abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2001 @ 17:37:04 #1
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_962520
Zoals jullie misschien al weten ga ik naar Thailand

Maar wat neem je nu allemaal mee om je eigen die 10 tot 12 uur te vermaken in een vliegtuig?

Heeft iemand tips voor mij?

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
pi_962550
Ik maak regelmatig dergelijke lange vluchten maar ik verveel me nooit. Beetje muziek luisteren, film kijken en jezelf helemaal de tyfus zuipen. En als het een nachtvlucht is val je toch wel vanzelf in slaap.
pi_962617
* Spannend boek of reisboek over Thailand
* Slaappillen
* Gameboy (Als je met Singapore Airlines vliegt kan je nintendo'en)
* Puzzelboekje
* Pen en papier
* Een gezellige reispartner (Euh ik ben héél gezellig hoor! )

Veel plezier op vakantie, wanneer ga je eigenlijk? (* Agenda pakt...)

#geen
  zondag 3 juni 2001 @ 18:13:22 #4
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_962658
  • Discman
  • CD's
  • Batterijen

• iets te lezen
  • eten, want vliegtuigfood is meestal niet echt
  • snoep
  • fototoestel (voor leuke foto's vanuit het vliegtuig, of van je reispartner )
  • Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      zondag 3 juni 2001 @ 18:16:44 #5
    930 Kimmie
    mikro-zacht
    pi_962676
    slaappillen
    suf tijdschrift (viva, revu, VN) om te lezen voor ik in slaap val
    mini disc om mee in slaap te vallen
    en tandenborstel en tandpasta om na het slapen mijn tanden te poetsen

Vind die lange vluchten erg vervelend, niet zozeer het vliegen, eerder de mensen om me heen, lawaai, vies eten enzo. Tis ook maar een middel om ergens te komen, geen doel op zich.

fake a dream
      zondag 3 juni 2001 @ 18:17:45 #6
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_962679
    boek, eten, fototoestel & Jerome
      zondag 3 juni 2001 @ 18:24:53 #7
    11783 _Abu_
    Domum eamus
    pi_962732
    Ik zou zeker iets te lezen meenemen, iets over Thailand dan zeker! Maar voor de rest ligt leesvoer! En als ik een gameboy had zou ik hem ook meenemen, maar dat is niet zo dus dan neem ik mijn discman maar mee. Misschien een puzzelboekje.
    Insanus sum
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2001 @ 18:27:29 #8
    862 Arcee
    Look closer
    pi_962762
    quote:
    Op zondag 03 juni 2001 18:13 schreef texelonia het volgende:
  • Discman
  • CD's
  • Batterijen

• Dat luistert niet lekker in het vliegtuig vind ik. Klinkt niet goed door het lawaai ofzo.

Ik neem eigenlijk niezo veel mee. Beetje leesvoer is wel prettig. Verder hopen op een paar goeie films, dan gaat de tijd wel snel.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      zondag 3 juni 2001 @ 18:30:33 #9
    930 Kimmie
    mikro-zacht
    pi_962804
    quote:
    Op zondag 03 juni 2001 18:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat luistert niet lekker in het vliegtuig vind ik. Klinkt niet goed door het lawaai ofzo.

Ik doe meestal de dopjes van mijn minidics in mijn oren en gebruik het koptelefoontje dat je in het vliegtuig krijgt om er overheen te doen (zie er niet uit) maar het scheelt wel in herrie.
    fake a dream
      zondag 3 juni 2001 @ 18:38:53 #10
    2860 ALTER-EGO
    Otherstyle
    pi_962887
    De spaarzame lange vluchten die ik heb gemaakt nam ik iig een boek en wat tijdschriften mee, lezen tijdens een urenlange verplichte zit is altijd wel een prettige manier om de tijd te verdrijven.

Een kladblokje en papier kan handig zijn, van pure verveling kun je de behoefte gaan krijgen om bv. je reisverslag op te schrijven.
    Spelletjes of puzzelboeken zijn aan mij niet besteed en neem ik dus ook niet mee tijdens een lange vlucht.

Als het even lukt probeer ik ook altijd wat tijd te vullen met slapen, juist van dat heel de tijd stil zitten op een plek word ik suf en krijg ik slaap.
    Verder hou ik me tijdens een lange vlucht bezig met mensen observeren ( altijd en overal leuk ) en eventueel een film kijken die in het vliegtuig gedraaid wordt, al heb ik nog nooit in een vliegtuig een complete film gekeken.

Freestyle
      zondag 3 juni 2001 @ 18:57:13 #11
    2915 Fiep
    bikkel b.d.
    pi_963020
    Tijdschrift (hoe onbenulliger, hoe beter)
    Warme sjaal
    Dikke sokken
    Tandenborstel en tandpasta
    Kam

verder doe ik helemaal niets behalve film kijken (wederom: hoe onbenulliger, hoe beter)

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
    pi_963029
    quote:
    Op zondag 03 juni 2001 18:57 schreef Fiep het volgende:
    Tijdschrift (hoe onbenulliger, hoe beter)
    Warme sjaal
    Dikke sokken
    Tandenborstel en tandpasta
    <edit>

verder doe ik helemaal niets behalve film kijken (wederom: hoe onbenulliger, hoe beter)

zie Fiep...ik heb het ook vaak heel koud in het vliegtuig...
    verder een opblaaskussentje voor in je nek en oordopjes...om al die luidruchtige medepassagiers en die vervelende co-piloten met hun vluchtverslagen buiten te sluiten.
    En niet onbelangrijk: Je eigen fles spa Blauw....als je op de dessen moet wachten, ben je halverwegen al uitgedroogd....
    En dan neem ik ook altijd oogdruppels mee...heb last van de airco en kan dan na ongeveer 4 uur niet meer lezen of film kijken...maar ja ik ben misschien een beetje een watje..
    Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
      FOK!fossiel zondag 3 juni 2001 @ 19:12:51 #13
    8443 cptmarco
    it's captain...
      zondag 3 juni 2001 @ 23:09:08 #14
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_964094
    Wij hadden voor onze vlucht naar Nieuw Zeeland een tas vol tijdschriften meegenomen (als je hem uit hebt gewoon in de prullenbak, scheelt weer sjouwen).
    Je kan inderdaad naar de films kijken - hangt ervan af welke maatschappij of ze oorpronkelijke soundtrack hebben, heb al eens meegemaakt dat ze Japans hadden nagesynchroniseerd en dan moet je dus op de Engelse ondertitels afgaan. Is lastig.

Vergeet niet veel te bewegen. Af en toe wandelen, benen zo goed als dat gaat strekken en buigen, wat oefeningetjes doen. Als je lang stil zit kunnen er namelijk bloedpropjes ontstaan in je benen. (economy class disease").

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
      zondag 3 juni 2001 @ 23:38:50 #15
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_964337
    goed boek, discman + cds
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_966343
    quote:
    Op zondag 03 juni 2001 18:13 schreef texelonia het volgende:
  • Discman

• Die zijn toch verboden? Walkman mag wel.
    pi_966557
    Snoepjes en eten als dat mag want vliegtuig voedsel is goor!!
      maandag 4 juni 2001 @ 11:13:25 #18
    930 Kimmie
    mikro-zacht
    pi_966675
    quote:
    Op maandag 04 juni 2001 10:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Die zijn toch verboden?

Nee die mag je alleen niet gebruiken bij stijgen of landen, verder wel.
    fake a dream
    pi_973581
    Waterballonnen.
    Metal Up Your Ass!!!
      dinsdag 5 juni 2001 @ 20:01:55 #20
    12139 jerednev
    Nog steeds aanwezig!
    pi_976346
    Kan niks meer verzinnen als al eerder is verteld (flesje water is zeker aan te raden)
    Ik wil je wel nog 1 tip geven: trek je schoenen uit in het vliegtuig (trek eventueel slippers aan als je dat prettiger vind dan sokken alleen).
    Dit schijnt te helpen tegen een jetlag en is bovendien erg prettig.
    Have Fun in thailand.
    Ik heb zin om me te vervelen vandaag, maar weet niet hoe !!!
    pi_976488
    quote:
    Op maandag 04 juni 2001 11:13 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Nee die mag je alleen niet gebruiken bij stijgen of landen, verder wel.

Ik meen me te herinneren dat je dingen als telefoons, laptops, enzo idd alleen tijdens landen en stijgen niet mag gebruiken, maar dat je discmans en cd-rom drives in je laptop überhaupt niet mag gebruiken. Maar ms verschilt dat per maatschappij en/of toestel.
    pi_999318
    Hmm, Ik ben net in Thailand geweest, fantastisch land. Als je nog geen gameboy hebt, dan zou ik hem nog niet kopen. Als je in Bangkok bent koop dan meteen een gameboy advance. Heb ik ook gedaan. Je kan ze vinden in het MBK shoppingcenter op de 5de verdieping. Ze kosten ongeveer 4800 bath (ongeveer 270 piek) Koop er meteen een koptelefoon bij, want dan stoor je je medereizigers niet :-)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')