Maar wat neem je nu allemaal mee om je eigen die 10 tot 12 uur te vermaken in een vliegtuig?
Heeft iemand tips voor mij?
Veel plezier op vakantie, wanneer ga je eigenlijk? (* Agenda pakt...)
Vind die lange vluchten erg vervelend, niet zozeer het vliegen, eerder de mensen om me heen, lawaai, vies eten enzo. Tis ook maar een middel om ergens te komen, geen doel op zich.
quote:Dat luistert niet lekker in het vliegtuig vind ik. Klinkt niet goed door het lawaai ofzo.
Op zondag 03 juni 2001 18:13 schreef texelonia het volgende:Discman CD's Batterijen
Ik neem eigenlijk niezo veel mee. Beetje leesvoer is wel prettig. Verder hopen op een paar goeie films, dan gaat de tijd wel snel.
quote:Ik doe meestal de dopjes van mijn minidics in mijn oren en gebruik het koptelefoontje dat je in het vliegtuig krijgt om er overheen te doen (zie er niet uit) maar het scheelt wel in herrie.
Op zondag 03 juni 2001 18:27 schreef Arcee het volgende:[..]
Dat luistert niet lekker in het vliegtuig vind ik. Klinkt niet goed door het lawaai ofzo.
Een kladblokje en papier kan handig zijn, van pure verveling kun je de behoefte gaan krijgen om bv. je reisverslag op te schrijven.
Spelletjes of puzzelboeken zijn aan mij niet besteed en neem ik dus ook niet mee tijdens een lange vlucht.
Als het even lukt probeer ik ook altijd wat tijd te vullen met slapen, juist van dat heel de tijd stil zitten op een plek word ik suf en krijg ik slaap.
Verder hou ik me tijdens een lange vlucht bezig met mensen observeren ( altijd en overal leuk ) en eventueel een film kijken die in het vliegtuig gedraaid wordt, al heb ik nog nooit in een vliegtuig een complete film gekeken.
verder doe ik helemaal niets behalve film kijken (wederom: hoe onbenulliger, hoe beter)
quote:zie Fiep...ik heb het ook vaak heel koud in het vliegtuig...
Op zondag 03 juni 2001 18:57 schreef Fiep het volgende:
Tijdschrift (hoe onbenulliger, hoe beter)
Warme sjaal
Dikke sokken
Tandenborstel en tandpasta
<edit>verder doe ik helemaal niets behalve film kijken (wederom: hoe onbenulliger, hoe beter)
Vergeet niet veel te bewegen. Af en toe wandelen, benen zo goed als dat gaat strekken en buigen, wat oefeningetjes doen. Als je lang stil zit kunnen er namelijk bloedpropjes ontstaan in je benen. (economy class disease").
quote:Die zijn toch verboden?
Op zondag 03 juni 2001 18:13 schreef texelonia het volgende:Discman
quote:Nee die mag je alleen niet gebruiken bij stijgen of landen, verder wel.
Op maandag 04 juni 2001 10:15 schreef k_man het volgende:[..]
Die zijn toch verboden?
![]()
quote:Ik meen me te herinneren dat je dingen als telefoons, laptops, enzo idd alleen tijdens landen en stijgen niet mag gebruiken, maar dat je discmans en cd-rom drives in je laptop überhaupt niet mag gebruiken. Maar ms verschilt dat per maatschappij en/of toestel.
Op maandag 04 juni 2001 11:13 schreef Kimmie het volgende:[..]
Nee die mag je alleen niet gebruiken bij stijgen of landen, verder wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |