quote:Laat maar zien die uitkomst... Die heb ik gemist...
Op zondag 26 oktober 2003 21:14 schreef bobsnl het volgende:[..]
Was er niet pas een onderzoek dat uitwees dat het gemiddeld IQ van de PSV-supporter (veruit) het hoogste was van Nederland
quote:hoeveel rechtzaken lopen er dan tegen ajax??
Op zondag 26 oktober 2003 21:15 schreef Furby het volgende:[..]
En hoeveel rechtzaken lopen tegen Microsoft ? Ik zie ineens weer een verband met ajax en de criminelen in dienst.
quote:Er ligt nog genoeg voer klaar
Op zondag 26 oktober 2003 21:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tis wel lekker vissen hiero zeg
quote:Lopen er nu rechtszaken tegen Ajax dan? noem ze eens want ik heb ze dan gemist.
En hoeveel rechtzaken lopen tegen Microsoft ? Ik zie ineens weer een verband met ajax en de criminelen in dienst.
quote:Altijd makkelijk he, kankeren tegen clubs die wel succesvol zijn
quote:zou furby verstandig zijn nu en zijn computertje uitgezet hebben?
Op zondag 26 oktober 2003 21:17 schreef F1Bas het volgende:[..]
Altijd makkelijk he, kankeren tegen clubs die wel succesvol zijn
quote:Als de maandag nou ook zo zou lopen
Dan was het ineens geen dra-maandag meer.
quote:Nee, maar dat was over het CLUB zijn. Wij hebben spelers van over de wereld met een Philips achtergrond (Kezman had bv een Philips tv thuis) en jullie kopen complete clubs op in het buitenland met vreemd kapitaal.
Op zondag 26 oktober 2003 21:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nu heeft Ajax wat meer gekocht dan normaal en dan is het fout
daarbij heeft ajax al waarschuwingen gehad van de beurs vanwege koersgevoelige informatie achterhouden (Chivu gedoe bv) wat ook alweer crimineel is
quote:Net was ineens nog de helft zelf opgeleid.... beetje slecht korte-termijn-geheugen
Op zondag 26 oktober 2003 21:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nu heeft Ajax wat meer gekocht dan normaal en dan is het fout
quote:pruster!!
Op zondag 26 oktober 2003 21:19 schreef Furby het volgende:[..]
Nee, maar dat was over het CLUB zijn. Wij hebben spelers van over de wereld met een Philips achtergrond (Kezman had bv een Philips tv thuis) en jullie kopen complete clubs op in het buitenland met vreemd kapitaal.
daarbij heeft ajax al waarschuwingen gehad van de beurs vanwege koersgevoelige informatie achterhouden (Chivu gedoe bv) wat ook alweer crimineel is
quote:
Nee, maar dat was over het CLUB zijn. Wij hebben spelers van over de wereld met een Philips achtergrond (Kezman had bv een Philips tv thuis) en jullie kopen complete clubs op in het buitenland met vreemd kapitaal.
quote:Eerder gevaltetje verminderd inzicht van jouw kant.
Op zondag 26 oktober 2003 21:19 schreef bobsnl het volgende:[..]
Net was ineens nog de helft zelf opgeleid.... beetje slecht korte-termijn-geheugen
Normaal kocht Ajax 1 a 2 spelers, nu mischien 4/5 dus meer dan de helft is dan nog zelf opgeleid of op zeeeeeeeer jonge leeftijd bij Ajax terecht gekomen.
quote:Biertje erbij?
Op zondag 26 oktober 2003 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een nieuwe zak chips open breken...
quote:Ik heb vreemd genoeg het idee dat Golfer blauw van het lachen aan het F-5-en is.
Zo zag het er wel uit eerlijk gezegd
quote:* pfaf gaat naast Da_Sandman zitten en genieten van het moddergooien
Op zondag 26 oktober 2003 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een nieuwe zak chips open breken...
quote:Tuurlijk, het is genieten hoe jij je voor lul zet. Vooral niet
Op zondag 26 oktober 2003 21:21 schreef Furby het volgende:[..]
Ik heb vreemd genoeg het idee dat Golfer blauw van het lachen aan het F-5-en is.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 26-10-2003 21:22]
quote:En dat noemt ons pedo's
Op zondag 26 oktober 2003 21:20 schreef Ajaxno1 het volgende:of op zeeeeeeeer jonge leeftijd bij Ajax terecht gekomen.
quote:[21:21] <Ajaxno1> Whahah Furby en ik hadden beiden niet echt door dat we sarcastisch bezig waren tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |