abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14150304
Mijn vriendin en ik gaan nu een jaar met elkaar en eigenlijk is het al een hele tijd dat de sex niet echt wat is..

M'n vriendin is door eerdere vriendjes als het ware beetje gebruikt en zo was ze in het begin ook heel erg bang me kwijt te raken, wanneer ze me niet zou pijpen ed. Zolang ze mij maar plezierde als het ware..

We hebben het hier over gehad en ik heb haar gezegd dat ik niet wil dat ze dingen tegen haar zin in doet. En sindsdien doet ze ook geen dingen meer tegen haar zin in (ene kant gelukkig).

Het probleem ligt alleen bij dat ik veel meer behoefte heb aan sex als zij. Ik zie haar meestal alleen in het weekend en soms hebben we ook een weekend geen sex. En als we wel sex hebben dan is dat 9 van de 10 keer dat ik haar uitgebreid verwen, maar dat zij mij alleen maar aftrekt.. (dit ook omdat penetratie vaak bij haar pijn doet.. waarschijnlijk omdat ze niet geheel ontspant ofzo..). En alle keren begin ik eigenlijk ook..

Maar wat moet ik hier nou aan doen.. want ik heb behoefte aan meer, ik wil ook wel eens gewoon verwend worden en meer dan alleen even worden afgetrokken.. Maar aan de andere kant wil ik haar ook niet weer het idee geven dat ze dingen moet doen tegen haar zin in omdat ze me anders kwijt raakt...

Iemand advies??

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 26 oktober 2003 @ 16:41:55 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_14150333
gewoon door gaan zoals nu....
dan komt het vanzelf goed, maar forceer niks...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_14150362
wil inderdaad ook zeker niks forceren.. en weet dat er veel tijd nodig is voor haar om dingen die in eerdere relaties zijn gebeurd te laten slijten.. maar na een jaar samen zijn... snap je wat ik bedoel?
pi_14150424
mijn ex was ook zo
wilde veel veel meer sex dan ik wilde en als ik niet wilde werd hij boos
dus deed ik het toch maar (ik was dom.. )
gelukkig heb ik op een gegeven moment het lef gevonden om het uit te maken.
maar het nadeel is dus dat ik nu een heel klein beetje een afkeer heb gekregen van sex, omdat het zo vaak 'moest'

1 goeie tip dus
ga dan maar wat vaker sjorren ofzo... hou rekening met je vriendin.

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_14150474
maar 't is ook zeker niet zo dat als ik merk dat ze geen zin heeft dat ik dan toch door ga, integendeel! ik wil juist dat zij zich fijn voelt bij als we sex hebben.. Geef haar ook zeker de meeste aandacht, omdat ik vind dat ze dat ook verdient.

Maar toch heb ik ook mijn eigen behoeftes..

pi_14150513
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 16:48 schreef Bramble het volgende:
maar 't is ook zeker niet zo dat als ik merk dat ze geen zin heeft dat ik dan toch door ga, integendeel! ik wil juist dat zij zich fijn voelt bij als we sex hebben.. Geef haar ook zeker de meeste aandacht, omdat ik vind dat ze dat ook verdient.

Maar toch heb ik ook mijn eigen behoeftes..

snap ik wel, maarja, je zult toch een tussenweg moeten vinden ben ik bang...
pi_14150531
klopt en dat wil ik ook bereiken, maar hoe moet ik het ter sprake brengen, zonder dat zij het idee heeft dat ze me kwijt raakt als ze die dingen niet doet? want wil dus echt niet dat ze dingen doet omdat ze het idee heeft dat het moet.
pi_14150584
euhm ja.. moeilijk...
sowieso zou ik alles gewoon heel langzaam opbouwen.
het is niet zo da je nooit echte sex kan hebben zeg maar.
je kan het langzaam opbouwen.

verder weet ik het ook niet even niet sorrie

zondag 26 oktober 2003 @ 16:56:50 #9
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14150616
vrouwen
pi_14151040
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn ex was ook zo
Ja, het feit dat je het dom noemt vind ik eerder MEGA egoistisch, jij hebt blijkbaar niets voor hem over.
quote:
Blijkbaar was je vriendje zo dom om het niet uit te maken. Kom nou... ik had het allang met je geschoten.
quote:
1 goeie tip dus
Wat, "ga maar vaker sjorren?" Wat is dat voor een opmerking? Anders leer je even wat een relatie is..
pi_14151156
ik denk dat je toch met je vriendin moet gaan praten.
tegen mij werd ook vaak gezegd zo van wil je me pijpen of zo enzo, dus ja ik dacht ook vaak genoeg hij beft mij dus pijp ik hem maar.
maar dat is niet echt de manier.

ik zou niet weten hoe je het beste bij haar zou kunnen brengen, jij kent haar het best, maar ik denk als jij aangeeft en zegt dat je meer behoeftes heb, en dan gelijk zegt hoeft niet gelijk en meteen perfect, kan ook steeds stukje bij beetje. ik denk als je gewoon daar rustig en normaal over praat dat je er wel samen uit komt.

dat is mijn idee en dat zou mijn oplossing geweest zijn.

pi_14151511
Je moet haar kunnen overtuigen dat je wel bij haar blijft en dat je van haar houdt voor wie ze is en niet bij haar bent voor de sex. Want ze is al door een aantal mannen gebruikt. Je moet haar op een goede manier vertellen dat je behoefte voor sex redelijk groot is en dat je wenst meer het liefde te bedrijven met haar. Want sex hoort bij de liefde en ik hou van jouw zeg je dan. Simpele dingen helpen haar echt overtuigen. Bijvoorbeeld als je klaar bent met sexen ga haar lekker knuffelen of zoenen, dan heeft zij het gevoel dat je echt van haar houdt en niet gebruikt. De meeste mensen zijn na een potje sex hun kwak kwijt en hebben geen behoefte meer om te zoenen of effe te knuffelen en strelen.

Maar als er over een maand of 3 de situatie nog zo blijft dat je grote behoeftes hebt en het wil maar niet lukken met de sex, dan is het beter dat je het met haar gaat afkappen. Want hoe langer je gaat in een relatie die niet geweldig gaat des te moeilijker het wordt om het te breken. Je kan dan ongelukkig met haar trouwen en er kunnen ook kinderen in de spel komen, laat het dan niet zo ver gebeuren. Ook moet je denken aan het feit dat je een man bent met behoeftes net als haar. De meesten mannen die niet genoeg of goed bevredigd worden, zoeken het uiteindelijk ergens anders. Je hebt dus dan meer de neiging om vreemd te gaan en dat is dan nog pijnlijker voor haar. Als er bevordering zijn dan gaat het de goede kant op.

pi_14151739
ik ben het helemaal met stratos eens.

ik kan het alleen niet zo goed verwoorden.

tnx man

pi_14152143
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 17:33 schreef Stratos het volgende:
Zeer goede reactie
Je hebt helemaal gelijk, Stratos. Pas stond er een interessant artikel over de tien vereisten voor een goede relatie (uit een lijst van 184!) [edit] in de Elsevier [/edit]. Daaronder viel uiteraard onder meer dat de seksuele verlangens ongeveer gelijk moeten zijn. 't Staat gewoon in 't rijtje van dingen als dat je goed met elkaar moet kunnen praten, dat je elkaar moet aanvoelen en dergelijke. Seks is iets belangrijks voor de meeste mensen.
Ikzelf vind het een van de mooiste uitingen van dat je van iemand houdt. Om die reden wil ik ook geen seks hebben met iemand waarbij dat niet het geval is.
Sommige mensen ervaren dat als een vorm van bekrompenheid, immers, je moet zoveel mogelijk plezier halen uit je leven. Ik haal m'n plezier niet uit de talloze keren seks met mensen waar ik niet helemaal weg van ben, maar juist uit de (tot nu toe weinige) keren dat ik het doe met een grote liefde.

[Dit bericht is gewijzigd door UncleFunk op 26-10-2003 18:13]

pi_14152245
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 17:33 schreef Stratos het volgende:
Je moet haar kunnen overtuigen dat je wel bij haar blijft en dat je van haar houdt voor wie ze is en niet bij haar bent voor de sex. Simpele dingen helpen haar echt overtuigen. Bijvoorbeeld als je klaar bent met sexen ga haar lekker knuffelen of zoenen, dan heeft zij het gevoel dat je echt van haar houdt en niet gebruikt.
Dat knuffelen en zoenen doe ik ook zeker. Vind het zelf ook fijn om nog gewoon even na te knuffelen enzo.

Maar wat je zegt met overtuigen dat ik van dr hou en niet bij haar ben om de sex is opzich wel duidelijk, maar waar ligt de grens dat ze niet alsnog dingen tegen dr zin in gaat doen. Want hoe kun je het rustig opbouwen als ze dingen niet echt wil?
In hoeverre moet ik rekening houden met dingen die zij niet wil en mijn behoeftes dan maar beetje aan de kant schuiven?

pi_14153294
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:06 schreef Bramble het volgende:

[..]

Dat knuffelen en zoenen doe ik ook zeker. Vind het zelf ook fijn om nog gewoon even na te knuffelen enzo.

Maar wat je zegt met overtuigen dat ik van dr hou en niet bij haar ben om de sex is opzich wel duidelijk, maar waar ligt de grens dat ze niet alsnog dingen tegen dr zin in gaat doen. Want hoe kun je het rustig opbouwen als ze dingen niet echt wil?
In hoeverre moet ik rekening houden met dingen die zij niet wil en mijn behoeftes dan maar beetje aan de kant schuiven?

Je kunt het rustig opbouwen door simpele dingen. Gewoon bijvoorbeeld een nachtje knuffelen op de bank zonder dat het op sex neerkomt. Bouw dat maar langzaam op met een aantal dagen later meer strelen op bed en met elkaar praten. Geef haar ook veel meer aandacht, strelen, geef een zoen af en toe, praat met elkaar over hoe de dag ging. Maar laat niet alles op sex neerkomen dat komt later wel als ze genoeg vertrouwen in je hebt. En als het plotseling op sex neerkomt, doe het rustig en sensueel met veel strelen en misschien wat praten tijdens het sex, bijvoorbeeld ik vind je zo mooi en zo bijzonder, ik hou van je. Ga vooral geen stoere sex praatjes doen, zoals bijvoorbeeld maak me gek, ik wil je. En vraag haar nooit of ze met je wil sexen of heb je zin, want dan ziet ze dat als een plicht. Ze lijkt me een meid die dat graag niet zou willen gezien de slechte ervaringen. Het moet vanzelf komen door dat wat je al hebt opgebouwd in de dagen voorheen. . Het moet heel romantisch zijn zet desnoods kaarsjes en koop wat lekkers af en toe voor haar bijvoorbeeld een doosje chocola en een bosje bloemen. Maak de sfeer vooral heel romantisch.

In hoeverre moet je rekening houden met haar, dat bepaal jij zelf want ik weet niet hoe jouw karakter in elkaar zit. Alleen weet ik dat je van haar houdt. Mensen die veel geduld hebben en die veel aan kunnen houden het nog langer vol als iets tegen hun zin is en blijven dus in de relatie. Echter vind ik dat je zelf de grens moet trekken en dat je ook voor je zelf moet opkomen vooral na 1 jaar, als er geen verbeteringen zijn moet je gewoon afkappen en als het zover komt moet dat op een nette manier gebeuren. Je behoeftes stapelen alleen maar op, jij wordt uiteindelijk gefrustreerd en zou je dingen doen zoals vreemdgaan, plotseling boos zijn op haar, en dat alleen omdat je gefrustreerd zou kunnen worden. En dat is erger.

pi_14155811
-knip-

[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 26-10-2003 20:40]

pi_14160277
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:54 schreef Stratos het volgende:

In hoeverre moet je rekening houden met haar, dat bepaal jij zelf want ik weet niet hoe jouw karakter in elkaar zit.

Dat is het dus, ik ben iemand die juist er voor wil zorgen dat anderen zich goed voelen, eigenlijk regelmatig ook beetje "ten koste van mezelf". En het is gewoon toch wel een soort van drempel om daarvan af te stappen en het met haar te gaan hebben over iets, waarvan ik weet dat het gewoon heel moeilijk voor dr is en waar ze waarschijnlijk toch best mee zal zitten.

Maar denk wat je zegt dat dat wel een goede manier is.. Moet eerst maar eens met haar gaan praten en kijken hoe dat gaat. In ieder geval bedankt voor je reactie!! En zal wel eens laten weten hoe het er aan toe gaat

Mochten er mensen zijn met andere opvattingen, nog wel even laten weten!! Ben benieuwd!

pi_14490298
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn ex was ook zo
maar het nadeel is dus dat ik nu een heel klein beetje een afkeer heb gekregen van sex, omdat het zo vaak 'moest'

1 goeie tip dus

Heeft die vriendin niet ook rekening te houden met hem dan?
Of is zij het middelpunt waar alles omdraait.
pi_14490384
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:34 schreef R34L-SIcK het volgende:

[..]

Heeft die vriendin niet ook rekening te houden met hem dan?
Of is zij het middelpunt waar alles omdraait.

Jah natuurlijk moet zij ook rekening houden met hem, maar als zij nou eenmaal minder behoefte heeft aan sex betekent toch niet meteen dat alles om haar draait.
pi_14490456
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:39 schreef afhrodite het volgende:

[..]

Jah natuurlijk moet zij ook rekening houden met hem, maar als zij nou eenmaal minder behoefte heeft aan sex betekent toch niet meteen dat alles om haar draait.

Er word gezegd dat hij niet moet zeiken en maar aan zijn lul moet gaan plukken.
Hij heeft meer behoefte aan sex, waarom moet hij zich schikken naar haar en niet andersom?
  zondag 9 november 2003 @ 16:11:17 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14503233
als je de volgende keer met een harde lul en pijn in je ballen naast haar ligt probeer het er dan eens niet over te hebben, vergeet je pleziertjes afentoe. dan komt ze waarschijnlijk veel zekerder uit de strijd en kan het dagelijkse neukertje beginnen. succes en er zijn belangrijkere dingen in een relatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_14504071
Zelf al een tijdje hier niet meer gekeken, maar heb het er met haar over gehad.

In 1e instantie vond ze het heel moeilijk en had ze het idee dat ze iets fout deed. In mijn ogen is dat niet het geval, al heb ik wel het idee dat we er samen gewoon veel meer van kunnen genieten. Maar we hebben op dat moment afgesproken (wou zij ook) dat we er iets aan gingen doen. We hebben afgesproken dat zij een schriftje zou hebben, waar in ze de dingen waarmee ze zat bij het onderwerp sex (gezien vorige vriendjes) en het gevoel dat ze er bij krijgt/heeft probeert op te schrijven en dat zij zelf bepaalt wat ik lees van datgene wat ze heeft geschreven en wat zij voor zichzelf wil houden.
In een 1e stukje dat ik heb gelezen, geeft ze zelf aan dat ze het fijn vindt dat ik er over ben begonnen, wat ik fijn vond om te lezen! want zou niet willen dat het tegen haar zin in zou gebeuren.. zou dan ook niet werken.

Ik heb zelf het idee dat dit best gaat helpen.. Ze krijgt, voor mijn gevoel, ondertussen al minder het idee dat ze iets fout doet.

Deze manier lijkt dus goed te gaan..

zondag 9 november 2003 @ 17:53:12 #24
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_14505563
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 17:12 schreef Passione het volgende:

[..]

Ja, het feit dat je het dom noemt vind ik eerder MEGA egoistisch, jij hebt blijkbaar niets voor hem over.

Natuurlijk kun je wel eens iets doen voor de ander wat je niet zo leuk vindt, maar ik denk dat het met seks net even ietsje anders ligt. Mijn ervaring is dat tegen je zin in seksen echt niet goed is, en je er achteraf best spijt van kunt krijgen dat je het toch gedaan hebt. (Als in; je voelt je er echt niet lekker bij dat je het toch gedaan hebt)
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_14506607
In een relatie moet je aansluiting en gedeelde interesses hebben. Daar hoort sex ook bij en als het gat zo groot is, denk ik dat je toch wel een groot probleem hebt. Zo blijft een partij toch ontevreden en de sex is toch best wel belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')