1ste paar, Inline FCO Rome, 1 mist een veter, middenwielen hoger geplaatst. Uiteraard zitten er krassen op, want gebruikt. Op de foto zie je wat ik bedoel.
Het is een maatje 44, nieuwprijs 100 euro (220 gulden). Leuk voor als je wilt beginnen.
2de paar,
Agressive Chapter 322, Met grindplates, kleine wielen, en een extra beschermblok aan de zijkant op de schoen. Ook hier krassen, veters zitten er nog wel in . Ook hier zie je op de foto hoe ze eruit zien. Het is een maatje 47.
Nieuwprijs was hier 300 ouderwetse guldens. Mooie skates voor de gevorderde stunter.
Verkoop van eerste paar is omdat ze te klein zijn, verkoop 2de paar omdat ze al geruime tijd in de kast liggen en ik er toch niks meer mee doen.
Nu denk je vast, dat gaat een boel geld kosten. Nou dat kan best meevallen. Wat wil ik hiervoor hebben, je mag zelf kiezen.
Geld: Ik dacht aan 40 voor de FCO en 60 voor de Chapters, let wel dit zijn vraagprijzen. Lager bieden mag, maar niet belachelijk.
NES spellen: Leuke NES spellen zijn altijd welkom, heb je wat en wil je die ruilen voor deze skates, meld het hier, ik kijk wel of ik het wat vind.
X-box Dan bedoel ik de DVD remote en de advance scartkabel.
CD's: Heb je nog oude dance CD's. Periode 1993-1997, kijk maar of ik het wat waard vind.
DVD Zelfde geld voor DVD's
Videokaart Ben nog op zoek naar een passief gekoelde Ati7000 of hoger.
Heb je andere dingen wat je wilt ruilen, roep maar en ik kijk wel. Het is op te halen in Heerhugowaard.
quote:sorry
Op maandag 27 oktober 2003 08:38 schreef Menyo het volgende:
Geen animo, weggeven aan vriend.Kan dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |