dat wel even moeten nakijken. Is er ergens een kleurtabel waarop ik kan zien wat wel mag en wat niet?
quote:Pap? waar ben je
Op zondag 26 oktober 2003 21:27 schreef nXn het volgende:[..]
leeft je pa nog??
quote:Ik snap die handleidingen nooit. Ik heb ooit het motortje in een koelkast vervangen, maar denk iets verkeerd gedaan want ik kreeg de deur niet meer open
Op zondag 26 oktober 2003 21:26 schreef Fliepke het volgende:[..]
je kunt ze ook zelf kopen bij de formido.
maar de handleiding is vrij pittig, en daar heb je vast geen zin in.
quote:zown hoopje as met een beetje paarse rook er boven (want je hebt natuurlijk wel paarse stroom he
Op zondag 26 oktober 2003 21:28 schreef wobbel het volgende:[..]
Pap? waar ben je
quote:Welke mogen wel bij elkaar en welke niet?
Op zondag 26 oktober 2003 21:27 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja hoor, deze
quote:Nee hoor....wij hebben oranje stroom...we zijn namelijk geselcteerd voor een nieuw testgebied en mogen meedoen! Alleen nu heb ik een iets oranje gloed over mijn monitor
Op zondag 26 oktober 2003 21:28 schreef nXn het volgende:[..]
zown hoopje as met een beetje paarse rook er boven (want je hebt natuurlijk wel paarse stroom he
)
quote:ah das niet leuk...wij hebben hier groene stroom ...alle stopcontacten geven een groene gloed af...is dat gezond?!
Op zondag 26 oktober 2003 21:29 schreef wobbel het volgende:[..]
Nee hoor....wij hebben oranje stroom...we zijn namelijk geselcteerd voor een nieuw testgebied en mogen meedoen! Alleen nu heb ik een iets oranje gloed over mijn monitor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |